Razen obrabljene zavorne površine boš bolj težko kaj videl. No, razen če je z njimi že fizično kaj narobe (beri zlom obroča, ali pesta,...).
Drugače pa je lahko da imajo veliko prevoženih in je zavorna kot nova. Na enih imam verjetno okoli 25k km pa je zavorna kot nova. Odvisno tudi od stila vožnje.
In kaj je na karbonskem obroču pretirana obraba?
Se že vizualno pač vidi poraba. Ti osebno nebi vedel, ker so moji še vedno kot novi :D
@gtr35Odločam se o nakupu rabljenih karbonskih obročev za cestno kolo. Zanima me na kaj paziti, kako prepoznati da je kakšen obroč najlepše čase že preživel...
V glavnem potrebujem čim več nasvetov v zvezi z tem....
Če te zanima, prodam Vision Trimax 45 obroče, stari 2 leti, kot novi, zaradi prehoda na disk bremze...
@puky@gtr35Odločam se o nakupu rabljenih karbonskih obročev za cestno kolo. Zanima me na kaj paziti, kako prepoznati da je kakšen obroč najlepše čase že preživel...
V glavnem potrebujem čim več nasvetov v zvezi z tem....
Če te zanima, prodam Vision Trimax 45 obroče, stari 2 leti, kot novi, zaradi prehoda na disk bremze...
Cena?
Živjo,
imaš na ZS
Kaj je bolj smiselno, rabljene karbonske ali karbonske kitajske, magari tiste bolj ta resne?
Vsekakor priporočam nove v stilu Farsports / Light Bicycle Wheels / Winspace.
Odločam se o nakupu rabljenih karbonskih obročev za cestno kolo. Zanima me na kaj paziti, kako prepoznati da je kakšen obroč najlepše čase že preživel...
V glavnem potrebujem čim več nasvetov v zvezi z tem....