Ne razumem, kaj ima dostavljalec s tem, če dobiš napačno hrano. Saj ne gre on v kuhinjo in pripravi hrano zate. V restavraciji mu jo dajo v roke skupaj z računom. Če ni prava hrana potem je lahko kriva kvečemu restavracija.
Osebno imam same pozitivne izkušnje, prijazni, korektni, nikoli nisem dobil napačne hrane (je pa enkrat manjkal dodatek ampak spet - ni kriv dostavljalec!).
Na cesti pa tudi ne opazim razlike med dostavljalci in povprečnimi mestnimi kolesarji. Nekaterim ljudem pač ne pomenijo nič ne zakoni ne kultura prometa. Pa niso taki samo kolesarji, tudi med avtomobilisti, pešci in skirojarji se najde kakšen tak.
Kolikor sem bral izkušnje dostavljalcev, pri nas ni težav ki so omenjeni v prispevku - vsaj nihče ni omenjal težav pri izplačilih.
Pri nas so, kolikor vem, dostavljalci "zaposleni" (preko pogodb ali študentskih napotnic) neposredno pri izvajalcu (npr. Wolt). Moram priznati, da mi sploh ni jasna vloga teh agregatorjev (ali kaj so že) na Hrvaškem. Nek posrednik, bog ve s kakšnim namenom? Njihova verzija naših IPSov v Luki?
Drugače pa tudi jaz na cesti ne opazim neke razlike med njimi in ostalimi kolesarji.... sem prav pozoren na to, ker po tujih (predvsem ameriških) forumih velikokrat prebereš kritike na njihov račun. So pa seveda zaradi svoje delovne opreme bolj vidni od ostalih kolesarjev, tako da če naredijo kakšno neumnost, se to bolj opazi kot pri povprečnem mestnem kolesarju.
Na hrvaški NovaTV sem zasledil zanimiv prispevek o tem :