Pozdravljen,
Jaz bom v teh dneh ravno prodajal moje kolo Cannondale Synapse. In prioritetno bom prodajal z obroči Veltec Speed 6.0 FCC. Ker lahko kolo prodajam tudi z Mavic Aksium obroči, bi načeloma lahko prodal obroče tudi brez kolesa.
Obroči so popolnoma karbonski (tudi zavorna površina). Po specifikaciji so kot v opisu:
https://www.bike24.com/p2274333.html
Edino, da so obrobe napisa z belo. (lahko pošljem slike).
Drugače so obroči bomba. Vozim kratke in strme klance in brez problemov se lahko kosajo tudi z lahkimi nizkoprofilnimi obroči na klancih, čeprav so 55mm visoki. Teža je nekje 1600g. Prevoženi pa so samo nekje med 7k-8k km, saj sem že pred časom ugodno dobil druge obroče, ki lepše zgledajo k kolesu.
Če te zanima, mi kar javi.
zakaj gledaš karbon-alu kombinacije?
novejši karbonski obroči imajo boljšo zavorno površino kot so jo imeli obroči pred časom.
Osebno bi gledal tudi na težo obročev in Shimanovi so težki kar 1.9 kg....
@Primoz75zakaj gledaš karbon-alu kombinacije?
novejši karbonski obroči imajo boljšo zavorno površino kot so jo imeli obroči pred časom.
Osebno bi gledal tudi na težo obročev in Shimanovi so težki kar 1.9 kg....
sam imam karbonske obroče, ampak v disk izvedbi kjer težav z zaviranjem ni.
lastniki karbonskih obročev z klasičnimi zavorami pravijo, da pač nekoliko drugače zavirajo, ne vem. So pa novi obroči z novimi oblogami že fajn imuni na pregrevanje (seveda brez nekega pretiravanja)
Teža? Že FFWDji, ki si jih linkal so 100g lažji od Shimanotovih.
@Primoz75sam imam karbonske obroče, ampak v disk izvedbi kjer težav z zaviranjem ni.
lastniki karbonskih obročev z klasičnimi zavorami pravijo, da pač nekoliko drugače zavirajo, ne vem. So pa novi obroči z novimi oblogami že fajn imuni na pregrevanje (seveda brez nekega pretiravanja)
Teža? Že FFWDji, ki si jih linkal so 100g lažji od Shimanotovih.
Ali pa med malimi oglasi
@dejan90Ne poznam sicer razloge, ozadje, kontekst tvoje želje za karbonskimi obroči in to višine 50-55mm. Praviš da rabiš za tekme v triatlonu in da rad voziš v klanec. Če je temu res tako bi bilo po moje smiselneje gledat za kakimi res lahkimi obročniki pod 1600g in velikosti 35mm. Ja karbon je res čarobna beseda, ki kar mami. No če si ga lahko privoščiš si ga le. Če ne drugega, občutek je važen.
@Bembara71Primarno jih imam namen uporabljati na tekmah (krajše so po večini ravninske, oz. na 90km je višinskih metrov 800-1200m).@dejan90Ne poznam sicer razloge, ozadje, kontekst tvoje želje za karbonskimi obroči in to višine 50-55mm. Praviš da rabiš za tekme v triatlonu in da rad voziš v klanec. Če je temu res tako bi bilo po moje smiselneje gledat za kakimi res lahkimi obročniki pod 1600g in velikosti 35mm. Ja karbon je res čarobna beseda, ki kar mami. No če si ga lahko privoščiš si ga le. Če ne drugega, občutek je važen.
@dejan90Jaz recimo uporabljam vedno globoke karbonske. Po ravnini in na vzponih. Saj razen kakih eksplozivnih strmih klancev neboš opazil razlike. Seveda je tudi odvisno kak tip kolesarja si (če rad abzicaš, ...)@Bembara71Primarno jih imam namen uporabljati na tekmah (krajše so po večini ravninske, oz. na 90km je višinskih metrov 800-1200m).@dejan90Ne poznam sicer razloge, ozadje, kontekst tvoje želje za karbonskimi obroči in to višine 50-55mm. Praviš da rabiš za tekme v triatlonu in da rad voziš v klanec. Če je temu res tako bi bilo po moje smiselneje gledat za kakimi res lahkimi obročniki pod 1600g in velikosti 35mm. Ja karbon je res čarobna beseda, ki kar mami. No če si ga lahko privoščiš si ga le. Če ne drugega, občutek je važen.
Glede vzponov (to so treningi) pa je vbistvu moje vprašanje ali je tukaj boje, da karbonske obroče vzameš iz kolesa in namestiš osnovne, ki jih imaš (tukaj mi hitrost dejansko sploh ni pomembna, ampak samo moč).
Alu obroče imam pa na zimski specialki. Sicer pa če misliš menjavati obroče od vožnje do vožnje, ne pozabi, da vsakih tudi moraš menjati zavorne gumice. Pa tudi verjetno samo pozicijo zavor (saj so karbonski obroči ponavadi širši). Na tvojem mestu bi osnovne obroče namestil samo v zimskem obdobju. Preostali čas pa vozil z globokoprofilnimi. Verjetno boš prej zamenjal nekaj koles, kot pa strošil zavorno površino.
Pozdravljeni. Tudi sam se zanimam za nakup novih obročev, ampak se ne morem odločiti, ali karbon ali alu. Gledam za čim lažje obroče, ker sem "bolj climber", mislim iti na Alpe in par dirk v vzponu, treniram klance 5, 10, 20, 30, 40 min, nekateri odseki so nakloni tudi nad 10%, poleti nameravam v Dolomite in v Francijo v Alpe. Bi pa vzel klinčer obroče za navadne "rim brakes", imam pod 70 kg. Ali ima kdo kaj izkušenj s temi obroči...https://maxisport.si/trgovina/sestavni-deli-koles/cestne-komponente/seti-koles/fulcrum/fulcrum-wind-40c.html ?
Drugače sem gledal alu modele - recimo Fulcrum 3/ Campagnolo Zonda, ki sta dejansko enaka, samo druga znamka in Zonda je nekoliko lažja in 100 eur cenejša. Ali pa https://www.panchowheels.com/produkte/spirit-22/ , ki naj bi tehtali zgolj 1,3 kg, ne vem pa kako je s pesti oz. ležaji, en model je 35 mm in naj bi tehtal 1,5 kg, je tudi malo širši, cena enaka ampak ne vem če se ravno dosti pridobi na aerodinamiki? Kolikor sem razumel dela ta Pancho več obročev za mtb, kot za cesto. Dvomim, da bi Avstrijci prodajali nek "trash"? Ali se motim? Gotovo zgleda karbon lepše in bi bil zanj pripravljen odšteti nekaj več, ampak nimam namena dati 2000 eur za wheelset, tam pri okoli 1000 eur pa bi se bolj nagibal h karbonu kot aluminiju? Pač fulcrum in campy premium alu obroči so s keramičnimi ležaji in morda še kakšnimi lažjimi materiali kot pri tistih srednjega razreda 3/Zonda?
@gregmejVstopna cena za karbonske obroče je okoli 1000€. Za to ceno dobiš klinčer obroče z industrijskimi ležaji. Torej Zonde so glede ležajev boljše kot Wind 40. Glede na tvoj način vožnje (klanci - spusti) je pri klinčer obročih boljše vzeti alu in keramične ležaje. Glej recimo Fulcrum Racing 0 ali Shamal Ultra. Verjemi, da se ti 200g na teži samega obroča ne bo toliko poznalo kot na gladkosti vrtenja ležaja (obroča).Pozdravljeni. Tudi sam se zanimam za nakup novih obročev, ampak se ne morem odločiti, ali karbon ali alu. Gledam za čim lažje obroče, ker sem "bolj climber", mislim iti na Alpe in par dirk v vzponu, treniram klance 5, 10, 20, 30, 40 min, nekateri odseki so nakloni tudi nad 10%, poleti nameravam v Dolomite in v Francijo v Alpe. Bi pa vzel klinčer obroče za navadne "rim brakes", imam pod 70 kg. Ali ima kdo kaj izkušenj s temi obroči...https://maxisport.si/trgovina/sestavni-deli-koles/cestne-komponente/seti-koles/fulcrum/fulcrum-wind-40c.html ?
Drugače sem gledal alu modele - recimo Fulcrum 3/ Campagnolo Zonda, ki sta dejansko enaka, samo druga znamka in Zonda je nekoliko lažja in 100 eur cenejša. Ali pa https://www.panchowheels.com/produkte/spirit-22/ , ki naj bi tehtali zgolj 1,3 kg, ne vem pa kako je s pesti oz. ležaji, en model je 35 mm in naj bi tehtal 1,5 kg, je tudi malo širši, cena enaka ampak ne vem če se ravno dosti pridobi na aerodinamiki? Kolikor sem razumel dela ta Pancho več obročev za mtb, kot za cesto. Dvomim, da bi Avstrijci prodajali nek "trash"? Ali se motim? Gotovo zgleda karbon lepše in bi bil zanj pripravljen odšteti nekaj več, ampak nimam namena dati 2000 eur za wheelset, tam pri okoli 1000 eur pa bi se bolj nagibal h karbonu kot aluminiju? Pač fulcrum in campy premium alu obroči so s keramičnimi ležaji in morda še kakšnimi lažjimi materiali kot pri tistih srednjega razreda 3/Zonda?
@kicklen@gregmejVstopna cena za karbonske obroče je okoli 1000€. Za to ceno dobiš klinčer obroče z industrijskimi ležaji. Torej Zonde so glede ležajev boljše kot Wind 40. Glede na tvoj način vožnje (klanci - spusti) je pri klinčer obročih boljše vzeti alu in keramične ležaje. Glej recimo Fulcrum Racing 0 ali Shamal Ultra. Verjemi, da se ti 200g na teži samega obroča ne bo toliko poznalo kot na gladkosti vrtenja ležaja (obroča).Pozdravljeni. Tudi sam se zanimam za nakup novih obročev, ampak se ne morem odločiti, ali karbon ali alu. Gledam za čim lažje obroče, ker sem "bolj climber", mislim iti na Alpe in par dirk v vzponu, treniram klance 5, 10, 20, 30, 40 min, nekateri odseki so nakloni tudi nad 10%, poleti nameravam v Dolomite in v Francijo v Alpe. Bi pa vzel klinčer obroče za navadne "rim brakes", imam pod 70 kg. Ali ima kdo kaj izkušenj s temi obroči...https://maxisport.si/trgovina/sestavni-deli-koles/cestne-komponente/seti-koles/fulcrum/fulcrum-wind-40c.html ?
Drugače sem gledal alu modele - recimo Fulcrum 3/ Campagnolo Zonda, ki sta dejansko enaka, samo druga znamka in Zonda je nekoliko lažja in 100 eur cenejša. Ali pa https://www.panchowheels.com/produkte/spirit-22/ , ki naj bi tehtali zgolj 1,3 kg, ne vem pa kako je s pesti oz. ležaji, en model je 35 mm in naj bi tehtal 1,5 kg, je tudi malo širši, cena enaka ampak ne vem če se ravno dosti pridobi na aerodinamiki? Kolikor sem razumel dela ta Pancho več obročev za mtb, kot za cesto. Dvomim, da bi Avstrijci prodajali nek "trash"? Ali se motim? Gotovo zgleda karbon lepše in bi bil zanj pripravljen odšteti nekaj več, ampak nimam namena dati 2000 eur za wheelset, tam pri okoli 1000 eur pa bi se bolj nagibal h karbonu kot aluminiju? Pač fulcrum in campy premium alu obroči so s keramičnimi ležaji in morda še kakšnimi lažjimi materiali kot pri tistih srednjega razreda 3/Zonda?
Spet toplo vodo odkrivate.. Ne vem zakaj toliko kompliciranja? Pač, kupi kar ti je lepše in glede na to koliko € imaš na voljo... V osnovi je keramika čisto OK, še malo ti 'nabusta' EGO, ni pa toliko OK ko boš nekoč moral menjati te keramične ležaje :D
.
.
.
Bi pa rekel, da je tole spet ena tipična slovenska fora - hud bajk, huda oprema, na kolesu pa sedi slabše kot poštar na svojem. Ne vem zakaj je tako težko vložiti tistih nekaj € v neko nastavitev položaja na kolesu, ki ti konec koncev prinese več kakor boš kadar koli pridobil s keramičnimi ležaji in karbonskimi klinčer obroči višine 35mm..
@nemelkMa pozicijo imam kar v redu, nimam za enkrat nobenih težav. In bajk je pod 2k eur, karbon z mehansko ultegro, pred obroči je bila investicija powermeter. Če bi imel kakšne težave bom šel tudi na fitting, za enkrat pa mi je dovolj pozicija, ki mi jo je nastavil mehanik, ki je bivši pro. Sem pa prej vozil 3 sezone alu s 105. Ne mislim zapraviti 2k eur za obroče. 1k bi mogoče še šlo, ampak moram biti res prepričan o kvaliteti. Karbonski klinčerji pa naj bi imeli problem pregrevanja na daljših spustih, ampak novejše generacije karbona naj bi bile precej boljše, vendar se bodo težko znebili te "slave", da lahko uničiš obroč na spustu. Tubularjev pa ne nameravam kupovati, ker ga ob defektu ne bi znal menjat in nimam spremljevalnega vozila za sabo. Sem se pa obrnil na forum, ker ima verjetno kdo več izkušenj in jih je pripravljen tudi deliti. Bi pa v slabšem vremenu vozil še vedno na osnovnih obročih, recimo pozimi ali v mokrem.Spet toplo vodo odkrivate.. Ne vem zakaj toliko kompliciranja? Pač, kupi kar ti je lepše in glede na to koliko € imaš na voljo... V osnovi je keramika čisto OK, še malo ti 'nabusta' EGO, ni pa toliko OK ko boš nekoč moral menjati te keramične ležaje :D
.
.
.
Bi pa rekel, da je tole spet ena tipična slovenska fora - hud bajk, huda oprema, na kolesu pa sedi slabše kot poštar na svojem. Ne vem zakaj je tako težko vložiti tistih nekaj € v neko nastavitev položaja na kolesu, ki ti konec koncev prinese več kakor boš kadar koli pridobil s keramičnimi ležaji in karbonskimi klinčer obroči višine 35mm..
@Primoz75te si poglej
Sem pogledal, ampak sem gledal tudi malo forume v angleščini, sicer iz l. 2017 in večina piše, naj ne bi bili zadovoljni. Na papirju zgleda v redu, ne vem pa kako je v praksi. Saj ne pričakujem, da bodo obroči ravno večni, ampak vsaj kake 3 sezone pa bi rad imel od njih.
@gregmejčudno, Italjani pa jih po forumih hvalijo.@Primoz75te si poglej
Sem pogledal, ampak sem gledal tudi malo forume v angleščini, sicer iz l. 2017 in večina piše, naj ne bi bili zadovoljni. Na papirju zgleda v redu, ne vem pa kako je v praksi. Saj ne pričakujem, da bodo obroči ravno večni, ampak vsaj kake 3 sezone pa bi rad imel od njih.
Pozdravljeni,
Glede na to, da sem sorazmerno neizkušen kolesar bi prosil za pomoč oz. mnenja glede nakupa karbonskih obročev.
Glavni namen nakupa karbonskih obročev so triatlonske tekme s katerimi začnem v letu 2020 (srednja razdalja).
Glede na budget sem napravil selekcijo obročev:
https://www.wiggle.co.uk/shimano-rs81-c50-carbon-clincher-wheelset/
https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=227942;menu=1000,4,123,30;mid=0;pgc=0;page=117;sort=price_desc
https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=317909;menu=1000,4,123,30;mid=0;pgc=0;page=96;sort=price_desc
https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=274660;menu=1000,4,123,30;mid=0;pgc=0;page=99;sort=price_desc
Zanimajo me vaša menja, kater izbrati in zakaj. Sicer se sam nagibam k 1. (Shimano RS 81, višina 50) in 4. varijanti (Veltec speed 5.5, višina 55mm).
Pri obročih sem gledal tudi na zavorno površino, ki je pri vseh varijantah alu. Glede na do sedaj prebrano sklepam, da bi s takšnimi obroči lahko tudi treniral na bolj razgibanih trasah, saj imam rad vzpone.
Zanima me tudi ali je teža sprejemljiva ter kako trpežni karbonski obroči sploh so (ali jih lahko uporabljam tudi redno na treningih, oziroma ali je bolje, da jih imam samo za tekme).