Prvi problem je to, da včasih obroči niso bili enakih dimenzij. Če imaš starejšo izvedbo, je lahko to problem.
Jaz imam take težave s Schwalbe Durano. Pri montaži sem tudi jaz poškodoval novo zračnico. No, teh gom ne bom več kupoval. Continental Hardshell so sicer težke za namontirat, a grejo vseeno lažje na obroč. Na te, ki jih imam sedaj, Mavic Ksyrium Elite in pa DT Swiss.
Probaj malo z žajfnco namazat pa bo mogoče šlo. Jaz sem imel problem gor dobit plašč za trenažer ker je tudi trd pa je potem uspelo
Z gumo ni nič narobe ! Ne more bit ! Če gre težko gor rabimo še nekoga, ki bo na spodnjem delu stiskal gumo v žleb na sredini . Zna biti pa problem , če želiš prej namestiti ventil v luknjo in zato guma ne more sesti v sredinski žleb , da bi jo bilo potem na drugi strani dobiti gor. Ventil se namesti v luknjo po montaži gume , sicer ga že prej nacentriraš . Ravno tako nacentriraš napis na gumi z ventilčkom , da ko imaš defekt veš kje je tujek vstopil do zračnice . Guma se pa šele potem, ko jo namestiš namaže ob sedežnem robu , z nekaj kar je mastno , -krema za roke , šampon - zato , da ko je napumpaš sede enakomerno v svoj sedež . Guma , ki ni namazana ne sedi enakomerno na obroču , kajti nekje je zagrabi bolj , nekje je jo pa potem preveč. Kontrola je črta oddaljenosti od roba obroča . Če tu zezneš stvar , guma ni več enakomerno raztegnjena . Med prvim pumpanjem stalno kontroliraš , če je to v redu . Če nekje ni , z rokami poravnaš gumo. Če bi bilo tako kot si opisal , bi ob gumi defektu na cesti , moral klicati AMZS !
Sem bil pri vulkanizerju, če bi mi dal malo tiste maže. Pa mi je tudi rekel, da je gosta žajfnca čist u redu. In jo še naprej uporabljam. Še najbolje bi bilo, če bi imel kompresor, ker pri montaži je super, če guma "skoči" v žlebiček. Z ročno pumpo mi to ne uspe. in potem sledi še ročno centriranje. Ročno centriranje je pa sploh ena muka, ampak pri 28 mm-skih gumah obvezna.
Živjo,
sicer ni nasvet, bolj moja izkušnja.
Continental tudi po izkušnjah drugih predstavlja problem pri montaži (in demontaži). Jaz sem se rešil tega problema tako, da sem oba plašča po prevoženih 400 km šenkal. 'Srečneža' sem seznanil s 'problemom', tako da ... ?? Jaz se s to firmo več ne družim :-)
@crni2Evo, sem tudi jaz zrihtal. Milnica je naredila svoje. Upam, da se bo guma pe nekaj prevoženih rundah zmehčala, ker drugače si ne predstalvjam, če bom moral sam kje ob cesti menjat. Je pa itak neki poseben "Anti-puncture" plašč, tako da računam da se sefikt ne zgodi.Živjo,
sicer ni nasvet, bolj moja izkušnja.
Continental tudi po izkušnjah drugih predstavlja problem pri montaži (in demontaži). Jaz sem se rešil tega problema tako, da sem oba plašča po prevoženih 400 km šenkal. 'Srečneža' sem seznanil s 'problemom', tako da ... ?? Jaz se s to firmo več ne družim :-)
Drugače sem bil jaz do sedaj ZELO zadovoljen s COntintental. Edino res morda nsvet drugim, da se izogibasjo tem ekstra trdim gumam aka "anti-puncture", ker so res zelo težke za menjavat.
Schwalbe na trekingu sem komaj notri spravil, guma trda ko hudič. Na cestaku pa furam samo Vittorio, pa priznam, da ni nobenih posebnih težav z namestitvijo, je dokaj mehka guma.
Zadnji defekt sem imel 5 let nazaj, tako da naj pri tem tudi ostane.
@demokedesPozdravljeni,
Pred časom sem se odločil za menjavo plašča na svoji specialjaki. V svojem življenju sem zamenjal že ogromno plaščev, tako da načeloma vem, kako se temu streže.
Tokrat sem kupil neke Continentalove "Anti-Puncture" plašče, ki so ekstra trdi. To se kaže v tem, da jih je res težko namestiti. Zelo sem se trudil, pri tem tudi polomil tiste platsične palčke, ki so namenjene montaži/demontaži. Seveda sem zadevo želel dokočati, vzel v roke trše predmete. Gumo sicer nekako namestil, vendar pri tem očitno počil zračnico. Sedaj ne morem več dobiti dol plašča.
Zagotovo ste se že srečali s čim podobnim. Ali obstaja kak hint? Najprej sem mislil, de je bil razlog v tem, da sem to delal v garaži, kjer je bilo zaradi zimskih razmer nizka temperature. Včeraj sem potem gumo pustil nekaj časa notri, da se je segrela na sobno temperaturo, vendar žel brez bistvene razlike.
@demokedeslahko so si pa s tole zadevo pomagaš https://www.extremevital.com/sl/kolesa/schwalbe-easy-fit-50ml-p-8234.htmlPozdravljeni,
Pred časom sem se odločil za menjavo plašča na svoji specialjaki. V svojem življenju sem zamenjal že ogromno plaščev, tako da načeloma vem, kako se temu streže.
Tokrat sem kupil neke Continentalove "Anti-Puncture" plašče, ki so ekstra trdi. To se kaže v tem, da jih je res težko namestiti. Zelo sem se trudil, pri tem tudi polomil tiste platsične palčke, ki so namenjene montaži/demontaži. Seveda sem zadevo želel dokočati, vzel v roke trše predmete. Gumo sicer nekako namestil, vendar pri tem očitno počil zračnico. Sedaj ne morem več dobiti dol plašča.
Zagotovo ste se že srečali s čim podobnim. Ali obstaja kak hint? Najprej sem mislil, de je bil razlog v tem, da sem to delal v garaži, kjer je bilo zaradi zimskih razmer nizka temperature. Včeraj sem potem gumo pustil nekaj časa notri, da se je segrela na sobno temperaturo, vendar žel brez bistvene razlike.
Tudi sam ne morem spraviti vitorie zafiro pro 23mm na svojega gianta , medtem ko gre 23mm maxxis kumot gor.
Sicer itak vozim Michelin endurance pro 4 (25mm), prav tako gredo vse continental 25mm brez težav gor...
Verjento so nekatere gume pač malo trše oziroma imajo trše bocnice.
Živ,
daj napiši prosim model in dimenzijo plašča, da vem kaj ne kupiti.
hvl
Jaz samo vem in to je glavno , da so mi zamenjali plašč Sshwable Ultremo , po eni sezoni s katero sem naredil 2000km in doživel stisnjenje ob robnik pred Draveljsko cerkvijo. Ko sem ga naslednjo sezono napumpal , se je pokazala bula . Nisem siguren , če ne zaradi praskanja ob robnik . Spakiral , poslal nazaj na 24 BIKE DE in dobil nov plašč. Če plašč ne gre lepo gor- kako ga boste sneli na cesti - spakirati in nazaj !
To, da se nekatere gume težko montirajo, je dejstvo. Verjetno gre za kombinacijo platišč in pnevmatik. Tudi sam imam to težavo. Premontaža enostavno traja predolgo. Če se mi to zgodi kdaj na cesti... Bo trajalo... In trajalo... Guma je Vittoria Zaffiro Pro (to je nižji cenovni razred proizvajalca Vittoria). Vendar pri tem igra vlogo tudi širina in struktura roba platišča...
da se jest svoje tezave povem
imam fulcrum 3 disc feltne
menjava zracnice je pain in the ass, imam pa gume schwalbe one, ki jih dajejo zraven scottov
sem dve zracnici preluknjal s pajsrckom ker drugac kot s silo ne morem spravt zadnjih 20cm gume cez rob
pri teh feltnah pise, da je otezena montaza ampak da je tko pa nism pricakoval
feltne so super, ce bi prej vedu da je tolk zajebano dat gumo nazaj gor jih ne bi nabavil nikol
imam pa 30mm gume
bi si zrihtal tubeless, kaj ce je defekt spet...vseeno treba zracnico not dobit in nism nc naredil
Enkrat za vselej....
če na obroč dajemo zračnico in plašč, nikoli ne uporabljamo snemalca plaščev (pajserčka), ampak jo damo gor le z rokami.
in kaj nisi razumel, ko sm napisal da gre samo s silo, rabis pajsrcek
ostane vec kot 20cm gume ki jo mors spravt cez rob, z rokam lahk sam solze brises od muke, ker preprosto ne gre
tolk pa vem, da ce bi slo z rokami, da ne bi pajsrcke uporabljal
upam, da je problem v gumah in da bi kaksne druge sle lazje gor
sem mislil, da so feltne enakega obsega povecini
@gorann316998in kaj nisi razumel, ko sm napisal da gre samo s silo, rabis pajsrcek
ostane vec kot 20cm gume ki jo mors spravt cez rob, z rokam lahk sam solze brises od muke, ker preprosto ne gre
tolk pa vem, da ce bi slo z rokami, da ne bi pajsrcke uporabljal
upam, da je problem v gumah in da bi kaksne druge sle lazje gor
sem mislil, da so feltne enakega obsega povecini
@orvik@gorann316998in kaj nisi razumel, ko sm napisal da gre samo s silo, rabis pajsrcek
ostane vec kot 20cm gume ki jo mors spravt cez rob, z rokam lahk sam solze brises od muke, ker preprosto ne gre
tolk pa vem, da ce bi slo z rokami, da ne bi pajsrcke uporabljal
upam, da je problem v gumah in da bi kaksne druge sle lazje gor
sem mislil, da so feltne enakega obsega povecini
Ni ga sposobneža ali bilderja, ki spravi gumo Vittoria rubino pro na obroč Fulcrum 4 brez pomagala- vzvoda.
sem dal zdaj gor bontragerjeve plasce r2 28mm, je slo dost lazje, na koncu sem zdrgnu prste in dlani, ampak sem uspel dobit gor brez pajsrcka
Ta tiste, ki nimamo železnih prstov
Preden se lotiš zadnjih cm s pajsecki - par vpihov s pumpo, da zračnica postane okrogla.
Pri zelo trdih gumah, ki "nočejo" ostati za feltno - silvertape/izolir trak okrog gume in feltne na parih mestih.
Bravo Janja. Tako jaz delam že 56 let. Me čudi, da tega ni še nihče predlagal
@gorann316998bi si zrihtal tubeless, kaj ce je defekt spet...vseeno treba zracnico not dobit in nism nc naredil
Je pa verjetnost, da boš imel defekt, bistveno manjša... in boš torej imel problem bistveno manjkrat.
@um_etnikBravo Janja. Tako jaz delam že 56 let. Me čudi, da tega ni še nihče predlagal
To je samoumevno, tako kot dati plašč gor samo z rokami. To je treba napisat? Neverjetno, ni čudno, da gre vse v k...c, ker nekateri še osnov ne poznate in potem pametujete, kot da ste požrli kolesarsko enciklopedijo.
Čestitam še tebi bine1!
Izjemen prispevek k razrešitvi problema namestitve pnevmatike na obroč!
Očitno se ta problem pojavlja pri novejših obročih z disk zavorami. Ponavadi so vsi malce višji in širši. Tudi sam sem se pred mesecem zafrkaval z menjavo, pa sem tudi ponavadi spravil plašč gor brez pajserjev na prejšnjih kolesih. To sem pa še s pajserjem komaj dobil. Je pa tako kot je rekel Janja...malce napumpaš zračnico, da jo potegne da se ti ne gužva med obroč in plašč in je potem s pajserjem ne predreš. V bistvu jo že prej malce napumpaš, da lažje zdrsne v plašč.
Višina?
Če je mišljena višina roba (tisti del, ki je odebeljen, da se plašč lahko zahaklja) bi držalo, da pri višjem je težje.
Če pa gledaš razliko med "dnom" in robom, bi bilo pa pričakovati, da gre pri "od znoraj globljem obroču" lažje. Seveda do neke mere. Ne poznam izrazov, upam da se iz opisa razbere.
Pri nekaterih trših gumah je problem, ker je (nova) guma tako odprta, da roba pri montaži ne potisne proti sredini feltne , še več, brez dodatnih rok ali omenjenega silvertapa rob gume ne ostane niti zataknjen v feltno.
Moje izkušnje so s:
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/kolesarski-treking-plasci-schwalbe-marathon-p-7874.html , širine 25 mm na cestnih feltnah (neke stare aluminijaste ambrosio??).
Po 2 polomljenih pajserčkih, nekaj novih kletvicah, sem že milila, da bom z dolgim nosom morala na servis. Pa sta trma in misel, kaj pa na terenu, zmagali. So pa zdaj v torbici 3 močnejši pajserčki in silvertape.
@Janja, hihi, prav trdno ti pas drži hlače na mestu :-)
Prava osvežitev je videti tule punco, ki dedcem razlaga, kako se menja zračnico na biciklu :-)
Prebral sem vso zadevo in opazi nasvet za mazanje z milom ali čim podobnim. Morda pomaga, toda med vožnjo pri močnem pogonu v hrib ali zaviranju mi je pnevmatika zdrsnila po obroču in iztrgala ventil. Tekalna površina pnevmatike se mnogo težje predre kot stranska plast. Pri nameščanju ali snemanju pnevmatike mora ta biti najprej na nasprotni strani ventila, v obroč nameščena v globljo površino obroča, Sledi postopno z obeh strani proti ventilu potiskanje proti vrhu, s ponavljanjem. Zadnji centimetri pa malo levo, malo desno stran in ko preskoči rob sledi 'centriranje'. Dvakrat sem že dobil pomoč neznancev, eni punčki sem se zahvalil, ker so se mi njene roke zdele prenežne za trdo dela. Vsem še enkrat hvala.
Kaki problemi heh
Če ne bi menjal že vse živo gum in zračnic v zadnjih 30 letih bi si še mislil da je to kaka znanost,....tako pa lah rečem samo tole: če v 5-10 minutah ne znate zamenjati zračnice in se odpeljati naprej je morebiti bolje da peljete na servis :)
Pozdravljeni,
Pred časom sem se odločil za menjavo plašča na svoji specialjaki. V svojem življenju sem zamenjal že ogromno plaščev, tako da načeloma vem, kako se temu streže.
Tokrat sem kupil neke Continentalove "Anti-Puncture" plašče, ki so ekstra trdi. To se kaže v tem, da jih je res težko namestiti. Zelo sem se trudil, pri tem tudi polomil tiste platsične palčke, ki so namenjene montaži/demontaži. Seveda sem zadevo želel dokočati, vzel v roke trše predmete. Gumo sicer nekako namestil, vendar pri tem očitno počil zračnico. Sedaj ne morem več dobiti dol plašča.
Zagotovo ste se že srečali s čim podobnim. Ali obstaja kak hint? Najprej sem mislil, de je bil razlog v tem, da sem to delal v garaži, kjer je bilo zaradi zimskih razmer nizka temperature. Včeraj sem potem gumo pustil nekaj časa notri, da se je segrela na sobno temperaturo, vendar žel brez bistvene razlike.