Tom Dumoulin: "To je, 'uh', drek!"

Tom Dumoulin: "To je, 'uh', drek!"
23.05.2017 AVTOR: D. Z.
Tom Dumoulin: "Moral sem se 'posrati'. To je vse. Kar naenkrat sem se počutil slabo."

Pred etapo je imel Tom Dumoulin 2:41 prednosti pred Nairom Quintano, zdaj pa ima samo še 31 sekund. A razlog ni kriza, ampak želodčne težave. Kot smo že pisali, Dumoulin je moral tik pred začetkom zadnjega vzpona na Umbrailpass opraviti veliko potrebo. Tako je izgubil stik s konkurenti.

»Imel sem težave. Moral sem opraviti svoje. Nisem več mogel zadržati. Po prečkanju Stelvia, na spustu sem začutil. Nisem več mogel nadaljevati in sem se moral ustaviti. Odločil sem se, da se bom boril do konca, zaključke pa bom sprejemal po cilju. To sem tudi naredil. Sem pa zelo razočaran, « je kmalu po prihodu na cilj povedal Dumoulin: »Trenutno sem razočaran. Bil sem z najboljšimi in z lahkoto sem se vozil ob Nibaliju in Quintani. Stik sem izgubil, ker sem imel te težave. To je, uh, drek. «

Vse to je Dumoulin povedal takoj po cilju. Potem pa je po podelitvi ostalim novinarjem odgovarjal še na mnoga vprašanja. Obljubil je, da se bo še naprej boril, da bo branil rožnato majico. »Na odru sem bil jezen sam nase, saj sem imel močne noge. Dve minuti sem izgubil zaradi drugačnih težav. Res sem razočaran. To ni bilo potrebno. Kljub temu, da sem bil v lovu kar 33 kilometrov sam, sem izgubil samo dve minuti. Zagotovo sem imel dovolj močne noge, da bi sledil Nibaliju in Quintani, « je še pojasnil Dumoulin in bil na klasično vprašanje, kaj se je zgodilo, konkreten:

»Moral sem se 'posrati '. To je vse. Kar naenkrat sem se počutil slabo. Takoj, ko smo se pričeli spuščati s Stelvia. Takrat so se pojavile težave. Morda je šlo za kombinacijo visokega nadmorske višine in prehrane, večjega števila gelov kot običajno. Na takih vzponih ne moreš jesti energijskih tablic. « Njegovo opravljanje potrebe pa je sprožilo nove polemike. Bi ga morali preostali počakati ali ne? Dan prej je Dumoulin počakal Quintano, ki je med etapo padel. Tokrat je kmalu napadel Ilnur Zakarin. Sledilo je oklevanje, potem pa dirkanje brez čakanja.

»Ne vem, kaj se je dogajalo v ospredju. Slišal sem, da je Movistar za trenutek počakal. Ampak, dirka je bila na vrhuncu. Lovili pa so kolesarje, kot je Steven Kruijswijk. Ne morem jim očitati, da so ga lovili. Kolesarju kot je Kruijswijk ne moreš podariti treh minut. Situacija je bila zapletena. « Zdaj se seveda pojavlja vprašanje, kakšne posledice lahko pustijo take težave … »Podobne težave sem imel na lanski dirki po Franciji, potem pa sem dobil kraljevsko etapo do Andorre. Upam, da si bom opomogel. Upam, da nisem zbolel, in da gre za podobne težave kot lani. To bi pomenilo, da Gira zame še ni konec. «

Značke: Dirka po Italiji, Cestno
Ključne besede: Dirka po Italiji, rožnata majica, Tom Dumoulin, Team Sunweb, Umbrailpass, Stelvio, prebavne težave, Giro 100
Komentarji
JONY 23.05.2017 22:11

To je dirka in vsi so hoteli uloviti prvega, ampak vsi vedo, da niso čakali roza majice, zato so v sebi slabi!
 

Alzap 24.05.2017 06:57

Ko je sila je sila, ne moreš pomagat.

kuki12 24.05.2017 08:41
@JONY:

To je dirka in vsi so hoteli uloviti prvega, ampak vsi vedo, da niso čakali roza majice, zato so v sebi slabi!
 

Res ni več športnega duha. Zdaj bodo sami izgovori, bla, bla, bla, vsi pa imajo radijsko povezavo in so natanko vedeli, kaj se dogaja. Žalostno za šport, če lahko temu še rečemo šport. Le zakaj je Doumulin čakal Quintano?

lancearmstrong 24.05.2017 08:53

V dobi Lanca se tole ,kar smo včeraj gledali ne bi zgodilo nikoli....bi počakali!!Nobenega spoštovanja ni več med ekipami in kolesarji!!

HD75 24.05.2017 09:15

Glede na to,da je bil lažji,bi lahko bil še malo hitrejšikul

MihaMedica 24.05.2017 10:14
Tole s čakanjem nekokega, ki ima težave je šlo preko meje. Dejstvo je da dirkanje ustavijo oz. nevtralizirajo lahko le komisarji... Da tekmovalci nekoga počakajo se mi zdi razumljivo v smislu fairplaya naprimer, če je prišlo do skupinskega padca, ni ubežnikov in je do cilja še kar lepo število kilometrov.Še Tom Dumoulin nima težav s tem ker ga niso čakali nekateri tu pa ste zelo užaljeni zaradi tega. Koliko časa pa bi po vašem morali čakati? 1 minuto, 5 minut? In kaj bo naslednjič ko nekdo ne bo zmogel tempa peletona, bo zavpil: stojte, mene srat tiši, bo počepnil v grmovje in malo počival... Ali pa se bo nekdo danes zbudil z vročino in bolan, pride na štart in ko štartajo zavpije: fantje počakte par ur da k sebi pridem, ali pa dajmo današnjo etapo raje kar spustiti.... Sicer pa glede težave Dumoulina ste pozabili, da je imel še drugo rešitev, ki bi mu vzela verjetno manj časa: enostavno bi se lahko podelal v hlače...baje so nekateri to že prakticirali med dirko...
copi 24.05.2017 10:19
Dumoulin je pa itak letos tako dober da ima čas med etapo iti na veliko potrebo.
m13 24.05.2017 10:29
nejchy 24.05.2017 11:16
@lancearmstrong:

V dobi Lanca se tole ,kar smo včeraj gledali ne bi zgodilo nikoli....bi počakali!!Nobenega spoštovanja ni več med ekipami in kolesarji!!

so se čakali le "na videnem", takoj po tem so pa  na "ne-videnem", tekmovali kdo bo več EPOja in transfuzij + vsega ostalga v sebe vrgel :)

nejchy 24.05.2017 11:21

Je pa res, da se Pink majca ni spoštovala! Če ga bi počakali, bi jih hitreje ujel kot v 60s in se bi vse normalno odvijalo dalje...

Po drugi strani pa zastopim kvintano, zakarina in posebej Nibalija... Predvsem Nibaliju se je šlo tudi za etapno zmago, predvsem za to, da jo dobijo tudi Italjani- če je že njihova dirka. Imel je zelo dobre pogoje. Jasnjo je tudi, da je na spustih najboljši v peletonu (posebej če je tehnično zahteven)...

In ja, od začetka niso narekovali extra hitrega ritma, če ste pa pozorno gledali, so pa "front of the race" res kr na enkrat začeli sekunde nabirati pred GC-jem... Če bi čakali, verejtno Nibali nebi uspel do etapne zmage...  tako da ne mormo obsojat!
Težko je tu kaj pogruntat :)

bobo 24.05.2017 11:34

Zakarin je 1. pojačal tempo po Dumoulanovem sranju! Je pa res, da je mel spredaj v begu Kruijswijka, ki mu je direkten konkurent za GC....

Težko je tle bit pameten...

grega12 24.05.2017 11:41

Tale Domulin bi se pač mogu zjutraj po zajtrku it pošteno usrat, tak ko vsi ostali pa bi še danes vodil slabe 3 minute...:))))

kuki12 25.05.2017 10:04
@lancearmstrong:

V dobi Lanca se tole ,kar smo včeraj gledali ne bi zgodilo nikoli....bi počakali!!Nobenega spoštovanja ni več med ekipami in kolesarji!!

Se popolno,a strinjam. Počakal je Urlicha, ko je le ta padel in potem dirko tudi zmagal, pa sta se oba borila za zmagovalca Toura.

boyan64 25.05.2017 10:09

Samo če je dirka je dirka. Zakaj bi se čakali. Kot da bi nekdo čakal Rosija, ker je padel.

Nikita 25.05.2017 10:21
@bobo:

Zakarin je 1. pojačal tempo po Dumoulanovem sranju! Je pa res, da je mel spredaj v begu Kruijswijka, ki mu je direkten konkurent za GC....

Težko je tle bit pameten...

Čisto pravilna ugotovitev, kar se mene tiče.

 

In še en dokaz, da bodo sedaj ugibanja, špekulacije, omenjanje fair-playa in vsega tega ne bi bilo, če bi bila prepovedana radijska zveza. Verjetno potem niti ne bi vedeli, da je vodilnega napadla "sraćka"?

kuki12 25.05.2017 10:32
@boyan64:

Samo če je dirka je dirka. Zakaj bi se čakali. Kot da bi nekdo čakal Rosija, ker je padel.

Bojan, če pogledaš zgodovino Gira, se je vedno počakalo roza majico, če je le ta imela tehnične ali podobne težave, tudi fiziološke. Nekdaj nepisano pravilo in fair play, ki pa kot kaže izginja. Motociklizem ni kolesarstvo.

boyan64 25.05.2017 10:34

Vsaj pač dirka in ni prvi kriv, če ima nekdo prebavne motnje ali kaj drugega. Se dirka naprej.

Potem bi pri nogometu bilo fairplay, če gre nogometaš nasprotnega moštva iz igrišča na zdravniško pomoč, da gre za toliko časa ven tudi nekdo iz mojega moštva itd, itd.....

boyan64 25.05.2017 10:35
@kuki12:
@boyan64:

Samo če je dirka je dirka. Zakaj bi se čakali. Kot da bi nekdo čakal Rosija, ker je padel.

Bojan, če pogledaš zgodovino Gira, se je vedno počakalo roza majico, če je le ta imela tehnične ali podobne težave, tudi fiziološke. Nekdaj nepisano pravilo in fair play, ki pa kot kaže izginja. Motociklizem ni kolesarstvo.

Ja mogoče je bilo. Kaj vem. Morda bi bilo prav. Ampak viteštvo izginja in vsak se bori za svoje.

Morda bi moral pa v takem primeru nastopiti " varnostni avto" in zaustaviti prve???

kuki12 25.05.2017 10:39
@boyan64:
@kuki12:
@boyan64:

Samo če je dirka je dirka. Zakaj bi se čakali. Kot da bi nekdo čakal Rosija, ker je padel.

Bojan, če pogledaš zgodovino Gira, se je vedno počakalo roza majico, če je le ta imela tehnične ali podobne težave, tudi fiziološke. Nekdaj nepisano pravilo in fair play, ki pa kot kaže izginja. Motociklizem ni kolesarstvo.

Ja mogoče je bilo. Kaj vem. Morda bi bilo prav. Ampak viteštvo izginja in vsak se bori za svoje.

Popolnoma se strinjam. Na vsakem koraku čutimo te spremembe. Že na cesti, na kolesarjenju, Bog ne daj, na maratonu, ti malokdo ustavi in ti ponudi pomoč. Nekaterim je pretežko, že pokimat z glavo in vrnit pozdrav. Gremo v čase, ko bo pomebno, da bo le moja rit cela.

*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ