Racing 5 je lažji obroč od tvojega (1650 vs...?)
Dejansko bi moral prešaltati iz tubelessa na klinčer.
tudi tubeless je clincher ;) Sam ali obdržal PR2 ali pogledal malo višje za Fulcrum 3 ali morda podoben DT swiss set koles. (PR1600...)
Ja, Racing 5 je z 1650 grami kar nekaj lažji od PR2. Ampak, ker za razliko od PR2 ni tubeless, moram dodati zračnici, kar je takoj dodatnih 200g po obodu in se prednost Fulcruma v veliki meri izgubi. Tako si vsaj jaz kot laik in začetnik, to predstavljam.
Torej bom pogledal nekaj v smeri TL ready obročev. Upam, da se da dobiti kakšen set do 300€.
Ima mogoče kdo kakšen predlog?
do 300 eur? bolj težko bš našel kaj, kar bo bistveno drugače ko PR2...
Cero AR30 Evo
Še nekaj malega dodaš in imaš bomba obroče 😉
https://www.cycledivision.co.uk/cero-ar30-evo-wheelset-8948
Do 300 EUR, nisem zasledil obročev, da bi bili Tubuless ready.
S plašči iz zračnicami skupaj v kompletu je morebiti tudi aktualen komplet:
https://maxisport.si/trgovina/sestavni-deli-koles/cestne-komponente/seti-koles/
Imam skoraj enako kolo. Bolj kot obročniki so me motile gume. Ravno sem montiral Vision team 35sl in Vittoria corsa. Obročniki niso tubeless readi. Pa kaj? Je problem dati trak in ventilčke? Ja pa za obročnike sem dal 210€ na spletu bi bili pa še pod 200€ Samo toliko v info nekaterim.
@LentusTrenutno imam na svojem Giantu TCR 2, zmontirane tovarniški set obročev PR2 in Giantove tubeless plašče. Giantov set, koliko sem gledal tehta čez 2.000g. Zato me zelo mikajo novi, lažji obroči, in sem si omislil nekaj iz malo nižjega cenovnega razreda. V mislih imam Fulcrum Racing 5. Vendar ti obroči niso namenjeni za tubeless plašče in bi moral dati zračnico.
Dejansko bi moral prešaltati iz tubelessa na klinčer.
Sedaj me pa zanima, ali bi bil sploh kaj bistveno na boljšem, tako glede teže kot vodljivosti, če dam gor Fulcrum Racing 5 Wheelset, z namontiranimi klinčerji z zračnico seveda, proti temu kar ima sedaj.
Jaz sem isto na giantu in sem pr2 obroče zamenjal za te:
https://www.wiggle.co.uk/prime-baroudeur-se-road-wheelset/
Sem jih stehtal in imajo 1520g. So tubeless ready, ampak zraven priložijo zračnice in dva plašča, ni logike ampak ok. Plašče bom znucal, potem grem na tubeless.
Pri pospeševanju se čuti, da so lažji, drugače pa ni razlike, saj je nima kje biti. Bolj je v glavi, ker veš da maš pol kile lažje kolo...
Šibka točka so baje ležaji, ampak stanejo par eur, tako da me ne briga.
Trenutno vozim Giant PA-2 obroče in se spogledujem z nakupom novih alu obročev. Nekako sem v dilemi in izbiram med Fulcrum Racing 4, Pro lite Bracciano A42W in Vision Team 35 SL comp. Je smiselna menjava?
https://www.wiggle.co.uk/pro-lite-bracciano-dark-label-a42w-aero-road-wheelset/
https://maxisport.si/fulcrum-racing-4-c17-2019.html
https://www.veb-company.si/obrocniki-poltabular-aluminij/obrocnik-vision-team-35-comp-sl-13870480
za Fulcrum 4 nekako še...za ostala dva bolj ne.
Jaz sem od Gian-ta zamenjal za Vision in sem z njimi zadovoljen
Lahko dobim Fulcrum racing 4 nove za 250€. Mislim, da nimam več kaj študirat.
Razen če bi si zaželel še kaj lažjega in dobrega.
https://www.cycledivision.co.uk/cero-ar30-evo-wheelset-8948
kje jih dobiš za 250€?
ko že govorimo o wheelsetih - ve kdo za kakšne črne alloy wheelsete(črne tam kjer je zavorna površina?
@urozVision Trimax 30/35 KB, mora biti obvezno KB opcija, to je oznaka za njihov obstojen material na zavorni povrsini, ki je po mojih izlisnjah presenetljivo dobro obstojen.kje jih dobiš za 250€?
ko že govorimo o wheelsetih - ve kdo za kakšne črne alloy wheelsete(črne tam kjer je zavorna površina?
@urozko že govorimo o wheelsetih - ve kdo za kakšne črne alloy wheelsete(črne tam kjer je zavorna površina?
Recimo Mavic R-Sys SLR:
https://shop.mavic.com/en-int/r-sys-slr-rr0707.html#1028=3283
Sicer pa niso edine pri Mavic-u, da imajo črno zavorno površino.
Vision je že človeška cena, mavic pa uff :)
@urozkje jih dobiš za 250€?
Ne me razumet napačno. Pred leti (na začetku kolesarjenja) sem imel Racing Quattro in sem bil zelo zadovoljen z njimi.
Te Cero AR30 Evo, imam dobre pol leta na commuteru/zimskem kolesu in po občutku (teža, togost) so mi kar podobni karbonskim, ki jih imam za letno specialko.
Ne vidim pravega smisla za menjavo obročev z enakimi 200-300g lažjimi,..
Če že, potem predlagam prehod na karbon + tubular. Ne bo 300 aur ampak 700 ,....se bo pa poznalo :)
No ja, tudi 300 g manj na obročih se bo precej poznalo. Seta z 1300g in ceno 700€ pa ne poznam?
Tudi sam bom pocasi menjaval feltne.. In me zanima katere feltne so trenutno best buy, do max 400€? Alu, klincer, nizek profil, rim brake.
@Zmago_1Ne vidim pravega smisla za menjavo obročev z enakimi 200-300g lažjimi,..
Če že, potem predlagam prehod na karbon + tubular. Ne bo 300 aur ampak 700 ,....se bo pa poznalo :)
@nemelk
Potem pa mu še pojasni vse lepe in manj lepe strani tubularjev.. :D
+Lažja feltna, lažja guma, več pritiska lah nabiješ not, bolj odporen proti predrtju. Posledično hitrejša vožnja po ravnini in v klanec. V 3 letih kar sem vozil tubular sem imel en sam (1) defekt, nafilal s tekočino in spet pumpal isti tubular na 10 bar+ brez problema. Namesto orodja+zračnice+torbice s sabo voziš samo tekočino in prišparas samo na temu še 50g.
-Cena dobrega tubularja je lahko visoka in pa cena montaže,...sam ne upam montirat tega ker mora bit zelo scentriran in pravilno prilepljen. Minus je vožnja navzdol saj moraš biti previdnejši zaradi več barov imaš manjši oprijem s cesto, poleg tega na karbonske feltne slabše primejo bremze in ni za overweight kolesarje >90kg (To je itak problem vseh carbon felten ne samo tubularjev saj karbon ne odvaja dobro toplote, ampak do 90kg načelnoi ne bi smelo biti problema).
Kar pa ti apeliraš verjetno je pa problem tubularjev v starih časih, ko je z BOOOOM razfukalo gumo in si ostal na suhem če nisi tovoril s sabo rez. tubularja ,..to pa se več ne dogaja,...no lah se zgodi 1x na par let, recimo verjetnost je podobna, kot če ti na katerikoli feltni odf*ka špico ali strga verigo ali odpre navaden klinčer plašč,......kolikokrat se ti je pa to zgodilo?
Recimo tole je 800 eur in tehta 1100g,...1300 g so verjetno cenejše,...
https://www.southforkracing.co.uk/17975/products/fast-forward-f2r-carbon-tubular-road-wheelset-red.aspx
@Zmago_1Zdaj pa še pojasni kakšna je občutek, ko se voziš s tabularji nabitimi na 10 bar?@nemelk
Potem pa mu še pojasni vse lepe in manj lepe strani tubularjev.. :D
Iz mojih izkušenj:+Lažja feltna, lažja guma, več pritiska lah nabiješ not, bolj odporen proti predrtju. Posledično hitrejša vožnja po ravnini in v klanec. V 3 letih kar sem vozil tubular sem imel en sam (1) defekt, nafilal s tekočino in spet pumpal isti tubular na 10 bar+ brez problema. Namesto orodja+zračnice+torbice s sabo voziš samo tekočino in prišparas samo na temu še 50g.
-Cena dobrega tubularja je lahko visoka in pa cena montaže,...sam ne upam montirat tega ker mora bit zelo scentriran in pravilno prilepljen. Minus je vožnja navzdol saj moraš biti previdnejši zaradi več barov imaš manjši oprijem s cesto, poleg tega na karbonske feltne slabše primejo bremze in ni za overweight kolesarje >90kg (To je itak problem vseh carbon felten ne samo tubularjev saj karbon ne odvaja dobro toplote, ampak do 90kg načelnoi ne bi smelo biti problema).
Kar pa ti apeliraš verjetno je pa problem tubularjev v starih časih, ko je z BOOOOM razfukalo gumo in si ostal na suhem če nisi tovoril s sabo rez. tubularja ,..to pa se več ne dogaja,...no lah se zgodi 1x na par let, recimo verjetnost je podobna, kot če ti na katerikoli feltni odf*ka špico ali strga verigo ali odpre navaden klinčer plašč,......kolikokrat se ti je pa to zgodilo?
Recimo tole je 800 eur in tehta 1100g,...1300 g so verjetno cenejše,...
https://www.southforkracing.co.uk/17975/products/fast-forward-f2r-carbon-tubular-road-wheelset-red.aspx
Hitrejši, kot pišeš, zaradi tega zagotovo nisi.
Imam klinčerje in tabularje in oboje polnim na enako barov. V primeru, da moram obdržati samo ene obroče, potem zaradi praktičnosti obdržim klinčerje. Glede na ceno in težave, mislim da tabularji nimajo dovolj prednosti pri vožnji, da bi jih navadni rekreativci občutili.
Če maš sam 90 kil potem se teh par 100 g nič ne pozna.
@leopardTrekLej ne mislim prepričevat prepričane,...povedal sem svoje mnenje....sem bil tudi sam apriori proti, točno zaradi takih negativnih mnenj, potem sem pa sprobal in spremenil mnenje.
Zdaj pa še pojasni kakšna je občutek, ko se voziš s tabularji nabitimi na 10 bar?
Z 10 bari se pelješ super če je cesta kolkor toliko ok, če pa je cesta res dobra, in je tekma samo gor, lah nafilaš tudi 11 ali več.
Če imaš 80 kg ali več pa res ni smiselno šparat na par 100g,... ampak to je druga tema,...
Če si relativno lahek in prešaltaš iz alu klinčer 1900g -> carbon tubular 1100g boš ne samo opazil razliko na času, ampak tudi občutil kako hitreje lahko pospešuješ v klanec...
@BosSDo 300 EUR, nisem zasledil obročev, da bi bili Tubuless ready.
S plašči iz zračnicami skupaj v kompletu je morebiti tudi aktualen komplet:
- Sprednje in zadnje kolo Fulcrum R4 C17
- Hitra zapenjalca Fulcrum
- 2 plašča Vittoria Zaffiro Pro 3 700x25
- 2 zračnici Continental Race 28 z dolžino ventilov 60 mm
https://maxisport.si/trgovina/sestavni-deli-koles/cestne-komponente/seti-koles/
@Zmago_1A niso zadnja dognanja glih v tem, da preveč napumpane gume ne pomenijo višje hitrosti.@leopardTrekLej ne mislim prepričevat prepričane,...povedal sem svoje mnenje....sem bil tudi sam apriori proti, točno zaradi takih negativnih mnenj, potem sem pa sprobal in spremenil mnenje.
Zdaj pa še pojasni kakšna je občutek, ko se voziš s tabularji nabitimi na 10 bar?
Z 10 bari se pelješ super če je cesta kolkor toliko ok, če pa je cesta res dobra, in je tekma samo gor, lah nafilaš tudi 11 ali več.
Če imaš 80 kg ali več pa res ni smiselno šparat na par 100g,... ampak to je druga tema,...
Če si relativno lahek in prešaltaš iz alu klinčer 1900g -> carbon tubular 1100g boš ne samo opazil razliko na času, ampak tudi občutil kako hitreje lahko pospešuješ v klanec...
Na klinčerjih imam 7 barov pa 28mm širino plašča (pri 95 kg). Vozil sem tudi že na 8 barih, pa mi je na 7 boljši občutek.
Trenutno imam na svojem Giantu TCR 2, zmontirane tovarniški set obročev PR2 in Giantove tubeless plašče. Giantov set, koliko sem gledal tehta čez 2.000g. Zato me zelo mikajo novi, lažji obroči, in sem si omislil nekaj iz malo nižjega cenovnega razreda. V mislih imam Fulcrum Racing 5. Vendar ti obroči niso namenjeni za tubeless plašče in bi moral dati zračnico.
Dejansko bi moral prešaltati iz tubelessa na klinčer.
Sedaj me pa zanima, ali bi bil sploh kaj bistveno na boljšem, tako glede teže kot vodljivosti, če dam gor Fulcrum Racing 5 Wheelset, z namontiranimi klinčerji z zračnico seveda, proti temu kar ima sedaj.