Poltabularji širine 25 ali 28

Domov > Forum > Poltabularji širine 25 ali 28

Poltabularji širine 25 ali 28

SORTIRAJ PO:
mlokar 07.07.2019 18:15
Živjo, zadnja leta vozim poltabularje širine 25mm. Je kdo od vas probal 28mm, je razlika opazna? Hvala za vaša mnenja
mai2sky 07.07.2019 18:33

 Sem samo probal. Zaradi 1 bar manjšega tlaka, ceste kar naenkrat ratajo bolj gladke. Definitivno prava stvar, če le gredo na kolo. Meni je zadaj na večjih neravninah podrsalo po okvirju in sem jih moral takoj sneti. Niso samo 3 mm večje. Realnost doda še kak mm. 

Moram dati še oglas a 2 x Conti 4000 II S 28 mm gredo v prodajo. Žal ne pašejo na kolo (Cervelo S3 2019) čeprav v prospektu piše, da jih je možno uporabiti. Morda s kakimi novejšimi širšimi obroči? A to je potem druga zgodba.

Lp

bécane11488 07.07.2019 20:25
 Saj zaradi proizvodne tolerance so že 25 velikokrat 26-27, 28 znajo iti že na 30.
robizo 07.07.2019 20:58

 V tabeli povezave na koncu, so za večino plaščev v enem stolpcu tovarniško deklarirane širine (Rated Width), v drugem pa dejanske širine (Real Width). Tako lahko vsak za posamezen model, tudi če ni enake tovarniško deklarirane širine kot je naveden v tabeli, približno oceni, koliko bo dejanska širina gume. 

In še povezava: https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews

J_u_r_e 08.07.2019 20:27
Prej sem vozil spredaj 23mm in zadaj 25mm, na novem biciklu pa imam 28mm in razlika je očitna, ne grem več nazaj :), lepo pobira neravnine.
bécane11488 08.07.2019 21:59

 650x47 še lepše; probaj in ne boš šel več nazaj na 28.


J_u_r_e 08.07.2019 22:05
Pr men gre max 30 gor, govora je o specialki :)
fuego 09.07.2019 09:48
 Fantje, kadar kupujete gume računajte še na to, da je lahko enaka guma na širših obročih širša. Sam vozim Specialized sworks turbo 26mm in na Fulcrum R4 so široke 28mm.
robizo 09.07.2019 16:23

 Se strinjam s tabo @fuego.

Predlagam pa, da striktno navajamo ali gre za zunanjo ali notranjo širino obročnika, da ne bo zmešnjave, kot je pri sosednji temi 😉.


giovanni 02.08.2019 13:52
 Če te še na 25 mm razmetava, potem imaš pretrdo specialko, ali pa enostavno nisi za specialko....Ja, vsi bi Specializirali, potem pa jok....28 mm na specialki...bljak....vozi mtb, obstajajo pa tudi specialke ki to lepo pobirajo ( neravnine) ,ne bom delal reklame, vsekakor pa Specialized ne spada sem
SODROVC 07.08.2019 17:52

Jaz sem včasih vozil 18 mm-ske gumice, tlak 11 bar, max. je bil 12 bar. Najprej na jekleni, potem na Alu specjalk. To je bilo kar trdo. In potem 22, pa 23 mm. Poezija! :) Pa je prišel karbon, najboljši, kar se jih je dobilo. In vožnja je bila super, na 25 mm-skih gumah še boljša. Novejših, udobnejših karbonskih koles nisem še preizkusil, pravijo, da so neverjetna na cesti. Kolesa (okvirji) Ti, 3 Al-2,5 V, to je pa poezija, sploh, če je izdelan za udobno vožnjo. 25, 28 mm-ske gume skoraj vseeno je, kaj je gor. Verjetno ga ni karbonskega okvirja, ki bi zagotavljal enako udobje med vožnjo. Udobje specjalke, da se ve.  Lahko se pa tudi motim. 

Kombinacija togega okvirja in visokih obročev, pa z visoko prirobnico pesta... napere so zato kratke, komplet koles/obročnikov je trd. In kolo je vrhunsko, ampak neudobno. Ali pa je ustrezno le še za težkega kolesarja. 

gran 13.08.2019 12:10

Poltabularji so clincher po angleško?


Zdej če prav razumem glede clincher, tubular in tubeless gum, so za tubularje potrebni drugačni obroči in plašči, za clincher in tubeless pa so enaki. Približno mi je tudi jasno, kako izgledajo. Kako pa je s ceno, vzdržljivostjo in učinkovitostjo, kaj je najbolj primerno za rekreativce? 

migaj 14.08.2019 20:43

Ožje gume so tudi nevarnejše, sam sicer vozim 23mm, boljša polovica pa 25mm,

zanimivo, da so me nekoč vsi hoteli prepričati, da so 20mm boljše/hitrejše.

SODROVC 16.08.2019 13:42

Recent research has shown that many 25 mm wide tires have no worse Rolling Resistance than a similar tire that is 23 mm wide, and the 28 mm version is often also similar. To optimize the Aerodynamics of your front wheel, the front tire shouldn’t be wider than the rim (which is one reason why modern, wider rims are much better than traditional, narrow rims), but comfort may be more important than aerodynamics. The aerodynamic effect of the rear tire is far less important than that of the front tire, so it may be wise to use a wider tire on the rear for comfort and a slightly narrower one on the front for aerodynamics.

The difference in tire width between 23, 25, and 28 mm might sound small, but in fact it’s the volume of air in the tire that is important, which is determined by the square of the width, so 25mm tires have 18% more volume than 23mm, and 28mm have 48% more air volume! In some road frames and forks, 25 mm tires are the widest that will fit, and in many 28 mm is the limit. Bikes that use Disc Brakes normally have more tire clearance than those that use rim brakes.

Wider tires are not any more comfortable than narrower tires if they are all inflated to the same pressure. 

 

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI