Ce potrebujes samo okvir, poglej ebay. Izbire kolikor hoces.
Ce pa moras kupit se vse ostalo, vzemi nekaj na bolhi, da ustreza tvoji velikosti in gasa.
Btw, najcenejsa varianta je tvoj karbonc pa brisaca cez krmilo. Nic mu ne bo, razen ce mislis kaksne sprinte delat. V tem primeru bos itak unicil tako okvir kot trenazer.
Obstaja kakšna raziskava, ali opažanje nekoga, ki se je zadevi posvetil in ugotovil, kako je z obremenitvami okvirja na trenažerju?
Vsi nekaj odkimavajo in razlagajo, da svojega karbonca nikoli ne bi dali na trenažer, nikjer pa še nisem zasledil, da bi kdo polomil, ali nepopravljivo poškodoval okvir.
Kako je s tem, no?
Meni se zdi, da na v trenažer vpet okvir vladajo obremenilne sile, kakršne so na kolesu, ki je na obročih na cesti, nemogoče.
Ko na cesti ziblješ kolo levo - desno, se kolo celo nagiba, ko pa to počneš pri sprintu, ali visokih obremenitvah na klancih, na kolesu, ki je vpeto v trenažer, je pa to nekaj čisto drugega - močno obremenjuješ zadnji trikotnik in ga zvijaš, pri čemer lahko v karbonu pride do razpok, na spojih do popuščanja.
Ali pa si jaz to čisto narobe predstavljam?
Dolgo nazaj so proizvajalci v garancijo dajali pogoj, da okvirja ne smes vpenjat v trenazer. Danes tega ni vec.
Koliko bos obremenil okvir je odvisno od stila voznje in trenazerja. Nekateri trenazerji imajo nekaj gibljivosti vgrajene. Kot Tacx Neo 3 stopinje. Nekateri imajo simple resitev kot Kickr: gumijasti podstavki. Slednje lahko uporabis na vsakem trenazerju. Das spodaj debelejso gumijasto podlogo ali plošče, teniske zogice, naredis rocker plate, itd. Resitev je res veliko. Kurt Kinnetic ima extra rocker varianto, kjer lahko kolo meces levo-desno kot zunaj.
V vecini primerov na trenazerju ne bos sprintal tako, kot to delas zunaj. Enostavno se navadis in ne meces kolesa levo-desno. Ce te skrbi, izberes eno od zgornjih resitev in si lahko popolnoma miren. Namenoma ga bi lahko poškodoval ob normalni uporabi pa vsaj jaz še nisem videl primera. Pa ogromno ljudi poznam v trenazer sceni.
Kar se dogaja, so zlomljena krmila in prestave, pa kaksen krmilni ležaj zna zaribat 😁
Zakaj? Znoj!!! Podcenjevanje hlajenja na indoor treningu pripelje do tega, da ti znoj kaplja na krmilo in bovdne, pletenice. Trak na krmilu to veselo vpija in dobesedno razžre krmilo, ki se potem zlomi ob obremenitvi. Ne vem koliko je za znoj dovzeten karbon, ampak aluminij ga definitivno ne mara. Jaz sem na svojem krmilu odstranil trak in imam gor samo tesno povit navaden izolir trak. Sciti krmilo in preprosto obrises z brisaco.
Zlomljene ročke? Znoj tece po krmilu v rocko tam, kjer gre pletenica v rocko in v bovdne na okvirju. Sol in rja scasoma zaribata pletenico in je vedno tezje prestavljat. Tega niti ne opazis, ker se dogaja postopoma. Nazadnje prevec na hitro prestavis na kaksni dirki in gre ročka v maloro. V najboljšem primeru samo pletenica. Lahko si pomagaš z bolj radodarno namazanimi izpostavljenimi deli, wd40 (za moje pojme ta sicer nima kaj delat na biciklu, ampak eni ga uporabljajo) in rednim ciscenjem kolesa. Se najboljša resitev pa je zelo močan ventilator (5ooo m3/h+). Sproti te suši, pa se hladi, da ti ne pade performance zaradi pregrevanja.
Skratka, ob normalni uporabi te ne rabi skrbet za okvir.
https://zwiftinsider.com/dont-let-zwifting-damage-bike/
p.s.: sem sele zdaj videl, da je na zgornjem linku tudi povezava do myth busterja :D
https://zwiftinsider.com/will-indoor-training-damage-carbon-frame/
Super si tole spisal! Hvala!
Uporabljam močan ventilator, tako da z znojenjem niti nimam pretiranih težav.
@kamencekSuper si tole spisal! Hvala!
Uporabljam močan ventilator, tako da z znojenjem niti nimam pretiranih težav.
Ja, vem, poznam. Nisem kupil, ker ne potrebujem. Ventilator, znojilniki za glavo in zapestja in tetra plenička, s katero si sproti brišem obraz, svoje delo tako dobro opravljajo, da mi zgolj na tla kdaj pa kdaj uide kakšna kaplja znoja.
@kamencekJa, vem, poznam. Nisem kupil, ker ne potrebujem. Ventilator, znojilniki za glavo in zapestja in tetra plenička, s katero si sproti brišem obraz, svoje delo tako dobro opravljajo, da mi zgolj na tla kdaj pa kdaj uide kakšna kaplja znoja.
https://discord.io/VirtuSlo
Pa res moram priti enkrat pogledat!
Hvala!
@MitkoDolgo nazaj so proizvajalci v garancijo dajali pogoj, da okvirja ne smes vpenjat v trenazer. Danes tega ni vec.
Koliko bos obremenil okvir je odvisno od stila voznje in trenazerja. Nekateri trenazerji imajo nekaj gibljivosti vgrajene. Kot Tacx Neo 3 stopinje. Nekateri imajo simple resitev kot Kickr: gumijasti podstavki. Slednje lahko uporabis na vsakem trenazerju. Das spodaj debelejso gumijasto podlogo ali plošče, teniske zogice, naredis rocker plate, itd. Resitev je res veliko. Kurt Kinnetic ima extra rocker varianto, kjer lahko kolo meces levo-desno kot zunaj.
V vecini primerov na trenazerju ne bos sprintal tako, kot to delas zunaj. Enostavno se navadis in ne meces kolesa levo-desno. Ce te skrbi, izberes eno od zgornjih resitev in si lahko popolnoma miren. Namenoma ga bi lahko poškodoval ob normalni uporabi pa vsaj jaz še nisem videl primera. Pa ogromno ljudi poznam v trenazer sceni.
Kar se dogaja, so zlomljena krmila in prestave, pa kaksen krmilni ležaj zna zaribat 😁
Zakaj? Znoj!!! Podcenjevanje hlajenja na indoor treningu pripelje do tega, da ti znoj kaplja na krmilo in bovdne, pletenice. Trak na krmilu to veselo vpija in dobesedno razžre krmilo, ki se potem zlomi ob obremenitvi. Ne vem koliko je za znoj dovzeten karbon, ampak aluminij ga definitivno ne mara. Jaz sem na svojem krmilu odstranil trak in imam gor samo tesno povit navaden izolir trak. Sciti krmilo in preprosto obrises z brisaco.
Zlomljene ročke? Znoj tece po krmilu v rocko tam, kjer gre pletenica v rocko in v bovdne na okvirju. Sol in rja scasoma zaribata pletenico in je vedno tezje prestavljat. Tega niti ne opazis, ker se dogaja postopoma. Nazadnje prevec na hitro prestavis na kaksni dirki in gre ročka v maloro. V najboljšem primeru samo pletenica. Lahko si pomagaš z bolj radodarno namazanimi izpostavljenimi deli, wd40 (za moje pojme ta sicer nima kaj delat na biciklu, ampak eni ga uporabljajo) in rednim ciscenjem kolesa. Se najboljša resitev pa je zelo močan ventilator (5ooo m3/h+). Sproti te suši, pa se hladi, da ti ne pade performance zaradi pregrevanja.
Skratka, ob normalni uporabi te ne rabi skrbet za okvir.
https://zwiftinsider.com/dont-let-zwifting-damage-bike/
p.s.: sem sele zdaj videl, da je na zgornjem linku tudi povezava do myth busterja :D
https://zwiftinsider.com/will-indoor-training-damage-carbon-frame/
Lani sem kupil novo specialko in jo vozil v trenažerju (Elite Suito) cca 3 tedne, potem sem šel pa še en dan nažigat ene 15x vzpon na Lj.Grad po asfaltni poti. Ko sem kolo očistil in vpel nazaj v trenažer, sem odkril razpoko na dnu sedežne opore, čisto ob pestu. Zelo netipično mesto za pok okvirja.
Do danes ne vem kaj je bil vzrok, na trenažerju se ne razmetavam levo-desno ampak vozim lepo, na cesti se nisem vozil po luknjah, kolo mi ni padlo, nisem pa noben superjunak, FTP stisnem kakih 260.
K sreči so mi šli pri uvozniku brez najmanjšega dvoma nasproti, in sem kljub korona krizi imel v 11 dneh kolo z novim okvirjem. So mi pa tudi oni rekli da takega poka okvirja na tem mestu ne pomnijo, in prav tako rekli da bi bilo težko to od trenažerja....
Ker močno dvomim da bi imel tako srečo z zamenjavo ob morebitni poškodbi še enkrat, bo letos pozimi moja mašina počivala na stojalu, trenažer bom pa matral z enim sestavljenim kolesom, en alu okvir sem že dobil prek člana tega foruma, ostale komponente so pa v prihodu, vse skupaj bo na koncu kake 350€ in zna biti čisto funkcionalno.
@hmhm123Tole bi pa res tezko bilo od trenazerja, ker je prej cel kup drugih tock bolj obremenjenih na trenazerju. Lepo, da so zamenjali, ocitno napaka v proizvodnji.@MitkoDolgo nazaj so proizvajalci v garancijo dajali pogoj, da okvirja ne smes vpenjat v trenazer. Danes tega ni vec.
Koliko bos obremenil okvir je odvisno od stila voznje in trenazerja. Nekateri trenazerji imajo nekaj gibljivosti vgrajene. Kot Tacx Neo 3 stopinje. Nekateri imajo simple resitev kot Kickr: gumijasti podstavki. Slednje lahko uporabis na vsakem trenazerju. Das spodaj debelejso gumijasto podlogo ali plošče, teniske zogice, naredis rocker plate, itd. Resitev je res veliko. Kurt Kinnetic ima extra rocker varianto, kjer lahko kolo meces levo-desno kot zunaj.
V vecini primerov na trenazerju ne bos sprintal tako, kot to delas zunaj. Enostavno se navadis in ne meces kolesa levo-desno. Ce te skrbi, izberes eno od zgornjih resitev in si lahko popolnoma miren. Namenoma ga bi lahko poškodoval ob normalni uporabi pa vsaj jaz še nisem videl primera. Pa ogromno ljudi poznam v trenazer sceni.
Kar se dogaja, so zlomljena krmila in prestave, pa kaksen krmilni ležaj zna zaribat 😁
Zakaj? Znoj!!! Podcenjevanje hlajenja na indoor treningu pripelje do tega, da ti znoj kaplja na krmilo in bovdne, pletenice. Trak na krmilu to veselo vpija in dobesedno razžre krmilo, ki se potem zlomi ob obremenitvi. Ne vem koliko je za znoj dovzeten karbon, ampak aluminij ga definitivno ne mara. Jaz sem na svojem krmilu odstranil trak in imam gor samo tesno povit navaden izolir trak. Sciti krmilo in preprosto obrises z brisaco.
Zlomljene ročke? Znoj tece po krmilu v rocko tam, kjer gre pletenica v rocko in v bovdne na okvirju. Sol in rja scasoma zaribata pletenico in je vedno tezje prestavljat. Tega niti ne opazis, ker se dogaja postopoma. Nazadnje prevec na hitro prestavis na kaksni dirki in gre ročka v maloro. V najboljšem primeru samo pletenica. Lahko si pomagaš z bolj radodarno namazanimi izpostavljenimi deli, wd40 (za moje pojme ta sicer nima kaj delat na biciklu, ampak eni ga uporabljajo) in rednim ciscenjem kolesa. Se najboljša resitev pa je zelo močan ventilator (5ooo m3/h+). Sproti te suši, pa se hladi, da ti ne pade performance zaradi pregrevanja.
Skratka, ob normalni uporabi te ne rabi skrbet za okvir.
https://zwiftinsider.com/dont-let-zwifting-damage-bike/
p.s.: sem sele zdaj videl, da je na zgornjem linku tudi povezava do myth busterja :D
https://zwiftinsider.com/will-indoor-training-damage-carbon-frame/
Jaz sem izgleda med tistimi 0,0001% ki so imeli smolo.Lani sem kupil novo specialko in jo vozil v trenažerju (Elite Suito) cca 3 tedne, potem sem šel pa še en dan nažigat ene 15x vzpon na Lj.Grad po asfaltni poti. Ko sem kolo očistil in vpel nazaj v trenažer, sem odkril razpoko na dnu sedežne opore, čisto ob pestu. Zelo netipično mesto za pok okvirja.
Do danes ne vem kaj je bil vzrok, na trenažerju se ne razmetavam levo-desno ampak vozim lepo, na cesti se nisem vozil po luknjah, kolo mi ni padlo, nisem pa noben superjunak, FTP stisnem kakih 260.
K sreči so mi šli pri uvozniku brez najmanjšega dvoma nasproti, in sem kljub korona krizi imel v 11 dneh kolo z novim okvirjem. So mi pa tudi oni rekli da takega poka okvirja na tem mestu ne pomnijo, in prav tako rekli da bi bilo težko to od trenažerja....
Ker močno dvomim da bi imel tako srečo z zamenjavo ob morebitni poškodbi še enkrat, bo letos pozimi moja mašina počivala na stojalu, trenažer bom pa matral z enim sestavljenim kolesom, en alu okvir sem že dobil prek člana tega foruma, ostale komponente so pa v prihodu, vse skupaj bo na koncu kake 350€ in zna biti čisto funkcionalno.
Ja, bicikl na trenazerju se da precej ugodno sestavit. Ko sem zlomil rocko, sem obe zamenjal z rabljeno starejso razlicico iste grupe. Zamenjal sem se bovdne in dela bp 👍Bicikl ima vec kot 10let 😉
Pozdravljeni,
za uporabo (izključno) na trenažerju iščem okvir cestnega kolesa, po možnosti z gonilnim ležajem, sprednjim zobnikom, ali pa še z krmilom in sprednjim kolesom.
Visok sem 183cm in iščem nekaj primerno velikega, ali ima kdo za prodat kaj takega.
Najraje alu okvir, svojega primarnega karbonskega kolesa mi je škoda za na trenažer...
Hvala za vse info ali namig kje bi se dalo kaj takega rabljenega kupiti za primeren denar, spletni oglasniki ne dajo veliko obetajočih rezultatov...