Tranažer-smart

Domov > Forum > Tranažer-smart

Tranažer-smart

SORTIRAJ PO:
arra 02.12.2019 20:42

 Zanimam se za smar trenažer in me zanima kateri trenažer priporočate. Sem rekreativec, potrebujem ga cca 3h na teden.

Gledam dva in se mi zdi, da ni razlike med njima.

https://www.decathlon.si/p/8345488_nosilec-za-sobni-trening-flow-smart-t2240-700-vatov.html#/3-254-_

https://www.a2u.si/kolesarski-trenazer-elite-qubo-digital-smart-b

Priporočate kaj drugega?

tris 02.12.2019 23:17

Dost podobna trenažerja, oba sta “smart“ torej jih krmiliš z računalnikom(tel.,tablica) , delujta z mnogimi aplikacijami npr.Zwift,

JAz ima Qubo-ta,..in za zimo predihat je OK, ...ni pa to ne vem kaj, saj se  gre se za osnovni "smart" trenažer.

Oporabljam Elite-ov software, ki je prvoleto zastonj potem pa nekaj malega zaplačat vsako leto, če hočeš polno funkcionalnost.

Za resnejši trening, in pa recimo zwift(zmeraj omenim ker je pač popularen) ipd......bi jaz vzel trenažer vsaj v rangu 600€+...kje je natančnost meritev boljša(npr.moč) , lahko simulira dosti večje klance itd...


Mislim , da prej omenjena za 3h tedensko in če nisi preveč zahteven čist OK.




wragec 03.12.2019 22:31

Sam imam tega https://www.wiggle.co.uk/tacx-vortex-smart-trainer/ in sem ga dobil oktobra tukaj za 241 eur.  Kolesarim 3 x na teden in meni je čisto dovolj, saj klance lepo simulira. Če misliš kolesarit več in imeti natanjčnejše podatke potem kakšen direkt trenažer ampak to je od 600 navzgor. Ne misli da boš takoj na začetku na trenažeju vozil 2 uri, ker je razlika cesta in to čisto drugače, tukaj je dosti bolj zamorjeno in dolgočasno vse. Jaz vozim od 45 do 1 ure, enkrat na teden pa med 1,5 in 2 uri. Sam uporabljam program Zwift kjer je dosti eventov na razpolago, pa obvezno si kupi en ventilator ker drugače je katastrofa, sploh če boš v kakšni dnevni sobi kolesaril.

Kittel 04.12.2019 08:38

Kakšna pa je dejanska razlika v uporabi med temi Vortex trenažerji in direktnim vpenjanjem?

Jasno mi je, da so nove naprave BKOOL, Flux, Wahoo, ipd. dosti boljše. Zanima me le, za koliko sem prikrajšan v primerjavi z njimi in navadnimi smart trenažerji? Watt odstopanje več kot 10% (gor ali dol?)?

Hvala za odgovore!

tris 04.12.2019 14:15

Elite qubo ima natančnost merjenja moči 5% - teoretično.

ElTorro 04.12.2019 16:35

Kar se tiče odstopanja, je natančnost precej bolj pomembna kot točnost. Verjetno kak online reviewer (npr. Rainmaker) to preverja.

Merljive razlike med direct drive in wheel-on itak lahko vsak vidi iz tehničnih podatkov. Nekaj, na kar marsikdo ne pomisli je hkratna uporaba na trenažerju in zunaj. 

Seveda ne v smislu, da bi se v istem trenutku vozil zunaj in notri, ampak - če boš danes na trenažerju, jutri pa te bo sonček povlekel na cesto, pri direct driveu samo snameš bicikl s trenažerja, daš gor zadnje kolo, in se pelješ. Pri wheel-on pa moraš načeloma menjati plašč, kar je precej bolj nadležno...

tris 04.12.2019 18:09

Če ne delaš zelo veliko km na trenažerju, se mi zdi menjava plašča brezveze.

ElTorro 04.12.2019 19:56

Meni je v par tednih tako zgladilo plašč, da se ne bi upal z njim peljati po cesti.

Potem sem raje nabavil "trenažerskega". Razlika je kot dan in noč. Tako v obrabi, kot v zdrsavanju kolesa na trenažerju.

gran 04.12.2019 21:27

Ali pa drugi obroč in kaseta.


Jaz se zanimam za direct drive. Naslednje mesece bom precej doma, ker sem poškodovan in bom moral sanirat poškodbo. Mene zanima, kako je vozit na trenažerju - namreč prebral sem, da naj bi imel na smart trenažerju vedno v isti prestavi. 

ElTorro 04.12.2019 22:08

Lahko si izbiraš, kako boš vozil.....smart trenažerji (večina, če ne vsi) imajo dva načina delovanja:

- slope mode - aplikacija (ali ti sam "ročno") izbira simuliran naklon, ti pa menjavaš enako kot zunaj. Če se recimo pelješ po neki trasi v Zwiftu, bo na ravnih delih šlo lahko, na vzponih pa bo upor trenažerja večji. Nekateri trenažerji (top end...recimo Tacx Neo) znajo celo simulirati spuste

- ERG mode - aplikacija določa moč, s katero moraš goniti, in se potem upor trenažerja dinamično prilagaja prestavnemu razmerju in kadenci. Če imaš recimo v Sufferfestu trening, ki določa 4 minute pri 244W, boš 4 minute gonil z 244W. Če boš povečal kadenco ali prestavno razmerje, bo trenažer znižal upor, če boš znižal kadenco ali prestavno razmerje, bo upor povečal. Karkoli boš počel, boš gonil z 244W ali pa se boš ustavil (razen če prideš iz trenažerjeve krivulje moči, ampak to so že podrobnosti). 

V ERG načinu si večino časa v eni prestavi, razen ko gre zadeva v ekstreme. Za treninge (Sufferfest, Trainerroad) je ta način načeloma boljši, je pa neuporaben za dirkanje (Zwift), razen če "dirkaš" kronometer.

Kittel 06.12.2019 13:53
Morda kakšna primerjava med Elite Qubo in Rampa trenažerjem? Kakšna razlika med njima ali ne?
tris 06.12.2019 14:50

Imam ravno primerjalno tabelo:

Rampa je malo močnejša, lahko simulira naklon 10%(qubo 6%), max moč pri 20km/h=370w(qubo:260);30km/h=1060w(660),

Zaradi drugačne konstrukcije si mislim da je malo bolj stabilna(?), pa valček je  malo večji(40:30mm),...drugače pa vse enako.

ElTorro 06.12.2019 18:59

Pri simuliranih naklonih je treba upoštevati, da so odvisni od teže.


Če pri nekem trenažerju piše, da lahko simulira 10% naklon, to velja za nekoga s tipično kolesarsko postavo.

100-kilskemu decu bo ta isti trenažer simuliral samo 7% naklona.


Kittel 06.12.2019 22:36
Kaj torej pomeni v praksi, ce s Qubo trenazerjem pridem na zwiftu do 9% klanca? Da moram visjo moc umerjati z tezjim prestavnim razmerjem in bo vse ok dalje? 
ElTorro 07.12.2019 09:40

Qubo bo nastavil maksimalni upor, kar ga zmore.... Zwiftu bo sporočil, da ti goniš z 250W (recimo), in Zwift bo prikazal, da se voziš z 10 km/h (čeprav dejansko goniš 15 km/h).

V praksi boš ti gonil (in imel občutek) kot da pelješ 15 km/h v 6% klanec, Zwift bo pa kazal da pelješ 10 km/h v 9% klanec. 

Če imaš cca 70 kg, seveda.....če jih imaš 90, boš namesto tega imel občutek, kot da pelješ 15 km/h v 4% klanec, Zwift pa bo v 9% klancu kazal samo 7 km/h.


(Številke so zgolj ilustrativne, da se ne bo kdo obešal na to, da 70-kilski kolesar pri 250W dejansko pelje XY km/h v 9% klanec).

1
Zadnji komentarji v kategoriji "ZDRAVJE IN TRENINGI"
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI