Giant ma svojo gonilko ne Shimano in ima namesto 46/30 48/32.
Do tega zneska bo velik nabor koles in veliko dilem:
- 1x11 ali 2x11,
- kateri obroči,
- potopna sedežna, oziroma fiksna sedežna opora z vzmetenjem,
- vzmetna vilica, potem drugo kolo, kot je v izboru,
- kdaj bo dobavljivo,
- razno.
@BosSDo tega zneska bo velik nabor koles in veliko dilem:
- 1x11 ali 2x11,
- kateri obroči,
- potopna sedežna, oziroma fiksna sedežna opora z vzmetenjem,
- vzmetna vilica, potem drugo kolo, kot je v izboru,
- kdaj bo dobavljivo,
- razno.
@Scottie@BosSDo tega zneska bo velik nabor koles in veliko dilem:
- 1x11 ali 2x11,
- kateri obroči,
- potopna sedežna, oziroma fiksna sedežna opora z vzmetenjem,
- vzmetna vilica, potem drugo kolo, kot je v izboru,
- kdaj bo dobavljivo,
- razno.
Živjo,
definitivno 2x11
potrebe po potopni sedežni ne vidim
Dal sem primer dveh koles, ki sta trenutno dobavljiva. Giant Revolt advanced pro 1 in pa Specialized diverge pro carbon.
Imam 90 kg pri 186 cm, teren bo pretežno asvalt in utrjen makedam, včasih kakšen odsek po slabšem terenu.
@Scottie, če se ti z nakupom mudi bo še dilema o znamki hitro razrešena in se boš odločil med enim in drugim.
Eno in drugo kolo je precej dober izbor, ko lahko prevlada tudi kako ti je eno in drugo vizualno všeč.
Mudi se mi ravno ne, tako da z glavo skozi zid ne bom šel. Vizualno sta mi oba ok, mogoče barva pri Giantu ni ravno po mojem okusu. Ima pa Giant kolikor sem videl GRX Di2, Specialized pa GRX810. Imaš ne glede na zalogo še kakšen drug predlog?
Potem je konkretne razlika, saj ima Giant elektronsko prestavljanje. Običajno je tako, da kdor je preizkusil elektroniko, ni več zamenjal.
Modeli 2022 bodo počasi prihajali jeseni.
Predvsem v srednjem in višjem cenovnem razredu zna biti v prihodnje trend, da se bo na kolesa čakalo. Naročilo in čakalo.
Ravno to me malo skrbi, da bomo kolo naročili letos, dobava bo pa drugo leto poleti. Že letos so trgovine dobile zelo omejeno količino, za drugo leto vsaj pri Giantu sploh še ne vedo, kaj bo na voljo.
Predvsem me zanima pri grevlih razlika v okvirjih, vilicah…, ker testnih koles praktično ni.
@BosSDo tega zneska bo velik nabor koles in veliko dilem:
- 1x11 ali 2x11,
- kateri obroči,
- potopna sedežna, oziroma fiksna sedežna opora z vzmetenjem,
- vzmetna vilica, potem drugo kolo, kot je v izboru,
- kdaj bo dobavljivo,
- razno.
@Scottie1172211722Ravno to me malo skrbi, da bomo kolo naročili letos, dobava bo pa drugo leto poleti. Že letos so trgovine dobile zelo omejeno količino, za drugo leto vsaj pri Giantu sploh še ne vedo, kaj bo na voljo.
Predvsem me zanima pri grevlih razlika v okvirjih, vilicah…, ker testnih koles praktično ni.
@fuego
@BosSDo tega zneska bo velik nabor koles in veliko dilem:
- 1x11 ali 2x11,
- kateri obroči,
- potopna sedežna, oziroma fiksna sedežna opora z vzmetenjem,
- vzmetna vilica, potem drugo kolo, kot je v izboru,
- kdaj bo dobavljivo,
- razno.
Potopna sedežna in vzmetena vilica na grevlu??
Verjetno je @Boss mislil na sistem, ki ga ima Specialized ( kolikor vem so edini )
- Future Shock 2.0 z blažilcem, Smooth Boot, Specialized FACT carbon, 12x100mm thru-axle
Drugače pa če verjameš ali ne, sem tudi na grevlu videl potopno sedežno. Verjetno si je lastnik sam nadgradil zadevo, očitno nekateri to potrebujejo celo na grevlu.
@Al Capone
@Scottie1172211722Ravno to me malo skrbi, da bomo kolo naročili letos, dobava bo pa drugo leto poleti. Že letos so trgovine dobile zelo omejeno količino, za drugo leto vsaj pri Giantu sploh še ne vedo, kaj bo na voljo.
Predvsem me zanima pri grevlih razlika v okvirjih, vilicah…, ker testnih koles praktično ni.
Kdor zastavlja takšna vprašanja ne potrebuje kolesa za 3.500 EUR!@Al capone: ne razumem ravno tvoje trditve. Kolikor sem sam lahko ugotovil, ima recimo GIANT recimo D-FUSE krmilo in sedežno uporo, ki naj bi pripomogla k še udobnejši vožnji. Specialized ima Future Shock 2.0 z blažilcem, ki kolikor vidim tudi pripomore k udobnejši vožnji.
Ko sem kupoval specialko je bilo med okvirji različnih proizvajalcev ogromno razlik, vendar pa takrat ni bilo problem dobiti kolo na test oz. si ga lahko vsaj v trgovini preizkusil. Sedaj pa so zaloge ekstremno omejene in razen Gianta, Specializeda in Scotta nisem nikjer našel kolesa v željeni velikosti. Zato sem torej postavil tako vprašanje, ker predvidevam, da je verjetno nekdo te zadeve že predelal.
Kar se tiče potem same opreme je pa kot ponavadi, kolikor denarja toliko muzike.
LP,
@Scottie1172211722@Al Capone
@Scottie1172211722Ravno to me malo skrbi, da bomo kolo naročili letos, dobava bo pa drugo leto poleti. Že letos so trgovine dobile zelo omejeno količino, za drugo leto vsaj pri Giantu sploh še ne vedo, kaj bo na voljo.
Predvsem me zanima pri grevlih razlika v okvirjih, vilicah…, ker testnih koles praktično ni.
Kdor zastavlja takšna vprašanja ne potrebuje kolesa za 3.500 EUR!@Al capone: ne razumem ravno tvoje trditve. Kolikor sem sam lahko ugotovil, ima recimo GIANT recimo D-FUSE krmilo in sedežno uporo, ki naj bi pripomogla k še udobnejši vožnji. Specialized ima Future Shock 2.0 z blažilcem, ki kolikor vidim tudi pripomore k udobnejši vožnji.
Ko sem kupoval specialko je bilo med okvirji različnih proizvajalcev ogromno razlik, vendar pa takrat ni bilo problem dobiti kolo na test oz. si ga lahko vsaj v trgovini preizkusil. Sedaj pa so zaloge ekstremno omejene in razen Gianta, Specializeda in Scotta nisem nikjer našel kolesa v željeni velikosti. Zato sem torej postavil tako vprašanje, ker predvidevam, da je verjetno nekdo te zadeve že predelal.
Kar se tiče potem same opreme je pa kot ponavadi, kolikor denarja toliko muzike.
LP,
Cube Nuroad C:62 RACE je tudi v ožjem izboru. Problem nastane, ker mi noben od prodajalcev ne more zagotoviti, da bodo omenjeno kolo sploh dobili. Kolega ki prodaja tudi CUBE pravi, da sicer se bo naročilo oddajalo v roku 14 dni, potem pa čakaš da naročilo potrdijo.
Tudi mene 'skrbi' gonilka pri Giantu, kakšen strm makedamski odsek bi lahko bil problematičen. 😳
Te tri znamke ( Specialized, Giant in Cube ) sem si ogledal, je še kakšna znamka, ki bi bila zanimiva?
Gledal sem tudi cestna kolesa, pa vsakič ko grem na kolo po naši okolici naletim na odsek, ki za specialko ni primeren. Vseeno še vedno nisem 100% prepričan, da je gravel prava izbira.
Si pogledal tudi Canyon? Dobiš boljšo opremo v osnovi kot npr. Giant.
Canyon pa Rose sta price/performance verjetno najboljši
Poglej še 3T Exploro,JB Center Novo mesto. Zelo zadovoljen 👍
Kolikor sem gledal sta tako Canyon kot Rose z tako opremo kot jo ima GIANT dražja. Pa tudi kolesa za tak denar ne bi naročeval preko interneta, brez da se vsaj vsedem na njega. Vseeno hvala za nasvet glede znamke..
@ScottieRes je, da v zadnjih letih tako Canyon in Rose nista več sinonim za tisto nekaj več za manj cene. Ampak glede na kvaliteto okvirja je top. Je treba pa tudi gledati na druge dele in ne samo obroče in "gearbox".Kolikor sem gledal sta tako Canyon kot Rose z tako opremo kot jo ima GIANT dražja. Pa tudi kolesa za tak denar ne bi naročeval preko interneta, brez da se vsaj vsedem na njega. Vseeno hvala za nasvet glede znamke..
Imam Canyon Endurace AL, (sicer 2017 letnik), ki je recimo lažji od kakšnih Scott Speedsterjev, Bianchijev in podobnih priznanih znamk v enakem cenovnem rangu za skoraj 1kg. Dosti daje na kvaliteto tudi sedežna opora, belanca, pa še kaj.
Za primarno specialko pa imam Rose X-Lite Six in je top roba. Ultra lahko s svetsko opremo. Preostale "neopazovane" komponente recimo so top rang Ritchey.
Sem pa res opazil da je Canyon zadnja leta res začel šparat. Še posebej na obročih.
Govorim za vse seveda za cestno kolo. Gravela nimam in za ti dve firmi ne morem reči, ampak predvidevam, da je podobno.
Kar se tiče naročila preko spleta, brez problema. Je pa res, da če še neveš točno velikost, je res bolje da kupiš nekaj, kar si sprobal. Edini problem je, da z vožnjo po parkirišču trgovine neboš dosti izvedel. Upam da ti bo kdo omogočil konkreten test.
Omenjena je bila teža uporabnika 90kg... Samo kot opozorilo, Specialized Diverge Pro Carbon ima structural weight limit na 109kg. Jaz bi se presneto držal te omejitve.
https://support.specialized.com/home/general-bike-faqs/en/faqs/q-what-is-the-weight-limit-for-my-bike
Se pravi glede na zgornjo objavo o omejitvi teže, kak bike packing s tem Specialzed kolesom odpade že v štartu...
Čez vikend sem si vzel čas in pregledal ponudbo koles, kaj je predvsem trenutno na zalogi. Zakaj na zalogi? Neuradno sem dobil v vpogled cenik določene znamke, cene za 2022 bodo cca. 10% višje kot letošnje, s popusti pa glede na omejene količine tudi ne bodo preveč radodarni.
Stanje z zalogo je slabo, sicer ALU v moji velikosti se še nekaj dobi, pri karbonu pa so zaloge zelo zelo omejene. Nekatere znamke imajo še kar cestne grupe ( 105, Ultegra ) na gravlih, nekih dodatnih popustom ne da nihče. Na test v moji velikosti kolesa praktično ni možno dobiti, več kot krog po parkirišču ni možno testirati. Edino Gianta sem sprobal ker ga ima kolega, sicer M/L velikost, jst potrebujem L. Občutki so bili ok, a kaj ko jih nimam s čim primerjati.
@Scottie1. cene koles so tako in tako že podražali, tako da ne vem kam te cene letijo, 10% so jih že dvignli, tko da če bo še za deset bo to znantna podražitevČez vikend sem si vzel čas in pregledal ponudbo koles, kaj je predvsem trenutno na zalogi. Zakaj na zalogi? Neuradno sem dobil v vpogled cenik določene znamke, cene za 2022 bodo cca. 10% višje kot letošnje, s popusti pa glede na omejene količine tudi ne bodo preveč radodarni.
Stanje z zalogo je slabo, sicer ALU v moji velikosti se še nekaj dobi, pri karbonu pa so zaloge zelo zelo omejene. Nekatere znamke imajo še kar cestne grupe ( 105, Ultegra ) na gravlih, nekih dodatnih popustom ne da nihče. Na test v moji velikosti kolesa praktično ni možno dobiti, več kot krog po parkirišču ni možno testirati. Edino Gianta sem sprobal ker ga ima kolega, sicer M/L velikost, jst potrebujem L. Občutki so bili ok, a kaj ko jih nimam s čim primerjati.
2. nihče noče dat kolesa kot sam za parkirišču, razen če kje dobiš da kolo rentajo, pa reskiraš neki evru
3. sem kupu giant-a, drugega nisem niti probal..trd je kot sam hudič, res pa je da bi za udobnost mogoče lahko menjal gume, da so širše
4. od grevla ne pričakuj nobene mtb fure(probal..pršu domu usa uničen), to odpade..samo lepo gravlanje..al pa da je to nek približek specialke
5. veliko jih ima alu okvirje, ker jih pol še za bikepacking uporabljajo
6. vse pa se začne in konča pri dnarju...malo para malo muzike
@maldini@Scottie1. cene koles so tako in tako že podražali, tako da ne vem kam te cene letijo, 10% so jih že dvignli, tko da če bo še za deset bo to znantna podražitevČez vikend sem si vzel čas in pregledal ponudbo koles, kaj je predvsem trenutno na zalogi. Zakaj na zalogi? Neuradno sem dobil v vpogled cenik določene znamke, cene za 2022 bodo cca. 10% višje kot letošnje, s popusti pa glede na omejene količine tudi ne bodo preveč radodarni.
Stanje z zalogo je slabo, sicer ALU v moji velikosti se še nekaj dobi, pri karbonu pa so zaloge zelo zelo omejene. Nekatere znamke imajo še kar cestne grupe ( 105, Ultegra ) na gravlih, nekih dodatnih popustom ne da nihče. Na test v moji velikosti kolesa praktično ni možno dobiti, več kot krog po parkirišču ni možno testirati. Edino Gianta sem sprobal ker ga ima kolega, sicer M/L velikost, jst potrebujem L. Občutki so bili ok, a kaj ko jih nimam s čim primerjati.
2. nihče noče dat kolesa kot sam za parkirišču, razen če kje dobiš da kolo rentajo, pa reskiraš neki evru
3. sem kupu giant-a, drugega nisem niti probal..trd je kot sam hudič, res pa je da bi za udobnost mogoče lahko menjal gume, da so širše
4. od grevla ne pričakuj nobene mtb fure(probal..pršu domu usa uničen), to odpade..samo lepo gravlanje..al pa da je to nek približek specialke
5. veliko jih ima alu okvirje, ker jih pol še za bikepacking uporabljajo
6. vse pa se začne in konča pri dnarju...malo para malo muzike
No tola SRAM XPLR spreminja gravel v all-road ali v celo v MTB
https://enduro-mtb.com/en/new-sram-xplr-collection-gravel-review/
@burek66No tola SRAM XPLR spreminja gravel v all-road ali v celo v MTB
https://enduro-mtb.com/en/new-sram-xplr-collection-gravel-review/
Odločitev je padla, prava ali ne bo pokazal čas. Vzel sem kolo, ki je bilo na zalogi in sicer GIANT REVOLT ADVANCE PRO 1. Zaenkrat po prvi kratki vožnji super zadovoljen, sledi bike fitting, potem pa poročam.
Hvala za nasvete in predloge, nikoli si nisem mislil, da bo izbira kolesa tako težka, predvsem zaradi okrnjenosti zaloge in napovedanih dobav.
@ScottieOdločitev je padla, prava ali ne bo pokazal čas. Vzel sem kolo, ki je bilo na zalogi in sicer GIANT REVOLT ADVANCE PRO 1. Zaenkrat po prvi kratki vožnji super zadovoljen, sledi bike fitting, potem pa poročam.
Hvala za nasvete in predloge, nikoli si nisem mislil, da bo izbira kolesa tako težka, predvsem zaradi okrnjenosti zaloge in napovedanih dobav.
Zdravo,
zopet sem pred nakupom novega kolesa, tokrat se nagibam k gravlu. Sedaj sem 6 let vozil Scott Spark 910, ker pa so mi v moji okolici skoraj vse ceste asvaltirali, se mi MTB kolo zdi vse bolj neuprabno. Načeloma sem se odločal med specialko in gravlom, po nasvetih parih znancev pa se bolj nagibam k gravlu. Scott-a mislim prodati, razen če bi kupil specialko, bi kolo ostalo pri hiši.
Torej, vaše mnenje kaj kupiti v rangu do cca. 3500 eur.
Gledal sem že GIANT REVOLT ADVANCE in pa SPECIALIZED DIVERGE, oprema pri obeh GRX600/810.
Lp, Jaka