@FeticiSicer ne vem kje si si postavil finančno mejo in kakšne so drugače tvoje preference. Ne bom odkrival tople vode če napišem, da je od vsega (znamka, material, oprema, komponente itd) najvažneje, kako se počutiš na kolesu in da ti je kolo všeč. Evo moja izkušnja. Pred mesecem sem zamenjal svoje cestno kolo letnik 2012. Sedaj imam Giant TCR Advanced KOM letnik 2019. In sem zelo zadovoljen saj v vsem prekaša prejšnje kolo. To je seveda bil tudi namen. Že res da sem imel najprej namen kupiti legendarnega Italijanskega lepotca, a so evri pretehtali. Vem da ti nisem veliko pomagal a saj ti nihče ne more, saj katero kolo je boljše tako nihče ne ve.
S financami sem nekje okoli 1500 €
Že prej sem imel Giant Defy, ki mi je bil čisto OK, res pa da je imel opremo Ultegra.
Ponudbe sem dobil od vseh in po ceni se najbolj nagibam na Bianchi.
Jaz osebno sem s svojim TCR Advancedom (sicer 0) zelo zadovoljen....je pa res, da je še nov, in imam na njem do zdaj prevoženih manj kot 200km
Razlike med staro Ultegro in novo 105 ne boš opazil.
Če gledaš ceno, se po mojem splača dati 100 EUR več za Gianta - meni se moj zdi veliko bolj udoben od prejšnjega - karbon in tubeless naredita svoje.
Je pa Bianchi lep, tu ni kaj.....in tudi to je pomembno.
Problem je v tem, da sem probal lahko edino Wilierja - ostali moje velikosti nimajo na zalogi.
Je pa tudi malo odvisno na kakšne prodajalca naletiš, ker za neke trgovine res nimam komentarja.
Sem bil na Viču v trgovini več kot 15 minut, premikal kolesa - 2 trgovca sta šla mimo brez pozdrava. Pa trgovina je bila prazna.
Kje pa kupujete v tujini? Gledal sem tudi Canyon kolesa.
Zdej glede velikosti že vem kaj rabim, tako da bi ga tudi preko spleta naročil.
Kot bi bral moj post par mesecev nazaj☺
Tudi sam sem novembra kupoval novo specialko. V ozjem izboru so bili tcr advanced 2, willier gtr team , fondriest tf2 ali tf3 ter trek emonda sl5. Ceprav sem ljubitelj italijaskih stvari, Bianchija nisem gledal, ker sem zelel karbonca.
Willier je takoj izpadel , ker mi polozaj ni odgovarjal (je pa bil dalec najcenejsi, manj kot 1300), fondriest mi ni naredil tistega "klika", da bi me pritegnil.
Odlocitev med trekom in giantom je bila tezka, na obeh sem se super pocutil, trek je bil 150eur cenejsi...
Na koncu sem se odlocil za gianta tcr advanced 1 (modelno leto 18 z ultegro za ceno modela 19 z 105ko)za 1600eur.
Do sedaj naredil 1500km (za pozimi imam staro specialko in mtb)in sem navdusen, ni mi zal, da sem sel malo nad svoj budget.
Nauk: kupi bajk, ob katerem ti "dogaja"ko ga pogledas... najboljsi bicikel za nas rekreativce je tisti , ki te spravi ven migat.
Obvezno pa pred nakupom sprobaj velikost, jaz osebno tudi NIKOLI nebi kupil bajka ored neta.
Edino kar sem naredil je to, da sem vrgel tubeless stran in dal no3 slauf...
Sam sem kupil Trek Emonda ALR - dobil sem res dobro ceno za njega. Pa tudi prodajalec je bil na mestu in se mi je res posvetil. Ker sem visok 186 cm sem ravno na meji med velikostjo L in XL in sem lahko tukaj tudi obe velikosti kolesa preizkusil pred nakupom.
Odpeljanih imam cca 300 km in je super kolo.
Kaj se je to zgodilo z aluminijem v teh 10 letih da ga noben noče ? Vsaj vpnem ga lahko na strešni Thule.
Meni se za male pare best buy zdijo Canyon AL 7.0, Rose SL, oboje ALU okvir in karbon vilica.
Mislim, da se je preprosto razlika v ceni med alu in karbonom toliko zmanjšala, da se marsikomu zdi karbon toliko boljši, da upraviči to relativno manjšo razliko v ceni.
Karbon je pač "in". Poleg tega, če želiš na kolesu malo boljšo opremo, si pri Alu okvirjih precej omejen.
Poskusi recimo dobiti alu okvir z Di2 opremo....
@MileAl je šel je v zgodovino, vsaj pri specialkah.Kaj se je to zgodilo z aluminijem v teh 10 letih da ga noben noče ? Vsaj vpnem ga lahko na strešni Thule.
Meni se za male pare best buy zdijo Canyon AL 7.0, Rose SL, oboje ALU okvir in karbon vilica.
Jaz alu še trekinga ne bi več kupil. Imel kar nekaj alu koles in v udobju se pač ne more primerjati s karbonom. Tukaj mislim, ko voziš po ne-luknjasti vendar razpokani cesti, groza pod ritjo na alu kolesu. To lahko pač trdim, ker sem prav vse dele iz alu kolesa dal na karbonca (zamenjal samo okvir) in je bila razlika očitna.
Ker je bilo toliko govara o Caadu, sem tudi probal, isto neudobno.
@bécaneJaz alu še trekinga ne bi več kupil. Imel kar nekaj alu koles in v udobju se pač ne more primerjati s karbonom. Tukaj mislim, ko voziš po ne-luknjasti vendar razpokani cesti, groza pod ritjo na alu kolesu. To lahko pač trdim, ker sem prav vse dele iz alu kolesa dal na karbonca (zamenjal samo okvir) in je bila razlika očitna.
Ker je bilo toliko govara o Caadu, sem tudi probal, isto neudobno.
Sicer je res, da je poleg karbona tudi tubeless, kar ravno tako pripomore k udobju, in je težko oceniti, koliko doprinese okvir, koliko pa gume, ampak - razlika je res občutna.
Dosti je tudi v gumah (glede udobja), še cca 10 let naj so vsi furali na 19-23 mm širine, sedaj je pa 25mm praktično že "vstopna" širina. Veliko jih je že na 28mm ali celo širših.
Pa še nekaj je tlak v gumah; v preteklosti so vsi pumpali na max 8-9 barov tudi če je imel 60 kil, danes pa mislim, da se vseeno na nižjih pritiskih vozimo, je bolj udobno in primerno našim razdrapanim cestam.
Sicer širše gume, 28-30, res pripomorejo k udobju na alu kolesu in se razlike zmanjšajo, ampak jaz na specialki ostajam na 25.
Imam na pa na all-road 47 (650b), tukaj pa lahko govorim o super udobju ob res minimalni izgubi hitrosti. WTB Byway so res špica plašči za kombinacijo cesta/makadam. Na cesti hitri in na makadamu vzdržljivi in dober oprijem.
@sixslDrž. Če si lahkokategornik ni potrebe po 8+ barih. Sam nisem lahkokategornik zato ne maram nižjih barov, ker nižji bari primesejo za sabo defekte. Pumpam zadaj 8 in spredaj 7 in sem imel zadnji defekt tam 2007-2008 leta. Res pa da delam samo 3500-4000 na leto in vsako leto menjam plašče in zračnice ter pred vsako vožnjo preverim pristisk in po potrebi dopumpam.Dosti je tudi v gumah (glede udobja), še cca 10 let naj so vsi furali na 19-23 mm širine, sedaj je pa 25mm praktično že "vstopna" širina. Veliko jih je že na 28mm ali celo širših.
Pa še nekaj je tlak v gumah; v preteklosti so vsi pumpali na max 8-9 barov tudi če je imel 60 kil, danes pa mislim, da se vseeno na nižjih pritiskih vozimo, je bolj udobno in primerno našim razdrapanim cestam.
Spodnja tabela mi je bila v pomoč za določietv pravega pritiska:
Tire Width=20: Pressure(psi) = (0.33 * Rider Weight in lbs) + 63.33
Tire Width=23: Pressure(psi) = (0.33 * Rider
Weight in lbs) + 53.33
Tire
Width=25: Pressure(psi) = (0.33 * Rider Weight in lbs) + 43.33
Tire Width=28: Pressure(psi) = (0.33 * Rider
Weight in lbs) + 33.33
Tire Width=32: Pressure(psi) = (0.17 * Rider
Weight in lbs) + 41.67
Tire Width=37: Pressure(psi) = (0.17 * Rider
Weight in lbs) + 26.67
Example: You are 150lbs running 28's
Pressure (psi) = (0.33*150) +33.33 = 82.83psi
(rear)
Front Pressure = .9*Rear Pressure = .9*82.83psi
= 74.55psi front
Zanima me vaše mnenje glede tega kolesa, po velikosti mi bi ustrezal (170cm)
https://www.bicikel.com/mali-oglasi/cestno-kolo-rose-pro-sl-105-velikosti-51-18723
Hvala vsem za odgovore.
Prvo pravo kolo mi je bila jeklenica maraton 10ka, potem so prišla prva MTB kolesa in sem vse do danes vozil samo MTB (od trdakov do enduro, trenutno vozim trail karbonca.
Lani sem sprobal eno turo s specijalko in evo, me je pritegnilo tako da iščem specijalko.
Kolikor sem gledal bo oprema 105 vrh glave zato niti ne gledam za višjim rangom, karbon pa sem omenjal, ker ga vozim že na MTB. Priznam pa, da gledam tudi alu specijalke, nisem pa si mislil, da so take razlike med alu in karbon kot jih opisujete po "udobju".
Mogoče sem pozen, gledam tudi če kje kak 2018 model po znižani ceni dobim (183 cm, razkorak 87 cm). Spremljam tudi rabljena vendar so cene praviloma dosti visoke in potem raje malenkost doplačam za novo kolo.
Sem pa odprt, če ima kdo kaj rabljenega lahko ponudi.
@JeBelaCestago for it
Če dovolite bi se še jaz pridružil tej temi. Ker sem s financami omejen iščem rabljeno cestno kolo za menjavo 13kg "specijalke" iz leta 2007....Zanima me vaše mnenje glede tega kolesa, po velikosti mi bi ustrezal (170cm)
https://www.bicikel.com/mali-oglasi/cestno-kolo-rose-pro-sl-105-velikosti-51-18723
Po 10 letih spet želim kupiti cestno kolo in v ožjem izboru so:
Bianchi ViaNiore
Wilier GTR Team
Giant TCR advanced 2
Vsi imajo Shimano 105 opremo, oblikovno mi je najbolj všeč Bianchi, čeprav je edini, ki ima ALU okvir.
Kolo se bo uporabljalo za po ravnini in tudi za kakšen triatlon.