Canyon Endurace

Domov > Forum > Canyon Endurace

Canyon Endurace

SORTIRAJ PO:
modri 24.06.2021 21:57

 Kupujem prvo cestno kolo.

Trenutno gledam Canyon Endurace in sicer te tri

https://www.canyon.com/en-si/road-bikes/endurance-bikes/endurace/al/endurace-7/2942.html?dwvar_2942_pv_rahmenfarbe=BK

https://www.canyon.com/en-si/road-bikes/endurance-bikes/endurace/al/endurace-7-disc/2946.html?dwvar_2946_pv_rahmenfarbe=BU%2FBK

https://www.canyon.com/en-si/road-bikes/endurance-bikes/endurace/cf-sl/endurace-cf-7/2943.html?dwvar_2943_pv_rahmenfarbe=BK%2FBK


predvidevam, da bom letno prevozil med 1000 in 2000km, verjetno bo kar nekaj višincev (rogla, celjska koča….)

Visok sem 188 in med 85 in 88 Kg.

rad bi bolj udobno kolo, ne prave dirkalne specialke.

ima kdo kaj od omenjenega? 

Ima odo kak alternativen predlog v tem rangu (Shimano 105 in do 1500€?)



boši 24.06.2021 22:11

Sam imam omenjeno kolo in sem več kot zadovoljen, bi ti pa predlagal, da vzameš karbonskega.

modri 24.06.2021 22:31
@boši

Sam imam omenjeno kolo in sem več kot zadovoljen, bi ti pa predlagal, da vzameš karbonskega.


Torej imaš cf 7 karbon brez diskov? 
boši 24.06.2021 22:44
@modri
@boši

Sam imam omenjeno kolo in sem več kot zadovoljen, bi ti pa predlagal, da vzameš karbonskega.


Torej imaš cf 7 karbon brez diskov? 

Ja
modri 18.07.2021 20:40

Kaj pa karbonski Endurace CF SL 7 DISC ima kdo?

https://www.canyon.com/en-si/road-bikes/endurance-bikes/endurace/cf-sl/endurace-cf-sl-7-disc/2947.html?dwvar_2947_pv_rahmenfarbe=GY%2FBK

bo v vožnji občutna razlika glede na ALU Endurace 7 DISC?

Razlika je slabega pol Kg, oprema pri obeh 105…



Lajci007 21.01.2022 16:34

Zdravo,

da ne odpiram nove teme bom kar tukaj napisal.


Zanimam se za nakup cestnega kolesa, na leto bi naredil cca. 3000 - 4000km, bolj se gre za rekreativne ture, ne tekmovanje. V oko mi je pred nekaj meseci padel Canyon 7, Al okvir, 105 Shimano oprema. Sicer je zdaj zunaj NOV MODEL (normalno dražji za 200€).

Ali je izbran mogel sploh primeren za moje "zahteve" in kakšna je fora v tem da ima nov model širino gum spredaj 30mm, zadaj 32 (prejšnji model je imel oboje 28mm)?

Zanima me tudi kaj bolj priporočate disk ali gumice na zavorah? Tukaj je glavni kriterij v performansu zaviranja, vzdrževanja itd., teža mi tukaj ne igra velike vloge.


In pa ali predlagate mogoče še kakšen drug model / znamko?


Hvala za vse odgovore :)

jetam81 21.01.2022 16:53

Jaz sem pristaš aluminija. Cenejše je in ni ti ga tako hudo. Tiste lastnike, ki se s karbonci vozijo po makadamu in zimski soli lahko na prste prešteješ. Tudi mene bi bolelo :)

Diske.

aljoman 24.01.2022 06:17
@jetam81

Tiste lastnike, ki se s karbonci vozijo po makadamu in zimski soli lahko na prste prešteješ.

Kako to misliš? Zakaj naj bi bil karbon slabši za/na makadam?

Neejc1 24.01.2022 09:01

@jetam81

Jaz sem pristaš aluminija. Cenejše je in ni ti ga tako hudo. Tiste lastnike, ki se s karbonci vozijo po makadamu in zimski soli lahko na prste prešteješ. Tudi mene bi bolelo :)

Diske.


Men je glih tolk hudo aluminija kot karbona, glede soli tak na razlike, zdej sicer mam sam karbonce ampak nevem zakaj bi ga blo manj škoda.


Vzam pa diske, zdej novega tak že težko dobiš aluminij..


Glede Canyona pa nimam pripomb, mam 3 njihova kolesa, je pa trenutno problem rok dobave, zelo malo je koles na zalogi ali z normalnimi roki dobave..

aljoman 24.01.2022 18:27
@Neejc1

Canyona pa nimam pripomb, mam 3 njihova kolesa, je pa trenutno problem rok dobave, zelo malo je koles na zalogi ali z normalnimi roki dobave..


Od prejšnjega tedna so pri Canyonu na voljo letošnji modeli Endurance. Mislim da je bilo govora, samo še za karbonsko verzijo 
nemelk 26.01.2022 08:50
@jetam81

Jaz sem pristaš aluminija. Cenejše je in ni ti ga tako hudo. Tiste lastnike, ki se s karbonci vozijo po makadamu in zimski soli lahko na prste prešteješ. Tudi mene bi bolelo :)

Diske.

Pa kje ti živiš lejga?? Daj obrazloži zakaj se ne bi smel s karbonskim kolesom (okvirjem) voziti po makadamu, pesku in bohnedaj po soljeni cesti?? 

jetam81 26.01.2022 16:52

Js nimam problema s karbonom peskom in soljo. Sm pristaš "cenejših" koles max2000eur in dobre opreme in vozi pozimi, ponoči be v megli. Nimam treh koles in enga za zimo enga za...

Imam pa kolege ki pozimi trenazirajo ker se nocjo unicit kolesa. Sm mnenja da večina Slovencev naroda je nek se vidi razkoš in vse vržejo za kolo nato zmanjka za varnost, opremo, servis.

sixsl 27.01.2022 18:29

O tem bi se dalo marsikaj razglabljati, karbon v teh razmerah da ali ne.

Je pa res, če bi bil karbon tako občutljiv na pesek, makadam,... potem sploh nebi delali gorcev z karbon okvirji.


Agent041 28.01.2022 07:07

Sam vozim karbonca poleti, ter aluminij za pozimi, slabe vremenske razmere (beri morebiten dež, veter,...) in commute.

Saj bi brez problemov lahko vozil pozimi karbonca, saj sol ravno ne dela kaj dosti škode samemu karbonu. Edino bi se izogibal seveda karbonskim obročem z obročnimi zavorami. Obraba bi bila katastrofalna.

Mi pa nekak ni za to, da bi karbonca vozil po zimi, saj se nevarnost zdrsov zaradi kamnov na cesti poveča za ogromno. Morebitni udarci kamna v okvir izpod drugega kolesarja, avta. In tako naprej.

Ampak najbolj pomembno mi je, da se za alu specialko za jurja ravno kaj preveč ne sekiram. Vozim v raznoraznih pogojih. Tudi v minus ponoči. Že aluminijca čistim ko pač omogočajo vremenski pogoji. Karbonca bi verjetno zunaj tudi v minus stopinjah pral. :D 

x12345 28.01.2022 09:27

Zimske razmere ne bodo vplivale same od sebe na karbonski okvir. V bistvu je aluminij ob soli koroziven, še posebi na stikih, kjer so drugi tipi materialov, šraufi itd. Tam je aluminij bolj občutljiv.


Tako da s tega vidika je v bistvu akrbon boljši za pozimi.

Nejc1986 29.01.2022 22:09
@Agent041

Sam vozim karbonca poleti, ter aluminij za pozimi, slabe vremenske razmere (beri morebiten dež, veter,...) in commute.

Saj bi brez problemov lahko vozil pozimi karbonca, saj sol ravno ne dela kaj dosti škode samemu karbonu. Edino bi se izogibal seveda karbonskim obročem z obročnimi zavorami. Obraba bi bila katastrofalna.

Mi pa nekak ni za to, da bi karbonca vozil po zimi, saj se nevarnost zdrsov zaradi kamnov na cesti poveča za ogromno. Morebitni udarci kamna v okvir izpod drugega kolesarja, avta. In tako naprej.

Ampak najbolj pomembno mi je, da se za alu specialko za jurja ravno kaj preveč ne sekiram. Vozim v raznoraznih pogojih. Tudi v minus ponoči. Že aluminijca čistim ko pač omogočajo vremenski pogoji. Karbonca bi verjetno zunaj tudi v minus stopinjah pral. :D 


Kot da bi jaz napisal tole :) se povsem strinjam
Hribolaznik2239722397 01.02.2022 10:26

Vprašanje je bilo diski ali gumice na cestnem kolesu?

Odgovor na to ni (naj ne bo) v zavorni moči. Zakaj? V teoriji diski seveda omogočajo večjo zavorno moč, ampak v praksi to spravit na cesto je vse prej kot enostavno. Medtem ko boš pri zaviranju z gumicami lahko potegnil zavore do konca, bo pri zaviranju z diski to bolj kot ne odsvetovano, saj je zaviranje, če je učinkovito, odvisno tudi od oprijema pnevmatike. V mokrem ne bo hudega zaviranja ne z gumicami ne z diski. Vozim (trenutno enega, ampak imel sem 2) kolo s Shimano R7000 zavornimi čeljustmi, na ALU obročih, primejo neverjetno močno. Ni popolnoma nobene potrebe po večji zavorni moči. Full stop pri 65km/h na 10% klancu, zaviranje perfektno. Ampak, vozil sem kolesa s slabšimi zavorami. Imam tudi drugo kolo z nekimi no-name zavorami, primejo veliko slabše. To je druga zgodba, zavorne čeljusti so postavljene višje in zagrabijo slabše. Se pravi glede R7000, naj te popolnoma nič ne skrbi.

Zdaj pa, zakaj bi imel diske?

Prvi odgovor je jasen kot beli dan: novejša kolesa v rangu nad 2000 eur so na voljo večinoma samo z diski in itak ni druge izbire.

Če pa gre za cenejše kolo, pa je vprašanje bolj povezano s tem, kakšne obroče in kakšne pnevmatike želiš voziti. Na rim brake kolesu bi se jaz držal Shimano priporočila, to je max 28mm široke pnevmatike. Obroči so tu navadno širine do 19mm. Če pa imaš željo po udobnejši vožnji, in bi raje vozil 32mm pnevmatike, potem pa definitivno izberi kolo z diski. Pri kolesu z diski boš lahko uporabljal tudi modernejša 21-23mm široka platišča.

Zakaj proizvajalci ne montirajo kar na vsa kolesa 28-30mm pnevmatike? Zaradi teže. Taka pnevmatika je kljub večji udobnosti nekaj deset gramov težja od 25mm pnevmatike.

SODROVC 02.02.2022 17:56

V bistvu se k skupni teži prišteje težo obeh plaščev in obeh zračnic. Na koncu teža  ni zanemarljiva, sploh, če so obroči širši. Vem, ker vozim tako lahko kot tudi težjo varianto (mislim na ožje obroče in na ožje gume). Vendar pa je za daljše ture ali popotovanja in brevete zame pomembno tudi udobje manj napumpanih gum. Sploh prednja je vedno malce manj napumpana, roke manj trpijo. (4,5 -5 bar, zadaj pa max. 6,5 bar ali celo manj).

Zima in sol, sluzaste ceste... s čeljustnimi zavorami je čisto OK, če začnemo pravočasno zavirati. Če malce pozno/prepozno, potem najbrž tudi hidravlične ne bi pomagale, zaradi same širine gum. In v mokrem se gume vedno! manj napumpa.

Sol je pa potrebno sprati s kolesa in obročev, najbolje z avtošamponom. In ko se obroč dobro posuši, se v vsak "nipl" kane malce WD 40. 

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI