@dean83
Pozdravljeni,Upam, da ne bo jeze, ker je podobnih tem ze precej, kljub vsemu pa gre za konkretno primerjavo koles.
Sem odlocen za cestno voznjo, nekaj casa to pocnem z izposojenim trekingom Focus Cariboo Peak, zdaj bi zelel bolj cestno kolo. 90%+ gre za voznjo po asfaltu (obcasno kaksen neasfaltni nepoznan odsek). Visok sem 174cm, razkorak 84cm. Ker ne iscem dirkanja in agresivne voznje, gledam za nekaj bolj udobnega, najbrz gravel ali endurance. Glede na lastno neznanje in na podlagi prebiranja vseh moznih prispevkov na forumu in clankov, ter dolocen budget (800€), sem v ozji izbor zdaj dolocil naslednji dve kolesi, obe velikosti 54:
1. Specialized Diverge Sport A1 (800€)
+ osebno bolj vsecen na izgled
+ vgrajen blazilnik v sprednji vilici ki naj bi delno ublazil vibracije
+ morebitna lazja prodaja v kolikor ugotovim, da to ni zame
+ diski
- visja cena
- brez pedal (dodatnih vsaj 40€ za klasicna + kasneje se SPD)
- sprednji menjalnik ni Shimano
2. Fuji Sportif 2.1 rumen (720€)
+ cena
+ oba menjalnika Shimano
+ kaseta 11/34 (Diverge 11/32)
- zavore (Diverge ima diske-sicer mehanske)
Na geometrijo se ne spoznam, predvidevam, da sta oba okvirja primerna za udobnejso voznjo kot kaksen race model. Sem odprt tudi za kaksen predlog. Budgeta ne bi dvigoval, ker je ze 800€ za Divergea nekaj cez zastavljen budget, Fuji pa je padel zraven predvsem zaradi ponujenega popusta. Vsakrsnega komentarja bom zelo vesel. Najlepsa hvala!
Lp, Dean
Zivjo Fuego,
Sem ravno obcudoval tvoje predihavanje na kolesu. Hvala za pomenljiv komentar. Diverge mi je predvsem na pogled bolj vsec kot Fuji. O znamkah si naceloma se nisem "prisel gor" kaj bi moral gledat :) Cube me je navdusil takoj v startu, ko so mi svetovali gravel (zaradi udobja). Ampak pod 999€ ne pade Nuroad :( to pa je precej nad budgetom. Bi bilo potem bolj pametno (glede na to, da Fujija niti komentiral nisi) iskat rabljeno za ta denar?
Hvala. Lp, Dean
Ceprav ce zdaj pomislim - glede na zadnji stavek ki si ga napisal - gledal sem tudi Triban RC520, ki ima opremo 105? Cena je tu nekje.
Lp, Dean
@dean83Ceprav ce zdaj pomislim - glede na zadnji stavek ki si ga napisal - gledal sem tudi Triban RC520, ki ima opremo 105? Cena je tu nekje.
Lp, Dean
Hvala fuego. Od vseh v tem rangu se mi zdi da ni niti enega s thru axle vpetjem na vilici. Torej diski v tem cenovnem rangu odpadejo. To z mačkom mi je jasno - je pač vsepovsod, kjer smo novinci tako, da nas hitro kaj nagnejo. Žal. Zato pa se informiramo na forumih. Če torej zaenkrat stremim predvsem k opremi, naj bo 105 ali več?
Sem našel nekaj, pa ne vem ali se to spodobi gledat? GT series 3. Eno rabljeno, ki nima 105 opreme (Tiagra+Sora - LINK) in eno novo (Ultegra - LINK).
Zakaj pa nočeš komentirat omenjenega Fujija in RC520? Če udarim mimo s kakšnim, mi le povej, da ne bom brez potrebe klikal :) Hvala.
Lp, Dean
Dean , če lahko še jaz povem svoje mnenje; tisti rabljen je za moje pojme hudo precenjen... 9redna zadaj... Hudo za časom.
Kar se pa tiče tistega novega... A jaz to prav vidim,da je model 2013... 8let staro... Ne misliti, da je 8let let stara ultegra boljša od nove 105ke ali celo tiagre in spet; vprašanje kakšne prenose ima... Da ne bo na koncu pretežko za v klanec.
Raje glej kaj novega (torej vsaj modelno leto 2020) z 105ko.
Šibaj po tole: https://www.11-11.si/cestno-kolo-giant-contend-sl-2-2018 , mislim da je M ravno velikost ki jo rabiš.
Tole sem še zasledil, nisem mogel verjet da dobiš specialko z 105-ko v fizični štacuni za 900€, razumem je nad budgetom, ampak sej vedno pridemo nad budget :) https://www.a2u.si/cestno-kolo-lapierre-sensium-al-500-3
Obe štacuni sta 100 m narazen, pejt pogledat, sprobaj, pa čimprej kupi, super good value opciji.
Zdravo obema. Ja, piše res 2013 - ne vem kje se to vlači, da se 8 let ne proda... Potem torej odpade. Tisti rabljen pa očitno tudi.
Oba nova, ki ju je izbrskal obelix pa sta tu nekje pri budgetu. In kot praviš, vedno se gre čez. Če poznavalci rečete, da je best buy, potem bom pač verjel. Na pogled mi je Lapierre bolj všeč, Giantov moder absolutno ne. Lapierre ima tudi 11-34 kaseto, kar mi je tudi bolj všečno. Nisem pa prepričan glede oblike okvirja? Želel bi čimbolj udobno cestno kolo - torej endurance ali gravel najbrž?
lp, Dean
To sta oba endurance geometrija. Predhodno preveri v trgovini ali sta kolesi sestavljeni in v salonu, da ne boš zamanj hodil, dostikrat imajo določena kolesa še v skladiščih oz. nesestavljena.
Zmenjeno, se bom dogovoril in grem pogledat. Hvala
lp, Dean
Izkoristil bi temo za podobno vprašanje.
Že v študentskih časih sem vozil Rog Maraton, občutek drvenja po ljubljanskih ulicah je bil zakon. Zdaj odrasel in imam $, da si lahko privoščim "spodobno" cestno kolo. V lockdownu sem se še dodatno navdušil za kolesarstvo, saj je bilo več časa. Vožnja s trekingom je iz 80% afsalt, 20% makadam postala skorajda 95% asfalt.
Zastavil sem si budget 1000 eur in ugotovil, da se bo treba stegniti do 1200, 1300. Zadnja meja (z flat pedali za začetek) je 1500. Predvsem ravnine, saj je v okolici 15km le nekaj 70-100m vzponov. Zdaj sem odkril čar premagovanja samega sebe v hrib (četudi mi nabije pulz). Po gledanju YT, nasvetih znancev sem se odločil, da so za moje potrebe caliper-rim brakes, čisto dovolj. Tudi vzdrževanje bo lažje. Letno gledam ranga do max. 3000km. Kupujem za dlje časa. Oprema Shimano 105 oz. ekvivalent. Sproščena geometrija.
Specialized Allez Elite 2021 , Shimano 105, alu okvir, karbon vilice, spredaj 50/34, zadaj 11/32, rim b. Eurobike brez popusta 1400
Giant TCR Advanced 2 KOM, Shimano 105, karbon, 50/34, 11/34, rim. b. Freestyle s popustom mogoce 1500
Van Rysel EDR EF, Ultegra, alu okvir, karbon vilica, 50/34, 11/32 rim. b. Decathlon cirka 1400
Je velika razlika pri 11/32-11/34? Vaše izkušnje, priporočila kaj je ok, ni ok?
KKK ti imaš eno lahko dilemo, tukaj sploh ni vprašanja - TCR po dolgem in počez. Gre za top kolo, ki je cenovno izredno ugodno oz. best value. Edino kar kolesu manjka, so spodobni wheelseti, ampak v tem srednjem rangu je povsod tako, to je potem projekt za spomladi :). 105ka + vrhunski karbonski okvir za 1500€ (toliko je cena na spletu, tako da to ni vprašanje). Ga pa v Freestylu nimajo več na zalogi, vsaj ne 2-ke, imajo samo 1-ko (1700€). V 11-11 imaš pa še 2-ko na zalogi v L in XL. Če ti ustreza L ali XL gasa, dokler še kaj je, ker to so še zadnji kosi, v nasprotnem primeru bo potrebno dodat do 1-ke. Novi modeli bodo za počakat, zaenkrat je vse na diskih, bo mogoče dražji, predvsem mi pa ni všeč napeljava kablov letnika 2021.
Sam vozim TCR-ja že 5 let, precej kg za kolesarja, precej makedama za race kolo, precej km in predvsem višincev, ..., poezija, niti enkrat obžaloval oz. edino kar bi sedaj naredil je, da bi ga vzel z diski, ampak to je osebna preferenca. "Prodal" sem ga tudi že bratu in bratu od žene, oba super zadovoljna. Za race kolo je geometrija precej udobna, ni tako agresivna kot kakšna druga race kolesa. Karbonski okvir in karbonska sedežna opora veliko dodata k udobju, če upoštevaš še 28 gume, je to čista zmaga.
Skratka edini minus je, da je race kolo, če bi želel endurance kolo, bo težko dobiti kaj pametnega za tvoj budget, ker so šli večinoma že vsi na diske in to precej podraži. Edini ki mi pride na pamet je Scott Addict, ki je bil z navadnimi zavorami tudi cca 1500€, samo vprašanje, če se to še kje dobi na zalogi.
Razlika med 32 in 34 je, ni pa deal breaker, že 32 je dovolj lahka, seveda vedno lahko pride prav še malo lažja prestava da vzdržuješ optimalno kadenco v strm klanec, se ti pa z večanjem piramide pojavljajo večji razmaki med prestavami. Pač kompromis, ampak ti se boš navadil karkoli boš kupil. Jaz sem na mojemu dobil še 28 zob zadaj, pa nisem nikoli pomislil, da je to problem, je pa res, da sem zaradi enega "projekta" vseeno kupil rabljeno 32 piramido in ne grem več nazaj na 28 :) .
KKK215. Tcr advanced z ultegro. Sam ga vozim od novembra 2018, do sedaj preko 15t km. Nekaj makadama, ogromno visincev. Zadnje špice so mi začele pokati po 14t km , zamenjal z močnejšimi, sicer pa bp. Zelo zadovoljen. Sicer imam pa zadaj 28, tako da razlike med 32in 34 nevem iz prve roke.
Dean... Pojdpogledati v Šenčur. Sploh tisti z 105ko zna biti dobra izbira, pa tudi giant je dalec od tega,da je napačen.
Živjo,
ko bom velik, bom tudi jaz gledal za kolesi po 1.500€ :) Tokrat pa žal ne dosežem...
V Šenčur grem pogledat, da vidim v živo. Lapierre mi je malo bolj všečen tudi po opremi. Bom pa vseeno vsaj za primerjavo pogledal še Gianta, ki mi absolutno ni všeč (vsaj po slikah - mogoče bo v živo kaj drugače).
lp, Dean
Videno in zal ne kupljeno. 11 pravi verjetno M, mogoce bolj S. M ni sestavljen, preizkusil Contend SL 1 disc, ki je absolutno out of budget. A2U je sestavil M okvir, ki pa mi ne sede. V trgovini je se Sensium AL300 (Tiagra), ki mi je tudi vsec in se cenejsi, vendar ni velikosti. Na Giantu se bolje pocutim, vendar mi barva SL2 (modro rumena) nikakor ni vsec. Zal. Iscem naprej...
Se to. Pri obeh gre za kolo, kjer je max guma 30mm. Pri Lapierru se to pravi da je vprasanje. Pri prvih dveh, ki sem ju gledal (Fuji in Divergee), je slo precej dlje. Se mi zdi, da bi bil bolj srecen s kaksno 32mm in bi vozil bolj brez skrbi, kot te dirkalne gumice. Mogoce se motim...
Lp, Dean
Za 800€ dobiš rabljenega z dosti boljšo opremo in celo carbon okvir.
Jaz imam pri 173cm medium gianta. Mogoče bi mi celo malo bolj ustrezal S/M, small je pa definitivno premali
Ja, se strinjam. Zato pravi da bodo sestavili se M okvir in ga lahko pridem probat. Ampak je SL2, ki v tej modri barvi nekak ne zgleda. Vsaj v skatli ne...mogoce ko bo sestavljen. Ampak se vedno me morijo te max 28 gumice. Me prav zanima koliko je dejansko razlike med endurance in gravel okvirjem v praksi. Cez cesto mi je ob tem dvomu svetoval da pac kupim torbico za rezervne zracnice. Ocitno sem mu sel precej na zivce, ker nisem kar kupil kolesa, ki mi ga je ponujal. Skoda. Ce bi se malo potrudil, bi mogoce celo stegnil se kaksnega stotaka in kupil kaksno kolo. Sem imel danes namen placati enega ali drugega. Pa kdaj drugic, sigurno pa kje drugje.
@dean83Ja, se strinjam. Zato pravi da bodo sestavili se M okvir in ga lahko pridem probat. Ampak je SL2, ki v tej modri barvi nekak ne zgleda. Vsaj v skatli ne...mogoce ko bo sestavljen. Ampak se vedno me morijo te max 28 gumice. Me prav zanima koliko je dejansko razlike med endurance in gravel okvirjem v praksi. Cez cesto mi je ob tem dvomu svetoval da pac kupim torbico za rezervne zracnice. Ocitno sem mu sel precej na zivce, ker nisem kar kupil kolesa, ki mi ga je ponujal. Skoda. Ce bi se malo potrudil, bi mogoce celo stegnil se kaksnega stotaka in kupil kaksno kolo. Sem imel danes namen placati enega ali drugega. Pa kdaj drugic, sigurno pa kje drugje.
V a2u v Šenčurju si bil razočaran nad odnosom? Jaz sem tam gledal willierja in me je odnos dolocenega prodajalca odnesel čez vrata. No,saj tudi kolo mi ni bilo všeč (itak kupujemo kolo in ne odnosa,ampak nekaj šteje pa tudi poprodajna storitev). Sam sem potem nabavil v 11/11.
Tako je, A2U Sencur. Mogoce bi bilo bolje, ce bi delal v servisu, kot pa v trgovini s strankami. V njegovo strokovnost ne dvomim, trgovec pa zal ni. Ceprav...je pred menoj bil en gospodic pri njemu in sta se precej bolje razumela. Je pa res da je kupoval kolo ki stane slabih 5 tisocakov. Ampak najbrz sem dobil napacen vtis, da to igra vlogo...
Hja... Do mene je bil zelo,zelo nadut. Pa se sicer z 99% ljudmi čisto ok razumem.
Saj pravim, kolo mi ni bilo všeč,ampak s pravim odnosom bi dal kolo v krog favoritov.
Tudi ko sem čez pol leta šel po rokavice v isto trgovino je bil enako nadut do nekega drugega kupca,jaz pa sem takrat komuniciral s čisto prijetnim prodajalcem.
So pa v a2u v Ljubljani fantje carji.
Tudi v A2U Šenčur so carji! Meni najljubša trgovina, v katero se vedno z veseljem vrnem!
Se pa vedno najde kakšen padalec, ki bi ga moral šef zagrabiti za kravateljc in mu pokazati, kako se poslu streže!
Na enega takih sem tudi sam naletel in najrajši bi ga nagnal, odkoder je prišel, ker je kvasil take neumnosti, da nisem več vedel, če nisem morda jaz tisti, ki nima pojma, kaj govori.
Ko je stvari v roke vzel šef, so stvari stekle, kot je treba!
Zatorej, ne krivi pizze, ampak peka, ki jo je zasral!
Ok, zdaj smo čisto zašli iz osnovne teme :) Ni bil namen ocenjevat prodajalcev, ker ima tudi vsak kupec svoj pogled. Mogoče je pač samo imel dovolj strank za včeraj in si je želel čimprej domov. Nič zato. Jaz še vedno iščem dalje, tako da če ima kdo še kakšen predlog, bom vesel. Sem včeraj preizkusil na skoraj enakem kolesu 105 in Tiagro in moram rečt, da je občutek res drugačen pri prestavljanju. Ampak je kljub vsemu Tiagra dovolj za mene, tako da ne odpade.
lp,D
Fantje, kaj pa pravite na kaj takšnega mogoče? 😔 Diverge Elite E5 - Klik
lp,D
@dean83Fantje, kaj pa pravite na kaj takšnega mogoče? 😔 Diverge Elite E5 - Klik
lp,D
Tale diverge je top za moje pojme.
Je ane? Samo ceno bi moral se malo spustit 😌
Upam, da ne bo jeze, ker je podobnih tem ze precej, kljub vsemu pa gre za konkretno primerjavo koles.
Sem odlocen za cestno voznjo, nekaj casa to pocnem z izposojenim trekingom Focus Cariboo Peak, zdaj bi zelel bolj cestno kolo. 90%+ gre za voznjo po asfaltu (obcasno kaksen neasfaltni nepoznan odsek). Visok sem 174cm, razkorak 84cm. Ker ne iscem dirkanja in agresivne voznje, gledam za nekaj bolj udobnega, najbrz gravel ali endurance. Glede na lastno neznanje in na podlagi prebiranja vseh moznih prispevkov na forumu in clankov, ter dolocen budget (800€), sem v ozji izbor zdaj dolocil naslednji dve kolesi, obe velikosti 54:
1. Specialized Diverge Sport A1 (800€)
+ osebno bolj vsecen na izgled
+ vgrajen blazilnik v sprednji vilici ki naj bi delno ublazil vibracije
+ morebitna lazja prodaja v kolikor ugotovim, da to ni zame
+ diski
- visja cena
- brez pedal (dodatnih vsaj 40€ za klasicna + kasneje se SPD)
- sprednji menjalnik ni Shimano
2. Fuji Sportif 2.1 rumen (720€)
+ cena
+ oba menjalnika Shimano
+ kaseta 11/34 (Diverge 11/32)
- zavore (Diverge ima diske-sicer mehanske)
Na geometrijo se ne spoznam, predvidevam, da sta oba okvirja primerna za udobnejso voznjo kot kaksen race model. Sem odprt tudi za kaksen predlog. Budgeta ne bi dvigoval, ker je ze 800€ za Divergea nekaj cez zastavljen budget, Fuji pa je padel zraven predvsem zaradi ponujenega popusta. Vsakrsnega komentarja bom zelo vesel. Najlepsa hvala!
Lp, Dean