Za 400 eur norma je bila včasih Campagnolo Zonda ali pa Mavic Ksyrium Elite....zdej pa ne vem, DT Swiss dost hvalijo,.....
Zdej če so tvoji tolk težki so itaq bulletprof :) in tistih 200 ali 300 g ki boš prišparal ne bo dost razlike,..če že greš na boljše riskiraj 800 ali 900 in kupi karbonske s 1300g,...
@Zmago_1Za 400 eur norma je bila včasih Campagnolo Zonda ali pa Mavic Ksyrium Elite....zdej pa ne vem, DT Swiss dost hvalijo,.....
Zdej če so tvoji tolk težki so itaq bulletprof :) in tistih 200 ali 300 g ki boš prišparal ne bo dost razlike,..če že greš na boljše riskiraj 800 ali 900 in kupi karbonske s 1300g,...
@tuljo
@Zmago_1Za 400 eur norma je bila včasih Campagnolo Zonda ali pa Mavic Ksyrium Elite....zdej pa ne vem, DT Swiss dost hvalijo,.....
Zdej če so tvoji tolk težki so itaq bulletprof :) in tistih 200 ali 300 g ki boš prišparal ne bo dost razlike,..če že greš na boljše riskiraj 800 ali 900 in kupi karbonske s 1300g,...
Kje je logika... riskirati 800 ali 900 OIROW? Raje bi ta denar dal na boljši GIANT-ov model, če ga že ima za porabiti....
Sem se malo narobe napisal o zamenjavi. Jaz ŽE imam kolo in JA z veseljem bi dal za boljši Giantov model, ki ima že karbonske gor, ampak mi ga je eden pred nosom odpeljal (razlika do mojega je bila samo 500€). Ta, ki sem ga pa kupil, je pa bil tak dober nakup, da ni variante, da bi dal za model s karbonskimi obroči vsaj 1300€ več in niti velikosti ni bilo na zalogi. 1300€ več samo za feltne je pa bolano, če jih lahko posebej kupim za 900€.
Nisem imel še priložnosti voziti "dobrih" oz lažjih obročev, da bi vedel ali je tak nakup sploh smiseln?
Ali je za relativno dobre alu do max 500€ dovolj, da vpliva na vožnjo in ali karbon za 900€ in dodatnih 100 do 200g res še toliko bolj izboljša vožnjo? In ali lahko rečeš, da so alu okrog 35 mm dovolj aero, da so AERO?
@Lumen@tuljo
@Zmago_1Za 400 eur norma je bila včasih Campagnolo Zonda ali pa Mavic Ksyrium Elite....zdej pa ne vem, DT Swiss dost hvalijo,.....
Zdej če so tvoji tolk težki so itaq bulletprof :) in tistih 200 ali 300 g ki boš prišparal ne bo dost razlike,..če že greš na boljše riskiraj 800 ali 900 in kupi karbonske s 1300g,...
Kje je logika... riskirati 800 ali 900 OIROW? Raje bi ta denar dal na boljši GIANT-ov model, če ga že ima za porabiti....Sem se malo narobe napisal o zamenjavi. Jaz ŽE imam kolo in JA z veseljem bi dal za boljši Giantov model, ki ima že karbonske gor, ampak mi ga je eden pred nosom odpeljal (razlika do mojega je bila samo 500€). Ta, ki sem ga pa kupil, je pa bil tak dober nakup, da ni variante, da bi dal za model s karbonskimi obroči vsaj 1300€ več in niti velikosti ni bilo na zalogi. 1300€ več samo za feltne je pa bolano, če jih lahko posebej kupim za 900€.
Nisem imel še priložnosti voziti "dobrih" oz lažjih obročev, da bi vedel ali je tak nakup sploh smiseln?
Ali je za relativno dobre alu do max 500€ dovolj, da vpliva na vožnjo in ali karbon za 900€ in dodatnih 100 do 200g res še toliko bolj izboljša vožnjo? In ali lahko rečeš, da so alu okrog 35 mm dovolj aero, da so AERO?
Več denarja več muzike, po domače povedano. Lažji so obroči, bolj so kvalitetni, ker so drugače zasnovani in je tudi vožnja drugačna, tako v hrib kot pri spustih, to je dejstvo. Imel sem pa že kar nekaj dražjih modelov in je prava uživancija kako odreagirajo....ko bom menjal bom pa FULCRUM RACING 4 ali FULCRUM RACING 6 vzel. Za se dokaj dobro vozit je čisto dovolj...govorim za mene
@LumenNE, obroči za 500 eur ali tvoji ne boš čutil razlike. 35mm niso aero obroči, ti se začnejo pri 50. In lahki karbonski obroči to pa boš čutil razliko. Glede na stil vožnje izberi nizke-klanec ali visoke-aero, če hočeš res top feeling pa boš moral poseči po tubularju saj lahko več pumpaš in še dodatno pri teži profitiraš. Jaz imam stock ALU in top karbon nizke tubular,...razlika je ogromna, v klanec pospešuje lahka feltna na tubularju res dobro....Nisem imel še priložnosti voziti "dobrih" oz lažjih obročev, da bi vedel ali je tak nakup sploh smiseln?
Ali je za relativno dobre alu do max 500€ dovolj, da vpliva na vožnjo in ali karbon za 900€ in dodatnih 100 do 200g res še toliko bolj izboljša vožnjo? In ali lahko rečeš, da so alu okrog 35 mm dovolj aero, da so AERO?
To so vsaj moje izkušnje, vsak ti bo pa povedal malo drugače.
@Zmago_1@LumenNE, obroči za 500 eur ali tvoji ne boš čutil razlike. 35mm niso aero obroči, ti se začnejo pri 50. In lahki karbonski obroči to pa boš čutil razliko. Glede na stil vožnje izberi nizke-klanec ali visoke-aero, če hočeš res top feeling pa boš moral poseči po tubularju saj lahko več pumpaš in še dodatno pri teži profitiraš. Jaz imam stock ALU in top karbon nizke tubular,...razlika je ogromna, v klanec pospešuje lahka feltna na tubularju res dobro....Nisem imel še priložnosti voziti "dobrih" oz lažjih obročev, da bi vedel ali je tak nakup sploh smiseln?
Ali je za relativno dobre alu do max 500€ dovolj, da vpliva na vožnjo in ali karbon za 900€ in dodatnih 100 do 200g res še toliko bolj izboljša vožnjo? In ali lahko rečeš, da so alu okrog 35 mm dovolj aero, da so AERO?
To so vsaj moje izkušnje, vsak ti bo pa povedal malo drugače.
Tabular? Danes gre vse na tubeless...
Vzami kake Fulcrum 3 ali DT 1600. Če želiš Alu. Če pa karbon - poglej za Ican40 na amazon.de ali pa poišči kje zunaj med oglasi - veliko ko jih kupi novo kolo menja (nevožene) oem karbon obroče za boljše (dražje). Tako lahko najdeš npr Giant SLR1 za ok denar. Če si te ne mudi in imađ čas iskati ;)
@leopardTrek@Zmago_1@LumenNE, obroči za 500 eur ali tvoji ne boš čutil razlike. 35mm niso aero obroči, ti se začnejo pri 50. In lahki karbonski obroči to pa boš čutil razliko. Glede na stil vožnje izberi nizke-klanec ali visoke-aero, če hočeš res top feeling pa boš moral poseči po tubularju saj lahko več pumpaš in še dodatno pri teži profitiraš. Jaz imam stock ALU in top karbon nizke tubular,...razlika je ogromna, v klanec pospešuje lahka feltna na tubularju res dobro....Nisem imel še priložnosti voziti "dobrih" oz lažjih obročev, da bi vedel ali je tak nakup sploh smiseln?
Ali je za relativno dobre alu do max 500€ dovolj, da vpliva na vožnjo in ali karbon za 900€ in dodatnih 100 do 200g res še toliko bolj izboljša vožnjo? In ali lahko rečeš, da so alu okrog 35 mm dovolj aero, da so AERO?
To so vsaj moje izkušnje, vsak ti bo pa povedal malo drugače.
In zakaj bi tabularje več pumpal? Ker je res fajn feeling se vozit na tabularju na 10bar...
@Primoz75Imel sem Campagnolo Khamsin, entry level nato kupil Campagnolo Zonda tam je bila razlika občutna, kolo je lepše pospeševalo, dosti lepše vodljivo pri menjavi smeri v glavnem se splača. Pravkar sem nabavil karbonske ICAN Aero 40, 1315g za par, tubeless ready.Tabular? Danes gre vse na tubeless...
Vzami kake Fulcrum 3 ali DT 1600. Če želiš Alu. Če pa karbon - poglej za Ican40 na amazon.de ali pa poišči kje zunaj med oglasi - veliko ko jih kupi novo kolo menja (nevožene) oem karbon obroče za boljše (dražje). Tako lahko najdeš npr Giant SLR1 za ok denar. Če si te ne mudi in imaš čas iskati ;)
Velike razlike v klanec kljub 250g ni, se pa razlika pozna po ravnem. Danes sem jih probal še po dežju, moraš bit pazljiv, dokler se ne posuši zavorna površina (10m cca), bremzajo bolj za silo plačal sem jih pa 585€.
Za sedaj zadovoljen
@haydiyVozil 6 sezon F4, ni kej, so neuničljive. V tem času prevozil 60k km, zamenjal le eno špico in 2x ležaje. Lani zamenjal kolo in vzel karbonske 4ZA, 45mm, tubular, rim brake. V klanec se ne pozna razlika, po ravnini pa. Največjo razliko pa sem opazil pri pospeševanju in odzivnosti.@Primoz75Imel sem Campagnolo Khamsin, entry level nato kupil Campagnolo Zonda tam je bila razlika občutna, kolo je lepše pospeševalo, dosti lepše vodljivo pri menjavi smeri v glavnem se splača. Pravkar sem nabavil karbonske ICAN Aero 40, 1315g za par, tubeless ready.Tabular? Danes gre vse na tubeless...
Vzami kake Fulcrum 3 ali DT 1600. Če želiš Alu. Če pa karbon - poglej za Ican40 na amazon.de ali pa poišči kje zunaj med oglasi - veliko ko jih kupi novo kolo menja (nevožene) oem karbon obroče za boljše (dražje). Tako lahko najdeš npr Giant SLR1 za ok denar. Če si te ne mudi in imaš čas iskati ;)
Velike razlike v klanec kljub 250g ni, se pa razlika pozna po ravnem. Danes sem jih probal še po dežju, moraš bit pazljiv, dokler se ne posuši zavorna površina (10m cca), bremzajo bolj za silo plačal sem jih pa 585€.
Za sedaj zadovoljen
@haydiyNašel na njihovi uradni strani, 529€. Prednost se mi zdi tudi v špicah, ki so lahko dostopne. Kako je pa kaj s to znamko? Moram reči, da prvič slišim za njo. In kako je z nakup iz Kitajske, mislim na carino in DDV?@Primoz75Imel sem Campagnolo Khamsin, entry level nato kupil Campagnolo Zonda tam je bila razlika občutna, kolo je lepše pospeševalo, dosti lepše vodljivo pri menjavi smeri v glavnem se splača. Pravkar sem nabavil karbonske ICAN Aero 40, 1315g za par, tubeless ready.Tabular? Danes gre vse na tubeless...
Vzami kake Fulcrum 3 ali DT 1600. Če želiš Alu. Če pa karbon - poglej za Ican40 na amazon.de ali pa poišči kje zunaj med oglasi - veliko ko jih kupi novo kolo menja (nevožene) oem karbon obroče za boljše (dražje). Tako lahko najdeš npr Giant SLR1 za ok denar. Če si te ne mudi in imaš čas iskati ;)
Velike razlike v klanec kljub 250g ni, se pa razlika pozna po ravnem. Danes sem jih probal še po dežju, moraš bit pazljiv, dokler se ne posuši zavorna površina (10m cca), bremzajo bolj za silo plačal sem jih pa 585€.
Za sedaj zadovoljen
Na letni specialki vozim karbonske obroče, na zimski pa sem prej Mavic Aksium. Razlika je bila ogromna. Vozim pa stalno večinoma krajše, strme vzpone (pa žal preveč ravnine da pridem do hribov).
Pred dobrim letom sem zamenjal Aksium na zimski specialki za Cero AR30. Lahki, togi, poceni. Super obroči. Niso ravno aero (30mm globine), sem pa super zadovoljen pri vzponih, glede na to, da rad abzicam in pospešujem na hupserjih. Razlika med letnimi karbonskimi se ni izničila, se je pa močno močno zmanjšala.
https://www.cycledivision.co.uk/cero-ar30-evo-wheelset-8948
@Agent041Na letni specialki vozim karbonske obroče, na zimski pa sem prej Mavic Aksium. Razlika je bila ogromna. Vozim pa stalno večinoma krajše, strme vzpone (pa žal preveč ravnine da pridem do hribov).
Pred dobrim letom sem zamenjal Aksium na zimski specialki za Cero AR30. Lahki, togi, poceni. Super obroči. Niso ravno aero (30mm globine), sem pa super zadovoljen pri vzponih, glede na to, da rad abzicam in pospešujem na hupserjih. Razlika med letnimi karbonskimi se ni izničila, se je pa močno močno zmanjšala.
https://www.cycledivision.co.uk/cero-ar30-evo-wheelset-8948
@Lumen
@Agent041Na letni specialki vozim karbonske obroče, na zimski pa sem prej Mavic Aksium. Razlika je bila ogromna. Vozim pa stalno večinoma krajše, strme vzpone (pa žal preveč ravnine da pridem do hribov).
Pred dobrim letom sem zamenjal Aksium na zimski specialki za Cero AR30. Lahki, togi, poceni. Super obroči. Niso ravno aero (30mm globine), sem pa super zadovoljen pri vzponih, glede na to, da rad abzicam in pospešujem na hupserjih. Razlika med letnimi karbonskimi se ni izničila, se je pa močno močno zmanjšala.
https://www.cycledivision.co.uk/cero-ar30-evo-wheelset-8948
Tudi te sem gledal in so v ožjem izboru. Zdaj pa UK ni več v EU in mi nihče ne zna razložiti kako je z obračunom DDV
Iz Wiggla se je še vse normalno naročilo. So tam obračunali DDV (že v artiklu) in je prišlo brez carine in dodatnih stroškov. Je pa malo dlje časa hodil paket. Se je vmes zaustavil na Nizozemskem (kot tudi Kitajski paketeki).
Še nekaj glede Cero AR30 Evo. Sem pred nekaj leti imel tudi obroče Fulcrum Racing Zero. Sicer takrat še nisem bil tak "poskočen" tip kolesarja, vendar se mi zdijo kar podobni obroči. Tudi po teži. Razlika v ceni pa je 1x večja.
Sedaj so 300 funtov. Takrat sem dal 350 funtov, pa se mi je zdela super cena.
@Lumen
@haydiyNašel na njihovi uradni strani, 529€. Prednost se mi zdi tudi v špicah, ki so lahko dostopne. Kako je pa kaj s to znamko? Moram reči, da prvič slišim za njo. In kako je z nakup iz Kitajske, mislim na carino in DDV?@Primoz75Imel sem Campagnolo Khamsin, entry level nato kupil Campagnolo Zonda tam je bila razlika občutna, kolo je lepše pospeševalo, dosti lepše vodljivo pri menjavi smeri v glavnem se splača. Pravkar sem nabavil karbonske ICAN Aero 40, 1315g za par, tubeless ready.Tabular? Danes gre vse na tubeless...
Vzami kake Fulcrum 3 ali DT 1600. Če želiš Alu. Če pa karbon - poglej za Ican40 na amazon.de ali pa poišči kje zunaj med oglasi - veliko ko jih kupi novo kolo menja (nevožene) oem karbon obroče za boljše (dražje). Tako lahko najdeš npr Giant SLR1 za ok denar. Če si te ne mudi in imaš čas iskati ;)
Velike razlike v klanec kljub 250g ni, se pa razlika pozna po ravnem. Danes sem jih probal še po dežju, moraš bit pazljiv, dokler se ne posuši zavorna površina (10m cca), bremzajo bolj za silo plačal sem jih pa 585€.
Za sedaj zadovoljen
Ican (in tudi nekateri ostali proizvajalci iz Kitajske) imajo skladišča z robo v EU, tako da ne plačaš nobene carine ali DDVja na to robo. Poglej na njihovi strani in iberi EU warehause. Kako se obnesejo? Poglej tuje forume, ti bo takoj jasno.
@Primoz75@Lumen
@haydiyNašel na njihovi uradni strani, 529€. Prednost se mi zdi tudi v špicah, ki so lahko dostopne. Kako je pa kaj s to znamko? Moram reči, da prvič slišim za njo. In kako je z nakup iz Kitajske, mislim na carino in DDV?@Primoz75Imel sem Campagnolo Khamsin, entry level nato kupil Campagnolo Zonda tam je bila razlika občutna, kolo je lepše pospeševalo, dosti lepše vodljivo pri menjavi smeri v glavnem se splača. Pravkar sem nabavil karbonske ICAN Aero 40, 1315g za par, tubeless ready.Tabular? Danes gre vse na tubeless...
Vzami kake Fulcrum 3 ali DT 1600. Če želiš Alu. Če pa karbon - poglej za Ican40 na amazon.de ali pa poišči kje zunaj med oglasi - veliko ko jih kupi novo kolo menja (nevožene) oem karbon obroče za boljše (dražje). Tako lahko najdeš npr Giant SLR1 za ok denar. Če si te ne mudi in imaš čas iskati ;)
Velike razlike v klanec kljub 250g ni, se pa razlika pozna po ravnem. Danes sem jih probal še po dežju, moraš bit pazljiv, dokler se ne posuši zavorna površina (10m cca), bremzajo bolj za silo plačal sem jih pa 585€.
Za sedaj zadovoljen
Ican (in tudi nekateri ostali proizvajalci iz Kitajske) imajo skladišča z robo v EU, tako da ne plačaš nobene carine ali DDVja na to robo. Poglej na njihovi strani in iberi EU warehause. Kako se obnesejo? Poglej tuje forume, ti bo takoj jasno.
ja, je pa hitrejša dostava in ni davkov.
Poglej še za Farsport, znajo bit še boljša opcija če imajo EU.
Aja, Ican imaš tudi na Amazon.de in .it. In občasno imajo akcjske cene.
@Primoz75Nekaj imajo, samo nisem ravno prepričan, da je ista stvar. Sigurno pa ni izbire, cene so dosti dražjeAja, Ican imaš tudi na Amazon.de in .it. In občasno imajo akcjske cene.
imaš več modelov. Različni obroči (materjal, profil) različne špice, pesta....Cene na Amazonu pa niso 'fix' se znajo spreminjati.
@LumenJaz sem jih naročil iz DE warehouse in jih dobil na dom za 585€ s poštnino vred. Sem po mailu prosil za popust in dobil nekaj ceneje. Sem pa zvedel za njih na Ita forumu, kjer je cca. 300 strani popisanega o njih, v glavnem pozitivno. Se da dobit pri njih se cca 100€ ceneje karbonske obroče, vendar so še star model, ki naj bi bil bolj občutljiv na zavorni površini poleg tega pa 150g težji.@Primoz75@Lumen
@haydiyNašel na njihovi uradni strani, 529€. Prednost se mi zdi tudi v špicah, ki so lahko dostopne. Kako je pa kaj s to znamko? Moram reči, da prvič slišim za njo. In kako je z nakup iz Kitajske, mislim na carino in DDV?@Primoz75Imel sem Campagnolo Khamsin, entry level nato kupil Campagnolo Zonda tam je bila razlika občutna, kolo je lepše pospeševalo, dosti lepše vodljivo pri menjavi smeri v glavnem se splača. Pravkar sem nabavil karbonske ICAN Aero 40, 1315g za par, tubeless ready.Tabular? Danes gre vse na tubeless...
Vzami kake Fulcrum 3 ali DT 1600. Če želiš Alu. Če pa karbon - poglej za Ican40 na amazon.de ali pa poišči kje zunaj med oglasi - veliko ko jih kupi novo kolo menja (nevožene) oem karbon obroče za boljše (dražje). Tako lahko najdeš npr Giant SLR1 za ok denar. Če si te ne mudi in imaš čas iskati ;)
Velike razlike v klanec kljub 250g ni, se pa razlika pozna po ravnem. Danes sem jih probal še po dežju, moraš bit pazljiv, dokler se ne posuši zavorna površina (10m cca), bremzajo bolj za silo plačal sem jih pa 585€.
Za sedaj zadovoljen
Ican (in tudi nekateri ostali proizvajalci iz Kitajske) imajo skladišča z robo v EU, tako da ne plačaš nobene carine ali DDVja na to robo. Poglej na njihovi strani in iberi EU warehause. Kako se obnesejo? Poglej tuje forume, ti bo takoj jasno.
Malo dražje kot iz Kitajske je, ker je vseeno obračunan DDV, na DE warehause so 611€ za 40 in 624€ za 50, kar je še vedno zelo ugodno.
50tke niso ravno dobro ocenjene
https://road.cc/content/review/266549-ican-aero-50-wheelset
Prvič:
35 mm ni glih aero, tako da tega ne boš čutil prav nič. Je pa kolo s takimi obroči vizualno bolj privlačno.
Drugič:
ja, 2kg obroči so zelo poceni in zelo zelo zelo težki. Dobri so za gravel, za cestno kolo pa si najdi kake lažje. 300-400 gramov razliko v teži boš zelo občutil, predvsem pri pospeševanju in pri vožnji v klanec.
@haydiy@LumenJaz sem jih naročil iz DE warehouse in jih dobil na dom za 585€ s poštnino vred. Sem po mailu prosil za popust in dobil nekaj ceneje. Sem pa zvedel za njih na Ita forumu, kjer je cca. 300 strani popisanega o njih, v glavnem pozitivno. Se da dobit pri njih se cca 100€ ceneje karbonske obroče, vendar so še star model, ki naj bi bil bolj občutljiv na zavorni površini poleg tega pa 150g težji.@Primoz75@Lumen
@haydiyNašel na njihovi uradni strani, 529€. Prednost se mi zdi tudi v špicah, ki so lahko dostopne. Kako je pa kaj s to znamko? Moram reči, da prvič slišim za njo. In kako je z nakup iz Kitajske, mislim na carino in DDV?@Primoz75Imel sem Campagnolo Khamsin, entry level nato kupil Campagnolo Zonda tam je bila razlika občutna, kolo je lepše pospeševalo, dosti lepše vodljivo pri menjavi smeri v glavnem se splača. Pravkar sem nabavil karbonske ICAN Aero 40, 1315g za par, tubeless ready.Tabular? Danes gre vse na tubeless...
Vzami kake Fulcrum 3 ali DT 1600. Če želiš Alu. Če pa karbon - poglej za Ican40 na amazon.de ali pa poišči kje zunaj med oglasi - veliko ko jih kupi novo kolo menja (nevožene) oem karbon obroče za boljše (dražje). Tako lahko najdeš npr Giant SLR1 za ok denar. Če si te ne mudi in imaš čas iskati ;)
Velike razlike v klanec kljub 250g ni, se pa razlika pozna po ravnem. Danes sem jih probal še po dežju, moraš bit pazljiv, dokler se ne posuši zavorna površina (10m cca), bremzajo bolj za silo plačal sem jih pa 585€.
Za sedaj zadovoljen
Ican (in tudi nekateri ostali proizvajalci iz Kitajske) imajo skladišča z robo v EU, tako da ne plačaš nobene carine ali DDVja na to robo. Poglej na njihovi strani in iberi EU warehause. Kako se obnesejo? Poglej tuje forume, ti bo takoj jasno.
Malo dražje kot iz Kitajske je, ker je vseeno obračunan DDV, na DE warehause so 611€ za 40 in 624€ za 50, kar je še vedno zelo ugodno.
@LumenSem ze zdavnaj poslal odgovor ;)@haydiy@LumenJaz sem jih naročil iz DE warehouse in jih dobil na dom za 585€ s poštnino vred. Sem po mailu prosil za popust in dobil nekaj ceneje. Sem pa zvedel za njih na Ita forumu, kjer je cca. 300 strani popisanega o njih, v glavnem pozitivno. Se da dobit pri njih se cca 100€ ceneje karbonske obroče, vendar so še star model, ki naj bi bil bolj občutljiv na zavorni površini poleg tega pa 150g težji.@Primoz75@Lumen
@haydiyNašel na njihovi uradni strani, 529€. Prednost se mi zdi tudi v špicah, ki so lahko dostopne. Kako je pa kaj s to znamko? Moram reči, da prvič slišim za njo. In kako je z nakup iz Kitajske, mislim na carino in DDV?@Primoz75Imel sem Campagnolo Khamsin, entry level nato kupil Campagnolo Zonda tam je bila razlika občutna, kolo je lepše pospeševalo, dosti lepše vodljivo pri menjavi smeri v glavnem se splača. Pravkar sem nabavil karbonske ICAN Aero 40, 1315g za par, tubeless ready.Tabular? Danes gre vse na tubeless...
Vzami kake Fulcrum 3 ali DT 1600. Če želiš Alu. Če pa karbon - poglej za Ican40 na amazon.de ali pa poišči kje zunaj med oglasi - veliko ko jih kupi novo kolo menja (nevožene) oem karbon obroče za boljše (dražje). Tako lahko najdeš npr Giant SLR1 za ok denar. Če si te ne mudi in imaš čas iskati ;)
Velike razlike v klanec kljub 250g ni, se pa razlika pozna po ravnem. Danes sem jih probal še po dežju, moraš bit pazljiv, dokler se ne posuši zavorna površina (10m cca), bremzajo bolj za silo plačal sem jih pa 585€.
Za sedaj zadovoljen
Ican (in tudi nekateri ostali proizvajalci iz Kitajske) imajo skladišča z robo v EU, tako da ne plačaš nobene carine ali DDVja na to robo. Poglej na njihovi strani in iberi EU warehause. Kako se obnesejo? Poglej tuje forume, ti bo takoj jasno.
Malo dražje kot iz Kitajske je, ker je vseeno obračunan DDV, na DE warehause so 611€ za 40 in 624€ za 50, kar je še vedno zelo ugodno.
Haydiy - imaš ZS
@haydiy@LumenSem ze zdavnaj poslal odgovor ;)@haydiy@LumenJaz sem jih naročil iz DE warehouse in jih dobil na dom za 585€ s poštnino vred. Sem po mailu prosil za popust in dobil nekaj ceneje. Sem pa zvedel za njih na Ita forumu, kjer je cca. 300 strani popisanega o njih, v glavnem pozitivno. Se da dobit pri njih se cca 100€ ceneje karbonske obroče, vendar so še star model, ki naj bi bil bolj občutljiv na zavorni površini poleg tega pa 150g težji.@Primoz75@Lumen
@haydiyNašel na njihovi uradni strani, 529€. Prednost se mi zdi tudi v špicah, ki so lahko dostopne. Kako je pa kaj s to znamko? Moram reči, da prvič slišim za njo. In kako je z nakup iz Kitajske, mislim na carino in DDV?@Primoz75Imel sem Campagnolo Khamsin, entry level nato kupil Campagnolo Zonda tam je bila razlika občutna, kolo je lepše pospeševalo, dosti lepše vodljivo pri menjavi smeri v glavnem se splača. Pravkar sem nabavil karbonske ICAN Aero 40, 1315g za par, tubeless ready.Tabular? Danes gre vse na tubeless...
Vzami kake Fulcrum 3 ali DT 1600. Če želiš Alu. Če pa karbon - poglej za Ican40 na amazon.de ali pa poišči kje zunaj med oglasi - veliko ko jih kupi novo kolo menja (nevožene) oem karbon obroče za boljše (dražje). Tako lahko najdeš npr Giant SLR1 za ok denar. Če si te ne mudi in imaš čas iskati ;)
Velike razlike v klanec kljub 250g ni, se pa razlika pozna po ravnem. Danes sem jih probal še po dežju, moraš bit pazljiv, dokler se ne posuši zavorna površina (10m cca), bremzajo bolj za silo plačal sem jih pa 585€.
Za sedaj zadovoljen
Ican (in tudi nekateri ostali proizvajalci iz Kitajske) imajo skladišča z robo v EU, tako da ne plačaš nobene carine ali DDVja na to robo. Poglej na njihovi strani in iberi EU warehause. Kako se obnesejo? Poglej tuje forume, ti bo takoj jasno.
Malo dražje kot iz Kitajske je, ker je vseeno obračunan DDV, na DE warehause so 611€ za 40 in 624€ za 50, kar je še vedno zelo ugodno.
Haydiy - imaš ZS
👍🙈 nisem bil pozoren
Si bom sposodil tole temo..
Lastim si tcr advanced 1 letnik 2018. Trenutno so gor še original obroči (2kg), rim zavore... Ker mi je po 20.000. km šla racna (in že kakih 5000km nazaj zamenjal zadnje špice) zdaj razmišljam, da bi investiral v boljše obroče. Gledam campa zondo.
Vozim veliko klancev (lani s tem kolesom naredil malo čez 8000km in cca 130.000.visincev). Od obročev pričakujem, da jih ne bo potrebno non stop centrirati, da bodo vzdržljive. Sam performans mi ni toliko pomemben (ne vozim rund, ne dirkam, ne podiram rekordov), me pa vseeno zanima, če je pričakovati občutno razliko med zdajšnjimi obroči in zondo, ki so 500g lažji.
Neumno vprašanje, ampak... Saj racna pride zraven felten, ne?
Sicer pa tehtam slabih 70kg, vozim tudi v vetru in po slabših cestah (asfalt) in občasno v dezju...
Kakšen drug predlog.?
Hvala in lep pozdrav
DT Swiss P 1800 Spline, 24 špic. DT Swiss RR 411, 24 ali 28 špic
Rose Aeon Aero so malce višji, 28 špic.
Imam tako ene kot tudi druge in tretje.
Zanima me, s katerimi ste zamenjali originalne obroče, ki pridejo z novim Giantom.
Niso moji prvi, tudi slabih izkušenj nimam, so pa po teži lelativno težki (2000g) - rim break.
Razmišljam o zamenjavi in me zanimajo eni relativno bulletproof, alu in lažji kot ti. Cena do 500€