Pohvala za opis izkušnje. Tudi poprodajne aktivnosti so del "cene" oz. "zaslužka".
Ob priliki še sam objavim fotografijo artikla - čelada (prav tako Specialized), ki sem jo kupil v isti trgovini, da se bo videlo, kaj prodajajo.
Nekateri si točno take objave preprosto zaslužijo.
Upam, da ti težavo razrešijo brez izgovorov.
Včasih smo rekli, da se kolo ne kupuje v raznih Hervisih, Intersportih,... Očitno se zdaj ne sme kupovati niti v največjih kolesarskih centrih, ampak samo pri manjših trgovcih, ki imajo več posluha za kupca.
Bi rekel, da je kar res tako. Sam sem že pri nakupu novega kolesa opazil kako se "veliki" nefleksibilni, pri manjšem trgovcu se je vse dalo zmeniti. Reševanje reklamacije je pa glede na zgoraj napisano misija nemogoče...
Že to, da si kolo peljal tja, je izključno tvoja dobra volja. Vse stroške, povezane z reklamacijo, nosi prodajalec - tudi prevoz bicikla od tebe do njih.
Zakaj preprosto ne zahtevaš denarja nazaj, in kupiš kolo drugje?