Razlika med Press Fit 71 in Shimano RS500?

Domov > Forum > Razlika med Press Fit 71 in Shimano RS500?

Razlika med Press Fit 71 in Shimano RS500?

SORTIRAJ PO:
Lentus 06.01.2019 18:39
Zanima me, ali je kakšna omembe vredna razlika med v naslovu navedenima ležajema gonilke. Ali je pri izbiri kolesa potrebno biti pozoren na to in izbrati nekoliko dražje kolo z vgrajenim Press Fit 71 gonilnim ležajem?
copi 07.01.2019 08:29
 Pressfit gre v okvirje s sredino brez navoja, rs 500 pa v okvirje s sredino z navojem.Pri nakupu glej na drugo opremo tu gre samo za razliko v okvirju. Okvirji s pressfitom so novejši. Razlike v kvaliteti ležajev ni razen v tem da ti presffit lahko prej začne škripati, rs500 je bolj preprost za servis.
icindr2 07.01.2019 23:47

@copi
 Pressfit gre v okvirje s sredino brez navoja, rs 500 pa v okvirje s sredino z navojem.Pri nakupu glej na drugo opremo tu gre samo za razliko v okvirju. Okvirji s pressfitom so novejši. Razlike v kvaliteti ležajev ni razen v tem da ti presffit lahko prej začne škripati, rs500 je bolj preprost za servis.

Tudi novi okvirji so z navoji. So tudi gonilke (Aero) ki se ne morejo montirat na pressfit. Kot uporabniku ti je pa čisto vseeno katerega vzameš. Razlika je v proizvodnji ležajev in designu samih okvirje, je lažje vse s pressfit, prav tako je hitrejša sestava kolesa. Baje da se ohišje/vložek (Alu ali Carbon) hitrejše obnuca pri PF kot navoj in alu vložek pri threaded BB...ampak razen če vsak mesec menjaš ležaje je to itak nepomembno..ti bo v 30letih po tolkih menjavah prej kaj drugega na okvirju šlo 😂😂

copi 08.01.2019 09:19
@icindr2

@copi
 Pressfit gre v okvirje s sredino brez navoja, rs 500 pa v okvirje s sredino z navojem.Pri nakupu glej na drugo opremo tu gre samo za razliko v okvirju. Okvirji s pressfitom so novejši. Razlike v kvaliteti ležajev ni razen v tem da ti presffit lahko prej začne škripati, rs500 je bolj preprost za servis.

Tudi novi okvirji so z navoji. So tudi gonilke (Aero) ki se ne morejo montirat na pressfit. Kot uporabniku ti je pa čisto vseeno katerega vzameš. Razlika je v proizvodnji ležajev in designu samih okvirje, je lažje vse s pressfit, prav tako je hitrejša sestava kolesa. Baje da se ohišje/vložek (Alu ali Carbon) hitrejše obnuca pri PF kot navoj in alu vložek pri threaded BB...ampak razen če vsak mesec menjaš ležaje je to itak nepomembno..ti bo v 30letih po tolkih menjavah prej kaj drugega na okvirju šlo 😂😂

Seveda so tudi novi okvirji z navojem saj je tako tudi bilo postavljeno vprašanje.Pressfit se je pojavil ko so proizvajalci okvirjev začeli nižati težo okvirjev tako da so naredili sredino brez navojne puše, ki je bila kovinska. Edina prednost pressfita je po mojem mnenju lažje kolo za nakaj g mrtve teže. Vse ostalo montaža, demontaža kompaktnost je na strani navojnih sredin. Pri pressfitih je tudi večja možnost "čričkov". Nekaj na to temo govori tudi informacija, da Peter Sagan ne vozi pressfita vsaj po mojih inf.

Lentus 08.01.2019 18:54

Hvala obema za dobro obrazložitev.


Dejansko sprašujemm zato, ker imam naročeno kolo Giant TCR Advanced 2 2019 in sem šele sedaj zasledil, da ima vgrajen ležaj gonilke rs500, dražji Advanced 1, (ki ima sicer isti okvir) pa ima Press Fit 71 in me je malo zaskrbelo glede vzdržljivosti in kvalitete ležaja.

Očitno je skrb odveč.







Nejc1986 17.02.2019 20:45

Malo obujam temo. Imam giant tcr advanced 1 letnik 18, ki ima Press fit 71.


Danes sem dobil informacijo,da naj bi bili te lezaji kar problematični in da naj bi se svetovalo, jih čimprej zamenjati oziroma nadgraditi z nekakšnim adapterjem?


Ima kdo tako kolo oziroma vsaj izkušnje s takim ležanjem,je zadeva res tako zanič?


Naj povem,da se ne spoznam na te stvari,rad pa bi ,da mi stvar služi . Seveda bi kakršnokoli nadgradnjo /menjavo zaupal nekomu ,ki se na to spozna.


Hvala za info,lp

copi 17.02.2019 23:05
 Vsi pressfit ležaji so bolj problematični od navojnih ležajev o tem smo pisali že zgoraj.Zadeva ni tako zelo zanič, je pa večja verjetnost za kakšno težavico kot pri starejši tehnologiji. Nadgradnja z adapterjem dokler se ne pojavijo težave ni smiselna saj je velika verjetnost, da težav ne bo.
Nejc1986 18.02.2019 06:17

@copi
 Vsi pressfit ležaji so bolj problematični od navojnih ležajev o tem smo pisali že zgoraj.Zadeva ni tako zelo zanič, je pa večja verjetnost za kakšno težavico kot pri starejši tehnologiji. Nadgradnja z adapterjem dokler se ne pojavijo težave ni smiselna saj je velika verjetnost, da težav ne bo.

Ok, hvala... kaj pa recimo če pride /ko pride do tezav? Je mazanje dovolj, oziroma se da zamenjati samo ta lezaj ali je potrebno menjati okvir? 


Ja... tole opozorilo vceraj mi je dalo misliti...



obelix 18.02.2019 08:38

 Imam dobre tri leta starega TCR-ja in nekje jeseni prvič menjal gonilni ležaj. To takrat povsem brez problema, brez pokanja, lufta, nobeno mazanje ni potrebno, nobenega vdrževanja, nič. Z leti je dobil luft, se je iztrošil, kar je normalno, gonilni ležaj spada med potrošno robo.  Sem pa po kg kar težak kaliber med cestarji, skupaj pa je od oka gonilni ležaj zdržal cca. 24.000 km in ene 350.000 m  višincev, kar se mi zdi več kot odlično. Vozim pa v vseh pogojih, mraz, dež, svinjarija na cesti, pranje s šlaufom (ne vap). Na gorcu, kjer imam navaden navojni gonilni ležaj bi do takih številk menjal par ležajev.


Slabost tega sistema je samo potrebno dodatno orodje in sama menjava zna biti kar groba, ker je treba šalce ven zbit. Jaz sem z domačim orodjem naredil pravi masaker, ker šalc nisem mogel zbiti ven, tako da sem se odločil, da raje na tri leta nesem to menjat pravim osebam in zato nisem šel v nakup orodja. Pomembno je tudi, da se pravilno montira, ker če se pojavi kakšno pokanje, ni ravno ok, ker je sam sistem narejen tako, da druga montaža naj nebi bila možna. Zato je fino , da zadevo naredi kakšen mojster, meni so moj masaker hitro in kvalitetno rešili v A2U. 


n3o 18.02.2019 09:15
 ne klobasajte preveč o Press fitu...zadeva je zlo preprosta...proizvajalci reklamirajo, da je s tem sistemom manjša teža celotnega kolesa....hja...morda je celo to res...v principu pa je šlo za to, da so pač s tem sistemom (ki ga je forsiral Shimano če se ne motim) si zmanjšali stroške rezanja gevintov v geštel...oz dajanja posebnih adapterjev v sam okvir....dejstvo je kar je tudi ugotovil Pinarello, ki ima tudi na dražjih kolesih po novem BSA (torej gevint) sistem, mnogo lažje vzdrževanje in veliko manj ne ljubih pokanj in podobnih zadev...je pa res da BSA zahteva vsaj 1x letno, da se ležaj odpre namaže in zapre nazaj, ker slabost BSA pa je da se rad zapeče v gonilni del...ja pol pa je to problem...sicer sem pa sam za BSA sistem in na press fit...npr večina gravel koles ima BSA
copi 18.02.2019 16:34

@n3o
 ne klobasajte preveč o Press fitu...zadeva je zlo preprosta...proizvajalci reklamirajo, da je s tem sistemom manjša teža celotnega kolesa....hja...morda je celo to res...v principu pa je šlo za to, da so pač s tem sistemom (ki ga je forsiral Shimano če se ne motim) si zmanjšali stroške rezanja gevintov v geštel...oz dajanja posebnih adapterjev v sam okvir....dejstvo je kar je tudi ugotovil Pinarello, ki ima tudi na dražjih kolesih po novem BSA (torej gevint) sistem, mnogo lažje vzdrževanje in veliko manj ne ljubih pokanj in podobnih zadev...je pa res da BSA zahteva vsaj 1x letno, da se ležaj odpre namaže in zapre nazaj, ker slabost BSA pa je da se rad zapeče v gonilni del...ja pol pa je to problem...sicer sem pa sam za BSA sistem in na press fit...npr večina gravel koles ima BSA


BSA pomeni angleški navoj obstaja še Italijanki navoj pri sredinah ki se jih všravfa. Pressfitrln pa se vpraša v gonilno sredino. Ne pressfit in ne všravfane sredine ne potrebujejo nekega vzdrževanja saj se pri obeh uporablja industrijski tip ležajev, ki so zaprti.



copi 18.02.2019 16:39
@Nejc1986

@copi
 Vsi pressfit ležaji so bolj problematični od navojnih ležajev o tem smo pisali že zgoraj.Zadeva ni tako zelo zanič, je pa večja verjetnost za kakšno težavico kot pri starejši tehnologiji. Nadgradnja z adapterjem dokler se ne pojavijo težave ni smiselna saj je velika verjetnost, da težav ne bo.

Ok, hvala... kaj pa recimo če pride /ko pride do tezav? Je mazanje dovolj, oziroma se da zamenjati samo ta lezaj ali je potrebno menjati okvir? 


Ja... tole opozorilo vceraj mi je dalo misliti...




Ne potrebuješ nobenega mazanja ob pojavu težav se zamenja samo ležaj. Ob večkratnih težav tudi z novim ležajem se kupi pressfit adapter, ki se ga vpraša v sredino in navojni sredino ki se privije v pressfit adapter.



Nejc1986 18.02.2019 20:58

 Ok,ste me potolazili. ☺ najlepsa hvala vsem za info.


Veliko lepih turc,zdaj ko je ze pravo spomladansko vreme.. 😊 


Lep pozdrav, nejc.



1
Zadnji komentarji v kategoriji "CESTNO & TREKING"
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI