Preskakovanje verigeč

Domov > Forum > Preskakovanje verigeč

Preskakovanje verigeč

SORTIRAJ PO:
franklin 15.03.2005 08:04
Hello, verjamem da je že dosti tega napisanega, ampak vseeno.

Na kolesu mi je pred kratkim bilo namontirano vse novo:
gonilka + zadnji verižnik + veriga + menjalniki
(vse razreda XT & Deore)

Pa sem šel v nedeljo na prvo turo, po ravnini brez problemov, pri vzponu pa se je začelo vse skupaj čudno obnašati; veriga je nekaj preskakovala; včasih zagrabila, včasih pa bolj ne. Vse skupaj je novo, montaža je tudi odlično narejena. Tak da sumim verigo. :č

Ali je res, da se mora nova veriga vležti na zobnikeč
Rabi svoj "čas" da se primerno pretegneč
Ali je na začetku treba verigo malo "šparati" in šele čez čas naprezati z vzponič

Pred leti se mi je na maratonu veriga vtrgala, pa sem potem moral par kilometrov rivati bicikl. Ne bi rad ponovil tega. :(

Hvala na odgovorih
areh 15.03.2005 08:11
Mene tudi to zanima. Zadnjič mi je malo preskakovala veriga, vendar je meritev pokazala da je še ok, bil je razštelan menjalnik. Po nekaj časa mi je zadnjič zopet občasno preskočilo.Sedaj sem se odločil za menjavo ketne. Ne mi rečt da se bo morala še nekaj časa uležavatič
lpA
be-free 15.03.2005 08:26
Glede na to, da si dal vse novo so verjetno nove tudi vse žice in bovdni.
Ker se nove žice precej raztegnejo in bovdni "uležejo" bo verjetno problem, da bo treba še enkrat nastaviti menjalnik.
Uporabnik ne obstaja. 15.03.2005 09:46
Ko sm ketno zamenju je tud use prsakvalo,pol sm pa se
zobnike,zdj pa use klapa tko k more.
krawl 15.03.2005 11:05
areh je napisal:
Mene tudi to zanima. Zadnjič mi je malo preskakovala veriga, vendar je meritev pokazala da je še ok, bil je razštelan menjalnik. Po nekaj časa mi je zadnjič zopet občasno preskočilo.Sedaj sem se odločil za menjavo ketne. Ne mi rečt da se bo morala še nekaj časa uležavatič
lpA



Dostikrat pomaga, da obrneš parkrat vijak za fino nastavitev na bowdenu na menjalniku.
sigi 15.03.2005 11:09
Citat:
Na kolesu mi je pred kratkim bilo namontirano vse novo:
gonilka + zadnji verižnik + veriga + menjalniki
(vse razreda XT & Deore)


Glede na to da maš vse novo bi bilo možno (to bi jaz pogledal, mogoče ima kdo drug še kakšno opcijo):
-slaba nastavitev menjalnika
-slabo "speta" ketna. Površno vstavljen pin ali pa ni bil naknadno razrahljan. Zavrti gonilke nazaj in pozorno opazuj ketno na šajbi če je kje rahlo dvignjena. To pomeni da imaš "trd členek".
-premalo zašraufani zadnji zobniki. Primi jih z roko in probaj potisniti levo - desno.

Citat:
Ali je res, da se mora nova veriga vležti na zobnikeč
Rabi svoj "čas" da se primerno pretegneč
Ali je na začetku treba verigo malo "šparati" in šele čez čas naprezati z vzponič


Samo če daš novo ketno na stare zobnike.

Pozdrav, Ziga
RAFTAR 15.03.2005 11:35
Nastav menjalnik!

lp-raftar :mrgreen:
firbc 15.03.2005 11:36
Ko sem ga jaz pripeljal enkrat s servisa in pognal v breg mi je tudi preskakovalo!
Na koncu sem ugotovil, da je med popravilom v zadnjo kaseto padel magnetek od prejšnjega kolesa, ki so ga popravljali!
Banalno, mar ne :č: , vendar tudi to se zgodi.
Poglej, če nimaš kaj med zobmi :twisted:
areh 15.03.2005 14:05
sigi je napisal:
[....-slabo "speta" ketna. Površno vstavljen pin ali pa ni bil naknadno razrahljan. Zavrti gonilke nazaj in pozorno opazuj ketno na šajbi če je kje rahlo dvignjena. To pomeni da imaš "trd členek".
...a

Koko se to rešič
Nejcc 15.03.2005 16:06
če nis menov sprednih zobnikov znabit da tm preskakuje
Bikerxc 15.03.2005 17:13
js sm meu tak problem pri novmu beciklu pa nisn si pršu gor ka bi lahk blo. Menjalniki so bli nastavljeni, vse je zgledalo v redu. Pol ko mi je dopiz***o sm ga pelu na servis in je on reku da je bla ketna nek mal raztegnjena oziroma ni bla vredu skup speta. Še zdej ne vem točno ka je blo vem sam da je blo neki s ketno narobe.
Uporabnik ne obstaja. 15.03.2005 18:57
Jst sm meu tud težave z preskakovanjem verige, pol k sm ga pa pelu na servis je pa serviser ugotovu da je dau gor verigo za devetredno kaseto na mojo 8-redno.
gricko 15.03.2005 20:23
Največkrat preskakuje ketna (če je to gorc) na prednjem najmanjšem zobniku in zadaj bolj proti velikim zobnikom ... tud men se je to zgodilo na novem kolesu in malce regulacije zadnjega menjalnika (z občutkom) in sedaj je vse OK, res pa je, da sem se kar ustrašil, ko je zaružlo od zadaj, ker pač tega nisem še nikoli doživel ... sem pa presenečen, da mi po 15000 km na kolesu starem 8 let (je C Record) ni potrebno menjat ketne (Čerin) in zobniki in gonilni zobniki ne kažejo nobenih znakov obrabe ... kar nisem mogu verjet. Prva vožja ... dela vse kot urca. Zanima pa me, zakaj nekateri govorijo, da je potrebno menjat ob menjavi ketne tudi vse zobnike (spredaj in zadaj), ali ni to malo draga zadeva, če se naj bi nekje na 5000 km menjalo ketnoč
Merlin 15.03.2005 20:36
Zobnikov na cestnem še nisem nikoli menjaval. Veriga pa mi ne vzgrži več kot 4-5k KM. Na žalost
jo-jo 15.03.2005 20:39
Ja, po servisu je treba vedno vzet s sabo izvijač za "korigiranje" menjalnika -treba je računat na " plus in minus", pa tudi na to ali je serviser delal pred malico ali po njej ... :wink:
Uporabnik ne obstaja. 15.03.2005 22:16
jest mam ze ene 20000km z ketno.Zdej je use tolk zjeb... da ne morem nove ketne dat ker so zobniki prevec znucani in preskakuje ketna.Tko da ce bom hotu kej menjat bom mogu komplet zobnike nove in ketno.To pa mal prevec stane.Zato se menja ketna na 5000km.Tut jest mam compangolo record.
Sej po se pa bl nov bajk splaca kupt.:) 8)
jeri 15.03.2005 22:24
ja pa ce mas vse novo, samo spredaj malo obrni tist kolescek, da ti spet zajlo naspona, pa mora zadnji menjalnik spet v nulo delat (ce je biu uredu nastavlen). Isto lahko narids za spednega, ketna pa res ne rab ne vem kolk km da se uleze...klobase! :wink: :D
Uporabnik ne obstaja. 15.03.2005 22:25
Men pa zadne cajte skoz neki žvižga pa ne vem točno kje, kr začne po ene pol ure vožnje.... in sicer ko mam u nižji prestavi in vozm na moč (u klanc)... to je zarad blata k sm ga pokaseru zdele na parih turah in ga nikakor ne spravm vn :oops: :č Damm, dobr da je blo dons povsod suho in sam asfalt :wink: :D 8) Kako nej ga u nulo vsak dan spucam... :lol:
areh 16.03.2005 06:24
Se vidi da je spomlad, vse nas neki kolesa zezajo, škripajo in preskakujejo, h ehe
lpA
ODPISANI 16.03.2005 07:03
Če ima veriga trdi člen ali pa ni dobro speta, potem preskakuje tudi na ravnici in ne samo pod večjimi obremenitvami!
areh 16.03.2005 07:23
Zgleda da mene to jebe, ker me tudi na ravnici zeza. V nedeljo dobim novo, in bom videl, kako bo.Bom poročal.
lpA
eustahija 16.03.2005 07:43
areh je napisal:
Se vidi da je spomlad, vse nas neki kolesa zezajo, škripajo in preskakujejo, h ehe
lpA


pa še rees je ..vendar je to ponavadi samo izgovor...smo bolj mi tisti k škripamo in sopihamo....no jes še ne, ker s kolesa še nism praha in pajčevin očistu sploh....matr mam slabo vest...
Merlin 16.03.2005 20:06
Nekateri smo dali kolesa pozimi malo poservisirat. Nekaj res košta ampak vsaj veš da dela tako kot mora. Ko srečam kterega na drugi strani slišim bolj verigo in prenose od njega kot pa svoje kolo. Če sem natančen se pri meni sliši samo zadna "felna", drugopa ne.
Uporabnik ne obstaja. 16.03.2005 21:23
Merlin je napisal:
Nekateri smo dali kolesa pozimi malo poservisirat. Nekaj res košta ampak vsaj veš da dela tako kot mora. Ko srečam kterega na drugi strani slišim bolj verigo in prenose od njega kot pa svoje kolo. Če sem natančen se pri meni sliši samo zadna "felna", drugopa ne.


Hehe, sej stm sm ga meu tut na servisu, sam to je blo u bistvu še med fajno zimo... vmes sm tko naredu velik "zimskih" tur... tle je vzrok.... bo že... dons sm ga spucu in je ok.... ketna pa tak skos neki šklopota po zobnikih 8O :lol: Pa menjalnik šaltat noče, takrat k bi najbl moral- u klanc :lol: Damm, kmal bo treba vse zamenat oz nabavit nov kolo... kej več še uni na servisu niso mogl :cry:
Merlin 16.03.2005 21:58
Anže moje mnenje je, da ti ga niso porihtali v redu. Pelji nazaj in reklamiraj. Če so ti dali nove zadeve gor mora delat! Za nastavitev menjalnika pa pravi serviser ne rabi več kot 5 minut.
gricko 16.03.2005 23:29
26k zimski servis kolesa, kot tamal servis za avto ...
franklin 17.03.2005 08:25
26 k za zimski servisč

To je res ogromno, AMPAK:
verjetno je tudi precej materiala bilo vštetega v to, tak da je to tudi treba vzeti v zakup. :č

Jaz sem imel pred kratkim servis, pa je bila postavka - "delo" le nekje 5 k sit, in je bilo res dosti dela, to se mi zdi ugodno.
sigi 17.03.2005 09:30
areh je napisal:
sigi je napisal:
[....-slabo "speta" ketna. Površno vstavljen pin ali pa ni bil naknadno razrahljan. Zavrti gonilke nazaj in pozorno opazuj ketno na šajbi če je kje rahlo dvignjena. To pomeni da imaš "trd členek".
...a

Koko se to rešič


1. Vtakneš širši izvijač v členek in ga (previdno) malo obračaš, tako da pritiska na zunanje dele ketne tam kjer je členek trd.
2. Primeš ketno od strani, držiš palec na trdem členku in jo šponaš proti sebi (proti strani če gledaš kolo od zgoraj), prečno na členke.
3. Daš ketno sestavt raje na servis s kvalitetnim orodjem, npr. od Shimana.
Uporabnik ne obstaja. 17.03.2005 10:37
Ce so ti menjali ketno je lahko da je predolga in zato preskakuje ce je obremenjena kontroliras lahko tako da je ketna spredaj na tevelikem zobniku in vzadaj na temalem in potem mora menjalnik bit ravno navdol v pravem koto(90°) :) :)
damo27 15.06.2009 20:00
Pozdravleni sm nov na tem forumu :) in imamen problem pa da ne bom odiru nove teme bom kr tukaj dodav.
Mam priblitno enak problem sam je pa tko da sm jz verigo ze za 1 clen skrajsu in mi se vedno preskakuje samo takrat ko v štartu zagon mi preskoc sam mi ne preskoc cez zadne zobnike ampk se slis kot da bi blo pri prednih zobniki ali je mozno da bi bli lezaji fuč v pogonskem delu in da mi zato preskakuje?????
Hvala za use odgovore
1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI