Menjava plašča specialka

Domov > Forum > Menjava plašča specialka

Menjava plašča specialka

SORTIRAJ PO:
demokedes 28.12.2020 08:20

 Pozdravljeni,

Pred časom sem se odločil za menjavo plašča na svoji specialjaki. V svojem življenju sem zamenjal že ogromno plaščev, tako da načeloma vem, kako se temu streže. 

Tokrat sem kupil neke Continentalove "Anti-Puncture" plašče, ki so ekstra trdi. To se kaže v tem, da jih je res težko namestiti. Zelo sem se trudil, pri tem tudi polomil tiste platsične palčke, ki so namenjene montaži/demontaži. Seveda sem zadevo želel dokočati, vzel v roke trše predmete. Gumo sicer nekako namestil, vendar pri tem očitno počil zračnico. Sedaj ne morem več dobiti dol plašča.

Zagotovo ste se že srečali s čim podobnim. Ali obstaja kak hint? Najprej sem mislil, de je bil razlog v tem, da sem to delal v garaži, kjer je bilo zaradi zimskih razmer nizka temperature. Včeraj sem potem gumo pustil nekaj časa notri, da se je segrela na sobno temperaturo, vendar žel brez bistvene razlike.

SODROVC 28.12.2020 08:57

Prvi problem je to, da včasih obroči niso bili enakih dimenzij. Če imaš starejšo izvedbo, je lahko to problem.

Jaz imam take težave s Schwalbe Durano. Pri montaži sem tudi jaz poškodoval novo zračnico. No, teh gom ne bom več kupoval. Continental Hardshell so sicer težke za namontirat, a grejo vseeno lažje na obroč. Na te, ki jih imam sedaj, Mavic Ksyrium Elite in pa DT Swiss. 

wragec 28.12.2020 10:10

Probaj malo z žajfnco namazat pa bo mogoče šlo. Jaz sem imel problem gor dobit plašč za trenažer ker je tudi trd pa je potem uspelo

Maratonac 28.12.2020 12:40

Z gumo ni nič narobe ! Ne more bit ! Če gre težko gor rabimo še nekoga,  ki bo na spodnjem delu stiskal gumo v žleb na sredini . Zna biti pa problem , če želiš prej namestiti ventil v luknjo in  zato guma ne more sesti v sredinski žleb , da bi jo bilo potem na drugi strani dobiti gor. Ventil se namesti v luknjo po montaži gume , sicer ga že prej nacentriraš . Ravno tako nacentriraš napis na gumi z ventilčkom , da ko imaš defekt veš kje je tujek vstopil do zračnice . Guma se pa šele potem,  ko jo namestiš  namaže ob sedežnem robu ,  z nekaj kar je mastno , -krema za roke , šampon - zato , da ko je napumpaš sede enakomerno v svoj sedež . Guma , ki ni namazana ne sedi enakomerno na obroču , kajti nekje je zagrabi bolj , nekje je jo pa potem preveč. Kontrola je črta   oddaljenosti od roba obroča . Če tu zezneš stvar , guma ni več enakomerno raztegnjena . Med prvim pumpanjem stalno kontroliraš , če je to v redu . Če nekje ni , z rokami poravnaš  gumo. Če bi bilo tako kot si opisal , bi ob gumi defektu na cesti , moral  klicati AMZS !

SODROVC 28.12.2020 12:55

Sem bil pri vulkanizerju, če bi mi dal malo tiste maže. Pa mi je tudi rekel, da je gosta žajfnca čist u redu. In jo še naprej uporabljam. Še najbolje bi bilo, če bi imel kompresor, ker pri montaži je super, če guma "skoči" v žlebiček. Z ročno pumpo mi to ne uspe. in potem sledi še ročno centriranje. Ročno centriranje je pa sploh ena muka, ampak pri 28 mm-skih gumah obvezna. 

crni2 28.12.2020 17:37

Živjo,

sicer ni nasvet, bolj moja izkušnja.

Continental tudi po izkušnjah drugih predstavlja problem pri montaži (in demontaži). Jaz sem se rešil tega problema tako, da sem oba plašča po prevoženih 400 km šenkal. 'Srečneža' sem seznanil s 'problemom', tako da ... ?? Jaz se s to firmo več ne družim   :-)

demokedes 28.12.2020 18:49

@crni2

Živjo,

sicer ni nasvet, bolj moja izkušnja.

Continental tudi po izkušnjah drugih predstavlja problem pri montaži (in demontaži). Jaz sem se rešil tega problema tako, da sem oba plašča po prevoženih 400 km šenkal. 'Srečneža' sem seznanil s 'problemom', tako da ... ?? Jaz se s to firmo več ne družim   :-)

Evo, sem tudi jaz zrihtal. Milnica je naredila svoje. Upam, da se bo guma pe nekaj prevoženih rundah zmehčala, ker drugače si ne predstalvjam, če bom moral sam kje ob cesti menjat. Je pa itak neki poseben "Anti-puncture" plašč, tako da računam da se sefikt ne zgodi.

Drugače sem bil jaz do sedaj ZELO zadovoljen s COntintental. Edino res morda nsvet drugim, da se izogibasjo tem ekstra trdim gumam aka "anti-puncture", ker so res zelo težke za menjavat.

sixsl 28.12.2020 19:10

Schwalbe na trekingu sem komaj notri spravil, guma trda ko hudič. Na cestaku pa furam samo Vittorio, pa priznam, da ni nobenih posebnih težav z namestitvijo, je dokaj mehka guma.

Zadnji defekt sem imel 5 let nazaj, tako da naj pri tem tudi ostane.

fuego 28.12.2020 19:20

@demokedes

 Pozdravljeni,

Pred časom sem se odločil za menjavo plašča na svoji specialjaki. V svojem življenju sem zamenjal že ogromno plaščev, tako da načeloma vem, kako se temu streže. 

Tokrat sem kupil neke Continentalove "Anti-Puncture" plašče, ki so ekstra trdi. To se kaže v tem, da jih je res težko namestiti. Zelo sem se trudil, pri tem tudi polomil tiste platsične palčke, ki so namenjene montaži/demontaži. Seveda sem zadevo želel dokočati, vzel v roke trše predmete. Gumo sicer nekako namestil, vendar pri tem očitno počil zračnico. Sedaj ne morem več dobiti dol plašča.

Zagotovo ste se že srečali s čim podobnim. Ali obstaja kak hint? Najprej sem mislil, de je bil razlog v tem, da sem to delal v garaži, kjer je bilo zaradi zimskih razmer nizka temperature. Včeraj sem potem gumo pustil nekaj časa notri, da se je segrela na sobno temperaturo, vendar žel brez bistvene razlike.


Če so gume žičnate je logično da grejo težje gor kot zložljive iz kevlarja.


sixsl 28.12.2020 19:22

@demokedes

 Pozdravljeni,

Pred časom sem se odločil za menjavo plašča na svoji specialjaki. V svojem življenju sem zamenjal že ogromno plaščev, tako da načeloma vem, kako se temu streže. 

Tokrat sem kupil neke Continentalove "Anti-Puncture" plašče, ki so ekstra trdi. To se kaže v tem, da jih je res težko namestiti. Zelo sem se trudil, pri tem tudi polomil tiste platsične palčke, ki so namenjene montaži/demontaži. Seveda sem zadevo želel dokočati, vzel v roke trše predmete. Gumo sicer nekako namestil, vendar pri tem očitno počil zračnico. Sedaj ne morem več dobiti dol plašča.

Zagotovo ste se že srečali s čim podobnim. Ali obstaja kak hint? Najprej sem mislil, de je bil razlog v tem, da sem to delal v garaži, kjer je bilo zaradi zimskih razmer nizka temperature. Včeraj sem potem gumo pustil nekaj časa notri, da se je segrela na sobno temperaturo, vendar žel brez bistvene razlike.

lahko so si pa s tole zadevo pomagaš https://www.extremevital.com/sl/kolesa/schwalbe-easy-fit-50ml-p-8234.html




Nejc1986 28.12.2020 19:53

Tudi sam ne morem spraviti vitorie zafiro pro 23mm na svojega gianta , medtem ko gre 23mm maxxis kumot gor.

Sicer itak vozim Michelin endurance pro 4 (25mm), prav tako gredo vse continental 25mm brez težav gor...


Verjento so nekatere gume pač malo trše oziroma imajo trše bocnice.

puky 29.12.2020 12:14

Živ,

daj napiši prosim model in dimenzijo plašča, da vem kaj ne kupiti.

hvl

Maratonac 06.01.2021 17:36

Jaz samo vem in to je glavno , da so mi zamenjali plašč Sshwable Ultremo , po eni sezoni s katero sem naredil 2000km in doživel stisnjenje ob robnik pred Draveljsko cerkvijo. Ko sem ga naslednjo sezono napumpal , se je pokazala bula . Nisem siguren , če ne zaradi praskanja ob robnik . Spakiral , poslal nazaj na  24 BIKE DE in dobil nov plašč. Če plašč ne gre lepo gor- kako ga boste sneli na cesti -  spakirati in nazaj !

Hribolaznik2239722397 10.01.2021 23:21

To, da se nekatere gume težko montirajo, je dejstvo. Verjetno gre za kombinacijo platišč in pnevmatik. Tudi sam imam to težavo. Premontaža enostavno traja predolgo. Če se mi to zgodi kdaj na cesti... Bo trajalo... In trajalo... Guma je Vittoria Zaffiro Pro (to je nižji cenovni razred proizvajalca Vittoria). Vendar pri tem igra vlogo tudi širina in struktura roba platišča...

gorann316998 30.05.2021 18:26

da se jest svoje tezave povem


imam fulcrum 3 disc feltne

menjava zracnice je pain in the ass, imam pa gume schwalbe one, ki jih dajejo zraven scottov 

 sem dve zracnici preluknjal s pajsrckom ker drugac kot s silo ne morem spravt zadnjih 20cm gume cez rob

pri teh feltnah pise, da je otezena montaza ampak da je tko pa nism pricakoval

feltne so super, ce  bi prej vedu da je tolk zajebano dat gumo nazaj gor jih ne bi nabavil nikol

imam pa 30mm gume

bi si zrihtal tubeless, kaj ce je defekt spet...vseeno treba zracnico not dobit in nism nc naredil



bine1 30.05.2021 18:49

Enkrat za vselej....


če na obroč dajemo zračnico in plašč, nikoli ne uporabljamo snemalca plaščev (pajserčka), ampak jo damo gor le z rokami. 


gorann316998 30.05.2021 18:53

in kaj nisi razumel, ko sm napisal da gre samo s silo, rabis pajsrcek

ostane vec kot 20cm gume ki jo mors spravt cez rob, z rokam lahk sam solze brises od muke, ker preprosto ne gre

tolk pa vem, da ce bi slo z rokami, da ne bi pajsrcke uporabljal


upam, da je problem v gumah in da bi kaksne druge sle lazje gor


sem mislil, da so feltne enakega obsega povecini



orvik 31.05.2021 08:30
@gorann316998

in kaj nisi razumel, ko sm napisal da gre samo s silo, rabis pajsrcek

ostane vec kot 20cm gume ki jo mors spravt cez rob, z rokam lahk sam solze brises od muke, ker preprosto ne gre

tolk pa vem, da ce bi slo z rokami, da ne bi pajsrcke uporabljal


upam, da je problem v gumah in da bi kaksne druge sle lazje gor


sem mislil, da so feltne enakega obsega povecini





orvik 31.05.2021 08:36
@orvik
@gorann316998

in kaj nisi razumel, ko sm napisal da gre samo s silo, rabis pajsrcek

ostane vec kot 20cm gume ki jo mors spravt cez rob, z rokam lahk sam solze brises od muke, ker preprosto ne gre

tolk pa vem, da ce bi slo z rokami, da ne bi pajsrcke uporabljal


upam, da je problem v gumah in da bi kaksne druge sle lazje gor


sem mislil, da so feltne enakega obsega povecini

Ni ga sposobneža ali bilderja, ki spravi gumo Vittoria rubino pro na obroč Fulcrum 4 brez pomagala- vzvoda.






gorann316998 31.05.2021 11:46

sem dal zdaj gor bontragerjeve plasce r2 28mm, je slo dost lazje, na koncu sem zdrgnu prste in dlani, ampak sem uspel dobit gor brez pajsrcka

Janja 31.05.2021 11:58

Ta tiste, ki nimamo železnih prstov

Preden se lotiš zadnjih cm s pajsecki - par vpihov s pumpo, da zračnica postane okrogla.

Pri zelo trdih gumah, ki "nočejo" ostati za feltno - silvertape/izolir trak okrog gume in feltne na parih mestih.

um_etnik 31.05.2021 22:31

Bravo Janja. Tako jaz delam že 56 let. Me čudi, da tega ni še nihče predlagal

ElTorro 31.05.2021 22:53

@gorann316998

bi si zrihtal tubeless, kaj ce je defekt spet...vseeno treba zracnico not dobit in nism nc naredil




Če imaš defekt, je problem isti (ali malenkost večji, ker imaš sranje s tisto lepljivo tekočino).

Je pa verjetnost, da boš imel defekt, bistveno manjša... in boš torej imel problem bistveno manjkrat.

bine1 01.06.2021 05:37
@um_etnik

Bravo Janja. Tako jaz delam že 56 let. Me čudi, da tega ni še nihče predlagal

To je samoumevno, tako kot dati plašč gor samo z rokami. To je treba napisat? Neverjetno, ni čudno, da gre vse v k...c, ker nekateri še osnov ne poznate in potem pametujete, kot da ste požrli kolesarsko enciklopedijo. 



um_etnik 01.06.2021 07:36

Čestitam še tebi bine1! 

Izjemen prispevek k razrešitvi problema namestitve pnevmatike na obroč!

fuego 01.06.2021 08:22

Očitno se ta problem pojavlja pri novejših obročih z disk zavorami. Ponavadi so vsi malce višji in širši. Tudi sam sem se pred mesecem zafrkaval z menjavo, pa sem tudi ponavadi spravil plašč gor brez pajserjev na prejšnjih kolesih. To sem pa še s pajserjem komaj dobil. Je pa tako kot je rekel Janja...malce napumpaš zračnico, da jo potegne da se ti ne gužva med obroč in plašč in je potem s pajserjem ne predreš. V bistvu jo že prej malce napumpaš, da lažje zdrsne v plašč.

Janja 01.06.2021 12:59

Višina?

Če je mišljena višina roba (tisti del, ki je odebeljen, da se plašč lahko zahaklja) bi držalo, da pri višjem je težje.

Če pa gledaš razliko med "dnom" in robom, bi bilo pa pričakovati, da gre pri "od znoraj globljem obroču" lažje. Seveda do neke mere. Ne poznam izrazov, upam da se iz opisa razbere.

Pri nekaterih trših gumah je problem, ker je (nova) guma tako odprta, da roba pri montaži ne potisne proti sredini feltne , še več, brez dodatnih rok ali omenjenega silvertapa rob gume ne ostane niti zataknjen v feltno.

Moje izkušnje so s: 

https://www.extremevital.com/sl/kolesa/kolesarski-treking-plasci-schwalbe-marathon-p-7874.html , širine 25 mm na cestnih feltnah (neke stare aluminijaste ambrosio??).

Po 2 polomljenih pajserčkih, nekaj novih kletvicah, sem že milila, da bom z dolgim nosom morala na servis. Pa sta trma in misel, kaj pa na terenu, zmagali. So pa zdaj v torbici 3 močnejši pajserčki in silvertape.

kamencek 01.06.2021 13:55

@Janja, hihi, prav trdno ti pas drži hlače na mestu :-)

Prava osvežitev je videti tule punco, ki dedcem razlaga, kako se menja zračnico na biciklu :-)

galoper 02.06.2021 10:31

Prebral sem vso zadevo in opazi nasvet za mazanje z milom ali čim podobnim. Morda pomaga, toda med vožnjo pri močnem pogonu v hrib ali zaviranju mi je pnevmatika zdrsnila po obroču in iztrgala ventil. Tekalna površina pnevmatike se mnogo težje predre kot stranska plast.  Pri nameščanju ali snemanju pnevmatike mora ta biti najprej na nasprotni strani ventila, v obroč nameščena v globljo površino obroča, Sledi postopno z obeh strani proti ventilu potiskanje proti vrhu, s ponavljanjem. Zadnji centimetri pa malo levo, malo desno stran in ko preskoči rob sledi 'centriranje'. Dvakrat sem že dobil pomoč neznancev, eni punčki sem se zahvalil, ker so se mi njene roke zdele prenežne za trdo dela. Vsem še enkrat hvala.

Zmago_1 02.06.2021 10:55

Kaki problemi heh

Če ne bi menjal že vse živo gum in zračnic v zadnjih 30 letih bi si še mislil da je to kaka znanost,....tako pa lah rečem samo tole: če v 5-10 minutah ne znate zamenjati zračnice in se odpeljati naprej je morebiti bolje da peljete na servis :)

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI