Giro v lov na zvezdnike ... Tudi Wigginsa?

Giro v lov na zvezdnike ... Tudi Wigginsa?
13.09.2012 AVTOR: D. Z.
V teh dneh italijanski mediji predvsem ugibajo, kje bo potekala trasa dirke po Italiji 2013, obenem pa naj bi se organizatorji že dogovarjali z nekaterimi zvezdniki, ki bi poživili dirko.

Dirka po Italiji je vedno v senci enodnevnih aprilskih klasik in julijske dirke po Franciji. Prav zato se večina kolesarskih zvezdnikov Giru izogne, saj se po odpeljanih klasikah želi posvetiti pripravam na  Tour de France in raje nastopijo na dirki po Kaliforniji, kasneje pa ali na Criterium du Dauphine ali dirki po Švici.

Tuttosport danes piše, da Alberta Contadorja tudi leta 2013 zagotovo ne bo, saj najbi si Španec po prestani kazni na vse kriplje želel spet dobiti Tour de France. Obenem pa je že leta 2011 spoznal, da se Gira in Toura v istem letu ne more dobiti. Vseeno pa naj bi organizatorjem nastop obljubili številni zvezdniki.

Med njimi domači adut Vincenzo Nibali, ki bo vozil za kazahstansko Astano. Vrnil naj bi se letošnji zmagovalec Ryder Hesjedal, pa tudi letos drugi Joaquim Rodriguez, ki je že poudaril, da si v letu 2013 želi dobiti eno izmed tritedenskih dirk. Po pisanju novinarjem Tuttosporta naj bi nastop obljubila še Cadel Evans, pa tudi povratnik v kolesarsko karavano Alejandro Valverde, ki naj bi odpeljal Giro, se potem pripravil na Vuelto in na svetovno prvenstvo, ki bo v Firenzah.

Za konec so v članku poudarili, da bo na Giro spet prišel Bradley Wiggins, ki naj bi spoznal, da bo na prihodnjem Touru kapetansko vlogo pri Skyju prevzel Christopher Froome. Pa se to lahko uresniči ali pa so Italijani preprosto preveč optimistični? Nibalijev prihod na Giro je povsem možen, poleg tega bi to pomenilo, da bi imel Jani Brajkovič pri Astani še precej več možnosti, da na Tour de France odide kot kapetan.

Tudi Hesjedal bo najbrž z veseljem branil letos osvojeno rožnato majico, tako kot bo Rodriguez iskal prvo zmago, saj je jasno, da je Španec izjemen na vzponih, a preslab v vožnjah na čas, da bi lahko najboljšim konkuriral na Touru – razen, če bo trasa stotega Toura zares izjemno zahtevna. In prav dejstvo, da si bodo mnogi želeli nastopiti na jubilejnem stotem Touru organizatorjem Gira prav gotovo ne pomaga.

Evans je v preteklosti že poskusil nastopiti tako na Giro kot na Touru, vendar ni bil uspešen. Poleg tega so pri moštvu BMC takoj po Touru poudarili, da bo Avstralec tudi naslednje leto njihov kapetan na Touru. Šele potem bodo to vlogo predali mlademu, nadarjenemu Tejayu Van Gardernu. Alejandro Valverde je bil suspendiran prav zaradi preiskave, ki so jo sprožili Italijani.

Oni so mu med Tourom, ki je zavil v Italijo, odvzeli vzorec krvi in jo povezali s krvjo, ki so jo našli med afero Operacion Puerto. Najprej so mu prepovedali nastopati v Italiji, to kazen pa je kasneje razširila še UCI in tako je bil Španec kaznovan. Letos se je uspešno vrnil in najbrž si v Italiji prav rad ne želi nastopati … Poleg tega je že večkrat poudaril, da mu je Tour eden izmed večjih ciljev.

In Wiggins? V preteklosti si je še skoraj vsak kolesar želel braniti rumeno majico in Britanec se bo temu težko odpovedal. V zadnjih letih sta ti izjemi bila dva kolesarja. Lance Armstrong se je po sedmi zmagi upokojil in tako ga leta 2006 ni bilo, Alberto Contador pa je leta 2008 rumene majice ni mogel branitii, saj njegova Astana na Tour ni bila povabljena. Prav zato lahko temu pisanju italijanskih novinarjev kar težko verjamemo. A pustimo se presenetiti.

Značke: Dirka po Italiji, Cestno
Komentarji
bluesky 13.09.2012 10:37

Dejte no, prav smešno je to brat :)

Za konec so v članku poudarili, da bo na Giro spet prišel Bradley Wiggins, ki naj bi spoznal, da bo na prihodnjem Touru kapetansko vlogo pri Skyju prevzel Christopher Froome. Pa se to lahko uresniči ali pa so Italijani preprosto preveč optimistični? Nibalijev prihod je povsem možen, poleg tega bi to pomenilo, da bi imel Jani Brajkovič pri Astani še precej več možnosti, da na Tour de France odide kot kapetan.

Truplo 13.09.2012 11:05

Po mojem si ena dirka kot je Giro zasluži, da sodelujejo največji zvezdniki?

 

V čem se razlikujeta Giro in Tour? Pri denarju! Pri organizaciji oz. izvedbi? Seveda še po čem, ampak so razlike tako velike, da je Giro po mojem mnenju kar malce preveč v ozadju?

Odinko 13.09.2012 11:17
@Truplo:

Po mojem si ena dirka kot je Giro zasluži, da sodelujejo največji zvezdniki?

 

V čem se razlikujeta Giro in Tour? Pri denarju! Pri organizaciji oz. izvedbi? Seveda še po čem, ampak so razlike tako velike, da je Giro po mojem mnenju kar malce preveč v ozadju?

agree!

bluesky 13.09.2012 11:51
@Truplo:

Po mojem si ena dirka kot je Giro zasluži, da sodelujejo največji zvezdniki?

 

V čem se razlikujeta Giro in Tour? Pri denarju! Pri organizaciji oz. izvedbi? Seveda še po čem, ampak so razlike tako velike, da je Giro po mojem mnenju kar malce preveč v ozadju?


Lepo piše da je že termin neposrečen. Po klasikah se za končno pripravo na tour, pač morajo odreči Giru. Pa tudi vsak profi bo rekel da je Tour še vedno neki drugega, kot ostali dve tritedenski dirki. Kar pa za nas gledalce ni pogoj. Sploh letošnja vuelta je presegla vsa pričakovanja. Vsekakor bi si pa taljani raje želeli termin od vuelte.  

StaraKost 13.09.2012 15:47

... vprašajte  Italijane, katera dirka je "največja"  smeh

pinarellofp2 13.09.2012 16:13

Upam, da bo proga šla čim bližje Sloveniji, da obiščemo dirko!!

Truplo 13.09.2012 16:19
@StaraKost:

... vprašajte  Italijane, katera dirka je "največja"  smeh

... ja, ja... Kot mi mene vprašali in dobili odgovor: DOS! He, he... hec, a?

anubis 13.09.2012 16:20

Giro je pred leti bil zelo zanimiv in tudi sedaj je. Res pa je do so  Italijani zgubili medijsko kredibilnost, ko so vedno znova prirejali trase za svoje kolesarje, da so lahko zmagovali in zadeva ni bila več zanimiva. Danes dajejo vse od sebe, da si povrnejo ugled in, kar se tiče zanimivosti samega Gira, jim to odlično uspeva, samo preteklost jih bo tepla še dolgo časa.  Malo prestroge so izjave, da je Tour bolj zanimiv. Vsaka dirka zase ima svojo gledanost in vsaka zase je zanimiva. Ne moremo jih primerjavat in tako je tudi prav...

bluesky 14.09.2012 08:12
@anubis:

Giro je pred leti bil zelo zanimiv in tudi sedaj je. Res pa je do so  Italijani zgubili medijsko kredibilnost, ko so vedno znova prirejali trase za svoje kolesarje, da so lahko zmagovali in zadeva ni bila več zanimiva. Danes dajejo vse od sebe, da si povrnejo ugled in, kar se tiče zanimivosti samega Gira, jim to odlično uspeva, samo preteklost jih bo tepla še dolgo časa.  Malo prestroge so izjave, da je Tour bolj zanimiv. Vsaka dirka zase ima svojo gledanost in vsaka zase je zanimiva. Ne moremo jih primerjavat in tako je tudi prav...

Malo obračaš. Z vidika gledalca se strinjam da je lahko vuelta bolj zanimiva kot Tour. To se je letos pokazalo. Vsaj meni je bla. Z vidika ekip in tekmovalca pa je tour prva liga in je to najpomembnejša, najzanimivejša, najprestižnejša tritedenska dirka z najdaljšo zgodovino za jo osvojit. To pa ne pomeni, da ostale dve nista dobri. Seveda bi pa želja bila komu osvojitev vseh treh, ampak vemo kako je to. Pač z vidika vsega, gledanost, prenosi, denar, prestiž trdim da je tour stopničko pred ostalima dvema. Ni pa to pogoj da je najzanimivejša za gledalca.

 

Podobno kot turnirji za grand slam. Vsi so pomembni, ampak ve se kateri je tisti najprestižnejši z najbolj bogato zgodovino in katerega si vsi najbolj želijo - Wimbledon!

 

Borut Božič: Kje so podobnosti in razlike med Tourom, Girom in Vuelto?
Tour je Tour in je najbolj priznan, Giro in Vuelta pa si delita drugo mesto, saj menim, da med zadnjima dvema ni kakšnih večjih razlik.

 

 

bom126 14.09.2012 08:33

Predstavitev gira je konec meseca (30.9). Ena etapa naj bi se končala na Nevejskem sedlu, na planini pod Montažem.  

lp

bluesky 14.09.2012 08:37

"Z vidika gledalca se strinjam da je lahko vuelta bolj zanimiva kot Tour. To se je letos pokazalo. Vsaj meni je bla."

 

Seveda če odmislim da smo imeli svojega kandidata in da gledam povsem objektivno.

anubis 14.09.2012 14:25
@bluesky:
@anubis:

Giro je pred leti bil zelo zanimiv in tudi sedaj je. Res pa je do so  Italijani zgubili medijsko kredibilnost, ko so vedno znova prirejali trase za svoje kolesarje, da so lahko zmagovali in zadeva ni bila več zanimiva. Danes dajejo vse od sebe, da si povrnejo ugled in, kar se tiče zanimivosti samega Gira, jim to odlično uspeva, samo preteklost jih bo tepla še dolgo časa.  Malo prestroge so izjave, da je Tour bolj zanimiv. Vsaka dirka zase ima svojo gledanost in vsaka zase je zanimiva. Ne moremo jih primerjavat in tako je tudi prav...

Malo obračaš. Z vidika gledalca se strinjam da je lahko vuelta bolj zanimiva kot Tour. To se je letos pokazalo. Vsaj meni je bla. Z vidika ekip in tekmovalca pa je tour prva liga in je to najpomembnejša, najzanimivejša, najprestižnejša tritedenska dirka z najdaljšo zgodovino za jo osvojit. To pa ne pomeni, da ostale dve nista dobri. Seveda bi pa želja bila komu osvojitev vseh treh, ampak vemo kako je to. Pač z vidika vsega, gledanost, prenosi, denar, prestiž trdim da je tour stopničko pred ostalima dvema. Ni pa to pogoj da je najzanimivejša za gledalca.

 

Podobno kot turnirji za grand slam. Vsi so pomembni, ampak ve se kateri je tisti najprestižnejši z najbolj bogato zgodovino in katerega si vsi najbolj želijo - Wimbledon!

 

Borut Božič: Kje so podobnosti in razlike med Tourom, Girom in Vuelto?
Tour je Tour in je najbolj priznan, Giro in Vuelta pa si delita drugo mesto, saj menim, da med zadnjima dvema ni kakšnih večjih razlik.

 

 

Moj namen ni bil nič obračat. Vsake oči imajo svojega malarja. Ti si pač pisal o trenutnem stanju, jaz sem se malo poglobil v zgodovino.

 

Nikoli ne bom trdil, da Tour ni najbolj prestižna dirka, ni pa rečeno, da bo tako vedno in ravno iz stališča nas gledalcev upam, da ne bo...

*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Ljudje berejo:
Morda vas zanima tudi:
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ
Najbolj brano