Rešitev vidim edino v "custom" izdelavi "natične štucne".
Na koncu pa ni 2x za rečt, da je nakup dodatnega trenažerja bolj smiselna rešitev, če le finance in prostor to dopuščajo.
Koliko vem ima revolt štucno v obliki D črke. Ne vrjamem, da je veliko mojstrov, ki bi to "natično" štucno lahko naredili, če pa že, potem pa vprašanje če ni res bolj ekonomski nakup še enega trenežerja, sploh če ga veliko uporabljate.
@big.GKoliko vem ima revolt štucno v obliki D črke. Ne vrjamem, da je veliko mojstrov, ki bi to "natično" štucno lahko naredili, če pa že, potem pa vprašanje če ni res bolj ekonomski nakup še enega trenežerja, sploh če ga veliko uporabljate.
Ampak smart trenažer je 500 EUR+, za ta denar ziher dobim že marsikaj... pa prostor je tudi problem, kot je že omenil majkl_t.
Če je kdo že delal kaj takega (pa nima veze oblika D, to bomo že rešili), bom vesel izkušnje.
Vesel bom tudi kakšnega mnenja, izkušnje o tem, kako se obnese pogosto "prešraufavanje", uničiš os/okvir, ali to ni problem?
Hvala. Pa srečnga, zdravga in lepe kilometre!
Mogoče bi ti Aleš lahko pomagal....
Midva mava dva zica skup s štucnama pa je.
Zamenaš vse v kosu, če se pa šrauf obrab greš pa v Kamm po novga za 2 evra.
Živjo,
prebral sem že kup forumov, pa ne najdem rešitve, kjer bi rekel "yess, to!".
Imamo Elite Direto XR in ga radi gonimo jaz (svoje kolo), žena in dva otroka (na ženinem kolesu). Jaz sem manjši in kolesi sta sicer identična Giant Revolt 0 velikost M, je pa pri tem sedež smotan za prestavljat gor in dol, naprej in nazaj.
Zaenkrat prepenjam kolesa, skrbi me pa, da ne uničim navoja osi - je to nevarno?
Ali obstaja taka štucna, na katero bi nataknil vsakič drug sedež, ki bi s tem hkrati imel drugo nastavitev? Štucna v okviru pa fix ostane (kaj so šli izumljat tak neumen mehanizem).
Nekaj takega:
Kakšna druga ideja?
Res hvala...
LpG