Sem samo probal. Zaradi 1 bar manjšega tlaka, ceste kar naenkrat ratajo bolj gladke. Definitivno prava stvar, če le gredo na kolo. Meni je zadaj na večjih neravninah podrsalo po okvirju in sem jih moral takoj sneti. Niso samo 3 mm večje. Realnost doda še kak mm.
Moram dati še oglas a 2 x Conti 4000 II S 28 mm gredo v prodajo. Žal ne pašejo na kolo (Cervelo S3 2019) čeprav v prospektu piše, da jih je možno uporabiti. Morda s kakimi novejšimi širšimi obroči? A to je potem druga zgodba.
Lp
V tabeli povezave na koncu, so za večino plaščev v enem stolpcu tovarniško deklarirane širine (Rated Width), v drugem pa dejanske širine (Real Width). Tako lahko vsak za posamezen model, tudi če ni enake tovarniško deklarirane širine kot je naveden v tabeli, približno oceni, koliko bo dejanska širina gume.
In še povezava: https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews
650x47 še lepše; probaj in ne boš šel več nazaj na 28.
Se strinjam s tabo @fuego.
Predlagam pa, da striktno navajamo ali gre za zunanjo ali notranjo širino obročnika, da ne bo zmešnjave, kot je pri sosednji temi 😉.
Jaz sem včasih vozil 18 mm-ske gumice, tlak 11 bar, max. je bil 12 bar. Najprej na jekleni, potem na Alu specjalk. To je bilo kar trdo. In potem 22, pa 23 mm. Poezija! :) Pa je prišel karbon, najboljši, kar se jih je dobilo. In vožnja je bila super, na 25 mm-skih gumah še boljša. Novejših, udobnejših karbonskih koles nisem še preizkusil, pravijo, da so neverjetna na cesti. Kolesa (okvirji) Ti, 3 Al-2,5 V, to je pa poezija, sploh, če je izdelan za udobno vožnjo. 25, 28 mm-ske gume skoraj vseeno je, kaj je gor. Verjetno ga ni karbonskega okvirja, ki bi zagotavljal enako udobje med vožnjo. Udobje specjalke, da se ve. Lahko se pa tudi motim.
Kombinacija togega okvirja in visokih obročev, pa z visoko prirobnico pesta... napere so zato kratke, komplet koles/obročnikov je trd. In kolo je vrhunsko, ampak neudobno. Ali pa je ustrezno le še za težkega kolesarja.
Poltabularji so clincher po angleško?
Zdej če prav razumem glede clincher, tubular in tubeless gum, so za tubularje potrebni drugačni obroči in plašči, za clincher in tubeless pa so enaki. Približno mi je tudi jasno, kako izgledajo. Kako pa je s ceno, vzdržljivostjo in učinkovitostjo, kaj je najbolj primerno za rekreativce?
Ožje gume so tudi nevarnejše, sam sicer vozim 23mm, boljša polovica pa 25mm,
zanimivo, da so me nekoč vsi hoteli prepričati, da so 20mm boljše/hitrejše.
Recent research has shown that many 25 mm wide tires have no worse Rolling Resistance than a similar tire that is 23 mm wide, and the 28 mm version is often also similar. To optimize the Aerodynamics of your front wheel, the front tire shouldn’t be wider than the rim (which is one reason why modern, wider rims are much better than traditional, narrow rims), but comfort may be more important than aerodynamics. The aerodynamic effect of the rear tire is far less important than that of the front tire, so it may be wise to use a wider tire on the rear for comfort and a slightly narrower one on the front for aerodynamics.
The difference in tire width between 23, 25, and 28 mm might sound small, but in fact it’s the volume of air in the tire that is important, which is determined by the square of the width, so 25mm tires have 18% more volume than 23mm, and 28mm have 48% more air volume! In some road frames and forks, 25 mm tires are the widest that will fit, and in many 28 mm is the limit. Bikes that use Disc Brakes normally have more tire clearance than those that use rim brakes.
Wider tires are not any more comfortable than narrower tires if they are all inflated to the same pressure.