Beljakovine po treningu

Domov > Forum > Beljakovine po treningu

Beljakovine po treningu

SORTIRAJ PO:
areh 06.04.2005 06:12
Baje da je dobro po napornem treningu nafutrat mišice z beljakovinami. Me zanima, če se to da samo z bcaa in podobnimi praški in tabletami al je dost naprimer kak bananin milkšejk, al pa kak jajčni beljak zraven, skratka kaj v "naravni" oblikič
lpA
FAUSTO 06.04.2005 07:12
Milkjšejk je v redu...sam ga morš po dudi cuzat!!
GT dancer 06.04.2005 07:22
skuta je tut dobra za obnovo misic :idea:
Delgado 06.04.2005 07:27
Takoj po treningu nekaj malega beljakovin (jogurt, beljak) in veliko več OH. Zvečer pred spanjem pa več beljakovin (puran, beljaki, skuta) , telo se najbolje regenerira čez noč, ko počivaš. Doza pa je odvisna od treninga in utrujenosti.
areh 06.04.2005 07:37
OH so v testeninah, še kječ Pred spanjem meni ponavadi ne paše nekak jest..
lpA
oTTo 06.04.2005 07:56
Včasih me kar malo srat prime ko prebiram kake "pametne" o prehrani na forumu. Jogurt po treningu - pa ne ga srat. :evil:

Potem pa se še eden oglasi kje so OHji!č Čist adijo.

Po mojem mišljenju je 30% ali pa še kak % gor dosežka odvisno od prehrane. Pa tukaj ne gre samo za dosežek - gre za zdravi način življenja, boljše počutje, itd.. Če se že gremo športnike oz. rekreatice.

Ne misilim delat reklame, ampak samo povem iz lastnih izkušenj - največ informacij sem dobil iz spletne strani www.mojtrener.com. Tam je sedaj na enem mestu toliko veliko ZASTONJ informacij - da skoraj ne moreš verjet.
Za moje pojme zdaj celo preveč :evil: - bodo vsi leteli letos na tekmah, če so pravočasno prebirali članke na MTju. Včasih si moral dodatne info iskat še po netu, zdaj je pa res na tej strani vse ali manj gor.

Aja, pa še moje mnenje o B - če je zares hard, hard trening rabiš obvezno beljakovine v obliki dodatkov (ala Whey), drugače pa dosti B dobiš z urejeno prehrano - jasno moraš poznati sestavo živil, ki so v tej "urejeni prehrani".

lp,oTTo

p.s. Če kak moderator misli, da delam reklamo, naj sporočilo odstrani.
areh 06.04.2005 08:08
oTTo je napisal:
..
Potem pa se še eden oglasi kje so OHji!č Čist adijo.

...

ka se zej kurčiš če sem vprašo kje so OHč
lpA
franklin 06.04.2005 08:15
oTTo je napisal:
Včasih me kar malo srat prime ko prebiram kake "pametne" o prehrani na forumu. Jogurt po treningu - pa ne ga srat. :evil:


oTTo: da ti naj razložim, kaj je bistvo foruma. Bistvo foruma je: izmenjava informacij in mnenj, na pa zabijanje drugih.
andrejl 06.04.2005 08:19
čeprav je Otto mal ostro odgovoril, sem vseeno prepričan, da je odgovoril več kot vsi pred njim.

ne se tolk obesit na način, kako je povedal. raj preberte, kaj je povedal :wink:

lp, andrej
oTTo 06.04.2005 08:41
franklin je napisal:
oTTo: da ti naj razložim, kaj je bistvo foruma. Bistvo foruma je: izmenjava informacij in mnenj, na pa zabijanje drugih.


Franklin se strinjam, da je v tem bistvo foruma. A le v primeru, ko je za debato kaj materiala oz. ozadja. Danes imaš na netu toliko informacij, da kar skačejo v glavo. Najbolj me razjezijo tisti, ki enostavno napišejo na bilo keri forum: kje je pa toč, kako pa toč itd, če se najprej niso sami dovolj potrudili, da bi našli kakšno informacijo.
Resda obstajajo tudi taki, ki tega še ne znajo poiskati, a teh je relativno malo - če se zna na forum vpisati, potem že nekaj zna.

Najlažje je "pojest" tisto, kar ti prinesejo na pladnu.

lp,oTTo

P.s. Areh pa brez zamere - te poznam in si fajn dečko. Si pač ravno ti to napisal. A če pogledam število tvojih postov na bicikel.com mi ni ravno čisto jasno, kako ne veš kje so OHji :č: Edino če ti v celem netu dela samo stran www.bicikel.comč :twisted:
areh 06.04.2005 08:54
hehe res je najraj mam da mi ker kr napiše. Bil na mojtrener, sam o prehrani tolk piše da sn se zgubo v info, js sn pričakoval odgovor v smislu :
po treningu js pojem recimo tolk in tolk beljakov ali tolk in tolk tega onega ali pa OH ni samo v testeninah ampak tut v krompirju bla bla..
Itak sem mislo da bi se kakšna debata ofnala na to temo kaj kdo poje po treningu ne pa da podpiranje moje lenobe ker se mi določenih inf ne da iskat po netu, štekašč
Drugač pa ne mi urit lest da sn dober dečko ker si zdej ti na vrsti da boš dal za pir, :lol:
lpA
borutbiker 06.04.2005 09:07
Areh, če se ti lubi prečekiraj malo www.maxximum-portal.com

Jest sm tuki velik novga zvedu.
oTTo 06.04.2005 09:10
> Bil na mojtrener, sam o prehrani tolk piše da sn se zgubo v info,

Se zna zgoditi ja.

>js sn pričakoval odgovor v smislu :
>po treningu js pojem recimo tolk in tolk beljakov ali tolk in tolk tega >onega ali pa OH ni samo v testeninah ampak tut v krompirju bla bla..

na žalost je tako, da ni splošnega recepta za "doziranje" beljakovin. Vsak mora sam ugotoviti, koliko B mu paše oz. jih potrebuje.
Če povem moje podatke, ne vem če bodo komu koristili: ob normalnem dnevu 400g OH in 115g B, če je srednji trening 130-140g B, če je hard trening 150-160g B. OH pa glede na porabljene kalorije.

Še vedno nič ne veš, ač Zmigaj rit in prebiraj MT - vsak dan en do dva članka in čez kak mesec ti bo vse jasno.

lp,oTTo

>Drugač pa ne mi urit lest da sn dober dečko ker si zdej ti na vrsti da boš >dal za pir, :lol:

Vem - že fehtam pr sosedih, da ne bo treba iz mojga žepa plačat. :lol:
Pa ne mi o pivu - se mi tko lušta...
areh 06.04.2005 09:12
:lol: BAraba!
lpA
hopla 06.04.2005 10:06
oTTo je napisal:
> Bil na mojtrener, sam o prehrani tolk piše da sn se zgubo v info,

Se zna zgoditi ja.




oTTo je napisal:
>js sn pričakoval odgovor v smislu :
>po treningu js pojem recimo tolk in tolk beljakov ali tolk in tolk tega >onega ali pa OH ni samo v testeninah ampak tut v krompirju bla bla..

na žalost je tako, da ni splošnega recepta za "doziranje" beljakovin. Vsak mora sam ugotoviti, koliko B mu paše oz. jih potrebuje.
Če povem moje podatke, ne vem če bodo komu koristili: ob normalnem dnevu 400g OH in 115g B, če je srednji trening 130-140g B, če je hard trening 150-160g B. OH pa glede na porabljene kalorije.


se strinjam

jaz sem tudi poizkušal z nekimi "pravili" prehranjevanja po "treningu" pa moram povedat, da se nisem dobro pučutil.
Ugotovil sem le to da se dosti bolj počutim, če grem z praznim želodcem na kolo in se raje filam na kolesu. Ter ko pridem domov jem koma 1,5 uro in pol po kolesarjenju.
franklin 06.04.2005 10:30
"Pravijo", da se je po treningu dobro našopati z OH, da se ti glikogenske rezerve v jetrih zopet napolnijo in si prej "opomoreš"...tAk, da navalimo na špagete in ostalo...

Res je na netu toliko tega napisanega, da se človek mora res fejst potruditi da ne najde informacijo.. :roll:
oTTo 06.04.2005 10:43
hopla je napisal:
[Ter ko pridem domov jem koma 1,5 uro in pol po kolesarjenju.

Spet moram it na WC. :twisted:

lp,oTTo
areh 06.04.2005 10:54
Mogoč te šraufa od narobe prehraneč :lol:
lpA
BorutV 06.04.2005 11:02
hopla je napisal:
Ter ko pridem domov jem koma 1,5 uro in pol po kolesarjenju.


Jaz podobno. Ko pridem domov, eno uro in pol samo jem. :roll:
Uporabnik ne obstaja. 06.04.2005 11:48
Jest sem prejsn mesec jedu dodatke whey beljakvoine.Pocutu sem se spocit in sploh dobro.Zdej mi jih je zmanjkal pa sem utrujen dost bol.
Pa se 2 kg sem zgubu. So beljakovine res pomemben sploh tist obrok takoj po treningu v obliki cistih ,hitrih ki takoj ustavijo unicevanje misic.
hopla 06.04.2005 12:24
oTTo je napisal:
hopla je napisal:
[Ter ko pridem domov jem koma 1,5 uro in pol po kolesarjenju.

Spet moram it na WC. :twisted:

lp,oTTo


no pol pa mi g. velik specialist, strokovnjak, guru za prehrano razloži naslednje.

Ali je boljše, da se najem takoj po treningu (s tem, da sem povedal, da če jem takoj po turi, da se počutim slabo) ali pa naj jem pozneje in se zaradi tega počutim bolje č

Da ne bo pomote hrana je sestavljena in pripravljena na način kot se ga opisuje na MT in drugih podobnih straneh

Prosim ekscelenco, za nasvet!!!

hvala
scott-kropa 06.04.2005 12:41
OTTO !
400g OH, ali je to teža za kuhane ali surove č
StaraKost 06.04.2005 12:57
Hopla,

Tvoje vrašanje je zastavljeno narobe. Obe dve kombinacije so napačne.
Ne smemo se najest takoj po obremenitvi in ne smemo jesti prepozno po obremenitvi.

Obstaja še ena možnost. Očitno eni berete zelo površno.

TAKOJ po treningu moramo pojesti manjši obroh OH+B v približnem razmerju 70% OH : 30% B za takojšnje polnjenje glikogenskih rezerv in hitrejšo regeneracijo in komaj po počitku(tuširanje, relaksacija, ...) ta pravi pošteni obrok.
oTTo 06.04.2005 13:01
hopla, malo se umiri! :evil:
Nisem veliki strokovnjak za prehrano - si pa domišljam, da le malo več vem od povprečnega človeka.

Če že hočeš moj nasvet: če se že slabo počutiš po normalni hrani po treningu, jo zaužij v obliki tekoče hrane. Čeprav bi si skoraj upal trditi, da če ne moreš po trenignu normalo jest, da izvajaš treninge neprimerne za tvojo trenutno telesno pripravljenost. Ali pa je sestava treninga zgrešena in po glavnem delu treninga telesa ne umiriš.

s-kropa: hrana se vedno tehta surova.

lp,oTTo
areh 06.04.2005 13:07
Ok, zdej pa mene zanima kje oz v kaki obliki lahko dobimo OH za tist ta prvi obrok(70%), če lahko recimo dobimo 30% prvega obroka -beljakovin z beljakom.Zanimajo me "naravne " oblike.Ali je v tem napitku Whey tudi OH ali samo beljakovineč
lpA
Delgado 06.04.2005 13:11
Kaj je pa z jogurtom narobeč Vzemi tistega z 0,1M, ima pa nekaj beljakovin - dovolj za začetek. Jaz jih sicer ne jem takoj po treningu, jih pa je 'guru' za športno prehrano: Mag. Nada Rotovnik Kozjek. Preberi si POLET - zadnjo št..
BorutV 06.04.2005 13:12
areh je napisal:
Ok, zdej pa mene zanima kje oz v kaki obliki lahko dobimo OH za tist ta prvi obrok(70%), če lahko recimo dobimo 30% prvega obroka -beljakovin z beljakom.Zanimajo me "naravne " oblike.Ali je v tem napitku Whey tudi OH ali samo beljakovineč
lpA


Whey so samo beljakovine.

Pojej banano ali banane. Ena povprečna banana ima cca 20 do 25g OH in skraj nič drugega.
hopla 06.04.2005 13:16
IN1059 je napisal:
Hopla,

Tvoje vrašanje je zastavljeno narobe. Obe dve kombinacije so napačne.
Ne smemo se najest takoj po obremenitvi in ne smemo jesti prepozno po obremenitvi.

Obstaja še ena možnost. Očitno eni berete zelo površno.

TAKOJ po treningu moramo pojesti manjši obroh OH+B v približnem razmerju 70% OH : 30% B za takojšnje polnjenje glikogenskih rezerv in hitrejšo regeneracijo in komaj po počitku(tuširanje, relaksacija, ...) ta pravi pošteni obrok.


mogoče pa je zaradi tega, ker se izpustil ta "prigrizek" , prišlo do nesporazuma.

Jaz sem samo povedal, da sem parkrat poizkušal pojesti "pravi pošteni obrok" takoj po turi. In se zaradi tega nisem počutil dobro.

:wink:
Delgado 06.04.2005 13:18
areh je napisal:
Ok, zdej pa mene zanima kje oz v kaki obliki lahko dobimo OH za tist ta prvi obrok(70%), če lahko recimo dobimo 30% prvega obroka -beljakovin z beljakom.Zanimajo me "naravne " oblike.Ali je v tem napitku Whey tudi OH ali samo beljakovineč
lpA

Mislim, da imajo WHEY samo čiste B. 70% OH boš pa takoj po dirki, ko boš čakal na rezultate , dobil v prašku maltodekstrin, razni vitergini, energetske ploščice, kruh oz. hrustjlavi kruhki. Obtajajo pa v Mercatorju ovseni piškotki 'Giancarlo' , ki imajo tudi veliko OH. Špageti, makaroni in ostale testenine se morajo že skuhat. Seveda tudi banane.
franklin 06.04.2005 13:20
Whey je po domače sirotka - "sok", ki nastane kot odpadek pri mlečni industriji in se z nekim postopkom t.i. mikrofiltracijo predela za našo "beljakovinsko" uporabo.

Beljakovine služijo za gradnjo in "održavanje mišic". Če jih ne dobiš dovolj se pojavi katabolični učinek; to je razgradnja mišičnega tkiva. Telo, ki po treningu potrebuje energijo, začne "papati" mišice..

..Tu se pojavi potreba po ogljikovih hidratih, ki potešijo lačno telo. Mišice ostane cele, telo je potešeno..happy end

8)
1 2 3 ... 7
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI