Pomoč pri nakupu specialke

Domov > Forum > Pomoč pri nakupu specialke

Pomoč pri nakupu specialke

SORTIRAJ PO:
Aljo24 19.03.2019 22:51

 Lep pozdrav!

Za začetek naj povem da to ni moja prva specialka, imam Trek gary fisher varijanto iz leta 2012, ki sem ga takrat kupil rabljenega. Oprema je kombinacija tiagre in sore z alu okvirjem.

Sedaj bi rad kupil novo kolo. Nekako je v moj najožji izbor prišli ti dve kolesi:

KOLO GIANT PROPEL ADVANCED 2 ML 2019

KOLO GIANT PROPEL ADVANCED 1 ML 2019

Kolikor vidim je razlika med tema dvema samo v opremi, eden ima shimano 105 in je 200€ cenejši od ultegre. Zanima me ali se pozna kaksna razlika na amaterski ravni, namreč kolo vozim amatersko, udeležujem se maratonov itd. Ne tekmujem, razen seveda sam s seboj :)


Zanima me tudi če je drža na aero biku bistveno drugačna in da mi nebo udobna glede na to da sem do sedaj vozil endurance, visok sem 178 cm in tehtam okoli 70 kg. Želim pa kolo ki za nekaj let.


Ali kdo ve kako se obnese tubeless sistem?



Najlepša hvala!




ElTorro 20.03.2019 07:11

@Aljo24

 Lep pozdrav!

Za začetek naj povem da to ni moja prva specialka, imam Trek gary fisher varijanto iz leta 2012, ki sem ga takrat kupil rabljenega. Oprema je kombinacija tiagre in sore z alu okvirjem.

Sedaj bi rad kupil novo kolo. Nekako je v moj najožji izbor prišli ti dve kolesi:

KOLO GIANT PROPEL ADVANCED 2 ML 2019

KOLO GIANT PROPEL ADVANCED 1 ML 2019

Kolikor vidim je razlika med tema dvema samo v opremi, eden ima shimano 105 in je 200€ cenejši od ultegre. Zanima me ali se pozna kaksna razlika na amaterski ravni, namreč kolo vozim amatersko, udeležujem se maratonov itd. Ne tekmujem, razen seveda sam s seboj :)


Zanima me tudi če je drža na aero biku bistveno drugačna in da mi nebo udobna glede na to da sem do sedaj vozil endurance, visok sem 178 cm in tehtam okoli 70 kg. Želim pa kolo ki za nekaj let.


Ali kdo ve kako se obnese tubeless sistem?



Najlepša hvala!





Meni se zdi drža precej drugačna. Sicer se da s fittingom marsikaj narediti, ampak zakaj potem ne bi raje kupil v osnovi manj agresivnega modela?

Morda bi bil TCR Advanced bolj primeren....


Razlike med 105 in Ultegro ne boš opazil, razen par dekagramov na tehtnici.


Tubeless težko komentiram, ker ga imam šele od letos (TCR Advanced).....lahko rečem le, da je kombinacija karbon+tubeless znatno bolj udobna kot prej alu+clincher. Ne vem pa, kolikšen del spremembe je zaradi karbona, koliko pa zaradi tubelessa.

Nejc1986 20.03.2019 07:30

 Jaz imam tcr advanced , na propel sem tudi za hip pomislil, pa sem zelo hitro videl, da za moje zelje (rekreativec, rad imam vzpone , hitrost me ne zanima) nebi bil tako primeren.


Ultegra vs 105; never ending story...


Jaz bi 200eur raje dal za kaksen dober kos oblacila ali kaksen fajn vikend izlet s kolesom.

Sam sem uzel ullegro zgolj zato, ker je bila do centa ista cena model18 z ultegro ali model 19 z 105ko...


Tubeless... jaz sem ga zamenjal s slaufom iz cisto osebnih preferenc; rad sem na ziher...

ElTorro 20.03.2019 08:49

@Nejc1986

 Jaz imam tcr advanced , na propel sem tudi za hip pomislil, pa sem zelo hitro videl, da za moje zelje (rekreativec, rad imam vzpone , hitrost me ne zanima) nebi bil tako primeren.


Ultegra vs 105; never ending story...


Jaz bi 200eur raje dal za kaksen dober kos oblacila ali kaksen fajn vikend izlet s kolesom.

Sam sem uzel ullegro zgolj zato, ker je bila do centa ista cena model18 z ultegro ali model 19 z 105ko...


Tubeless... jaz sem ga zamenjal s slaufom iz cisto osebnih preferenc; rad sem na ziher...


Jaz pa sem optimist, in sem ga pustil :)

obelix 20.03.2019 08:54

 Razlik med obema kolesoma, vsaj na linkih, je 300€ in ne 200€, kar pa je že pošten znesek. Razlike med 105 in ultegro ne boš nikoli zaznal, zato se strinjam s predhodnikom, investiraj raje v dobra oblačila, zimske čevlje, dobre gume, dober računalnik, .... 

Glede geometrije, pojdi v trgovino in naj ti naštimajo enega Defy-a, TCR-ko in Propela, pa sprobavaj in skači iz enega na drugega eno uro. Razlike med okvirji in pozicijo gor so velike. Vzami tistega, kjer se boš počutil najbolje, kjer boš spodnje krivine z lahkoto izkoriščal,..., že prvi feeling ti bo veliko povedal. Sej se da marsikaj spreminjat z nastavitvami, ampak osebno se mi zdi endurance kolo, ki je malo znižan spredaj, veliko lepši kot race kolo z 5 cm spacerjev pod fajfo. Propel res zgleda hud kot poper ampak ne sme to preveč zavreti glavo. Verjetno voziš kot večina vsega po malo, boš lahko npr 6 ur na takem kolesu ali na spodnjih krivinah uro v kosu, al te bo prelomilo. Zdaj si navajen določenega udobja, zakaj se bi temu odpovedal? So prednosti Propela zate tega vredne?

Jaz osebno imam TCR-ja, super kolo, super zadovoljen, rad divjam, delam veliko kratkih šprint etap, ampak po drugi strani rad delam tudi zelo dolge celodnevne ture. Ko bom menjal, bom definitivno vseeno pošteno razmislil o endurance kolesu. Pa definitivno disk zavore gor :)

ElTorro 20.03.2019 09:04

Meni je na fittingu iz TCRa naredil skoraj endurance kolo s tem, ko je obrnil fajfo.


Defy je konkretno dražji od TCRa in Propela.


Diski na specialki - zakaj? (razen če se večkrat voziš po dežju)

obelix 20.03.2019 09:58

 Hmm, Defy dražji?? Tukaj stane 2-ka povsem isto kot propel, 2018 letnik ML še 100€ ceneje.  


Diski da, ne. To je debata za cel Krvavški klanc :) . Seveda stvar preferenc, jaz seveda pišem iz svojega vidika oz potreb. Pri 86 kg mi zmanjka včasih zavorne moči, oz. moram res krepko stisnit za dober pojemek, z ožemanjem ročice pa zgubiš tudi feeling na zavori. Kot gorski kolesar se sprašujem ,zakaj mi tega treba, če so rešitve že znane. Pogosto vozim v slabših pogojih, ni potrebno da je dež, da so ceste mokre, vlažne in navadne zavore primejo zelo slabo, na dolgih spustih v mrzlih mesecih ali v rahlo vlažnih pogojih, ko ne moreš spustiti na polno, mi roke do konca spusta skoraj odpadejo (Krvavec je lep primer), če želim cel spust kontrolirati brzino. Dodatna prednost je tudi neuničevanje obroča, predvsem če imaš karbonske obroče, je to velika prednost. Vozim v vseh pogojih, po vseh podlagah, zgleda sem dobil tudi kakšen kamenček med obroč in zavorno gumico, brazde na zavorni površini so ogromne, berem veliko komentarjev, ko ljudje uničijo karbonske obroče z zaviranjem, .... , Investicija v dobre obroče je prevelika, da nebi probal zmanjšati tega tveganja oz. zase vem, da dokler sem na gumicah, pri mojem načinu uporabe kolesa karbonski obroči z karbonsko zavorno površino odpadejo. .. Aja, pa ne najmanjpomembno, kolo mi zgleda lepše brez tistih čeljusti na okvirju :)

Aljo24 20.03.2019 10:24

Tja in preizkusiti je najbolsa varjanta. Vem da bi me na zacetku prelomilo, ampak cez cas bi se verjetno navadil drugacne drze, ni tako?




Boss 20.03.2019 10:47
@Aljo24

Tja in preizkusiti je najbolsa varjanta. Vem da bi me na zacetku prelomilo, ampak cez cas bi se verjetno navadil drugacne drze, ni tako?

Te teza je odvisna od tega, kako pogosto boš na kolesu, posledično s tem boš tudi bolj "fleksibilen". Podložke nad krmilnim ležajem se dobrodošle. Na začetku sezone so vse pod nosilcem krmila, kasneje skozi leto pa se jih počasi nalaga nad nosilec krmila. Če je še potreba po tem. Raztezne vaje za "core" so z leti vedno bolj dobrodošle, da se jih izvaja redno.

ElTorro 20.03.2019 10:49

@obelix

 Hmm, Defy dražji?? Tukaj stane 2-ka povsem isto kot propel, 2018 letnik ML še 100€ ceneje.  


Diski da, ne. To je debata za cel Krvavški klanc :) . Seveda stvar preferenc, jaz seveda pišem iz svojega vidika oz potreb. Pri 86 kg mi zmanjka včasih zavorne moči, oz. moram res krepko stisnit za dober pojemek, z ožemanjem ročice pa zgubiš tudi feeling na zavori. Kot gorski kolesar se sprašujem ,zakaj mi tega treba, če so rešitve že znane. Pogosto vozim v slabših pogojih, ni potrebno da je dež, da so ceste mokre, vlažne in navadne zavore primejo zelo slabo, na dolgih spustih v mrzlih mesecih ali v rahlo vlažnih pogojih, ko ne moreš spustiti na polno, mi roke do konca spusta skoraj odpadejo (Krvavec je lep primer), če želim cel spust kontrolirati brzino. Dodatna prednost je tudi neuničevanje obroča, predvsem če imaš karbonske obroče, je to velika prednost. Vozim v vseh pogojih, po vseh podlagah, zgleda sem dobil tudi kakšen kamenček med obroč in zavorno gumico, brazde na zavorni površini so ogromne, berem veliko komentarjev, ko ljudje uničijo karbonske obroče z zaviranjem, .... , Investicija v dobre obroče je prevelika, da nebi probal zmanjšati tega tveganja oz. zase vem, da dokler sem na gumicah, pri mojem načinu uporabe kolesa karbonski obroči z karbonsko zavorno površino odpadejo. .. Aja, pa ne najmanjpomembno, kolo mi zgleda lepše brez tistih čeljusti na okvirju :)


Kje "tukaj" stane isto?

Pri Extreme vitalu (Advanced 1) in Freestylu (Advanced 2) je defy 200-300 EUR dražji od TCRa


Če voziš v vseh razmerah, potem so diski koristni......prav tako pri karbonskih obročih (ampak tu človek kupuje kolo ranga 1500 EUR). Ne pravim, da so splošno neuporabni. Le da je nesmiselno trditi "definitivno disk zavore gor", ker tudi splošno dominantni niso - vsaj na cesti ne.

Izgled pa - vsake oči imajo svojega malarja, in meni so recimo diski na specialki grdi :)

ElTorro 20.03.2019 10:54

@Aljo24

Tja in preizkusiti je najbolsa varjanta. Vem da bi me na zacetku prelomilo, ampak cez cas bi se verjetno navadil drugacne drze, ni tako?





Ne zanašaj se na to. Morda se bi, morda se ne bi. Aero kolesa so pač zelo agresivna. Tudi Roglič verjetno ne bi zlahka odvozil kakšne klasike na svojem kolesu za kronometer.


Seveda pa, če ti je všeč, se da z distančniki in fajfo precej spremeniti karakter kolesa....samo potem ti morda ne bo več všeč :)

Aljo24 20.03.2019 12:45

 Jaz bi ga imel prav zato ker mi je zelo vsec taksno race kolo. Prebral pa sem nekje da se tudi v bregih dobro obnese. Me pa res malce skrbi zaradi drze saj nimam ravno atletske postave in zelo razvitega "cora". Predvidevam pa da tudi z samo drzo na kolesu krepis te misice? Ali se lahko z pomankanjem le teh samo poskodujes?



Vozim pa okoli 2000-3000 km na sezono. Odvisno kako mi dopusca cas in vreme. 

obelix 20.03.2019 13:30

 @Aljo24: Sem zagovornik tega, da ti mora bit kolo všeč, ampak tudi tukaj do določene meje.  Če dovoliš nekaj iskrenih besed, ampak 2000-3000 km je pri upoštevanju sezone cca 40 tednov (9 mesecev) je to 50-75 km na teden. To je v povprečju enkrat do dvakrat kratko na kolo na teden. To skoraj ni šport, je bolj hobi, kar ni nič narobe, ampak v tvojem primeru bi rekel, da je Propel napačna izbira. Ali ga boš čist razštelal, da ti bo nekako odgovarjal , pa verjetno s tem uničil izgled, kot je že nekdo pred mano omenil, ali pa boš trpel na njem, ker se ne boš počutil udobno (spodnje krivine itak ne boš dosegel). Ni problem mišic oz moči, tukaj je problem raztegnjenosti in se bojim, da ne boš imel oz. si ne boš nikoli vzel dovolj časa, da boš natreniral telo oz raztegnil telo, da boš na kolesu tipa Propel sedel udobno, kaj šele, da bi prišel do nivoja, da bi tako kolo sploh izkoristil. Vsaj sodeč po tvojih izgovorih na čas in vreme. Raje vzemi eno endurance kolo, boš bolj užival na njem in mogoče posledično delal več km. Na nizkih race kolesih lahko da boš omejen na ozka platišča, kar je manj udobno, geometrija je nagnjena precej agresivno navzdol, če nisi raztegnjen in natreniran, bolijo  hrbet, ramena, vrat, v kombinaciji s slabimi cestami, ozkimi gumami, trdim okvirjem ter "ne ravno idealnim telesnim izhodiščem" je to lahko game killer. Boš izgubil veselje do kolesa, s tvojim planom km ne boš prešel skozi te težave, da bi se utrdil, natreniral, raztegnil, skratka udomačil na race kolesu.



piki7 20.03.2019 13:40

 @Aljo24

Bolj kot berem tvoje odgovore, bolj sem prepričan, da je endurance pravi tip kolesa zate... Ne kupuj kolesa samo zato, ker ti je lepše, če geometrija ni prava... 

piki7 20.03.2019 13:42
@obelix

 @Aljo24: Sem zagovornik tega, da ti mora bit kolo všeč, ampak tudi tukaj do določene meje.  Če dovoliš nekaj iskrenih besed, ampak 2000-3000 km je pri upoštevanju sezone cca 40 tednov (9 mesecev) je to 50-75 km na teden. To je v povprečju enkrat do dvakrat kratko na kolo na teden. To skoraj ni šport, je bolj hobi, kar ni nič narobe, ampak v tvojem primeru bi rekel, da je Propel napačna izbira. Ali ga boš čist razštelal, da ti bo nekako odgovarjal , pa verjetno s tem uničil izgled, kot je že nekdo pred mano omenil, ali pa boš trpel na njem, ker se ne boš počutil udobno (spodnje krivine itak ne boš dosegel). Ni problem mišic oz moči, tukaj je problem raztegnjenosti in se bojim, da ne boš imel oz. si ne boš nikoli vzel dovolj časa, da boš natreniral telo oz raztegnil telo, da boš na kolesu tipa Propel sedel udobno, kaj šele, da bi prišel do nivoja, da bi tako kolo sploh izkoristil. Vsaj sodeč po tvojih izgovorih na čas in vreme. Raje vzemi eno endurance kolo, boš bolj užival na njem in mogoče posledično delal več km. Na nizkih race kolesih lahko da boš omejen na ozka platišča, kar je manj udobno, geometrija je nagnjena precej agresivno navzdol, če nisi raztegnjen in natreniran, bolijo  hrbet, ramena, vrat, v kombinaciji s slabimi cestami, ozkimi gumami, trdim okvirjem ter "ne ravno idealnim telesnim izhodiščem" je to lahko game killer. Boš izgubil veselje do kolesa, s tvojim planom km ne boš prešel skozi te težave, da bi se utrdil, natreniral, raztegnil, skratka udomačil na race kolesu.



Se popolnoma strinjam!

Aljo24 20.03.2019 15:26

Rad bi samo dodal da se nikakor nisem izgovarjal :) Tako pač je, na začetku sem napisal da ne tekmujem tako da niti nimam potrebe po race kolesu, čeprav mi je njegova geometrija super všeč.  Na forum sem prišel zaradi informacij, ki sem jih tudi dobil. Najlepša hvala za nasvete.  

Nejc1986 20.03.2019 19:50

@ElTorro

@Nejc1986

 Jaz imam tcr advanced , na propel sem tudi za hip pomislil, pa sem zelo hitro videl, da za moje zelje (rekreativec, rad imam vzpone , hitrost me ne zanima) nebi bil tako primeren.


Ultegra vs 105; never ending story...


Jaz bi 200eur raje dal za kaksen dober kos oblacila ali kaksen fajn vikend izlet s kolesom.

Sam sem uzel ullegro zgolj zato, ker je bila do centa ista cena model18 z ultegro ali model 19 z 105ko...


Tubeless... jaz sem ga zamenjal s slaufom iz cisto osebnih preferenc; rad sem na ziher...


Jaz pa sem optimist, in sem ga pustil :)


Meni je zadnja guma spuscala , mogoce je bilo mleka premalo... pojma nimam... marsikdo me je strasil, da je zelo tezko spraviti slauf pod TL gum, zato sem si rekel, da bom raje na toplem doma sprobal kako je s tem...


No, brez problema sem spravil slauf no3, tako da sem zdaj malo bolj miren. Ce ti pa zadeva dela, je pa bv karkoli spreminjati, predvidevam pa da vseeno nosis  s seboj rezervni slauf in pumpo?



Nejc1986 20.03.2019 19:57

 Avtorju teme... takole po obcutku bi rekel, da imava precej podobna pricakovanja glede koles... s tem, da jaz delam malo vec kilometrov... 


Meni je tudi propel padel v oči,ampak... to je aero kolo.... jaz vem, da nebi izkoristil prednosti aerodinamicnega kolesa, kvecjemu bi cudno izgledalo, ko bi dal nanj signalne lučke in energy bag ter ogledalo (jbg,varnost mi je na prvem mestu). Ce se ne motim je propel celo malo tezji kot tcr , kar je še 1minus zame, ki obozujem klance...

Na papirju bi bil zame defy celo morda bolj primeren kot tcr,ampam mi je tcr preprosto bolj vsec, diskov ne zelim imeti in kot receno...tcr mi je bolj vsec.


Dobro premisli, ce res rabis aero kolo. Jaz tudi mislim , da bi bil tcr z 105ko zate najoptimalnejsa izbira....

JONY 20.03.2019 20:14
Tubeless je ziher sistem. Propel pa kot že rečeno 105 in Ultegra----večna tema. Imeli so še nekaj lanskih v Mariboru v Freestyle z Ultegro po 1600 iz tujine.
Nejc1986 20.03.2019 20:16
 Jaz sem dal 1600 za tcr1.... 
ElTorro 20.03.2019 20:20

@Nejc1986

@ElTorro

@Nejc1986

 Jaz imam tcr advanced , na propel sem tudi za hip pomislil, pa sem zelo hitro videl, da za moje zelje (rekreativec, rad imam vzpone , hitrost me ne zanima) nebi bil tako primeren.


Ultegra vs 105; never ending story...


Jaz bi 200eur raje dal za kaksen dober kos oblacila ali kaksen fajn vikend izlet s kolesom.

Sam sem uzel ullegro zgolj zato, ker je bila do centa ista cena model18 z ultegro ali model 19 z 105ko...


Tubeless... jaz sem ga zamenjal s slaufom iz cisto osebnih preferenc; rad sem na ziher...


Jaz pa sem optimist, in sem ga pustil :)


Meni je zadnja guma spuscala , mogoce je bilo mleka premalo... pojma nimam... marsikdo me je strasil, da je zelo tezko spraviti slauf pod TL gum, zato sem si rekel, da bom raje na toplem doma sprobal kako je s tem...


No, brez problema sem spravil slauf no3, tako da sem zdaj malo bolj miren. Ce ti pa zadeva dela, je pa bv karkoli spreminjati, predvidevam pa da vseeno nosis  s seboj rezervni slauf in pumpo?




Ne, ker sem optimist :)

Bolj resno - ko sem pripeljal kolo domov in začel gor obešati vse nosilce in to kramo, sem malo razmišljal.....in dejansko v zadnjih dvajsetih letih nisem imel niti enega takšnega defekta, ki ga tubeless (v teoriji) ne bi preprečil. Zato sem si rekel - tudi če se mi v naslednjih petih letih enkrat zgodi, da bo defekt, in bom moral v obcestni gostilni počakati uro ali dve, da nekdo pride pome, bom to preživel. 

Če pa se bo to zgodilo že letos, pa bom potem vozil zraven rezervo :)


rs1975 21.03.2019 07:27

 Sam počasi tudi razmišljam o menjavi kolesa. Trenutno vozim endurance kolo (Synapse) in sem tudi v dvomih kaj novega vzeti. Zaradi težav s križem sem takrat ravno zaradi tega vzel endurance geometrijo, sedaj pa bi šel raje na kaj bolj race varianto. Med drugim gledam tudi Giante in mi je Propel dosti bolj všeč kot pa TCR. Ampak bolj kot razmišljam zame ni Propel. Težav s križem sicer nimam več, bolj je vprašanje kako se bo telo navadilo na bolj agresivno pozicijo. Delam letno cca. 10k km, veliko je voženj nad 200km, tako da (na žalost) aero kolo ni zame. Se strinjam z Nejcem, z dodatki bi samo pokvaril izgled kolesa :)

Trenutno se najbolj ogrevam za Cinelli Superstar.

Avtorju teme, zakaj ne pogledaš še za Orbeo, se mi zdi da za relativno malo denarja dobiš dobro kolo. Pa meni so še vizualno lepi... 

 

kamencek 21.03.2019 08:56

 Smem vprašati, zakaj želja po race kolesu?

Imam endurance. Sposodil sem si race. In direktno primerjal.

Bil sem sicer nekoliko hitrejši na race kolesu. Malenkostno, ampak res malenkostno.

Ampak na račun udobja. Prav želel sem si nazaj na endurance.

Mar ne kolesarimo zase, za uživanje na prostem zraku?

Zakaj ne bi race kolesa pustili tekmovalcem, da na njih pridobivajo dragocene sekunde in katerim je udobje nepomembno, ker garajo samo za rezultat?

ElTorro 21.03.2019 10:40

@kamencek

 Smem vprašati, zakaj želja po race kolesu?

Imam endurance. Sposodil sem si race. In direktno primerjal.

Bil sem sicer nekoliko hitrejši na race kolesu. Malenkostno, ampak res malenkostno.

Ampak na račun udobja. Prav želel sem si nazaj na endurance.

Mar ne kolesarimo zase, za uživanje na prostem zraku?

Zakaj ne bi race kolesa pustili tekmovalcem, da na njih pridobivajo dragocene sekunde in katerim je udobje nepomembno, ker garajo samo za rezultat?


Moja izkušnja: če hočeš Di2 in nočeš diskov, se ti nabor endurance koles močno skrči.

Če greš še na bike fitting, in tam mojstru poveš, da iščeš predvsem udoben položaj na kolesu, ti bo tudi racea nastavil tako, da se ne boš z njim peljal nič slabše kot z endurancom.


Sposojeno kolo ne bo nikoli tako udobno, kot tvoje. Še posebej, če imaš svojega dobro nastavljenega. 

kamencek 21.03.2019 10:51

 Nisem še delal bike fittinga na enduranceu.

Kar pomeni, da tudi race ni bistveno odstopal.

Takoj pa opaziš, da se na njem drugače sedi, da te bolj raztegne in da je bolj trd na cesti. Vsako razpoko čutiš in na njem sediš ... kako bi rekel ... kot da si v stalnem pozoru.

Kot sem rekel: pustimo race kolesa tekmovalcem, saj so narejena zanje.

kalbo 25.03.2019 19:14

 Zanimiva debata. Pa smo spet pri diskih, ne diskih, 105 pa Ultegri....Eni tišijo race, ker zgleda. Znižan endurance zgleda precej boljš ko race z gor obrnjeno fajfo. 

Diski so tukaj, so uporabni, ni pa to neka dodana vrednost, spet osebna preferenca. 

105 vs ultegra... Uh, jest sem dal manj ko 200 eur razlike letos brez pomišljanja, greš na višjo grupšo za mal dnarja. Razlike praktično ni že med 5800 105tko in novo ultegro, z novo 105 pa pomojem vezanim očima ne čutiš razlike. Za letos ne vem, če je še 105 disk ročka tok bulky. 

Aja, pa ne omeji se sam na Giant. Pejt mal naokol. 




Nejc1986 25.03.2019 22:48

 https://trgovina.span.si/sl/Cestna-kolesa/FONDRIEST-DARDO-ULTEGRA-/


Tole zna biti tudi zanimivo

dedraklemen 25.03.2019 23:39
v@Nejc1986

 https://trgovina.span.si/sl/Cestna-kolesa/FONDRIEST-DARDO-ULTEGRA-/


Tole zna biti tudi zanimivo


Ko so imeli v Podutiku preizkušanje sem ga peljal. Ni slaba izbira :-)
kalbo 26.03.2019 07:53
bécane 26.03.2019 09:50

 Verjetno odlično kolo za ceno; zmaga pa opis sedeža, kreativnost na višku :)

Syncross Toffino sedež - Vrhunsko vzdolžno usmerjen sedež, ki usteza večini kolesarjem s pokončnim položajem.

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI