To je, kot bi na bmw forumu vprašal: "Kakšna je nova sedmica, ker se zanimam za nakup."
In ni Binachi ampak Bianchi.
Je pa to vrhunska italijanska znamka, katero so še lani vozili Jumbo Visma, katere član je tudi Rogla. Zdaj pa res ne vem, ali ne gre samo za provokacijo :)
Pr jumbo si šli v menjavo, ker niso bili več konkurenčni ostalim znamkam. Tako da ne vem če je res tako vrhunska. Za rekreativce mogoče.
@BanPr jumbo si šli v menjavo, ker niso bili več konkurenčni ostalim znamkam. Tako da ne vem če je res tako vrhunska. Za rekreativce mogoče.
Prvič se opravičujem ker ga tipkovnica nekaj lomi.
Drugače pa hvala za odgovore in pojasnila.
@BanPr jumbo si šli v menjavo, ker niso bili več konkurenčni ostalim znamkam. Tako da ne vem če je res tako vrhunska. Za rekreativce mogoče.
@aljoman@BanPr jumbo si šli v menjavo, ker niso bili več konkurenčni ostalim znamkam. Tako da ne vem če je res tako vrhunska. Za rekreativce mogoče.
No, če je dobra za ProTour ekipo BikeExchange (Yates, Chaves, Nieve, Mezgec, Matthews...), bo najbrž dobra tudi za nekoga, ki je prvič slišal za Bianchi.
@ElTorro
WorldTour, ne ProTour
@Quercus, ti nas malce zajebavleš, a?
Bi rad preučeval zgodovino neke manufakture, ali bi se rad vozil s kolesom?
Mene, na primer, en k..c briga, če je Colnagov foter pred 93 leti prodajal jagodni sladoled na palčki in s tem oral ledino.
Pri vseh proizvajalcih kakršnegakoli izdelka imaš vstopne modele, pa potem samo še na gor do tistih najboljših.
V prevodu: ne moreš kupiti Bianchijevega Via Nirone 7, potem pa si misliti, da imaš pod ritjo Primoževega Oltre XR4 le zato, ker sta oba Bianchija.
Dokler ne boš specialke kupoval v Hervisu, ali Lidlu, si lahko prepričan, da boš dobro kupil.
Sicer pa - če hočeš izstopati, vzemi Cinellija ;-)
Ampak le pod pogojem, da se na njem dobro počutiš!
Še enkrat (že prevečkrat sem to poudaril): zapelji se z več kolesi.
Izberi tistega, na katerem ti bo udobno, pa ni pomembno, ali je to Trek, Pinarello, Wilier, Scott, Colnago, Cannondale, Lapierre, De Rosa, Bottechia, Merida, Focus, ali katera izmed par sto znamk, ki obstajajo.
Ko boš izbiral med tistimi, na katerih se dobro počutiš, izberi med njimi tistega, ki ti je vizualno najprivlačnejši.
In ko boš vrgel kolesa čez ti dve siti, jih daj še na zadnjega: kako globoko si pripravljen seči v žep.
To je vsa umetnost.
V osnovi pa velja, da so italijanske znamke renomirane in kot takšne dražje od koles, ki jih ne delajo Italijani.
Ne skrbi, vem jaz omenjeno.
Ampak če imaš Fiat oziroma Autobianchi je bolj zanimivo če imaš skupaj avto in bicikl, kajne?
Nisem tip ki rad izstopa.
@QuercusNe skrbi, vem jaz omenjeno.
Ampak če imaš Fiat oziroma Autobianchi je bolj zanimivo če imaš skupaj avto in bicikl, kajne?
Nisem tip ki rad izstopa.
@Quercus, oprosti, ampak ...
Ali lahko ponoviš začetno vprašanje?
@kamencek@Quercus, oprosti, ampak ...
Ali lahko ponoviš začetno vprašanje?
Kakšno vprašanje si nam želel postaviti?
@kamencekKakšno vprašanje si nam želel postaviti?
@Quercus
Kakšen so kaj vaše izkušnje z omenjeno znamko ter na kaj je potrebno biti pozoren?
Letos je 1. april zelo zgodaj :-)
@crni2@Quercus
Kakšen so kaj vaše izkušnje z omenjeno znamko ter na kaj je potrebno biti pozoren?
Jezus Kristus, a ne razumeš, kaj vse je zgoraj napisano? Pozoren je treba biti da so gume napumpane, ketna očiščena in namazana, da okvirja s cevjo ne naslanjaš na rob zidu, da dvigneš rit če zapelješ čez večjo luknjo in da si pozoren na promet okoli sebe. Več denarja - več muzke. V osnovi pa je približno okvir stroškovno enak ostali opremi (grupa, obroči), tako da ... V bistvu res ne vem, ali mogoče ne pričakuješ nasveta, da "ne kupuj tistega modela, ki ima cevi takole-pa-takole skupaj spojene".Letos je 1. april zelo zgodaj :-)
Kaj je pa s teboj?
A Kardaširaš celo leto?
@Quercus, razišči Bianchijev Countervail sistem.
Odgovorilo ti bo na večino vprašanj, ki nam jih postavljaš.
In še enkrat: pozoren bodi na velikost okvirja. Drugače povedano in spet ponovljeno: upoštevaj svoje počutje na kolesu.
Ja hudi majstri so ti Italijani. Furajo neko tradicijo, ki pa nima nobene veze s trenutnimi razmerami v kolesarskem razvoju in industriji. Ve se kdo je od prihoda karbona v kolesarsko industrijo gonilna sila kolesarske industrije, to pa nikakor niso Italijani.
@kamencekSe strinjam, če boš kupil kolo ki ti je všeč se boš raje vozil z njim in ga bolj izkoristil. za prvo kolo ne kupuj preveč dragega,....ker se zna zgodit da kolo ne bo tak kot si pričakoval in boš čez dve leti kupil čisto drugo kolo (oprema, geometrija, velikost, barva, itd) in takrat ko boš vedel kaj želiš pa se boš stegnil še jurja ali dva več.
Izberi tistega, na katerem ti bo udobno, pa ni pomembno, ali je to Trek, Pinarello, Wilier, Scott, Colnago, Cannondale, Lapierre, De Rosa, Bottechia, Merida, Focus, ali katera izmed par sto znamk, ki obstajajo.Ko boš izbiral med tistimi, na katerih se dobro počutiš, izberi med njimi tistega, ki ti je vizualno najprivlačnejši.In ko boš vrgel kolesa čez ti dve siti, jih daj še na zadnjega: kako globoko si pripravljen seči v žep.
Italijani so malce dražji, ker so bolj manufakture, kakšen Giant ali Trek pa so masovne proizvodnje, to pomeni da za ceno osnovnega Bianchija dobiš že 1 razred višji Giant,...ne dobiš pa Celeste barve :) pa si spet tam,.."win some, lose some"
Ne moreš pa rečt da so ITA za časom saj sta Colnago in Bianchi dobila lani Tour :) in tista natolcevanja da so imeli pri Jumbotu težka kolesa in so zato vozili črne geštele ne verjemi preveč,....6,8 kg ni neka ekstremno lahka teža,...vsak proizvajalec zna že naredit lažje kolo.....
@Zmago_1@kamencekSe strinjam, če boš kupil kolo ki ti je všeč se boš raje vozil z njim in ga bolj izkoristil. za prvo kolo ne kupuj preveč dragega,....ker se zna zgodit da kolo ne bo tak kot si pričakoval in boš čez dve leti kupil čisto drugo kolo (oprema, geometrija, velikost, barva, itd) in takrat ko boš vedel kaj želiš pa se boš stegnil še jurja ali dva več.
Izberi tistega, na katerem ti bo udobno, pa ni pomembno, ali je to Trek, Pinarello, Wilier, Scott, Colnago, Cannondale, Lapierre, De Rosa, Bottechia, Merida, Focus, ali katera izmed par sto znamk, ki obstajajo.Ko boš izbiral med tistimi, na katerih se dobro počutiš, izberi med njimi tistega, ki ti je vizualno najprivlačnejši.In ko boš vrgel kolesa čez ti dve siti, jih daj še na zadnjega: kako globoko si pripravljen seči v žep.
Italijani so malce dražji, ker so bolj manufakture, kakšen Giant ali Trek pa so masovne proizvodnje, to pomeni da za ceno osnovnega Bianchija dobiš že 1 razred višji Giant,...ne dobiš pa Celeste barve :) pa si spet tam,.."win some, lose some"
Ne moreš pa rečt da so ITA za časom saj sta Colnago in Bianchi dobila lani Tour :) in tista natolcevanja da so imeli pri Jumbotu težka kolesa in so zato vozili črne geštele ne verjemi preveč,....6,8 kg ni neka ekstremno lahka teža,...vsak proizvajalec zna že naredit lažje kolo.....
Bianchi okvirje niti pod razno ne delajo več Italijani.
Kdo pa po novem?@kamencekBianchi okvirje niti pod razno ne delajo več Italijani.
A želiš povedati da je italijanski samo design, značka in ostalo?
@QuercusTako je, nekje je bil objavljen seznam kdo dela okvirje za posamezne znamke. Za bianchi vem da ga ne izdeluje bianchi. Večina top karbonskih okvirjev za večina znamk izdelujeta Giant in Merida in nekaj manjših Taiwancev. Če hočeš kupiti ferarija med kolesi (nekdo ki sam razvije in izdela) pač moraš kupiti omenjeni znamki, giant za svojo blagovno znamko celo uporablja v svoji matični tovarni razvit karbon za ostale znamke pa večina Toray.Kdo pa po novem?@kamencekBianchi okvirje niti pod razno ne delajo več Italijani.
A želiš povedati da je italijanski samo design, značka in ostalo?
Aha,
Se torej da tudi da sam sestavim iz večih skupaj oziroma vsak del posebej?
Stari zapis, ampak morda vseeno zanimiv:
https://aushiker.com/blog/2013/03/19/where-was-my-bicycle-made/
Hvala za omenjeno.
Skratka nič ni več 100% domače, čeprav se tako reklamira.
Pa zanimivo da večina proizvajalcev ki so prej proizvajali osebna vozila sedaj proizvaja kolesa.
Takole z glave...
Time - Made in France, Made in Slovakia
Look - Made in Tunisia
Sarto - še vedno Made in Italy...Samo ti pa cena ne bo všeč. :D
...da ne bodo sam Kitajci in Tajvanci na udaru. :)
Poznano.
Vse je nekakšen mix
Cestno klesarstvo postaja vse bolj podobno balkan avto moto šopirjenju. Karbonc loverji so tako kot ljubitelji audijev in bmwjev z njemačke. Vozi se ga za vikend in samo ob lepem vremenu. Pogosto se ga čisti maže in polira. Vse za kolo, da za opremo in dres ostane le nekaj drobiza z aliexpres. V kolesarsvu je vedno bilo malo sminke, ok., ampak zdej gre pa že predaleč.
A si na kolesu zaradi sebe, uzitka ali zaradi kolesa, da ga pokazes, ker dejansko tisti, ki ima 170 pulza ne vidi ne tebe ne tvojega kolesa.
Kolo je orodje, ki ti omogoča da se zgoniš. Če ti je kolo všeč te v prvem mesecu motivira, da se malo več voziš in to je to. Ko orodje poznaš, pa samo goniš in uživaš.
Poznano.
Omenjeno je sploh zaslediti zadnjih par let v Zokilandu.
Folk jih goni tudi pri največjem minusu.
No da ne zaidemo s teme, Bianchi je prisoten v vseh zvrsteh kolesarstva in zanimivo da je zastopnik zanj AvtoTriglav ;)
Pozdravljeni,
kakšne so kaj vaše izkušnje [url=https://www.bianchi.com/]z omenjeno znamko koles[/url] ?
Razmišljam namreč o nakupu cestne specialke.
Malo sem gledal tudi zgodovino omenjene znamke in sicer je bila nekaj časa podznamka Fiata, vmes pa je izdelovala tudi fitnes naprave in kasneje začela tudi [url=https://www.bianchivending.com/en/]z avtomati za hrano in pijačo[/url]
To sem našel v arhivu :
[img]https://galleryplus.ebayimg.com/ws/web/284075478515_1_0_1.jpg[/img]
[img]https://www.picclickimg.com/d/l400/pict/284075478515_/Bianchi-bici-da-camera-Linea-cyclette-depliant-originale.jpg[/img]
Hvala za pomoč in lep pozdrav