Armstrong v času klasik povabljen v Flandrijo

Armstrong v času klasik povabljen v Flandrijo
15.12.2017 AVTOR: D. Z.
Zagotovo zanimiva poteza organizatorjev dirke po Flandriji. Poteza, ki bo še dvignila veliko prahu. Organizatorji kot posebnega gosta povabili Lancea Armstronga.

1. aprila bo na sporedu ena izmed najprestižnejših enodnevnih klasik v kolesarstvu. Govorimo o dirki po Flandriji, poznani pod imenom Ronde Van Vlaanderen, tudi De Ronde.

Organizatorji za popestritev vsako leto dan prej po isti trasi popeljejo tudi množičo rekreativnih kolesarjev, ki lahko izkusijo znamenite kratke, a strme in tlakovane vzpone. Naslednje leto bodo dva dni pred dirko prvič organizirali tudi posebno poslovno konferenco in na tej konferenci bo poseben gost prav Lance Armstrong.

Američanu so oktobra 2012 odvzeli vseh sedem zmag na dirki po Franciji, obenem ima doživljensko prepoved nastopanja na tekmah. Ne sme pa sodelovati niti pri kakršnihkoli aktivnostih, povezanih s samimi dirkami. Prav zato so morali napovedano sodelovanje odpovedati organizatorji dirke Colorado Classic. Armstrong bi tam sodeloval kot medijski partner s svojim vse bolj popularnim podcastom. Kaj pa Belgijci?

“Lance Armstrong je in ostaja velik šampion. Vseskozi sem čutil, da je bil kaznovan predvsem zaradi njegove arogantnosti, ” je v izjavi za javnost dejal glavni mož skupine Flanders Classic Wouter Vandenhaute: “Z njim sem se srečal oktobra v Washingtonu in spoznal sem, da je to mož, ki se je sprijaznil z usodo. Seveda moramo v kolesarstvu nadaljevati z ostrim bojem proti dopingu, vendar pa se moramo sprijazniti tudi s preteklostjo. Menim, da je prav, da častimo šampione, kot sta Laurent Jalabert in Richard Virenque. Zakaj torej ne bi v kolesarski družini pozdravili tudi Lancea Armstronga in Jana Ullricha? ” Sicer pa je Flanders Classic skupina, ki organizira številne pomembne enodnevne dirke.

Poleg najbolj poznane dirke po Flandriji še Omloop Het Nieuwsblad, Gent-Wevelgem, Dwars door Vlaanderen, Scheldeprijs in Barbantsko puščico. Vandenhaute želi s to potezo pritegniti čim več pozornosti predvsem zaradi novega projekta, ki ga je poimenoval “Tour of Flanders Business Academy: “Vsako leto želimo povabiti vrhunskega govorca. To bo lahko nekdo iz kolesarskega sveta, lahko pa tudi predstavnik kateregakoli drugega športa. Prvi tak govorec bo Armstrong, ki je navdušen nad tem, da bo lahko povedal svojo zgodbo in bo lahko njemu najljubšo enodnevno dirko lahko doživel v živo. To bo zanj nekakšna vrnitev v kolesarstvo. Kar se mene tiče je dobrodošel. ” V video sporočilu se je oglasil tudi Armstrong, ki je dirko po Flandriji označil za posebno klasiko, ki združuje vzpone dirke Liege-Bastogne-Liegein tlakovce Pariz-Roubaixa: “Se že veselim, da vam bom lahko govoril o kolesarstvu. Da bom lahko o svojih izkušnjah govoril odprto, odkrito in transparentno. ”

Značke: Cestno
Komentarji
areh 15.12.2017 07:36

Fer.

lpA

Nikita 15.12.2017 09:07
@areh:

Fer.

lpA

Hmmm

Sergej_Pomurje 15.12.2017 09:15

Pozdravljam pogum organizatorjev, ki niso prav nič "evropski".
LA je ogromno dal kolesarstvu, nekaj zelo malega (začasno) tudi vzel. Njegovo obdobje je bilo eno izmed najbolj inovativnih in razburljivih. Gledanost je dvignil na globalno raven, postal prvi pravi globalni kolesarski super zvezdnik, ki so ga poznali tudi tisti, ki kolesarstva sploh ne spremljajo.

Do tedaj "garažnega" Treka je dvignil med globalne proizvajalce, oni pa ga za zahvalo niti ne omenjajo v svoji avli, kjer stojijo kolesa iz njihove zgodovine. Prav vsi sponzorji in organizatorji so vedno imeli profit od njega in so se ga kasneje v "evropskem" brezjajčnem duhu odrekli. Denar je vračal pa samo on. Večjega fanatičnega in zahrbtnega lova na čarovnice v športu še nisem videl. Na LA-ju je zgorelo vse kar v športu ne štima in to ne štima niti danes. Bivši UCI šef bi moral odgovarjati za takšno osebno maščevanje.
Ne vem če je še kak športnik, ki je v dobrodelne namene zbral toliko denarja.

Na koncu je zlasti zaradi svojega karakterja bistveno preveč izgubil in bil bistveno prestrogo kaznovan. Zasebne tožbe proti njemu si je zaslužil, križanja pa ne.

Dobrodošel nazaj. Verjamem, da lahko še veliko prispeva k razvoju kolesarstva. Z zdajšnjo garnituro fukcionarjev izgubljajo/mo vsi.

Lopata 15.12.2017 09:22

Bolj, kot se odmikamo od LA ere, bolj je jasno, da so bili ukrepi UCI proti njemu zgrešeni. Ne zato, ker bi bil LA pošten, ponižen ali karkoli podobnega, pač pa zato, ker je čedalje bolj jasno, da je bil zgolj žrtveno jagnje, s katerim je UCI prikril svojo nesposobnost in neaktivnost pod pretvezo da so dejansko nekaj naredili. Pesek v oči, kriha in iger za rajo. Dejansko pa je doping še vedno prisoten v kolesarstvu, s to razliko, da je bilo v eri LA to jasno vsem tekmovalcem, v sedanji eri pa se tekmovalci sprenevedajo, da ga ni in da gre za pošten šport, pod mizo pa jih najbrž še vedno velika večina igra umazano igro. 

Nikita 15.12.2017 09:27
@Sergej_Pomurje:

Pozdravljam pogum organizatorjev, ki niso prav nič "evropski".
LA je ogromno dal kolesarstvu, nekaj zelo malega (začasno) tudi vzel. Njegovo obdobje je bilo eno izmed najbolj inovativnih in razburljivih. Gledanost je dvignil na globalno raven, postal prvi pravi globalni kolesarski super zvezdnik, ki so ga poznali tudi tisti, ki kolesarstva sploh ne spremljajo.

Do tedaj "garažnega" Treka je dvignil med globalne proizvajalce, oni pa ga za zahvalo niti ne omenjajo v svoji avli, kjer stojijo kolesa iz njihove zgodovine. Prav vsi sponzorji in organizatorji so vedno imeli profit od njega in so se ga kasneje v "evropskem" brezjajčnem duhu odrekli. Večjega fanatičnega in zahrbtnega lova na čarovnice v športu še nisem videl. NA LA-ju je zgorelo vse kar v športu ne štima in to ne štima niti danes. Bivši UCI šef bi moral odgovarjati za takšno osebno maščevanje.
Ne vem če je še kak športnik, ki je v dobrodelne namene zbral toliko denarja.

Na koncu je zlasti zaradi svojega karakterja bistveno preveč izgubil in bil bistveno prestrogo kaznovan. Zasebne tožbe proti njemu si je zaslužil, križanja pa ne.

Dobrodošel nazaj. Verjamem, da lahko še veliko prispeva k razvoju kolesarstva. Z zdajšnjo garnituro fukcionarjev izgubljajo/mo vsi.

Tudi s tem se lahko vsaj jaz strinjam, kakor s spdnjim kometarjem Lopate.

 

Pri Armstrongu pa me edino hudo, hudo moti, da je bil kot karakter zelo nečloveški do drugih kolesarjev in še kaj, kar niti nismo vedeli prej, predno je afera udarila na plan. Ravno zato sem pri kometarju Areha napisal tisti pomislek, da ne bo dvoma.

 

In po svoje... a lahko križamo nekega obsojenca, kateri je presedel npr. deset, petnajst let ječe zaradi tega in onega in potem... a nima pravice vsaj približno normalno živeti?

Berlingo 15.12.2017 09:57

Dejstvo je, da LA še dolgo ne bo pozabljen. So ga pribijali na križ in mu (kako ironično) ravno s tem podaljšujejo slavo.
Medtem ko enih prdcev iz "organizacij" UADA, USADA in podobnih, ne pomni niče več. Ker so pač niko i ništa.

Ajde fantje iz SLO biciklizma in tuirizma, imejte jajca in Lanca A. povabite na Marton Franja, Goni Pony na Vršič, kot gosta na ogled Slovenskega toura. Odlična medijska odmevnost in posledično reklama za Slovenijo. In priznanje njemu, da je res car.

SODROVC 15.12.2017 09:57

Če bi takoj priznal in še koga zašpecal (kot so drugi), bi bil danes Gospod LA. Tudi pri nas so kolesarji, ki imajo kolesa TREK, še iz časov LA-ja. Tudi po dva imajo doma. 

kawasaki 15.12.2017 10:11

LA je zakon.Pri 14. letih je že tekmoval v triatlonu, pri 15. pa se na kolesu odpeljal vsem najboljšim triatloncem.Škoda ,da ni nadaljeval v triatlonu.

Vagabund.

sixsl 15.12.2017 10:11

Sam sem lih v obdobju LA začel nekoliko bolj spremljati kolesarsto, pa nisem bil njegov fan. Imel je res neko karizmo, da te je potegnil v ta šport. Karakter ga je pa pač uničil, ker je res nizkoten.Če pa danes pogledamo  4- kratni zmagovalec Toura Froome prava megla, še sreča, da je Sagan, da zadevo popestri, ker drugače bi bilo vse skupaj bolj žalostno.

Berlingo 15.12.2017 10:32

In potem Sagna je..jo ker sem pa tja kakšno za rit prime. nasmeh

SODROVC 15.12.2017 12:53

LA je bil zajeban za tiste, za katere je vedel, da si niti z dopingom ne bojo pomagali priti do zmage oz. do tega, da bi njega premagali. Ni se pa več pustil "premagari" odkar je pustil Pantaniju, ja zmagal na tistem vzponu. Pol je pa najedal in LA je imel teaga pokn k..ac

kovit 15.12.2017 13:15
@Nikita:
@Sergej_Pomurje:

Pozdravljam pogum organizatorjev, ki niso prav nič "evropski".
LA je ogromno dal kolesarstvu, nekaj zelo malega (začasno) tudi vzel. Njegovo obdobje je bilo eno izmed najbolj inovativnih in razburljivih. Gledanost je dvignil na globalno raven, postal prvi pravi globalni kolesarski super zvezdnik, ki so ga poznali tudi tisti, ki kolesarstva sploh ne spremljajo.

Do tedaj "garažnega" Treka je dvignil med globalne proizvajalce, oni pa ga za zahvalo niti ne omenjajo v svoji avli, kjer stojijo kolesa iz njihove zgodovine. Prav vsi sponzorji in organizatorji so vedno imeli profit od njega in so se ga kasneje v "evropskem" brezjajčnem duhu odrekli. Večjega fanatičnega in zahrbtnega lova na čarovnice v športu še nisem videl. NA LA-ju je zgorelo vse kar v športu ne štima in to ne štima niti danes. Bivši UCI šef bi moral odgovarjati za takšno osebno maščevanje.
Ne vem če je še kak športnik, ki je v dobrodelne namene zbral toliko denarja.

Na koncu je zlasti zaradi svojega karakterja bistveno preveč izgubil in bil bistveno prestrogo kaznovan. Zasebne tožbe proti njemu si je zaslužil, križanja pa ne.

Dobrodošel nazaj. Verjamem, da lahko še veliko prispeva k razvoju kolesarstva. Z zdajšnjo garnituro fukcionarjev izgubljajo/mo vsi.

Tudi s tem se lahko vsaj jaz strinjam, kakor s spdnjim kometarjem Lopate.

 

Pri Armstrongu pa me edino hudo, hudo moti, da je bil kot karakter zelo nečloveški do drugih kolesarjev in še kaj, kar niti nismo vedeli prej, predno je afera udarila na plan. Ravno zato sem pri kometarju Areha napisal tisti pomislek, da ne bo dvoma.

 

In po svoje... a lahko križamo nekega obsojenca, kateri je presedel npr. deset, petnajst let ječe zaradi tega in onega in potem... a nima pravice vsaj približno normalno živeti?

Kar naj živi, samo na kraj zločina se mu ni treba vračat. Mislim da bi dostojno preživel tudi brez tega. Čista provokacija , vse za biznis. Škoda ker ni fasal še doživljensko prepoved približevanja športnim dogodkom.

ckr.si. 15.12.2017 13:55
@kovit:
@Nikita:
@Sergej_Pomurje:

Pozdravljam pogum organizatorjev, ki niso prav nič "evropski".
LA je ogromno dal kolesarstvu, nekaj zelo malega (začasno) tudi vzel. Njegovo obdobje je bilo eno izmed najbolj inovativnih in razburljivih. Gledanost je dvignil na globalno raven, postal prvi pravi globalni kolesarski super zvezdnik, ki so ga poznali tudi tisti, ki kolesarstva sploh ne spremljajo.

Do tedaj "garažnega" Treka je dvignil med globalne proizvajalce, oni pa ga za zahvalo niti ne omenjajo v svoji avli, kjer stojijo kolesa iz njihove zgodovine. Prav vsi sponzorji in organizatorji so vedno imeli profit od njega in so se ga kasneje v "evropskem" brezjajčnem duhu odrekli. Večjega fanatičnega in zahrbtnega lova na čarovnice v športu še nisem videl. NA LA-ju je zgorelo vse kar v športu ne štima in to ne štima niti danes. Bivši UCI šef bi moral odgovarjati za takšno osebno maščevanje.
Ne vem če je še kak športnik, ki je v dobrodelne namene zbral toliko denarja.

Na koncu je zlasti zaradi svojega karakterja bistveno preveč izgubil in bil bistveno prestrogo kaznovan. Zasebne tožbe proti njemu si je zaslužil, križanja pa ne.

Dobrodošel nazaj. Verjamem, da lahko še veliko prispeva k razvoju kolesarstva. Z zdajšnjo garnituro fukcionarjev izgubljajo/mo vsi.

Tudi s tem se lahko vsaj jaz strinjam, kakor s spdnjim kometarjem Lopate.

 

Pri Armstrongu pa me edino hudo, hudo moti, da je bil kot karakter zelo nečloveški do drugih kolesarjev in še kaj, kar niti nismo vedeli prej, predno je afera udarila na plan. Ravno zato sem pri kometarju Areha napisal tisti pomislek, da ne bo dvoma.

 

In po svoje... a lahko križamo nekega obsojenca, kateri je presedel npr. deset, petnajst let ječe zaradi tega in onega in potem... a nima pravice vsaj približno normalno živeti?

Kar naj živi, samo na kraj zločina se mu ni treba vračat. Mislim da bi dostojno preživel tudi brez tega. Čista provokacija , vse za biznis. Škoda ker ni fasal še doživljensko prepoved približevanja športnim dogodkom.

Nekaterim je v resnici težko v življenju!presenečen

maticek 15.12.2017 14:05

Jest pa upam, da bo tud Kevin Spacey še kšno dobro vlogo dobu...

duke 15.12.2017 15:51
@Nikita:

Pri Armstrongu pa me edino hudo, hudo moti, da je bil kot karakter zelo nečloveški do drugih kolesarjev in še kaj, kar niti nismo vedeli prej, predno je afera udarila na plan. Ravno zato sem pri kometarju Areha napisal tisti pomislek, da ne bo dvoma.

 

In po svoje... a lahko križamo nekega obsojenca, kateri je presedel npr. deset, petnajst let ječe zaradi tega in onega in potem... a nima pravice vsaj približno normalno živeti?

Velika večina VRHUNSKIH športnikov (v svetovnem merilu), je psihičev tako ali drugače, še posebej, ko ni v bližini javnosti. Pa s tem ne mislim nič slabega, ampak očitno tako je, če hočeš uspeti, biti vrhunski. Za publiko nasmeh, ko ugasnejo kamere pa.....
Tudi med našimi, bi se kak našel kaže jezik 

hmm 15.12.2017 19:20
@Lopata:

Bolj, kot se odmikamo od LA ere, bolj je jasno, da so bili ukrepi UCI proti njemu zgrešeni. Ne zato, ker bi bil LA pošten, ponižen ali karkoli podobnega, pač pa zato, ker je čedalje bolj jasno, da je bil zgolj žrtveno jagnje, s katerim je UCI prikril svojo nesposobnost in neaktivnost pod pretvezo da so dejansko nekaj naredili. Pesek v oči, kriha in iger za rajo. Dejansko pa je doping še vedno prisoten v kolesarstvu, s to razliko, da je bilo v eri LA to jasno vsem tekmovalcem, v sedanji eri pa se tekmovalci sprenevedajo, da ga ni in da gre za pošten šport, pod mizo pa jih najbrž še vedno velika večina igra umazano igro. 


Vsebinsko drži, ne gre pa splegledati dejstva, da UCI le profitno "politična" organizacija, ki za denar naredi marsi kaj.   

(dobro je vedeti, da je LA že imel vabilo za vztop v politiko in lepe možnosti, da postane senator in še kaj več. Nasprotniki niso izbirali sredstev in denarja saj so imeli lepo priliko uničit (makar amerški mit), da se ga zabremza. Zato je bila pa kazen Uci-a preko pritiskov Usade nerazumno velika. 

@Berlingo:

Dejstvo je, da LA še dolgo ne bo pozabljen. So ga pribijali na križ in mu (kako ironično) ravno s tem podaljšujejo slavo.
Medtem ko enih prdcev iz "organizacij" UADA, USADA in podobnih, ne pomni niče več. Ker so pač niko i ništa.

Ajde fantje iz SLO biciklizma in tuirizma, imejte jajca in Lanca A. povabite na Marton Franja, Goni Pony na Vršič, kot gosta na ogled Slovenskega toura. Odlična medijska odmevnost in posledično reklama za Slovenijo. In priznanje njemu, da je res car.


Pravilno razmišljaš, še vedno je magnet in bi privabil ogromno kolesarjev tudi iz sosednjih držav.

Še sam bi se vsedel na kolo, da naredim kašen km zraven nasmeh




TEX 15.12.2017 21:48

Belgijski spektakel na kockah in hribčkih ravno ne rabi neke reklame. V družbi kolegov dvakrat prevozil srednjo 145 km dolgo kockasto preizkušnjo . Na prireditev en dan pred pravo dirko pride kakih 15 do 16 k navdušencev s celega sveta , ne vem če glih rabijo Lanca ??  No že vejo , denarja ni nikol premal.zlati kljun

SODROVC 16.12.2017 09:18
@duke:

Velika večina VRHUNSKIH športnikov (v svetovnem merilu), je psihičev tako ali drugače, še posebej, ko ni v bližini javnosti. Pa s tem ne mislim nič slabega, ampak očitno tako je, če hočeš uspeti, biti vrhunski. Za publiko nasmeh, ko ugasnejo kamere pa.....
Tudi med našimi, bi se kak našel kaže jezik 

En Avstralc (CE, bivši mtb-ker), se tudi pred kamerami ni bremzal. Enkrat je enga novinarja napi.dil, da bu glavo odtrgal. Ker ga je prijel za ramo, ko ga je hotel interview-ati. presenečen 

duke 16.12.2017 11:50
@SODROVC:

En Avstralc (CE, bivši mtb-ker), se tudi pred kamerami ni bremzal. Enkrat je enga novinarja napi.dil, da bu glavo odtrgal. Ker ga je prijel za ramo, ko ga je hotel interview-ati. presenečen 

so tudi taki, ki imajo nerodne žene/punce....večkrat padejo po stopnicah, zadanejo vogal stene...

SODROVC 16.12.2017 13:09
@duke:
@SODROVC:

En Avstralc (CE, bivši mtb-ker), se tudi pred kamerami ni bremzal. Enkrat je enga novinarja napi.dil, da bu glavo odtrgal. Ker ga je prijel za ramo, ko ga je hotel interview-ati. presenečen 

so tudi taki, ki imajo nerodne žene/punce....večkrat padejo po stopnicah, zadanejo vogal stene...

Pa nej pol še kdo reče, da doping nima stranskih učinkov. ;)

kovit 16.12.2017 20:48
@ckr.si.:
@kovit:
@Nikita:
@Sergej_Pomurje:

Pozdravljam pogum organizatorjev, ki niso prav nič "evropski".
LA je ogromno dal kolesarstvu, nekaj zelo malega (začasno) tudi vzel. Njegovo obdobje je bilo eno izmed najbolj inovativnih in razburljivih. Gledanost je dvignil na globalno raven, postal prvi pravi globalni kolesarski super zvezdnik, ki so ga poznali tudi tisti, ki kolesarstva sploh ne spremljajo.

Do tedaj "garažnega" Treka je dvignil med globalne proizvajalce, oni pa ga za zahvalo niti ne omenjajo v svoji avli, kjer stojijo kolesa iz njihove zgodovine. Prav vsi sponzorji in organizatorji so vedno imeli profit od njega in so se ga kasneje v "evropskem" brezjajčnem duhu odrekli. Večjega fanatičnega in zahrbtnega lova na čarovnice v športu še nisem videl. NA LA-ju je zgorelo vse kar v športu ne štima in to ne štima niti danes. Bivši UCI šef bi moral odgovarjati za takšno osebno maščevanje.
Ne vem če je še kak športnik, ki je v dobrodelne namene zbral toliko denarja.

Na koncu je zlasti zaradi svojega karakterja bistveno preveč izgubil in bil bistveno prestrogo kaznovan. Zasebne tožbe proti njemu si je zaslužil, križanja pa ne.

Dobrodošel nazaj. Verjamem, da lahko še veliko prispeva k razvoju kolesarstva. Z zdajšnjo garnituro fukcionarjev izgubljajo/mo vsi.

Tudi s tem se lahko vsaj jaz strinjam, kakor s spdnjim kometarjem Lopate.

 

Pri Armstrongu pa me edino hudo, hudo moti, da je bil kot karakter zelo nečloveški do drugih kolesarjev in še kaj, kar niti nismo vedeli prej, predno je afera udarila na plan. Ravno zato sem pri kometarju Areha napisal tisti pomislek, da ne bo dvoma.

 

In po svoje... a lahko križamo nekega obsojenca, kateri je presedel npr. deset, petnajst let ječe zaradi tega in onega in potem... a nima pravice vsaj približno normalno živeti?

Kar naj živi, samo na kraj zločina se mu ni treba vračat. Mislim da bi dostojno preživel tudi brez tega. Čista provokacija , vse za biznis. Škoda ker ni fasal še doživljensko prepoved približevanja športnim dogodkom.

Nekaterim je v resnici težko v življenju!presenečen

takim je vedno potrebno pomagat, ampak nekaterim žal ni pomoči...

*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ