Občasno vozim na relaciji KR - LJ - KR. Poleti je super, jesen še gre, zime se pa raje izogibam :)
Civilno opremo v ruzak, pa brisačo in kakšne vlažilne robčke, pa se v službi čisto dobro da zrihtat za delovni dan, brez da bi se bilo treba slabo počutit :) Edino čevlje imam pa kar v službi civilne, to vzame največ prostora. Pa nepremočljiv ruzak si je dobro zrihtat, nikoli ne veš, kaj te popoldne čaka, še posebej, če se voziš z računalnikom v ruzaku. Kolo imam pa na srečo lahko v pisarni, tako da vsaj s tem ni skrbi. Če bi bil še tuš, bi bilo pa idealno :) Časovno pa 10min razlike, kot če bi hodil z avtom.
Razmišljam pa, da bi za pozno jesenski čas zjutraj šel z vlakom in kolo na vlak, nazaj pa s kolesom, pa še prešvicanemu dnevu v pisarni se izogneš. Nisem pa še preizkusil ...
Sprejeto je pa dobro, malo sicer sem čudak, ampak bolj v pozitivnem smislu.
Sam sem včasih šel vsak dan - in je dobr filing mimo vseh zastojev.
Cestak, oprema kolesarska (tudi čevlji)
Seboj pa civilne cunje, brisača in kaj za pod zob
V sluzbi smo kasenje imeli tudi tuš pred tem pa pod pipo in zmočiš brisačo.
Zakon ker ne izgubljaš časa in živcev med zastoji
V servisni skupini zgradbe Slovenijalesa je delal , mogoče še zmeraj eden iz Kranja . Avta ni imel , ampak MBT s katerim se je vsak dan , tudi po manjšem snegu vozil iz Kranja in nazaj, brez vsakih dirkalnih dodatkov . Samo čelado , ostalo pa civilno .
Včasih se je po Dunajski vozil en suhljat možakar, z brado, odpeto srajco, ohlapnimi hlačami in v sandalih. Očitno je bil zelo trpežen, ker je bil enako oblečen tudi v slabem vremenu.
Jaz sem se v službo Za Bežigrad s kolesom vozil občasno. Je pa bilo 40 km v eno stran. Med letom 1978 in 1987. In sem prišel v službo večino pred ali pa vsaj hkrati s kolegi, ki so šli z avtom. Takrat so bili zastoji že pred Brezovico.
To je idealno in izvedljivo le v toplem in suhem vremenu, v dežju pa nikakor ne.
Vse pa je seveda odvisno od različnih faktorjev, predvsem navad in časa.
Je pa recimo iz Škofljice ali Grosuplja zelo zamudno in nepraktično s kolesom.
Tretje leto se redno vozim v Lj. 20 km v eno smer. Letno znese dobrih 100 dni. Do sedaj so bile vožnje nekje pri T med -5 in +35. Cestno kolo. Če malo dežuje, ni problem - je prednost, če lahko sušiš opremo. Imamo v službi tuš - a zame to ni tako pomembno - še tekom delovnega dne švicam. Se več kolegov vozi z obrobja mesta - bomo povečali kolesarnico.
Bistvena je oprema, predvsem svetilke, odsevniki. Občasno srečam še koga in je vožnja še prijetnejša. Postane navada. Na začetku sem bil po treh dneh v tednu že utrujen; zdaj običajno za domov naredim še dodatnih 10-30km. Ena boljših odločitev v življenju. Priporočam.
Ne komplicirat no. Na severu je vreme bistveno slabše,
kolesarjev v službo pa neprimerno več, tudi kravatarjev z računalniki.
Par kosov kvalitetne opreme in se da brez izjeme vsak dan. Ni
mi jasen problem, da po 15 ali 20km tako švicate, da potrebujete tuš in ne vem
kaj še vse. Za v službo pa ja ni treba gonit v filter. Zame v zadnjih parih
letih še ni bilo dovolj slabega vremena, da nebi šel v službo s kolesom. V
pisarni imam za vsak slučaj vedno rezervne cunje, ki bi jih potreboval v
primeru, da štartam brez dežne opreme in me ujame vmes. Ob večjih nalivih,
oziroma kadar obstaja nevarnost mokrih cunj imam že s seboj suhe kose. Imam pa
9km v eno smer.
Kar se tiče commute cunj ima Endura en cel kup dobrih kosov.
Top je nepremočljiva jakna MT500 s kapuco, ki gre čez čelado in prevleke za navadne
čevlje MT500 z gumijastim podplatom, ki
tudi ne spustijo kar tako. Hlače imam ene nepremočljive, ki jih oblečem čez navadne.
Lučka Lezyne super drive 1600lx imam z enim polnjenjem več kot za en teden. Sem
si pa nabavil še ene konkretne blatnike, ki jih pritrdim na gravla z gumicami v
minuti ali dveh. Tukaj je potrebno biti še posebej pazljiv, ker je večina hitro
montažnih jajc milo rečeno neuporabnih.
Zanimivi pa so commuterji, ki jih na poti srečujem vsak dan.
Za najbolj brezkompromisne bi dal roko v ogenj da niso rekreativni kolesarji.
Večina rekreačev je za kaj takega preveč mehkužnih. So raje v koloni in pol na
Zwiftu J
@iztoksi
Tretje leto se redno vozim v Lj. 20 km v eno smer. Letno znese dobrih 100 dni. Do sedaj so bile vožnje nekje pri T med -5 in +35. Cestno kolo. Če malo dežuje, ni problem - je prednost, če lahko sušiš opremo. Imamo v službi tuš - a zame to ni tako pomembno - še tekom delovnega dne švicam. Se več kolegov vozi z obrobja mesta - bomo povečali kolesarnico.
Bistvena je oprema, predvsem svetilke, odsevniki. Občasno srečam še koga in je vožnja še prijetnejša. Postane navada. Na začetku sem bil po treh dneh v tednu že utrujen; zdaj običajno za domov naredim še dodatnih 10-30km. Ena boljših odločitev v življenju. Priporočam.
Žal ne moremo vsi s kolesom v službo. Nismo dovolj blizu službe ali imamo prevelik klanec do službe (električno kolo bi pomagalo, če bi bilo cenejše seveda). Ampak zadnjič sem slišal zanimiv predlog. Niti ni tako zanimiv, niti ni nov, je kar preroški in ima opraviti s kruto realnostjo. Namreč predlog je naslednji: 1. del predloga: potrebno je ukinit povračilo potnih stroškov vsem zaposlenim v Sloveniji. 2. del predloga: zaposlenim, ki se v službo vozijo s kolesom, avtobusom ali vlakom, se izplača bonus oziroma nagrada za vsak dan, v katerem se je prevoz opravil na tak način. To je to. Enostavna rešitev za prometne težave v Sloveniji. Se pravi, povračilo potnih stroškov ostane samo kolesarjem, in tistim, ki koristijo javni prevoz. Kruto, se strinjam, ampak to bo prej ali slej.
@Hribolaznik2239722397Hja, nekateri boste rekli, kako naj se vozimo v službo z javnim prevozom, saj je neobstoječ! Res je, ampak v primeru, da se zgornji predlog sprejme, bo javni prevoz urejen v rekordnem času, vse bo štimalo, vlaki in avtobusi.Žal ne moremo vsi s kolesom v službo. Nismo dovolj blizu službe ali imamo prevelik klanec do službe (električno kolo bi pomagalo, če bi bilo cenejše seveda). Ampak zadnjič sem slišal zanimiv predlog. Niti ni tako zanimiv, niti ni nov, je kar preroški in ima opraviti s kruto realnostjo. Namreč predlog je naslednji: 1. del predloga: potrebno je ukinit povračilo potnih stroškov vsem zaposlenim v Sloveniji. 2. del predloga: zaposlenim, ki se v službo vozijo s kolesom, avtobusom ali vlakom, se izplača bonus oziroma nagrada za vsak dan, v katerem se je prevoz opravil na tak način. To je to. Enostavna rešitev za prometne težave v Sloveniji. Se pravi, povračilo potnih stroškov ostane samo kolesarjem, in tistim, ki koristijo javni prevoz. Kruto, se strinjam, ampak to bo prej ali slej.
@Hribolaznik2239722397Uf ti pa si optimist...@Hribolaznik2239722397Hja, nekateri boste rekli, kako naj se vozimo v službo z javnim prevozom, saj je neobstoječ! Res je, ampak v primeru, da se zgornji predlog sprejme, bo javni prevoz urejen v rekordnem času, vse bo štimalo, vlaki in avtobusi.Žal ne moremo vsi s kolesom v službo. Nismo dovolj blizu službe ali imamo prevelik klanec do službe (električno kolo bi pomagalo, če bi bilo cenejše seveda). Ampak zadnjič sem slišal zanimiv predlog. Niti ni tako zanimiv, niti ni nov, je kar preroški in ima opraviti s kruto realnostjo. Namreč predlog je naslednji: 1. del predloga: potrebno je ukinit povračilo potnih stroškov vsem zaposlenim v Sloveniji. 2. del predloga: zaposlenim, ki se v službo vozijo s kolesom, avtobusom ali vlakom, se izplača bonus oziroma nagrada za vsak dan, v katerem se je prevoz opravil na tak način. To je to. Enostavna rešitev za prometne težave v Sloveniji. Se pravi, povračilo potnih stroškov ostane samo kolesarjem, in tistim, ki koristijo javni prevoz. Kruto, se strinjam, ampak to bo prej ali slej.
Že če se navadiš vožnje v službo, trgovino, po drugih opravkih (seveda, če ti danosti dopuščajo) je to bonus za človeka. Sem pa malce presenečen, da ob vseh "električarjih" ne srečujem več tovrstnih kolesarjev na poteh vsakdanjih opravkov... morebiti je potreben prav nek vzgib pri posamezniku, da napravi prvi korak - sede na kolo.
Sem srečal tudi take, ki dnevno pot v službo kombinirajo z vlakom. Zjutraj vlak, popoldne s kolesom nazaj (40 km). Je pa res, da bi morali še malo nadgraditi infrastrukturo (kot so denimo novi vlak in postajališča na trasi Lj-Kočevje). Počasi bo, premiki so v pravo smer; v zadnjih 10 letih npr. smo se na teh področjih kar premaknili.
Veliko je koristi od redne telesne dejavnosti, nenazadnje tudi preračunano glede potnih stroškov.
Pri 100 dneh s kolesom v službo 20 km v eno smer, se solidno kolo "izplača" v 5 letih.
Zanimajo me vaše izkušnje z rednim ali občasnim commutingom na delovno mesto s kolesom. In sicer predvsem tisti, ki ste na periferiji Ljubljane oziroma ostalih mest, torej naredite 15,20km+ v eno smer.
Zanima me predvsem kako se zorganizirate, oprema, vozite civilna oblačila s seboj ali ne, kam spravite kolesa, kakšne posebnosti v jesenskem/zimskem času (poleg vožnje po temi tja in nazaj), itd. Iz firbca pa tudi kako je na delovnem mestu to urihtano, ste čudaki ali normalneži, ki jim priskrbijo celo tuš :)
Hvala.