Se vidi, da je Speci dobra firma, so vsaj sprovedli vpoklic. Verjamem, da je veliko firm, ki tega ne bi naredilo, ker je profit in zadovoljnji delničarji bolj pomembno od varnosti.
Napake se pa dogajajo, upajmo da ni bilo smrtnih nesreč, je pa žal tako, da ravno napake pripeljejo do izboljšav.
Tako, kot se ne bom nehal prevažati z avioni, tudi kolesa ne mislim opustiti :)
Precej neprijetno in nerodno ... Žal pa (pre)slabega materiala ni mogoče oceniti na testu, kjer smo preizkušali delovanje samega vzmetenja. Sistem sem na splošno res pohvalil, a ne brez pridržka, ki ga marsikateri medij ni izpostavil - to omenjam zato, ker redno prihaja do očitkov, da samo hvalimo, nič pa ne grajamo: "Kolo sem preizkusil s srednje trdo vzmetjo v blažilcu Future Shock in nekoliko me je razočaralo le posedanje vzmeti med poganjanjem stoje, tudi ko sem se trudil poganjati brez premetavanja na krmilu. Menim, da bi morali vgraditi še sistem zaklepa." In očitno je enako razmišljal Peter Sagan, ki je lani na dirki uporabljal lock out: KLIK in SLIKA.
Še vedno mislim, da je sistem praktičen in za večino rekreativnih kolesarjev primeren. Kot je razumeti, pa težava ni v Future Shocku kot takem, ampak v objemki krmilne cevi. Kot je napisal @becane, se napake žal dogajajo. Glede na to kaj vse omogoča Diverge, so obremenitve vsaj pri tem modelu lahko brutalne. Dogaja se vsem, veliki pa napako priznajo in jo rešijo. Majhni je morda zaradi manjših serij in manjše incidence okvar morda niti ne ugotovijo.
@CHEFHvala za tak poglobljen odgovor.Precej neprijetno in nerodno ... Žal pa (pre)slabega materiala ni mogoče oceniti na testu, kjer smo preizkušali delovanje samega vzmetenja. Sistem sem na splošno res pohvalil, a ne brez pridržka, ki ga marsikateri medij ni izpostavil - to omenjam zato, ker redno prihaja do očitkov, da samo hvalimo, nič pa ne grajamo: "Kolo sem preizkusil s srednje trdo vzmetjo v blažilcu Future Shock in nekoliko me je razočaralo le posedanje vzmeti med poganjanjem stoje, tudi ko sem se trudil poganjati brez premetavanja na krmilu. Menim, da bi morali vgraditi še sistem zaklepa." In očitno je enako razmišljal Peter Sagan, ki je lani na dirki uporabljal lock out: KLIK in SLIKA.
Še vedno mislim, da je sistem praktičen in za večino rekreativnih kolesarjev primeren. Kot je razumeti, pa težava ni v Future Shocku kot takem, ampak v objemki krmilne cevi. Kot je napisal @becane, se napake žal dogajajo. Glede na to kaj vse omogoča Diverge, so obremenitve vsaj pri tem modelu lahko brutalne. Dogaja se vsem, veliki pa napako priznajo in jo rešijo. Majhni je morda zaradi manjših serij in manjše incidence okvar morda niti ne ugotovijo.
Sem pa še vedno mnenja, da Speci pri tem ni ravno na pravi poti. Guma pa naj bo še tako trdna bo čez čas odpovedala in "." . to nešto između kar je pripravil Speci ne more zamenjat Oliverja ali temu podobno vilco za gravel. Tudi nova guma bo mela obrabo in verjeno bo Speci spet moral naredi recall .... kot že rečeno Nešto iz Među ne more nadomestit vilce
običajno to ne objavljalm a se mi je zdelo da moram, saj se se kolesa s tem sistemom testirala v reviji...
https://www.specialized.com/us/en/safety-notices?fbclid=IwAR0HJ1wV3p5PSV28it41rMx1c-UEnJ2pZ6nNhbrUkGjittccX5e41gQk_Fo
@Boss @Nergač in tako ste v testih hvalili omenjeni sistem.... po moje ne moreš delati kompromisov pri vzmetenju pri Gravel kolesih....ali imaš Oliver varianto ali pa pač obične vilce...
Ne pravim, da Spec ni dobra firma .... vendar nekaj na pol oz. wannabe super pač ne gre....