Cestno kolo za težaka

Domov > Forum > Cestno kolo za težaka

Cestno kolo za težaka

SORTIRAJ PO:
Heroj 27.09.2020 12:42

 Že dolgo spremljam bicikel.com, pa mi še vedno nekateri pojmi niso povsem jasni.

Že nekaj časa kupujem zase cestno kolo, zdaj pa srečujem še izraze kot so gravel, ciklokros, touring itd. Kaj bi pravzaprav rad in katere so imejitve:


1. Kolo s cestno geometrijo, ne trekinge, gorce ipd.

2. Na leto prevozim nekje 1500-2000 km, a to seveda na sedanjem treking kolesu, z novim bi verjetno še dodal kakšnega jurčka.

3. Vozim večinoma po asfaltu, nekaj malega utrjen makadam, nikoli po gozdu ali še kakšnem bolj divjem terenu.

4.  Budget okoli 1000 €, ampak saj se ve, vedno se lahko doda še kakšna stotka, jurja in pol je pa res maks.

5. Glavni problem: imam 190 cm in 120 kg, kakšnih 10 kg verjetno še lahko snamem, več pa težje. Zato imam določene omejitve pri okvirju, zadnji feltni s špicami itd.


Kaj predlagate? Eni odsvetujejo karbon zaradi teže, drugi pravijo da vseeno gre, če je boljši, eni me usmerjajo na gravel (še vedno točno ne vem, kaj je to). Na trenutnem trekingu sem dal gor 25mm plašče (prej 40) in ne grem več nazaj na debelejše, toliko boljši je občutek na tankih. Pogrešam zavito balanco in prestave ob zavorah. V mladih letih sem 20 lez vozil Rogovega maratonca in sem bil super zadovoljen. Zdaj bi kaj podobnega, ampak 2020im primerno.

Kakšno potovalno geometrijo, kompakta 50/34 in zadaj obvezno največji verižnik 34, saj mi klanci nad 10% povzročajo težave, tisti 3-6% pa so ravno prava uživancija.


Se priporočam za predloge.

ElTorro 27.09.2020 19:01

Pikolovci se sicer ne bodo strinjali, ampak gravel je v osnovi cestno kolo s širšimi gumami (praviloma s profilom) in praviloma lažjimi prestavnimi razmerji.
Malo za hec - Rogova Maraton in Senior sta bila že pred 40 leti gravel bicikla :)

Če ne misliš voziti širših gum od 28 ti je v bistvu vseeno, kaj vzameš - specialko ali gravela. Vožnja po asfaltu in utrjenem makadamu bo v obeh primerih odvisna predvsem od tega, kakšne plašče boš dal gor.

Imaš pa na gravelih že v osnovi prestavna razmerja tam, kjer jih želiš (nove GRX grupe), na specialki pa je opisani 50/34 in 34 zadaj v bistvu maksimum, serijsko težko najdeš 34 zadaj, se pa da dogovoriti da se pač kaseta zamenja (če je le kletka menjalnika dovolj dolga).

S 120 kilami ne boš zlomil karbonskega okvirja. Giant daje recimo doživljenjsko garancijo za okvir, njihov TCR Advanced ima največjo težo kolesarja 125 kg (pa si lahko pri doživljenjski garanciji prepričan, da je kar nekaj rezerve). V najslabšem primeru boš morda moral menjati zadnje kolo za takšnega z 32 špicami.


Heroj 27.09.2020 20:36

Hvala ElTorro. Všeč mi je tvoja definicija gravela.


Danes že ves dan surfam in iščem všečna in primerna kolesa. Zaenkrat sem se ustavil na dveh modelih:

- Cube Nuroad Sport 2021

- Bianchi Via Nirone 7 Allroad (ampak pri slednjem mi ni všeč GRX400 grupa z 2x10, obstaja model Impulso Allroad z GRX810 in 600, ampak ga v Slo ne najdem nikjer)

Bianchi mi je bolj všeč, a vzel bi le Impulsa, pa če bi bila cena kje posezonska. V bistvu bi najbrž kar dva, še za ženo, ki mi je gledala čez ramo in se tudi zagrela. :)

obelix 28.09.2020 09:03

Moj predlog, ki skoraj povsem ustreza tvojim željam je tip kolesa kot npr. endurance kolo Giant Defy advance 2, imaš cestno kolo, udobnejšo endurance geometrijo, kolo "požre" do 35 mm široke pnevmatike, mislim da so gor 32 mm gume, ki gredo z lahkoto tudi po utrjenih makedamih, je karbonski okvir, kar bi glede na tvojo težo priporočal, ker alu cestno kolo se bi znalo zadaj kar zvijati, ko bi ga stoje pritiskal v klanec, ima diske, kar je bistveno pri tvoji težo, predvsem pa močnejše akse, kar krepko poveča togost, spet nujno pri tvoji teži, je dokaj lahko kolo, vedno super ocenjeno na testih, eno top endurance koles in ima prava prestavna razmerja za nekoga kot si ti. Edina slabost je seveda cena, giant ponuja res good value ampak vseeno bo tako kolo okoli 2000€ s popustom, trenutno še ni novih 2021 modelov.

Takoj ko boš želel ceno znižati, se boš moral odreči ali diskom, ali karbonu, ali 11. rednemu sistemu, Defy advance 3 s Tiagro bi bil ene 300€ ceneje. 

Kar se tiče tvojega izbora, Nuroad je gravel kolo, super kolo, dobra cena in oprema, ampak po moje ni kolo za tvoje potrebe, ker se boš parkrat peljal po makadamu, boš sklepal kompromis na cesti, kjer boš npr. 95%. Ni logično. Gravel kolo je težje, meni ne zgleda lepo ta prostor na vili on okvirju, ko imaš na gravel kolesu tanke gume gor, za cesto nima primernih prestavnih razmerij, se mi zdi 46 zobnik za cesto premalo, je alu, ampak verjetno je zadeva sicer vseeno močnejša kot alu specialka, pa potem je tukaj še kakšna razlika v geometriji in izdelavi okvirja, cesta in gravel imata pač različne "želje". Skratka je kar kompromis, pa vseeno ne tako zelo poceni. Predhodnik je svetova karbonskega TCR-ja, ki te pride cca. 1500€ brez diskov, je pa s klasičnimi zavorami in bolj race geometrija, čepra v ne pretirano, je vseeno kar udobno kolo. Iz tega vidika je alu nuroad kar drag. Jaz bi pogledal še malo tudi Scott Addict disk, kolo po dobri ceni v istem razredu kot Defy. Bo pa težko dobit XL a na zalogi v tem trenutku, bo treba verjetno počakat 2021 modele. Tukaj imajo enega xxl, je pa seveda tudi ta model precej nad tvojim budgetom, jaz bi šel vsaj probat, v slo te velike številke kar težko ujameš na zalogi https://www.extremevital.com/sl/kolesa/cestno-kolo-scott-addict-10-disc-grey-2020-p-29784.html?gclid=CjwKCAjw8MD7BRArEiwAGZsrBX4G_WIw7ztZVRZ7WhEhD_pYimLT-nLrhXI76JBdTJAz2ohBCBiS_hoCSGgQAvD_BwE .

Glede Biancijev, kolo ki si ga omenjal, je letos stalo 2000€ - 15% off, spet meni drago za alu gravel kolo. Pri bianchiju plačaš malo več tudi za ime, če si na budgetu, bi se jaz bolj klasičnih znamk držal.


Evo, to je moje mnenje, treba bo kakšen kompromis sprejet ali pa dvignit budget, če se odločil za alu okvir, poglej Canyon Endurance disc, pride tam okoli 1300€, če bi raje karbon kot disk zavore, potem je TCR ali Scott Addict (brez disk) tudi opcija, pride okoli 1500-1600€. V vsakem primeru pa priporočam cestno kolo, saj lahko marsikdo reče, da se na gravlu pelje skoraj tako hitro kot na cestno, samo hudič je ravno v tem "skoraj" :) . Za makadame pa obdrži trekinga. Če bi vseeno gledal v smeri grevel kolesa, poglej še Giant REvolta, Giant uporablja 48/32 gonilko, za 1800€ dobiš pa karbonski advance 3 model s GRX 400 opremo, kar je povsem ok, dobiš pa karbon okvir, disk hidravlične zavore, ne izgubiš veliko na močnejših prestavah, dokaj lahek kolo, kvaliteten okvir in doživljensko garancijo.  

obelix 28.09.2020 09:28

Aja, tvojega predloga Nuroad sport 2021 ne najdem med 2021 modeli, sem ga zamenjal z race opcijo.

Zmago_1 28.09.2020 13:51

Glede na zahteve imaš na izbiro  cestno ali gravel kolo. Par let nazaj je veljalo da cestno je karbon+rim brakes+23-28 gume, gravel pa Alu + diski+ 32-40 gume+ nekaj lažje razmerje. Sedaj ni več rim brakeov skoraj, cenovni rang ti ne dopušča carbona, torej ti ostane cestno Alu ali gravel Alu.  Glede na tvojo težo  in vožnjo po makadamu bi ti predlagal Gravel Alu 2x10 Tiagra. Ti so v rangu 1000-1200 eur+28 gume. S 25 se boš težko peljal po makadamu, nad 28 pa gre po asfaltu počasi,.....Cube Nuroad sta vzela dva kolega eden tistega za 1000 s tiagro in drugi za 1400 z GRX,  oba sta zadovoljna.

Za hitrost je pa izključno karbonska specialka s 23-25 gumami. Samo pri tvoji "teži" bi se najprej posvetil tej zadevi potem pa šele razmišljal o hitrem in lažjem kolesu :)


Heroj 28.09.2020 21:06
@obelix

Moj predlog, ki skoraj povsem ustreza tvojim željam je tip kolesa kot npr. endurance kolo Giant Defy advance 2, imaš cestno kolo, udobnejšo endurance geometrijo, kolo "požre" do 35 mm široke pnevmatike, mislim da so gor 32 mm gume, ki gredo z lahkoto tudi po utrjenih makedamih, je karbonski okvir, kar bi glede na tvojo težo priporočal, ker alu cestno kolo se bi znalo zadaj kar zvijati, ko bi ga stoje pritiskal v klanec, ima diske, kar je bistveno pri tvoji težo, predvsem pa močnejše akse, kar krepko poveča togost, spet nujno pri tvoji teži, je dokaj lahko kolo, vedno super ocenjeno na testih, eno top endurance koles in ima prava prestavna razmerja za nekoga kot si ti. Edina slabost je seveda cena, giant ponuja res good value ampak vseeno bo tako kolo okoli 2000€ s popustom, trenutno še ni novih 2021 modelov.

Takoj ko boš želel ceno znižati, se boš moral odreči ali diskom, ali karbonu, ali 11. rednemu sistemu, Defy advance 3 s Tiagro bi bil ene 300€ ceneje. 

Kar se tiče tvojega izbora, Nuroad je gravel kolo, super kolo, dobra cena in oprema, ampak po moje ni kolo za tvoje potrebe, ker se boš parkrat peljal po makadamu, boš sklepal kompromis na cesti, kjer boš npr. 95%. Ni logično. Gravel kolo je težje, meni ne zgleda lepo ta prostor na vili on okvirju, ko imaš na gravel kolesu tanke gume gor, za cesto nima primernih prestavnih razmerij, se mi zdi 46 zobnik za cesto premalo, je alu, ampak verjetno je zadeva sicer vseeno močnejša kot alu specialka, pa potem je tukaj še kakšna razlika v geometriji in izdelavi okvirja, cesta in gravel imata pač različne "želje". Skratka je kar kompromis, pa vseeno ne tako zelo poceni. Predhodnik je svetova karbonskega TCR-ja, ki te pride cca. 1500€ brez diskov, je pa s klasičnimi zavorami in bolj race geometrija, čepra v ne pretirano, je vseeno kar udobno kolo. Iz tega vidika je alu nuroad kar drag. Jaz bi pogledal še malo tudi Scott Addict disk, kolo po dobri ceni v istem razredu kot Defy. Bo pa težko dobit XL a na zalogi v tem trenutku, bo treba verjetno počakat 2021 modele. Tukaj imajo enega xxl, je pa seveda tudi ta model precej nad tvojim budgetom, jaz bi šel vsaj probat, v slo te velike številke kar težko ujameš na zalogi https://www.extremevital.com/sl/kolesa/cestno-kolo-scott-addict-10-disc-grey-2020-p-29784.html?gclid=CjwKCAjw8MD7BRArEiwAGZsrBX4G_WIw7ztZVRZ7WhEhD_pYimLT-nLrhXI76JBdTJAz2ohBCBiS_hoCSGgQAvD_BwE .

Glede Biancijev, kolo ki si ga omenjal, je letos stalo 2000€ - 15% off, spet meni drago za alu gravel kolo. Pri bianchiju plačaš malo več tudi za ime, če si na budgetu, bi se jaz bolj klasičnih znamk držal.


Evo, to je moje mnenje, treba bo kakšen kompromis sprejet ali pa dvignit budget, če se odločil za alu okvir, poglej Canyon Endurance disc, pride tam okoli 1300€, če bi raje karbon kot disk zavore, potem je TCR ali Scott Addict (brez disk) tudi opcija, pride okoli 1500-1600€. V vsakem primeru pa priporočam cestno kolo, saj lahko marsikdo reče, da se na gravlu pelje skoraj tako hitro kot na cestno, samo hudič je ravno v tem "skoraj" :) . Za makadame pa obdrži trekinga. Če bi vseeno gledal v smeri grevel kolesa, poglej še Giant REvolta, Giant uporablja 48/32 gonilko, za 1800€ dobiš pa karbonski advance 3 model s GRX 400 opremo, kar je povsem ok, dobiš pa karbon okvir, disk hidravlične zavore, ne izgubiš veliko na močnejših prestavah, dokaj lahek kolo, kvaliteten okvir in doživljensko garancijo.  



Heroj 28.09.2020 21:27

@Heroj
@obelix

Moj predlog, ki skoraj povsem ustreza tvojim željam je tip kolesa kot npr. endurance kolo Giant Defy advance 2, imaš cestno kolo, udobnejšo endurance geometrijo, kolo "požre" do 35 mm široke pnevmatike, mislim da so gor 32 mm gume, ki gredo z lahkoto tudi po utrjenih makedamih, je karbonski okvir, kar bi glede na tvojo težo priporočal, ker alu cestno kolo se bi znalo zadaj kar zvijati, ko bi ga stoje pritiskal v klanec, ima diske, kar je bistveno pri tvoji težo, predvsem pa močnejše akse, kar krepko poveča togost, spet nujno pri tvoji teži, je dokaj lahko kolo, vedno super ocenjeno na testih, eno top endurance koles in ima prava prestavna razmerja za nekoga kot si ti. Edina slabost je seveda cena, giant ponuja res good value ampak vseeno bo tako kolo okoli 2000€ s popustom, trenutno še ni novih 2021 modelov.

Takoj ko boš želel ceno znižati, se boš moral odreči ali diskom, ali karbonu, ali 11. rednemu sistemu, Defy advance 3 s Tiagro bi bil ene 300€ ceneje. 

Kar se tiče tvojega izbora, Nuroad je gravel kolo, super kolo, dobra cena in oprema, ampak po moje ni kolo za tvoje potrebe, ker se boš parkrat peljal po makadamu, boš sklepal kompromis na cesti, kjer boš npr. 95%. Ni logično. Gravel kolo je težje, meni ne zgleda lepo ta prostor na vili on okvirju, ko imaš na gravel kolesu tanke gume gor, za cesto nima primernih prestavnih razmerij, se mi zdi 46 zobnik za cesto premalo, je alu, ampak verjetno je zadeva sicer vseeno močnejša kot alu specialka, pa potem je tukaj še kakšna razlika v geometriji in izdelavi okvirja, cesta in gravel imata pač različne "želje". Skratka je kar kompromis, pa vseeno ne tako zelo poceni. Predhodnik je svetova karbonskega TCR-ja, ki te pride cca. 1500€ brez diskov, je pa s klasičnimi zavorami in bolj race geometrija, čepra v ne pretirano, je vseeno kar udobno kolo. Iz tega vidika je alu nuroad kar drag. Jaz bi pogledal še malo tudi Scott Addict disk, kolo po dobri ceni v istem razredu kot Defy. Bo pa težko dobit XL a na zalogi v tem trenutku, bo treba verjetno počakat 2021 modele. Tukaj imajo enega xxl, je pa seveda tudi ta model precej nad tvojim budgetom, jaz bi šel vsaj probat, v slo te velike številke kar težko ujameš na zalogi https://www.extremevital.com/sl/kolesa/cestno-kolo-scott-addict-10-disc-grey-2020-p-29784.html?gclid=CjwKCAjw8MD7BRArEiwAGZsrBX4G_WIw7ztZVRZ7WhEhD_pYimLT-nLrhXI76JBdTJAz2ohBCBiS_hoCSGgQAvD_BwE .

Glede Biancijev, kolo ki si ga omenjal, je letos stalo 2000€ - 15% off, spet meni drago za alu gravel kolo. Pri bianchiju plačaš malo več tudi za ime, če si na budgetu, bi se jaz bolj klasičnih znamk držal.


Evo, to je moje mnenje, treba bo kakšen kompromis sprejet ali pa dvignit budget, če se odločil za alu okvir, poglej Canyon Endurance disc, pride tam okoli 1300€, če bi raje karbon kot disk zavore, potem je TCR ali Scott Addict (brez disk) tudi opcija, pride okoli 1500-1600€. V vsakem primeru pa priporočam cestno kolo, saj lahko marsikdo reče, da se na gravlu pelje skoraj tako hitro kot na cestno, samo hudič je ravno v tem "skoraj" :) . Za makadame pa obdrži trekinga. Če bi vseeno gledal v smeri grevel kolesa, poglej še Giant REvolta, Giant uporablja 48/32 gonilko, za 1800€ dobiš pa karbonski advance 3 model s GRX 400 opremo, kar je povsem ok, dobiš pa karbon okvir, disk hidravlične zavore, ne izgubiš veliko na močnejših prestavah, dokaj lahek kolo, kvaliteten okvir in doživljensko garancijo.  Scott Addict me ni navdušil, še manj Canyon AL, ki ima nerazumno gonilko 52/36. Kompakt 50/34 je zame minimum.


Hvala za tole res izčrpno mnenje. Kar malo si me prepričal, da gravel ni za mene, ampak bolj cestni endurance z malo širšimi plašči, npr. 32mm. Malo sem raziskal in Giant Defy Advance 1 ali 2 je res zelo zelo blizu tistemu, kar iščem. Shimano mora biti vsaj 11x 105 ali Ultegra, več ne potrebujem, manj ne bi (Sore, Tiagre odpadejo, enako GRX400). Pomembno mi je, da je geometrija taka kot na endurance, ne pa ravna raztegnjena, ojačane osi in dobra široka balanca je samo plus. Ker ne lovim gramov na kolesu, bi raje imel disk zavore. Seveda bi imel karbon, a tudi dober AL bi šlo. Ali je še kaj podobno Giant Defy? Našel sem Trek Domane, ki pa je predrag.

A tole berejo kakšni prodajalci? Imate kaj zaloge v velikosti 58/59 oz. L.

fuego 28.09.2020 21:52

@Heroj

@Heroj
@obelix

Moj predlog, ki skoraj povsem ustreza tvojim željam je tip kolesa kot npr. endurance kolo Giant Defy advance 2, imaš cestno kolo, udobnejšo endurance geometrijo, kolo "požre" do 35 mm široke pnevmatike, mislim da so gor 32 mm gume, ki gredo z lahkoto tudi po utrjenih makedamih, je karbonski okvir, kar bi glede na tvojo težo priporočal, ker alu cestno kolo se bi znalo zadaj kar zvijati, ko bi ga stoje pritiskal v klanec, ima diske, kar je bistveno pri tvoji težo, predvsem pa močnejše akse, kar krepko poveča togost, spet nujno pri tvoji teži, je dokaj lahko kolo, vedno super ocenjeno na testih, eno top endurance koles in ima prava prestavna razmerja za nekoga kot si ti. Edina slabost je seveda cena, giant ponuja res good value ampak vseeno bo tako kolo okoli 2000€ s popustom, trenutno še ni novih 2021 modelov.

Takoj ko boš želel ceno znižati, se boš moral odreči ali diskom, ali karbonu, ali 11. rednemu sistemu, Defy advance 3 s Tiagro bi bil ene 300€ ceneje. 

Kar se tiče tvojega izbora, Nuroad je gravel kolo, super kolo, dobra cena in oprema, ampak po moje ni kolo za tvoje potrebe, ker se boš parkrat peljal po makadamu, boš sklepal kompromis na cesti, kjer boš npr. 95%. Ni logično. Gravel kolo je težje, meni ne zgleda lepo ta prostor na vili on okvirju, ko imaš na gravel kolesu tanke gume gor, za cesto nima primernih prestavnih razmerij, se mi zdi 46 zobnik za cesto premalo, je alu, ampak verjetno je zadeva sicer vseeno močnejša kot alu specialka, pa potem je tukaj še kakšna razlika v geometriji in izdelavi okvirja, cesta in gravel imata pač različne "želje". Skratka je kar kompromis, pa vseeno ne tako zelo poceni. Predhodnik je svetova karbonskega TCR-ja, ki te pride cca. 1500€ brez diskov, je pa s klasičnimi zavorami in bolj race geometrija, čepra v ne pretirano, je vseeno kar udobno kolo. Iz tega vidika je alu nuroad kar drag. Jaz bi pogledal še malo tudi Scott Addict disk, kolo po dobri ceni v istem razredu kot Defy. Bo pa težko dobit XL a na zalogi v tem trenutku, bo treba verjetno počakat 2021 modele. Tukaj imajo enega xxl, je pa seveda tudi ta model precej nad tvojim budgetom, jaz bi šel vsaj probat, v slo te velike številke kar težko ujameš na zalogi https://www.extremevital.com/sl/kolesa/cestno-kolo-scott-addict-10-disc-grey-2020-p-29784.html?gclid=CjwKCAjw8MD7BRArEiwAGZsrBX4G_WIw7ztZVRZ7WhEhD_pYimLT-nLrhXI76JBdTJAz2ohBCBiS_hoCSGgQAvD_BwE .

Glede Biancijev, kolo ki si ga omenjal, je letos stalo 2000€ - 15% off, spet meni drago za alu gravel kolo. Pri bianchiju plačaš malo več tudi za ime, če si na budgetu, bi se jaz bolj klasičnih znamk držal.


Evo, to je moje mnenje, treba bo kakšen kompromis sprejet ali pa dvignit budget, če se odločil za alu okvir, poglej Canyon Endurance disc, pride tam okoli 1300€, če bi raje karbon kot disk zavore, potem je TCR ali Scott Addict (brez disk) tudi opcija, pride okoli 1500-1600€. V vsakem primeru pa priporočam cestno kolo, saj lahko marsikdo reče, da se na gravlu pelje skoraj tako hitro kot na cestno, samo hudič je ravno v tem "skoraj" :) . Za makadame pa obdrži trekinga. Če bi vseeno gledal v smeri grevel kolesa, poglej še Giant REvolta, Giant uporablja 48/32 gonilko, za 1800€ dobiš pa karbonski advance 3 model s GRX 400 opremo, kar je povsem ok, dobiš pa karbon okvir, disk hidravlične zavore, ne izgubiš veliko na močnejših prestavah, dokaj lahek kolo, kvaliteten okvir in doživljensko garancijo.  Scott Addict me ni navdušil, še manj Canyon AL, ki ima nerazumno gonilko 52/36. Kompakt 50/34 je zame minimum.


Hvala za tole res izčrpno mnenje. Kar malo si me prepričal, da gravel ni za mene, ampak bolj cestni endurance z malo širšimi plašči, npr. 32mm. Malo sem raziskal in Giant Defy Advance 1 ali 2 je res zelo zelo blizu tistemu, kar iščem. Shimano mora biti vsaj 11x 105 ali Ultegra, več ne potrebujem, manj ne bi (Sore, Tiagre odpadejo, enako GRX400). Pomembno mi je, da je geometrija taka kot na endurance, ne pa ravna raztegnjena, ojačane osi in dobra široka balanca je samo plus. Ker ne lovim gramov na kolesu, bi raje imel disk zavore. Seveda bi imel karbon, a tudi dober AL bi šlo. Ali je še kaj podobno Giant Defy? Našel sem Trek Domane, ki pa je predrag.

A tole berejo kakšni prodajalci? Imate kaj zaloge v velikosti 58/59 oz. L.


Sam imam endurance kolo in sedaj še gravel kolo...glede na to, da si pisal , da se voziš večinoma po asfaltu pa po kakšnem utrjenem makadamu...sem se tudi sam parkrat peljal z endurance-om po makadamu pa to ni to...Na gravelu imam 40mm Schwalbe G one na endurance pa Durano 32mm. Ko govorijo, da prestavna razmerja niso za cesto..rad bi videl koliko jih lahko goni 46/11 po ravni cesti...Z gravelom se kamot peljem 30km avg. po asfaltu..Tudi s specialko se ne peljem dosti hitreje. Povprečni rekreativni kolesar ne bo opazil razlike razen, da je gravel  udobnejši zaradi bolj pokončne drže in širših gum, ki jih lahko voziš na 3-h barih. Sem bil pred 14-imi dnevi v KG in sem z gravelom prilezel na Vršič v 52 min. Z enduranceom bi bil mogoče hitrejši za kakšni 2 minuti. Sem bil tudi sam presenečen kako lepo gre tudi po asfaltu. Pa še prijaznejša razmerja imaš za klance, sploh ker imaš malce več kg. Razmišljam celo, da bi endurance-a in gorca prodal, ker se sedaj z gravelom lahko vozim po vseh cestah in mi ni treba razmišljat s katerim kolesom se bom danes peljal. 

Nejc1986 29.09.2020 09:51

Tudi sam ti svetujem gravel kolo. Malenkost težji in malenkost bolj "Off road" prestavna razmerja (kar Mislim da ti ni prevelik minus), je pa na makadamu opazno boljši od specialke (endurance gor ali dol) in ne toliko slabši na asfaltu, kot je endurance slabši na makadamu.

gran 29.09.2020 21:10

Razmisli o endurance ali gravel kolesu. Vse tvoje želje za 1500€ boš zelo težko dobil na novem kolesu. Scott Addict 20 (endurance, karbon, diski in 105) se dobi za okoli 1700-1800€. Gravel imajo lažja prestavna razmerja, ponavadi s 30-46 gonilko in 34 kaseto. Na cestnih redko vidiš, da bi novi imeli 1:1 razmerje, adddict recimo ima 34-50 gonilko in kaseto 32. 


Glede budgeta je tako, rabljenega boš težko trofil, da bi vsem željam ustregel. Že kolo v tvoji velikosti bo problem. Če kolo kupuješ za dlje časa, recimo 5+ let, te 200 dodatnih € pride okoli 3€ mesečno. Jaz osebno obžalujem, da nisem v startu dal nekaj več in kupil boljšega kolesa. Nekje boš moral naredit kompromis. 

Heroj 02.10.2020 08:13

@gran

Razmisli o endurance ali gravel kolesu. Vse tvoje želje za 1500€ boš zelo težko dobil na novem kolesu. Scott Addict 20 (endurance, karbon, diski in 105) se dobi za okoli 1700-1800€. Gravel imajo lažja prestavna razmerja, ponavadi s 30-46 gonilko in 34 kaseto. Na cestnih redko vidiš, da bi novi imeli 1:1 razmerje, adddict recimo ima 34-50 gonilko in kaseto 32. 


Glede budgeta je tako, rabljenega boš težko trofil, da bi vsem željam ustregel. Že kolo v tvoji velikosti bo problem. Če kolo kupuješ za dlje časa, recimo 5+ let, te 200 dodatnih € pride okoli 3€ mesečno. Jaz osebno obžalujem, da nisem v startu dal nekaj več in kupil boljšega kolesa. Nekje boš moral naredit kompromis. 


Hvala vsem za mnenja. Veliko stvari sem obdelal v glavi. Vem, da nekateri zelo navijajo za gravel kolesa, a bolj kot razmišljam, manj mi diši voziti se s 40mm široko gumo naokoli. Na makadam res bolj redko zavijem, 5-10% maks, kaj huje pa sploh ne. Trenutno vozim trekinga, na katerem imam plašče 28 mm, sem šel prav izmeriti. To mi je super, le geometrija, togost, balanca, z-en-k... prestavljanje - to me pa odbija in vodi v nadgradnjo. Aja, nisem tudi povedal, da rad šibam dol po klancih, tudi 80 km in več - pač edina prednost ter užitek ob kolesarjenju s 120 kg :). V aero pozi.


Po vsem prebranem se zelo nagibam in ogrevam za Giant Defy Advanced 2, za dobrega jurčka in pol dobim vzdržljivo endurance kolo, karbon, 105 grupo, 50/34 in 11/34 prestavna razmerja ter 32 mm plašč, praktično idealno za mojo maso in način vožnje. Le še velikost L (58-59) moram najti. Pozna kdo kje/kaj/koga ki ima to na zalogi?

obelix 02.10.2020 09:14

Super odločitev!

Glede stare zaloge bo težka, je vse pobrano. Kar je dobro, ker 2020 so imeli zelo, milo rečeno, "neposrečeno" speljane kable, 2021 model pa ima speljano zadeve precej lepše, kolikor pa vidim, pa bo cena ista. Če se prav spomnim je bil še pred kratkim en Defy advanced 2 2020 letnik v 11-11 na voljo za cca. 1850€, očitno pa bo novi s popustom ravno tam tam. Ceneje pa ne bo šlo. Takole bo pa zgledal: 

https://www.bunnyhop.de/Fahrraeder/Road/Giant-Defy-Advanced-2-2021.htm?a=article&ProdNr=21-GIA-2100063104&p=8


Najbolje, da se oglasiš v lokalni Giant trgovini, pa se pozanimaš o končni ceni in dobavi, da ga boš čim prej dobil, verjetno rabiš XL, kar pa ne naročajo na zalogo prav pogosto.




1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI