Izkušnja s Specailized Enduro 2020 in trgovino Extreme Vital

Domov > Forum > Izkušnja s Specailized Enduro 2020 in trgovino Extreme Vital

Izkušnja s Specailized Enduro 2020 in trgovino Extreme Vital

SORTIRAJ PO:
Specialized123 23.10.2020 18:33
 Delim svojo izkušnjo s Specailized Enduro 2020 in trgovino Extreme Vital.
Na kratko: Kolo sem kupil konec julija 2020 v Extreme Vital – Škofja Loka, zamenjal sem veliko večino komponent, saj je na kolesu original zelo slaba oprema. Kupljen je bil predvsem zaradi "vrhunskega" okvirja ter samih voznih lastnosti kolesa.
Po manj kot mesecu dni od nakupa so se pojavile težave z okvirjem, amortizerjem in sedežno oporo.

Težave:
1. amortizer Rock Shox Super Deluxe Select Plus je začel klikati, kot da je nekje luft – zelo moteče. Gre za znano napako.
2. poškodba glavnega okvirja in amortizerja pri zgornjem vpetju amortizerja (trunion)
3. poškodba glavnega okvirja in lower link-a – pri glavnem vrtišču
4. poškodba/razpoka na chainstay-u
5. nedelujoča sedežna opora X-Fusion
6. serijska številka in datum proizvodnje okvirja pod zgornjo cevjo glavnega okvirja se je obrabila, izbrisala
7. pokajoč krmilni ležaj po dveh dneh

Takoj, ko sem opazil napake, sem preko maila obvestil Extremevital (skupaj z vsemi potrebnimi podatki: detajlne slike, račun, garancijski list). Želeli so zadeve videti v poslovalnici, zato sem se odpeljal v Škofjo Loko. Vse sem jim pokazal in pojasnil. Podpisati sem moral prazen zapisnik – velika napaka, nikoli več! Rekli so da bo trajalo tam 14 dni do tri tedne.
Njihov pristop k reklamaciji in reševanje le te, je bil nestrokoven in nekorekten. Po treh tednih sem klical ali že imajo kakšne informacije, njihov odgovor pa, da je oseba za reklamacije na dopustu in da mi ne morejo pomagat. Vseskozi imajo neke izgovore ter zgodbice, ki se reklamacije ne tičejo. Pozneje sem preko njihovega dopisovanja z distributerjem jasno tudi videl, da so reklamacijo naprej poslali šele po 8ih dneh, kljub temu, da so pred tem trdili drugače.

1) Amortizerja sploh niso hoteli poslati na reklamacijo, ampak so me hoteli prepričati, da je vse v redu, čeprav gre za znano napako pri Rockshoxu. Ko so mi ga "popravili", je bil amortizer še vedno v enakem stanju z znano napako (vprašanje, če je bil amortizer sploh na popravilu). Trenutno traja že 60 dni in amortizerja še vedno niso popravili! Torej 1 mesec star kolo, že 2 meseca ni v voznem stanju.
2) Sedežna opora je prav tako prenehala delovati, spet so jo "popravili" vendar ob namestitvi na kolo, sem ugotovil, da sedežna še vedno ne deluje! (ta reklamacija je bila v Ljubljani, ostalo Škofja Loka).
3) Glede okvirja je jasno, da so te tri točke oziroma lokacije na okvirju kritične in neustrezno skonstruirane za gorsko kolo (novi Stumpy Evo že ima serijsko zaščito proti kamenčkom, saj se zavedajo problema). Oblika okvirja je taka, da stvari iz poti – zemlja, kamenčki, vejice, korenine, itd. lahko zaidejo v okvir med vožnjo in povzročijo poškodbe kot je vidno na slikah. To se zgodi kljub temu, da v okvirju nikoli nič ne opaziš – sam nisem nikoli opazil kamenčkov v okvirju.

Tudi v tujini sem našel popolnoma iste probleme in poškodbe, vendar so tam vsem okvir menjali garancijsko.
Vseeno pa so mi reklamacijo za okvir zavrnili, zato sem prosil za uradni odgovor:
"Od zbirke Endurov, ki smo jih do sedaj v Specialized prejeli na obravnavo, noben od njih ni imel razpok na teh mestih. Nemogoče je preveriti ali so te globoke praske prizadele do vlaken. Okvirji Endurov so narejeni, da zdržijo in prenesejo velike obremenitve. Trenutno, na podlagi slik, priporočam, da kolesar naprej vozi kolo in spremlja morebitna poslabšanja na mestih."

Z odgovorom, se seveda nikakor nisem strinjal. Tudi rešitev je bila neustrezna – spremljanje stanja (za pregled okvirja je potrebno vsakič sneti amortizer). Kupil sem končni izdelek in ne prototipa!
Hkrati so tudi sami trdili, da se to ne bi smelo zgodit in da bodo ponovno pisali distributerju ter, da so prepričani, da bodo tokrat dobili pozitiven odgovor .
Kasneje sem prejel še odgovor distributerja, da ne more dati končnega odgovora preko slik.
Oni pa so s tem zaključili garancijo.

Po raznih zgodbicah in takih ali drugačnih izgovorov sem iz Extreme Vitala dobil ponudbo za nakup novega okvirja. Predlagali so mi, da starega popravim za 50-100€ ter prodam, oni pa mi zrihtajo nov okvir po ceni 1650€. To se mi je zdelo čudno, zato sem jih večkrat vprašal in tudi dobil pisni odgovor, da dobim garancijo na oba okvirja in ne gre za kakšno menjavo.
Ker nisem bil prepričan, da jim lahko verjamem sem pisal direktno distributerju, ki je jasno odgovoril, da garancija velja samo na nov okvir, starega pa je treba razrezat, kar tudi vedo v Extreme Vitalu, saj jim je distributer to vse napisal. Popolnoma nesprejemljivo iz strani EV, da so mi lagali ter me zavajali.

Reklamacija poteka že 60 dni, bilo je veliko mailov, klicev – zapis zgoraj je močno skrajšan in ne zajema vseh podrobnosti.

Slike: https://photos.app.goo.gl/CDtiaZmhQjvpCQPy6
bruhnmici 23.10.2020 21:55

Pohvala za opis izkušnje. Tudi poprodajne aktivnosti so del "cene" oz. "zaslužka". 

Ob priliki še sam objavim fotografijo artikla - čelada (prav tako Specialized), ki sem jo kupil v isti trgovini, da se bo videlo, kaj prodajajo.

Nekateri si točno take objave preprosto zaslužijo.

Upam, da ti težavo razrešijo brez izgovorov.

rs1975 24.10.2020 05:31

Včasih smo rekli, da se kolo ne kupuje v raznih Hervisih, Intersportih,... Očitno se zdaj ne sme kupovati niti v največjih kolesarskih centrih, ampak samo pri manjših trgovcih, ki imajo več posluha za kupca.

Bi rekel, da je kar res tako. Sam sem že pri nakupu novega kolesa opazil kako se "veliki" nefleksibilni, pri manjšem trgovcu se je vse dalo zmeniti. Reševanje reklamacije je pa glede na zgoraj napisano misija nemogoče...

ElTorro 25.10.2020 21:49

Že to, da si kolo peljal tja, je izključno tvoja dobra volja. Vse stroške, povezane z reklamacijo, nosi prodajalec - tudi prevoz bicikla od tebe do njih. 


Zakaj preprosto ne zahtevaš denarja nazaj, in kupiš kolo drugje?

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI