Ali je smiselna zamenjava seta obročev?

Domov > Forum > Ali je smiselna zamenjava seta obročev?

Ali je smiselna zamenjava seta obročev?

SORTIRAJ PO:
Lentus 17.02.2020 17:47

 Trenutno imam na svojem Giantu TCR 2, zmontirane tovarniški set obročev PR2 in Giantove tubeless plašče. Giantov set, koliko sem gledal tehta čez 2.000g. Zato me zelo mikajo novi, lažji obroči, in sem si omislil nekaj iz malo nižjega cenovnega razreda. V mislih imam Fulcrum Racing 5. Vendar ti obroči niso namenjeni za tubeless plašče in bi moral dati zračnico.

Dejansko bi moral prešaltati iz tubelessa na klinčer.

Sedaj me pa zanima, ali bi bil sploh kaj bistveno na boljšem, tako glede teže kot vodljivosti, če dam gor Fulcrum Racing 5 Wheelset, z namontiranimi klinčerji z zračnico seveda, proti temu kar ima sedaj. 

Primoz75 17.02.2020 18:36

Racing 5 je lažji obroč od tvojega (1650 vs...?)

Dejansko bi moral prešaltati iz tubelessa na klinčer.

tudi tubeless je clincher ;) Sam ali obdržal PR2 ali pogledal malo višje za Fulcrum 3 ali morda podoben DT swiss set koles. (PR1600...) 



Lentus 18.02.2020 15:36

Ja, Racing 5 je z 1650 grami kar nekaj lažji od PR2. Ampak, ker za razliko od PR2 ni tubeless, moram dodati zračnici, kar je takoj dodatnih 200g po obodu in se prednost Fulcruma v veliki meri izgubi. Tako si vsaj jaz kot laik in začetnik, to predstavljam.

Torej bom pogledal nekaj v smeri TL ready obročev. Upam, da se da dobiti kakšen set do 300€.

Ima mogoče kdo kakšen predlog?

Primoz75 18.02.2020 15:56

do 300 eur? bolj težko bš našel kaj, kar bo bistveno drugače ko PR2...

Agent041 18.02.2020 19:41

Cero AR30 Evo

Še nekaj malega dodaš in imaš bomba obroče 😉

https://www.cycledivision.co.uk/cero-ar30-evo-wheelset-8948



BosS 19.02.2020 07:23

Do 300 EUR, nisem zasledil obročev, da bi bili Tubuless ready.

S plašči iz zračnicami skupaj v kompletu je morebiti tudi aktualen komplet:

  • Sprednje in zadnje kolo Fulcrum R4 C17
  • Hitra zapenjalca Fulcrum
  • 2 plašča Vittoria Zaffiro Pro 3 700x25
  • 2 zračnici Continental Race 28 z dolžino ventilov 60 mm

https://maxisport.si/trgovina/sestavni-deli-koles/cestne-komponente/seti-koles/


Bembara71 19.02.2020 10:00

Imam skoraj enako kolo. Bolj kot obročniki so me motile gume. Ravno sem montiral Vision team 35sl in Vittoria corsa. Obročniki niso tubeless readi. Pa kaj? Je problem dati trak in ventilčke? Ja pa za obročnike sem dal 210€ na spletu bi bili pa še pod 200€ Samo toliko v info nekaterim.

kicklen 19.02.2020 11:08
@Lentus

 Trenutno imam na svojem Giantu TCR 2, zmontirane tovarniški set obročev PR2 in Giantove tubeless plašče. Giantov set, koliko sem gledal tehta čez 2.000g. Zato me zelo mikajo novi, lažji obroči, in sem si omislil nekaj iz malo nižjega cenovnega razreda. V mislih imam Fulcrum Racing 5. Vendar ti obroči niso namenjeni za tubeless plašče in bi moral dati zračnico.

Dejansko bi moral prešaltati iz tubelessa na klinčer.

Sedaj me pa zanima, ali bi bil sploh kaj bistveno na boljšem, tako glede teže kot vodljivosti, če dam gor Fulcrum Racing 5 Wheelset, z namontiranimi klinčerji z zračnico seveda, proti temu kar ima sedaj. 


Z racing 5 ne bos kaj dosti na boljsem. Racing 4 ali racing 3 oz. Scirocco ali zonda so obroci, ki so dejanski upgrade. Zakaj bi za cesto potrebovam TLR? Plasci TLR so tezji pa se sama packarija je k je treba popravlat.
wavemaker 20.02.2020 17:23

Jaz sem isto na giantu in sem pr2 obroče zamenjal za te:

https://www.wiggle.co.uk/prime-baroudeur-se-road-wheelset/

Sem jih stehtal in imajo 1520g. So tubeless ready, ampak zraven priložijo zračnice in dva plašča, ni logike ampak ok. Plašče bom znucal, potem grem na tubeless.

Pri pospeševanju se čuti, da so lažji, drugače pa ni razlike, saj je nima kje biti. Bolj je v glavi, ker veš da maš pol kile lažje kolo...

Šibka točka so baje ležaji, ampak stanejo par eur, tako da me ne briga.

Falco 06.05.2020 20:16

Trenutno vozim Giant PA-2 obroče in se spogledujem z nakupom novih alu obročev. Nekako sem v dilemi in izbiram med Fulcrum Racing 4, Pro lite Bracciano A42W in Vision Team 35 SL comp. Je smiselna menjava?


https://www.wiggle.co.uk/pro-lite-bracciano-dark-label-a42w-aero-road-wheelset/


https://maxisport.si/fulcrum-racing-4-c17-2019.html


https://www.veb-company.si/obrocniki-poltabular-aluminij/obrocnik-vision-team-35-comp-sl-13870480


Primoz75 06.05.2020 20:53

za Fulcrum 4 nekako še...za ostala dva bolj ne. 

wragec 08.05.2020 06:07

Jaz sem od Gian-ta zamenjal za Vision in sem z njimi zadovoljen

Falco 08.05.2020 09:43

Lahko dobim Fulcrum racing 4 nove za 250€. Mislim, da nimam več kaj študirat. 

Agent041 08.05.2020 12:55

Razen če bi si zaželel še kaj lažjega in dobrega.

https://www.cycledivision.co.uk/cero-ar30-evo-wheelset-8948



uroz 11.05.2020 08:25

kje jih dobiš za 250€?


ko že govorimo o wheelsetih  - ve kdo za kakšne črne alloy wheelsete(črne tam kjer je zavorna površina?


obelix 11.05.2020 10:33
@uroz

kje jih dobiš za 250€?


ko že govorimo o wheelsetih  - ve kdo za kakšne črne alloy wheelsete(črne tam kjer je zavorna površina?


Vision Trimax 30/35 KB, mora biti obvezno KB opcija,  to je oznaka za njihov obstojen material na zavorni povrsini,  ki je po mojih izlisnjah presenetljivo dobro obstojen. 
Ali pa Fucrum zero nite. 
majkl_t 11.05.2020 16:54
@uroz

ko že govorimo o wheelsetih  - ve kdo za kakšne črne alloy wheelsete(črne tam kjer je zavorna površina?


Recimo Mavic R-Sys SLR:


https://shop.mavic.com/en-int/r-sys-slr-rr0707.html#1028=3283


Sicer pa niso edine pri Mavic-u, da imajo črno zavorno površino.



uroz 12.05.2020 06:56

Vision je že človeška cena, mavic pa uff :)

Agent041 12.05.2020 07:18

@uroz

kje jih dobiš za 250€?



Niso ravno 250eur, ampak dobrih 300eur, ampak napram Quattrojem so slabih 400g lažji.

Ne me razumet napačno. Pred leti (na začetku kolesarjenja) sem imel Racing Quattro in sem bil zelo zadovoljen z njimi.

Te Cero AR30 Evo, imam dobre pol leta na commuteru/zimskem kolesu in po občutku (teža, togost) so mi kar podobni karbonskim, ki jih imam za letno specialko.

Zmago_1 12.05.2020 11:39

Ne vidim pravega smisla za menjavo obročev z enakimi 200-300g lažjimi,..

Če že, potem predlagam prehod na karbon + tubular. Ne bo 300 aur ampak 700 ,....se bo pa poznalo :)

fiti 18.05.2020 10:33

No ja, tudi 300 g manj na obročih se bo precej poznalo. Seta z 1300g in ceno 700€ pa ne poznam? 

cherokee 18.05.2020 22:08

Tudi sam bom pocasi menjaval feltne.. In me zanima katere feltne so trenutno best buy, do max 400€? Alu, klincer, nizek profil, rim brake. 

nemelk 19.05.2020 10:40
@Zmago_1

Ne vidim pravega smisla za menjavo obročev z enakimi 200-300g lažjimi,..

Če že, potem predlagam prehod na karbon + tubular. Ne bo 300 aur ampak 700 ,....se bo pa poznalo :)


Potem pa mu še pojasni vse lepe in manj lepe strani tubularjev.. :D 
Zmago_1 19.05.2020 10:59

@nemelk
Potem pa mu še pojasni vse lepe in manj lepe strani tubularjev.. :D 



Iz mojih izkušenj:

+Lažja feltna, lažja guma, več pritiska lah nabiješ not, bolj odporen proti predrtju. Posledično hitrejša vožnja po ravnini in v klanec. V 3 letih kar sem vozil tubular sem imel en sam (1) defekt, nafilal s tekočino in spet pumpal isti tubular na 10 bar+  brez problema. Namesto orodja+zračnice+torbice  s sabo voziš samo tekočino in prišparas samo na temu še 50g.

-Cena dobrega tubularja je lahko visoka in pa cena montaže,...sam ne upam montirat tega ker mora bit zelo scentriran in pravilno prilepljen. Minus je vožnja navzdol saj moraš biti previdnejši zaradi več barov imaš manjši oprijem s cesto, poleg tega na karbonske feltne slabše primejo bremze in ni za overweight kolesarje >90kg (To je itak problem vseh carbon felten ne samo tubularjev saj karbon ne odvaja dobro toplote, ampak do 90kg načelnoi ne bi smelo biti problema).


Kar pa ti apeliraš verjetno je pa problem tubularjev v starih časih, ko je z BOOOOM razfukalo gumo in si ostal na suhem če nisi tovoril s sabo rez. tubularja ,..to pa se več ne dogaja,...no lah se zgodi 1x na par let, recimo verjetnost je podobna, kot če ti na katerikoli feltni odf*ka špico ali strga verigo ali odpre navaden klinčer plašč,......kolikokrat se ti je pa to zgodilo?

Recimo tole je 800 eur in tehta 1100g,...1300 g so verjetno cenejše,...

https://www.southforkracing.co.uk/17975/products/fast-forward-f2r-carbon-tubular-road-wheelset-red.aspx







leopardTrek 19.05.2020 11:38

@Zmago_1

@nemelk
Potem pa mu še pojasni vse lepe in manj lepe strani tubularjev.. :D 



Iz mojih izkušenj:

+Lažja feltna, lažja guma, več pritiska lah nabiješ not, bolj odporen proti predrtju. Posledično hitrejša vožnja po ravnini in v klanec. V 3 letih kar sem vozil tubular sem imel en sam (1) defekt, nafilal s tekočino in spet pumpal isti tubular na 10 bar+  brez problema. Namesto orodja+zračnice+torbice  s sabo voziš samo tekočino in prišparas samo na temu še 50g.

-Cena dobrega tubularja je lahko visoka in pa cena montaže,...sam ne upam montirat tega ker mora bit zelo scentriran in pravilno prilepljen. Minus je vožnja navzdol saj moraš biti previdnejši zaradi več barov imaš manjši oprijem s cesto, poleg tega na karbonske feltne slabše primejo bremze in ni za overweight kolesarje >90kg (To je itak problem vseh carbon felten ne samo tubularjev saj karbon ne odvaja dobro toplote, ampak do 90kg načelnoi ne bi smelo biti problema).


Kar pa ti apeliraš verjetno je pa problem tubularjev v starih časih, ko je z BOOOOM razfukalo gumo in si ostal na suhem če nisi tovoril s sabo rez. tubularja ,..to pa se več ne dogaja,...no lah se zgodi 1x na par let, recimo verjetnost je podobna, kot če ti na katerikoli feltni odf*ka špico ali strga verigo ali odpre navaden klinčer plašč,......kolikokrat se ti je pa to zgodilo?

Recimo tole je 800 eur in tehta 1100g,...1300 g so verjetno cenejše,...

https://www.southforkracing.co.uk/17975/products/fast-forward-f2r-carbon-tubular-road-wheelset-red.aspx







Zdaj pa še pojasni kakšna je občutek, ko se voziš s tabularji nabitimi na 10 bar?

Hitrejši, kot pišeš, zaradi tega zagotovo nisi.

Imam klinčerje in tabularje in oboje polnim na enako barov. V primeru, da moram obdržati samo ene obroče, potem zaradi praktičnosti obdržim klinčerje. Glede na ceno in težave, mislim da tabularji nimajo dovolj prednosti pri vožnji, da bi jih navadni rekreativci občutili.


Ban 19.05.2020 12:27

Če maš sam 90 kil potem se teh par 100 g nič ne pozna.

Zmago_1 19.05.2020 12:53

@leopardTrek

Zdaj pa še pojasni kakšna je občutek, ko se voziš s tabularji nabitimi na 10 bar?


Lej ne mislim prepričevat prepričane,...povedal sem svoje mnenje....sem bil tudi sam apriori proti, točno zaradi takih negativnih mnenj,  potem sem pa sprobal in spremenil mnenje.

Z 10 bari se pelješ super če je cesta kolkor toliko ok, če pa je cesta res dobra, in je tekma samo gor,  lah nafilaš tudi 11 ali več.

Če imaš 80 kg ali več pa res ni smiselno šparat na par 100g,... ampak to je druga tema,...

Če si relativno lahek in prešaltaš iz alu klinčer 1900g -> carbon tubular 1100g boš ne samo opazil razliko na času, ampak tudi občutil kako hitreje lahko pospešuješ v klanec...

SODROVC 19.05.2020 14:26

@BosS

Do 300 EUR, nisem zasledil obročev, da bi bili Tubuless ready.

S plašči iz zračnicami skupaj v kompletu je morebiti tudi aktualen komplet:

  • Sprednje in zadnje kolo Fulcrum R4 C17
  • Hitra zapenjalca Fulcrum
  • 2 plašča Vittoria Zaffiro Pro 3 700x25
  • 2 zračnici Continental Race 28 z dolžino ventilov 60 mm

https://maxisport.si/trgovina/sestavni-deli-koles/cestne-komponente/seti-koles/


Se jih dobi, ampak ne pri nas. Jaz sem kupil DT Swiss RR 411 in je bilo vse tubeless ready. Ker pa uporabljam to kolo za daljše ture in brevete, sem raje vstavil zračnico. Cena je pa odvisna tudi od pesta, špic in niplnov.


sixsl 19.05.2020 18:44

@Zmago_1

@leopardTrek

Zdaj pa še pojasni kakšna je občutek, ko se voziš s tabularji nabitimi na 10 bar?


Lej ne mislim prepričevat prepričane,...povedal sem svoje mnenje....sem bil tudi sam apriori proti, točno zaradi takih negativnih mnenj,  potem sem pa sprobal in spremenil mnenje.

Z 10 bari se pelješ super če je cesta kolkor toliko ok, če pa je cesta res dobra, in je tekma samo gor,  lah nafilaš tudi 11 ali več.

Če imaš 80 kg ali več pa res ni smiselno šparat na par 100g,... ampak to je druga tema,...

Če si relativno lahek in prešaltaš iz alu klinčer 1900g -> carbon tubular 1100g boš ne samo opazil razliko na času, ampak tudi občutil kako hitreje lahko pospešuješ v klanec...

A niso zadnja dognanja glih v tem, da preveč napumpane gume ne pomenijo višje hitrosti.

Na klinčerjih imam 7 barov pa 28mm širino plašča (pri 95 kg). Vozil sem tudi že na 8 barih, pa mi je na 7 boljši občutek.

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI