Bianchi Impulso - Centaur 11sp Compact

Domov > Forum > Bianchi Impulso - Centaur 11sp Compact

Bianchi Impulso - Centaur 11sp Compact

SORTIRAJ PO:
markoiva4 08.03.2019 13:41

Pozdravljeni!

rabil bi, če lahko kdo deli izkušnje z omenjenim kolesom.

https://www.bianchistore.de/en/bianchi-impulso-centaur-11sp-compact-range-2019

vem da je AL, zanimajo me izkušnje. Sploh pa če cena odraža kvaliteto, ali pa je cena zato višja ker je Bianchi !


Hvala vam.

obelix 08.03.2019 14:14

Nobena skrivnost ni, da je cena znatno višja zaradi blagovne znamke. To ni nič novega, tudi s tem ni nič narobe, se srečujemo vsi s tem pojavom vsakodnevno na vsakem koraku. Občutek sedeti na kolesu, ki ti je všeč, na BZ, ki ti je všeč, ... To ima svojo ceno in to pač plačaš, kljub temu da verjetno kolo/okvir samposebi verjetno ni ne slab in tudi ne tako vrhunski ...  Nobena skrivnost tudi ni, ta ta okvir oz. to kolo ne more biti boljše kot je npr. karbonski Giant TCR 2 s 105-ko, ki je cenovno celo 100€ cenejši. Ampak to je Giant, Roglič pa vozi Bianchija. Ja, tudi meni so sedaj ratal všeč Bianchiji :)

bécane11488 08.03.2019 14:43

 Če ti je Celeste pri srcu in boš kupil kaj enakovrednega in malček ceneje, ti garantiram, da boš kaj hitro nesrečen in bo zadeva hitro na "bolhi", ti pa v minusu.

Vprašanje je samo, če se izplača voziti iz DE. Kontaktiraj Veb Company in boš verjetno za isto ceno dobil že karbonca, sicer ne Centaur, bo pa 105-ka. Seveda, če ti je Campa pri srcu, se pa iztegni tudi za njo. Men je Campa všeč, ampal žal ni več na nivoju ribičije, sploh ne v srednjem in nižjem razredu. Seveda govorimo o malenkostih in z vsako boš šaltal brez problemov.

Sam imam sedaj na drugem kolesu novo 105-ko in je res super ter vprašanje, če dobiš kaj bolje za isti denar. Glede na finance bi jaz rekel klasika 105, nato Ultegra Di2 in kot top Dura Ace v obeh izvedbah (ne vem zakaj sploh še ponujajo klasično Ultegro; aja, prihraniš nekaj gramov), kar ti je pač ljubše. Je pa Di2 uživancija na kvadrat in ima pri meni prednost pred karbonskimi feltnami.


fuego 08.03.2019 15:27
@bécane

 Če ti je Celeste pri srcu in boš kupil kaj enakovrednega in malček ceneje, ti garantiram, da boš kaj hitro nesrečen in bo zadeva hitro na "bolhi", ti pa v minusu.

Vprašanje je samo, če se izplača voziti iz DE. Kontaktiraj Veb Company in boš verjetno za isto ceno dobil že karbonca, sicer ne Centaur, bo pa 105-ka. Seveda, če ti je Campa pri srcu, se pa iztegni tudi za njo. Men je Campa všeč, ampal žal ni več na nivoju ribičije, sploh ne v srednjem in nižjem razredu. Seveda govorimo o malenkostih in z vsako boš šaltal brez problemov.

Sam imam sedaj na drugem kolesu novo 105-ko in je res super ter vprašanje, če dobiš kaj bolje za isti denar. Glede na finance bi jaz rekel klasika 105, nato Ultegra Di2 in kot top Dura Ace v obeh izvedbah (ne vem zakaj sploh še ponujajo klasično Ultegro; aja, prihraniš nekaj gramov), kar ti je pač ljubše. Je pa Di2 uživancija na kvadrat in ima pri meni prednost pred karbonskimi feltnami.



In v čem je Centaur slabši od mehanske Ultegre?
bécane11488 08.03.2019 15:52

 Zakaj citiraš zadnji post :)

Saj nisem napisal, da je slabši, še dodal sem, da bo brez problemov šaltal s katero koli grupo. Dodajam še, da se tudi s Soro, Tiagra, Veloce tudi prestavlja brez problemov, če je dobro nastavljeno.

Če sem pa nick-picky, to kar sem jaz vozil, mi ribičija šalta mehkeje in tišje, kar mi veliko pomeni. Še več mi pa pomeni after sale in Shimano dele dobiš v vsaki vasi, kar za Campo ne moremo trditi in če gremo še bolj v detalje, pri Campy v primeru rezervnih delov prideš dražje skozi kot pri Shimanu.

Kot češnja na torti in če nisi do-it-youself, Shimano zna nastaviti skorak vsaj mehankar, s Campo imajo več težav. Mi je pa zagonetka, zakaj?

markoiva4 08.03.2019 20:50
V bistvu se da letnik 2018 dobiti za okoli 1020 €. Nisem pa še zmeraj dobil odgovora, ker očitno na forumu nima noben takega ali pa podobnega kolesa, kako se obnesejo AL kolesa Bianchija. Ker roko na srce, dober AL je še zmeraj boljši kot cenejši karbonc. Sploh v cenovnem rangu okoli 1400 €.
bécane11488 08.03.2019 21:40

 Bianchi Alu ne bo nič boljši ali slabši od drugih alu koles. S trditvijo da je dober alu boljši od slabega karbona ni nič narobe, ampak to je bolj veljalo leta nazaj, ko so prva karbon kolesa bolj masovno prihajala na trg in je bilo veliko žvečilnih na trgu. Razvoj je šel naprej in za nas rekreativce skoraj ni slabega karbona. Obelix ti je dal super primer odličnega kolesa za svoj cenovni razred.

Veliko je tudi marketinga v zadnjem času glede alu koles, v smislu, da je šel razvoj v alu toliko naprej, da so alu ekvivalent karbonu, etc. Cannondale tukaj prednjači, ampak je ogromno marketing mumbo jumba, alu je več ali manj enak kot pred leti, proizvodnja ni tako draga in proizvajalcem ostane več v žepih.

Jaz na alu več ne grem nazaj, ker mi je karbon udobnejši in bolje duši tresljaje naših razpokanih cest. Seveda lahko zadevo izboljšaš tudi na alu in daš 28 plašče ali več in bo bolj udobno kot na 25, ampak če daš 28 in več na karbonca bo pa še bolj udobno.

Na koncu se moraš sam odločiti, ne pa misliti, da boš dobil slab karbon, če so cene tam okoli 1,5 jurja, samo drži se bolj priznanih znamk, ala Giant, Speci, Trek, etc.

PS: a kupuješ kolo bolj za fitnes, užitek ali bi rad tudi dirkal in preizkušal svoje meje ? Če prvo, poglej kolesa s 650B plašči. To je noro, kok je to udobno. Ko grem s cestnim po robu naših cest, kolnem in se umikam, s 650B pa iščem slab asvalt, da o makadamu sploh ne govorim.

Drugače pa, širše gume daš na kolo, manj bo razlik med alu in karbonom in tako ti lahko tudi alu prav dobro služi pa še udoben je lahko s širšimi gumami. Če želiž biti pa dirkač pa itak karbon:)

markoiva4 09.03.2019 07:20

Ker bo to moje drugo kolo, prvo je bil osnovni AL in ker sem težek kolesar, rabim bolj kompaktno kolo, predvsem za užitke, pri mojih letih več ne preizkušam svojih sposobnostih ;)

V zadnjem komentarju so bila napisana prav ta dejstva, ki me mučijo.

ElTorro 09.03.2019 10:00

Za užitke se splača pogledati tudi kakšnega jeklenega. 


Jaz sem letos po skoraj desetletju aluminija presedlal na karbon z Di2. Sicer sem doslej uspel narediti le 50km (potem pa nezgoda, in zdaj čakam kako se bo razplelo z zavarovalnico), ampak po teh dveh urah lahko le potrdim to, kar je napisal becane:

- karbon občutno bolje blaži tresljaje

- Di2 je zakon


Edina prednost AL koles je cena. Ki pa je seveda precej pomembna, ker imamo skoraj vsi omejen budget za nakup koles.

Giant TCR Advanced in Canyon Endurace (oba pod 1500 EUR) sta recimo kolesi, pri katerih ne moreš reči da je njun "slab karbon slabši od dobrega AL".

bécane11488 09.03.2019 14:13

 Moraš imeti že res smolo, da trofneš slab karbon, verjetno še največ tveganja, če kupuješ online s Kitajske. Seveda, da je majhna verjetnost tveganja, mislim, da kolo kupiš v Kolesarski Trgovini in ne kakšnem Hervisu in podobno s svojimi blagovnimi znamkami. Sicer sploh ne vem, če imajo kaj svojega karbonskega ? Sicer angleški testi zelo hvalijo  Decathlon kolesa, ne vem pa kako je v real life in ali na Balkan pripeljejo enako kvaliteto kot v UK.

Drugače, tehnologija je šla naprej, pogruntali so kako postavljati karbonska vlakna, katera smola, etc., tako da tudi vstopni razredi niso slabi.

Če pa budget ne dopušča karbona, pa naj ima alu saj možnot plaščev 28, še bolje tam do 32, daš še karbon zic štango namesto alu, pa bo kar ok.

Navijam pa tudi jaz v vstopnem razredu za Giant TCR Advanced kot pravi ElTorro, tud Speci z osnovnim karbonom FACT9 ni slab. Sem imel fitnes kolo s tem karbonom in mu nič ni majkalo. Kakšen Tarmac SL4 Sport lanskega letnika se da sigurno dobiti ugodno.

Tisti, ki želite imati samo eno kolo, ali pa N+1 allroad, poglejte kaj takega: http://www.konaworld.com/rove_nrb_dl.cfm

Se zna zgoditi, da bodo šli cestaki, trekingi. MTB od hiše :) Če budget dopušča, se dobi tudi jeklo al' pa karbon.


1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI