Čustveni Armstrong o izgubljenih milijonih in družini

Čustveni Armstrong o izgubljenih milijonih in družini
19.01.2013 AVTOR: D. Z.
"Videl sem ga, kako me brani. Takrat sem vedel, da mu moram povedati," je o najstarejšem sinu v drugem delu intervjuja z Oprah Winfrey povedal Lance Armstrong.
Milijoni, ki se ne vrnejo
"Vsekakor sem izgubil vsa dohodek v prihodnosti. Lahko pogledate dan, ko so odšli sponzorji. Na to nočem pomisliti. To je bilo 75 milijonov evrov v dnevu ali dveh. Vse je šlo in najbrž se nikoli ne vrne," je dejal Armstrong, ki je po objavi Usadinega poročila in potem po odločitvi Ucija izgubil vse največje sponzorje, kot so Nike, Oakley, Trek Anheuser Busch, RadioShack ...

A, kot sam pravi, to ni bil najtežji trenutek. Za enega izmed takih je označil umik iz organizacije, ki jo je sam ustvaril - Livestronga: "To je bil najbolj ponižujoč dogodek. Tisti klic. Oba dela. Ko sem odstopil kot predsednik, vendar ostal član odbora. A to za ljudi, naše podpornike, ni bilo dovolj. Nekaj tednov kasneje sem dobil naslednji klic. Moral bi se umakniti. Fundacija je kot moj šesti otrok. Ta umik, to je bilo težko."

Usade ni poskušal podkupiti
Armstrong je poudaril, da ga niso prislili v to, vendar se je zavedal, kakšen pritisk je bil to za organizacijo: "To je bilo najboljše za organizacijo, vendar je bolelo kot hudič. To je bil najhuje." Armstrong je v nadaljevanju zavrnil trditev predsednika Ameriške protidopinške agencije Travisa Tygarta, da naj bi leta 2004 Usadi ponudil 250 tisoč ameriških dolarjev:

"Ne, to ni res. To ni res. O tem ne vem nič. Mislim, da so rekli, da je šlo za 250 tisoč dolarjev. To je veliko denarja in za kaj takega bi vedel." Armstrong se ni mogel izgoniti niti fotografiji, ki jo je objavil na twitterju. Na njej smo lahko videli njega, ki lei na kavču, nad njim na steni pa vseh sedem rumenih majic: "To je bilo nekakšno kljubovanje. Zastrašujoče je to, da sem takrat menil, da je to dobra ideja."

Obsojen "na smrt"
Obenem je govoril tudi o kazni - dosmrtni prepovedi nastopanja na vseh tekmovanjih, ki so pod okriljem Usade, medtem ko so tisti, ki so pričali proti njemu, pa čeprav so priznali, dobili zgolj najmanjše možne kazni: Njegovo kazen je primerjal s smrtno kaznijo: "Kazen si zaslužim, vendar nisem prepričan, če smrtno. S tem sem si postlal. Ali bi rad pri 50 ih letih pretekel maraton v Chicagu? Seveda, vendar ga ne morem. Realno gledano mi kazni ne bodo zmanjšali in s tem se moram sprijazniti."

Armstrong je spet poudaril, da po drugi vrnitvi v kolesarsko karavano leta 2009 ni več jemal nedovoljenih poživil. Očitno tudi po zaslugi njegove nekdanje žene Kristin: "Glede nje in mojega dopnga in moje vrnitve. Ona je bila oseba, ki sem jo vprašal, če lahko to storim. Odgovorila mi je, da lahko. Vendar pod enim pogojem. Da nikoli več ne prestopim tiste meje."

Najstarejši otrok ga je branil
Priznal je še, da so osebe, ki so vedele, kaj počne, obenem pa je dodal, da takrat žena Kristin ni bila del vsega skupaj: "Ni bila tako radovedna. Mogoče niti ni hotela vedeti. Vedela je, kar je morala." Armstrong je v nadaljevanju razkril, da hodi na terapijo, obenem pa, da je bil eden izmed razlogov, zakaj je priznal, tudi najtstarejši sin Luke, ki ima zdaj 13 let.

"Videl sem ga, kako me brani. Takrat sem vedel, da mu moram povedati. Nikoli me tega ni vprašal. Oče, ali je res? On mi zaupa. Rekel sem mu. Glej, o tvojem očetu se veliko govori. Je goljufal, ni goljufal. Hočem ti povedati, da je vse res. Ni me več trebra braniti. Če ti kdo kaj reče, me ne brani. Samo reci, da sem se opravičil."

"To so grde stvari"
Armstrong se je spet opravičil za vse, kar je storil. "Dokler bom moral, bom odplačeval dolgove, pa čeprav vem, da veliko ljudi ne bom mogel več pridobiti na svojo stran. Padel sem zelo nizko, ko nisem vedel, če bom preživel. A tega ne moreš primerjati z rakom. Je blzu, vseeno pa ni tako hudo. Vendar sem optimist in rad gledam naprej." Oprah ga je še vprašala, če se počuti osramočeno, odgovor pa je bil jasen: "Seveda. A tudi ponižno, sram me je. To so grde stvari."
Značke: Cestno
Komentarji
anubis 19.01.2013 10:17

Tako, kot si sam grd...

Jastreb 19.01.2013 10:37

s takim intervjujem in mogoče z še kakšno knjigo bo ogromno zaslužil........ ne razumem zakaj bi priznaj dopingiranje zgolj zaradi udeležbe na nekih "rekreativnih" dirkah, kot da ne bi imel že dovolj tekmovanj za sabo.

Sergej_Pomurje 19.01.2013 10:48

Lance niti ene poteze ne potegne na pamet. Če ne bi bil vmes denar, ne bi dal preračunljivega intervjuja. Ko je rekel, da bo odkrit, je držal figo v žepu, kar je razumljivo. Ne more odkrito odgovarjat brez da bi namočil celo vrsto podjetij, uradnikov in kolesarjev. On se ne čuti odgovornega prekiniti omerte, saj si je ni sam zmislil in mu je dobro služila.
Z Oprah si bosta verjetno razdelila denar od oglasov in to je šele začetek. Če ne bo nikogar namočil, smo lahko prepričani, da se bo to kompenziralo.
Kot kolesarja ga še vedno občudujem in mislim, da glede na okoliščine ni "goljufal". Zasebno verjetno res ni bil kaj prida, ker je bil vedno v centru lastnega vesolja. O otrocih je govoril samo, ko mu je šlo slabo in je ostal brez opcij.

Jastreb 19.01.2013 10:50

Sergej, se povsem strinjam z tabo.

merimeri01 19.01.2013 12:58

Tistim, ki jim je bil tak pri srcu ga zaj lahko povabite na FRANJO,..ali pa na POLI maraton ,..tam dosti hrane!!

Nekje smo tak vsi vedeli kaj se dogaja z njim vsak, ki vsaj malo kolesari to ve,..da je bil vedno pod dopinkom!!

Zajebanec 19.01.2013 13:23
@merimeri01:

 

Nekje smo tak vsi vedeli kaj se dogaja z njim vsak, ki vsaj malo kolesari to ve,..da je bil vedno pod dopinkom!!

misliš,da smo nekje Vsi vedeli,ki vsaj malo kolesarimo,da so si prav Vsi pomagali z nedovoljenimi sredstvi do rezultatov,razlika je samo v tem,da je Lance pri tem bil bolj uspešen,ker je imel večje in močnejše zaledje...
ni samo on sam kriv,ker sem 100%en,da je za njim stala cela mašinerija,ki še je zaslužila veliko več kot pa on sam...
Lance je bil samo njihovo orodje do enormnih zaslužkov,nor pa bi bil,če iz tega ne bi nekaj  potegnil tudi zase...
jaz sem ga in ga bom občudoval,čeprav sem vedel,tako kot vsak normalen,da ni bilo vse čisto pri kolesarskih rezultatih,ki jih je dosegal,prav tako se vsaj 90% ostalih kolesarjev poslužuje prepovedanih substanc za dosego boljših rezultatov...
torej mislim,da ni tukaj samo Lance problem,zdaj trenutno seveda je,ker pa so spet hijene zavohale denar,mora šov iti naprej,in Armstrong ga je dal s tem "priznanjem" pri Oprah,ki bo obema navrglo veliko denarja...
oba se pa bosta smejala takim butlom,ki imajo povedat toliko čez njega,ko bosta s tem intervjujem zaslužila milijone,ne pozabit,da je tam Amerika,kjer je vedno vse mogoče,tudi to,da tam iz dreka naredijo tudi zlato... 
pljuvači tukaj,spet je Lance profitiral,vi/mi pa bomo spet vsak na svojih bregovih klatili svoje...
je pa vseeno Lance Armstrong,čeprav dopingiranc dosegel največ med vsemi ostalimi kolesarji,ki so pravtako dopingiranci,ampak veliko manj uspešni... 

Prince 19.01.2013 14:44
Iin kaj je dosegel? Mislim, da je vsak, ki je vsaj enkrat zmagal Tour dosegel precej več kot on... Sploh mi gre pa na k... ko zdaj ti in tebi podobni nabijate vedno isto. Najprej ste nabijali, da se ni dopingiral, potem, oz. v isti sapi ste rekli, da se drugi tudi (kako tudi, če se pa on ne?), sedaj zahtevate, da se še druge kaznuje... Potem, pametnjakoviči, nabijate, kako so drugi služili z njim... ja normalno, da so, če so vlagali vanj, podpisovali pogodbe ipd., normalno, da so zaslužili, saj je to navadna reč v svetu biznisa. Saj ja vsi delajo za zaslužek!!! Pa vendar so bili prevarani, ogoljufani in prav je, da zahtevajo povrnitev vložka. Še več, tožiti bi ga morali, zaradi tega, ker jim je naredil zelo slabo reklamo in se jih sedaj tretira kot podpornike goljufu. In nenazadnje.... on je to počel izključno zaradi sebe in svojega zaslužka in ga je bolel k... za druge, ki so bili okrog njega. Vi pa pišete tako, kot da so ga drugi s pištolo prisilili, da se je fiksal, da bodo oni lahko služili. Pa še to @Zajebanec... Ko že ravno v vse teme lepiš komentar, da je Lance zate še vedno najboljši kolesar vseh časov. Zame je vsak kolesar, ki čist prevozi npr. Franjo, večji od Lancea. Tak kolesar se lahko mirno pogleda v ogledalo in si reče: Zmagal sem, uspelo mi je.

To je zgolj moje mnenje in nikakor ne zamerim Zajebancu in njegovim somišljenikom, niti jim nočem tega vsiljevati, saj ima prav vsak pravico do svojega prepričanja, ki ga tudi sam spoštujem, čeprav se ne strinjam. Pa veliko srečnih kilometrov želim prav vsem.
Jastreb 19.01.2013 16:13
@Zajebanec:
@merimeri01:

 

Nekje smo tak vsi vedeli kaj se dogaja z njim vsak, ki vsaj malo kolesari to ve,..da je bil vedno pod dopinkom!!

misliš,da smo nekje Vsi vedeli,ki vsaj malo kolesarimo,da so si prav Vsi pomagali z nedovoljenimi sredstvi do rezultatov,razlika je samo v tem,da je Lance pri tem bil bolj uspešen,ker je imel večje in močnejše zaledje...
ni samo on sam kriv,ker sem 100%en,da je za njim stala cela mašinerija,ki še je zaslužila veliko več kot pa on sam...
Lance je bil samo njihovo orodje do enormnih zaslužkov,nor pa bi bil,če iz tega ne bi nekaj  potegnil tudi zase...
jaz sem ga in ga bom občudoval,čeprav sem vedel,tako kot vsak normalen,da ni bilo vse čisto pri kolesarskih rezultatih,ki jih je dosegal,prav tako se vsaj 90% ostalih kolesarjev poslužuje prepovedanih substanc za dosego boljših rezultatov...
torej mislim,da ni tukaj samo Lance problem,zdaj trenutno seveda je,ker pa so spet hijene zavohale denar,mora šov iti naprej,in Armstrong ga je dal s tem "priznanjem" pri Oprah,ki bo obema navrglo veliko denarja...
oba se pa bosta smejala takim butlom,ki imajo povedat toliko čez njega,ko bosta s tem intervjujem zaslužila milijone,ne pozabit,da je tam Amerika,kjer je vedno vse mogoče,tudi to,da tam iz dreka naredijo tudi zlato... 
pljuvači tukaj,spet je Lance profitiral,vi/mi pa bomo spet vsak na svojih bregovih klatili svoje...
je pa vseeno Lance Armstrong,čeprav dopingiranc dosegel največ med vsemi ostalimi kolesarji,ki so pravtako dopingiranci,ampak veliko manj uspešni... 

Dobro napisano!

vladoV 19.01.2013 17:12
@Prince: Iin kaj je dosegel? Mislim, da je vsak, ki je vsaj enkrat zmagal Tour dosegel precej več kot on... Sploh mi gre pa na k... ko zdaj ti in tebi podobni nabijate vedno isto. Najprej ste nabijali, da se ni dopingiral, potem, oz. v isti sapi ste rekli, da se drugi tudi (kako tudi, če se pa on ne?), sedaj zahtevate, da se še druge kaznuje... Potem, pametnjakoviči, nabijate, kako so drugi služili z njim... ja normalno, da so, če so vlagali vanj, podpisovali pogodbe ipd., normalno, da so zaslužili, saj je to navadna reč v svetu biznisa. Saj ja vsi delajo za zaslužek!!! Pa vendar so bili prevarani, ogoljufani in prav je, da zahtevajo povrnitev vložka. Še več, tožiti bi ga morali, zaradi tega, ker jim je naredil zelo slabo reklamo in se jih sedaj tretira kot podpornike goljufu. In nenazadnje.... on je to počel izključno zaradi sebe in svojega zaslužka in ga je bolel k... za druge, ki so bili okrog njega. Vi pa pišete tako, kot da so ga drugi s pištolo prisilili, da se je fiksal, da bodo oni lahko služili. Pa še to @Zajebanec... Ko že ravno v vse teme lepiš komentar, da je Lance zate še vedno najboljši kolesar vseh časov. Zame je vsak kolesar, ki čist prevozi npr. Franjo, večji od Lancea. Tak kolesar se lahko mirno pogleda v ogledalo in si reče: Zmagal sem, uspelo mi je.

To je zgolj moje mnenje in nikakor ne zamerim Zajebancu in njegovim somišljenikom, niti jim nočem tega vsiljevati, saj ima prav vsak pravico do svojega prepričanja, ki ga tudi sam spoštujem, čeprav se ne strinjam. Pa veliko srečnih kilometrov želim prav vsem.

Zajebanko, dej kej odgovori na zgoraj napisano, proosim?

Zajebanec 19.01.2013 18:03
@vladoV:

Zajebanko, dej kej odgovori na zgoraj napisano, proosim?

kaj naj odgovorim,saj je napisal,da je to zgolj njegovo mnenje,moje si tudi prebral malo višje...
jaz sem napisal,da je zame bil in bo najboljši in največji,nikogar ni ubil,ne pravim pa,da morate zdaj tudi drugi z mano trobit v isti rog...
ne razumem,da so nekateri lahko taki bedaki,da ne razumejo in si nočejo priznati,da v vrhunskem športu brez "dopinga" ne gre...
dopingiranci so bili in bodo ostali,tako v kolesarstvu,atletiki,doping je prisoten tudi v košarki,nogometu,verjetno v vseh vrhunskih športih...
sam se navdušujem bolj za kolesarstvo,čeprav vem,vedo tudi vsi drugi,ki se zdaj delajo pametne in Armstronga obsojajo,da je v kolesarstvu to praksa...amen...
mogoče Armstronga sovražijo,ker je amer,ko pa so dobili Valjavca,pa to ni bilo mogoče,da je prišlo do napake in ne vem kaki odgovori in izgovori so vse takrat bili,da pa bi pošteno priznal pa ne,tudi nekateri tukaj so ga z vsemi štirimi branili...
torej,zame je Valjavec isti "pizdun" kot Armstrong,razlika med njima je le ta,da je Armstrong nekaj priznal kar se je vedelo in je bila praksa v kolesarstvu...
torej moj zaključek,še vedno raje podpiram takega športnika,ki je ljudem več dal kot pa odvzel,čeprav si je do uspehov pomagal tudi na nedovoljeno/dovoljen način... 

 
p.s.ker še bo verjetno kar nekaj tem tukaj na bicikel.com na račun Armstronga,se bom bolj distanciral od njih...ampak mišljenja pa vsekakor ne bom spremenil nikoli o Armstrongu...

Zame kolesarski CAR in LEGENDA kul 

Luftpumpa 19.01.2013 20:50

Lance se smili sam sebi in je prav pateticen.

Zal mu ni za nikogar od vseh ljudi, ki so leta in leta govorili resnico, a jih je predrzno in arogantno javno zalil, zmerjal in zaniceval, naj gre za kolesarskega kolega Floyd Landisa, za marljivo in trdozivo keltko Emmo O'Reilly ali za pogumno Betsy Andreu, trmasto dekle slovanske krvi, hcerko Slovakinje in Srba, ki jo je toliko v hlacah (upam, da se lahko tako tudi za zensko rece), da se Lancu ni pustila ustrahovati.

Ni mu zal za zmerljivke, zalitve in ustrahovanje kolesarskega kolega Tyler Hamiltona. Citat: "When you're on the witness stand, we are going to fucking tear you apart. You are going to look like a fucking idiot. I'm going to make your life a living . . . fucking . . . hell."

Za besede nemenjene Paul Kimmage-u: "You're not worth a chair you sit on."

Ni mu zal za David Walsha. Za Christophe Bassons-a. Za Filippe Simeoni-ja...

 

Lancu je zal le samega sebe.

"Do you regret comeback?"
"Yes, of course, otherwise I wouldn't be sitting here."

Lancu je zal za 75 milijonov sponzorskega denarja, ki so odplavali v enem samem dnevu. Zal mu je, da ne more biti vec aroganten nastopac. Zal, da mu nihce vec ne bo lezel v rit. Predvsem pa se ze danes dobro zaveda, kako zelo bo to pogresal.

 

Meni osebno je zal, da Lance se vedno ne ve, da se srece ne isce v denarju ampak v srcu.

 

Ampak tako pac je. Male grehe kaznuje ljubi Bog takoj, velike grehe kaznuje zivljenje. 

 

Grande Dixence 19.01.2013 21:21

Dajmo mogoče kaj pokomentirat največje dopinške "dosežke" v kolesarstvu:

1. Akcija Floyda Landisa na Touru 2006 v etapi do Morzine. Kaj čuda je naredil testosteron.
2. Mr. 60 % Bjarne Riis in njegovo leto 1996.
3. V letih Armstrongovega zmagoslavja pravzaprav nikoli ni imel zares slabega dne. To je bila verjetno že posledica ustrezne medicinske oskrbe. Kar nekaj je bilo že napisanega glede zdravljenja raka in zdravil, ki so mu kasneje omogočili boljše dosežke (npr. dodajanje EPA). Sam je sicer zanikal, da bi se rak lahko pojavil ravno zaradi jemanja nedovoljenih poživil pred nastankom bolezni.


Tako kot so včeraj Stare, Hauptman in mislim da Dvoršak komentirali v Odmevih, da bo vendarle prišlo do nove dobe kolesarstva pa sam dvomim, da bo kaj bolje. Že samo 2-letna prepoved tekmovanja (ne samo v kolesarstvu) daje skesancem vedno nove in nove priložnosti.   


Ta dva sta mi ostala najbolj v spominu. Tudi Pantani je večkrat na klancih delal čudeže.  


    

nogav1ca 19.01.2013 21:51
@Grande Dixence:


1. Akcija Floyda Landisa na Touru 2006 v etapi do Morzine. Kaj čuda je naredil testosteron.
2. Mr. 60 % Bjarne Riis in njegovo leto 1996.
3. V letih Armstrongovega zmagoslavja pravzaprav nikoli ni imel zares slabega dne. To je bila verjetno že posledica ustrezne medicinske oskrbe. Kar nekaj je bilo že napisanega glede zdravljenja raka in zdravil, ki so mu kasneje omogočili boljše dosežke (npr. dodajanje EPA). Sam je sicer zanikal, da bi se rak lahko pojavil ravno zaradi jemanja nedovoljenih poživil pred nastankom bolezni.  


1. testosteron mu tam ni kaj dosti pomagal, ce sploh kaj. je steroid in ti delujejo bolj na daljsi rok.  vrecka krvi je edina, ki res deluje hitro in da je velika korist. poleg raznih stimulansov, kot kofein.

2. ni samo riis, ostali so bili tudi blizu. pantani je imel namerjene vrednosti ht od okrog 38%, pa do 55% (govorim na pamet, a razlika je bila priblizno taka). tukaj se vidi tudi prednost tistih, ki imajo nizji ht, sploh ko so omejili na 50%. poleg tega imajo se tisti z nizjim ht, ponavadi boljsi izkoristek (efficiency) - koliko energije se bo prevedlo v delo.

3. dvomim, da je EPO v casu zdravljenja raka imel dolgorocen efekt (kak vir?). pa tudi da zaradi enega testisa, je bilo jemanje testosterona upraviceno je bedarija.

andrej74 19.01.2013 21:54

Lepo prosim za pojasnilo, ali se lahko kot doping smatra tudi to, da on med tem, ko natepava "njo" misli na tisto s katero mu je bilo vedno lepo?smeh

kuki12 19.01.2013 22:03
@andrej74:

Lepo prosim za pojasnilo, ali se lahko kot doping smatra tudi to, da on med tem, ko natepava "njo" misli na tisto s katero mu je bilo vedno lepo?smeh

ja, Andrej, seveda je to doping, sam mentalni, hehehe. Tud zame je in bo CAR.

ZALOG 19.01.2013 22:17

Ok, na intervjuju je patetičej...Je pač Američan. Ja je dopingiranec, lagal je sebi,celemu svetu. Ampak ne pozabimo nekaj, premagal je raka. Z zdravljenjemmraka semm kar tesno povezan zadnjih 16 let. In povem vam premagat raka ni  zanemarljiva stvar. Ja imel je super oskrbo, najboljša zdravila... Ampak imel je tudi nekja brez česar se raka ne da premagat.....imej je neizmerno voljo. In to voljo je zelo in uspešno prenašal na druge. Na tisoče, stotisoče, milijone. To je bilo neizmerno dobro delo, tukaj doping nema veze. Tukaj doping ne pomaga. Bil je pozitiven in vlival je upanje. 
Zato je mogoče moralno, da se njegova zgodba kot športnika da na stranski tir, ni je treba pozabit. Ostane naj raje tista pozitivna, tista bki še vedno daje upanje obolelim, da ni nikoli prepozno.
Meni kot kolesar ni bil nikoli všeč, bil pa je za plemenito stvar. 

andrej74 19.01.2013 22:44
@ZALOG:

Ok, na intervjuju je patetičej...Je pač Američan. Ja je dopingiranec, lagal je sebi,celemu svetu. Ampak ne pozabimo nekaj, premagal je raka. Z zdravljenjemmraka semm kar tesno povezan zadnjih 16 let. In povem vam premagat raka ni  zanemarljiva stvar. Ja imel je super oskrbo, najboljša zdravila... Ampak imel je tudi nekja brez česar se raka ne da premagat.....imej je neizmerno voljo. In to voljo je zelo in uspešno prenašal na druge. Na tisoče, stotisoče, milijone. To je bilo neizmerno dobro delo, tukaj doping nema veze. Tukaj doping ne pomaga. Bil je pozitiven in vlival je upanje. 
Zato je mogoče moralno, da se njegova zgodba kot športnika da na stranski tir, ni je treba pozabit. Ostane naj raje tista pozitivna, tista bki še vedno daje upanje obolelim, da ni nikoli prepozno.
Meni kot kolesar ni bil nikoli všeč, bil pa je za plemenito stvar. 


Skupni imenovalec za LA-Ja:


Fant je imel pogum in voljo preseči dotedanje stanje v vrhunskem kolesarstvu.

andrej74. 19.01.2013 22:49

Lancu je treba čestitat, da je zadrogiran tako dobro vozil kolo.

Tudi jaz sem enkrat pokadil joint in se z žurke z biciklom odpeljal domov. Na poti sem se zaletel v cestno svetilko, skoraj sem povozil sosedovega psa in ko sem se mu poskušal ogniti sem zgrmel v graben ob cesti. Našli so me šele zgodaj zjutraj, ko so sosedovi šli v službo. Tako da, zame je on car.

Gregaria 19.01.2013 23:10
@andrej74.:

Lancu je treba čestitat, da je zadrogiran tako dobro vozil kolo.

Tudi jaz sem enkrat pokadil joint in se z žurke z biciklom odpeljal domov. Na poti sem se zaletel v cestno svetilko, skoraj sem povozil sosedovega psa in ko sem se mu poskušal ogniti sem zgrmel v graben ob cesti. Našli so me šele zgodaj zjutraj, ko so sosedovi šli v službo. Tako da, zame je on car.

Tovrstna ''droga'', ki jo je on jemal deluje na popolnoma druge recepterje, preko čisto drugih mehanizmov, kateri so izdatno pripomogli k izboljšanju vseh parametrov, ki si jih prizadeva izboljšat ''čist'' potencialni zmagovalec TDF, kot pa en jointek, ki si si ga privoščil.
Mogoče bi bilo nekoč bolje čestitat ''Il pirati'', Pantaniju, ki pa se je verjetno res nekajkrat prikazal dobro ''nakokan''. Nesporno pa je, da sta oba goljufala, ti pa počel pizdarije.

Sem se ti pa vseeno nasmejala. ;-)
 

Berlingo 20.01.2013 00:50

Dragi čistuni in ostali brezmadežniki:

Nekaj let nazaj sem (verjetno v prilogi Polet) čital pogovor z enim od slovenskih zdravnikov (ne spomnim se več priimka), ki je povedal grozljivo reč. Takole nekako:
Med udeleženci rekreativnih tekmovanj tudi v SLO, je zelo veliko dopingiranih rekreativcev. Ti so za svoje zdravje bolj nevarni kot profiji, ki imajo za seboj ustrezno zdravniško podporo.

Vprašajte se zdaj: Ali ne bi, za dober dosežek na rekreativni tekmi, bili pripravljeni konzumirati čudežnega zvarka?

Težko verjamem, da ni nikogar, ki to bere, ki tega tudi že ni storil! Še težje verjamem, da jih (vas) ni malo število ki bi to tudi storili.

vader 20.01.2013 05:26
@Zajebanec:
@vladoV:

Zajebanko, dej kej odgovori na zgoraj napisano, proosim?

kaj naj odgovorim,saj je napisal,da je to zgolj njegovo mnenje,moje si tudi prebral malo višje...
jaz sem napisal,da je zame bil in bo najboljši in največji,nikogar ni ubil,ne pravim pa,da morate zdaj tudi drugi z mano trobit v isti rog...
ne razumem,da so nekateri lahko taki bedaki,da ne razumejo in si nočejo priznati,da v vrhunskem športu brez "dopinga" ne gre...
dopingiranci so bili in bodo ostali,tako v kolesarstvu,atletiki,doping je prisoten tudi v košarki,nogometu,verjetno v vseh vrhunskih športih...
sam se navdušujem bolj za kolesarstvo,čeprav vem,vedo tudi vsi drugi,ki se zdaj delajo pametne in Armstronga obsojajo,da je v kolesarstvu to praksa...amen...
mogoče Armstronga sovražijo,ker je amer,ko pa so dobili Valjavca,pa to ni bilo mogoče,da je prišlo do napake in ne vem kaki odgovori in izgovori so vse takrat bili,da pa bi pošteno priznal pa ne,tudi nekateri tukaj so ga z vsemi štirimi branili...
torej,zame je Valjavec isti "pizdun" kot Armstrong,razlika med njima je le ta,da je Armstrong nekaj priznal kar se je vedelo in je bila praksa v kolesarstvu...
torej moj zaključek,še vedno raje podpiram takega športnika,ki je ljudem več dal kot pa odvzel,čeprav si je do uspehov pomagal tudi na nedovoljeno/dovoljen način... 

 
p.s.ker še bo verjetno kar nekaj tem tukaj na bicikel.com na račun Armstronga,se bom bolj distanciral od njih...ampak mišljenja pa vsekakor ne bom spremenil nikoli o Armstrongu...

Zame kolesarski CAR in LEGENDA kul 


Košarkaši smo absolutno čisti mežik... popravi izjavo smeh

To zajebanko... I agree with you!!!

alesb 20.01.2013 07:50

Ne vem zakaj recimo Dekerju ne taka kazen. Zdaj je spet dobil ekipo v pro touru. Pa je dolgo lagal, ampak ker je bil bolj nepomemben je dobil manjšo kazen. Lepo je povedal, da so se vsi okoli njega šopali. www.siol.net/sportal/kolesars tvo/2013/01/doping_stalni_spre mljevalec_rabbobanka.aspxPočasi postaja vse brez veze. Še malo pa bom nehal spremljati šport. Ne samo kolesarstva , vsega. Zanimiv je tudi Merxs , ki se zgraža nad Lancom. Me prav zanima, če obstajajo njegovi vzorci. Potem bi verjetno bil tiho. Noben me ne bo prepričal, da se včasih ko ni bilo nobenih kontrol niso šopali. Veliko bolj. Vsi so se borili za denar. Ne sicer za toliko kot danes, vendar so se. Ko je pa denar v igri se pa ogromno ljudi spremeni v lažnivce in goljufe.   

andrej74 20.01.2013 08:36
@andrej74.:

Lancu je treba čestitat, da je zadrogiran tako dobro vozil kolo.

Tudi jaz sem enkrat pokadil joint in se z žurke z biciklom odpeljal domov. Na poti sem se zaletel v cestno svetilko, skoraj sem povozil sosedovega psa in ko sem se mu poskušal ogniti sem zgrmel v graben ob cesti. Našli so me šele zgodaj zjutraj, ko so sosedovi šli v službo. Tako da, zame je on car.


Kretino ti si ABSOLUTEN car!!

Toliko si počen, da ti ni potrebno ničesar kaditi in tudi žurko imaš non stop v glavi.presenečen

kuki12 20.01.2013 08:48
@alesb:

Ne vem zakaj recimo Dekerju ne taka kazen. Zdaj je spet dobil ekipo v pro touru. Pa je dolgo lagal, ampak ker je bil bolj nepomemben je dobil manjšo kazen. Lepo je povedal, da so se vsi okoli njega šopali. www.siol.net/sportal/kolesars tvo/2013/01/doping_stalni_spr e mljevalec_rabbobanka.aspxPočasi postaja vse brez veze. Še malo pa bom nehal spremljati šport. Ne samo kolesarstva , vsega. Zanimiv je tudi Merxs , ki se zgraža nad Lancom. Me prav zanima, če obstajajo njegovi vzorci. Potem bi verjetno bil tiho. Noben me ne bo prepričal, da se včasih ko ni bilo nobenih kontrol niso šopali. Veliko bolj. Vsi so se borili za denar. Ne sicer za toliko kot danes, vendar so se. Ko je pa denar v igri se pa ogromno ljudi spremeni v lažnivce in goljufe.   

10+IN.

Zajebanec 20.01.2013 10:31

vsi vemo,ko pade ena domina,padejo vse,zgleda pa,da se je začelo,čas bo prinesel in na površje bo prišlo vedno več takih zgodb,da je v kolesarstvu bila to praksa...

Doping del kolesarskega poklica 

v naslovu je,da je Armstrong izgubil milijone,samo koliko jih še bo s tem kar se dogaja zdaj le zaslužil... 

ghost 20.01.2013 10:58

V čuzo naj  gre baraba, ne oa tule jokcat, kolk dnara je zgubo!!

vladoV 20.01.2013 11:12
@Zajebanec:
@vladoV:

Zajebanko, dej kej odgovori na zgoraj napisano, proosim?

kaj naj odgovorim,saj je napisal,da je to zgolj njegovo mnenje,moje si tudi prebral malo višje...
jaz sem napisal,da je zame bil in bo najboljši in največji,nikogar ni ubil,ne pravim pa,da morate zdaj tudi drugi z mano trobit v isti rog...
ne razumem,da so nekateri lahko taki bedaki,da ne razumejo in si nočejo priznati,da v vrhunskem športu brez "dopinga" ne gre...
dopingiranci so bili in bodo ostali,tako v kolesarstvu,atletiki,doping je prisoten tudi v košarki,nogometu,verjetno v vseh vrhunskih športih...
sam se navdušujem bolj za kolesarstvo,čeprav vem,vedo tudi vsi drugi,ki se zdaj delajo pametne in Armstronga obsojajo,da je v kolesarstvu to praksa...amen...
mogoče Armstronga sovražijo,ker je amer,ko pa so dobili Valjavca,pa to ni bilo mogoče,da je prišlo do napake in ne vem kaki odgovori in izgovori so vse takrat bili,da pa bi pošteno priznal pa ne,tudi nekateri tukaj so ga z vsemi štirimi branili...
torej,zame je Valjavec isti "pizdun" kot Armstrong,razlika med njima je le ta,da je Armstrong nekaj priznal kar se je vedelo in je bila praksa v kolesarstvu...
torej moj zaključek,še vedno raje podpiram takega športnika,ki je ljudem več dal kot pa odvzel,čeprav si je do uspehov pomagal tudi na nedovoljeno/dovoljen način... 

 
p.s.ker še bo verjetno kar nekaj tem tukaj na bicikel.com na račun Armstronga,se bom bolj distanciral od njih...ampak mišljenja pa vsekakor ne bom spremenil nikoli o Armstrongu...

Zame kolesarski CAR in LEGENDA kul 


Zajebanko za mene je pa ta tip navaden gnoj in to veš od kdaj?Ne od malo pred kratkim ko so ga odkrili, ampak od takrat ko sem prebral njegovo knjigo v kateri je kar nekajkrat omenil kakšna svinja je bil njegov oče, ker ju je zapustil z mamo samo. Napisal je da on tega svoji ženi ne bi tega  NIKOLI  storil in da svoje žene in otrok ne bi nikoli zapustil. In glej ga gnoja, nekaj let kasneje je spizdil z pevko , potem je še njo nategnil sedaj pa menja ženske skorav vsako leto. Njegov oče je bil verjetno v primerjavi s tem gnojem pravi svetnik. Njegovo življenje je ena sama laž.

Zajebanec 20.01.2013 11:29

vladoV,ta tvoj zapis me spominja ne nekoga,ki ga nekateri slavijo danes kot heroja pri nas,tudi ta je zapustil nekoga,v knjigi je svojega očeta opisal ne kot svinjo ampak kot heroja,čeprav si je vse to izmislil,da bi izpadlo vse lepše,laže,potvarja,ponarej a in uničuje življenja...
vidiš zaradi tega pa imam raje take heroje kot je Lance,verjamem,da za svoje otroke dobro skrbi,prav tako so verjetno njegove babe dobile kar lepe denarce,ko jih je zapustil,če vemo,da je tam Amerika,kjer se tem stvarem streže drugače kot pa pri nas,kjer moškega slečejo,ko se ločujejo,če pa je babe zapustil jih je verjetno upravičeno,če vemo,da se nekatere koke lepijo na take zaradi denarja...takim pravimo "keš pičke",ko pa to ugotoviš,pa si seveda zasluži brco v rit...

kuki12 20.01.2013 12:24
@vladoV:
@Zajebanec:
@vladoV:

Zajebanko, dej kej odgovori na zgoraj napisano, proosim?

kaj naj odgovorim,saj je napisal,da je to zgolj njegovo mnenje,moje si tudi prebral malo višje...
jaz sem napisal,da je zame bil in bo najboljši in največji,nikogar ni ubil,ne pravim pa,da morate zdaj tudi drugi z mano trobit v isti rog...
ne razumem,da so nekateri lahko taki bedaki,da ne razumejo in si nočejo priznati,da v vrhunskem športu brez "dopinga" ne gre...
dopingiranci so bili in bodo ostali,tako v kolesarstvu,atletiki,doping je prisoten tudi v košarki,nogometu,verjetno v vseh vrhunskih športih...
sam se navdušujem bolj za kolesarstvo,čeprav vem,vedo tudi vsi drugi,ki se zdaj delajo pametne in Armstronga obsojajo,da je v kolesarstvu to praksa...amen...
mogoče Armstronga sovražijo,ker je amer,ko pa so dobili Valjavca,pa to ni bilo mogoče,da je prišlo do napake in ne vem kaki odgovori in izgovori so vse takrat bili,da pa bi pošteno priznal pa ne,tudi nekateri tukaj so ga z vsemi štirimi branili...
torej,zame je Valjavec isti "pizdun" kot Armstrong,razlika med njima je le ta,da je Armstrong nekaj priznal kar se je vedelo in je bila praksa v kolesarstvu...
torej moj zaključek,še vedno raje podpiram takega športnika,ki je ljudem več dal kot pa odvzel,čeprav si je do uspehov pomagal tudi na nedovoljeno/dovoljen način... 

 
p.s.ker še bo verjetno kar nekaj tem tukaj na bicikel.com na račun Armstronga,se bom bolj distanciral od njih...ampak mišljenja pa vsekakor ne bom spremenil nikoli o Armstrongu...

Zame kolesarski CAR in LEGENDA kul 


Zajebanko za mene je pa ta tip navaden gnoj in to veš od kdaj?Ne od malo pred kratkim ko so ga odkrili, ampak od takrat ko sem prebral njegovo knjigo v kateri je kar nekajkrat omenil kakšna svinja je bil njegov oče, ker ju je zapustil z mamo samo. Napisal je da on tega svoji ženi ne bi tega  NIKOLI  storil in da svoje žene in otrok ne bi nikoli zapustil. In glej ga gnoja, nekaj let kasneje je spizdil z pevko , potem je še njo nategnil sedaj pa menja ženske skorav vsako leto. Njegov oče je bil verjetno v primerjavi s tem gnojem pravi svetnik. Njegovo življenje je ena sama laž.

Kar se zasebnega življenja tiče, pa res nikoli ne reci, tega pa jaz ne bom storil. Nikoli ne veš, kdaj pride " ljubezen našega življenja", pa ti hormoni spizdijo in lej ga hudimarja....Pa da nebo pomote, imam urejeno življenje in še prvo ženo, vsaj še trenutno, hehehe, pa kar nekaj križev, nikoli pa ne veš....
Fantje, menim, da se je brez veze preganjat, kdo ima prav in kdo narobe. Vsak ima svoje mišlenje, katerega je potrebno spoštovat, ne pa le po vetru zmerom "scat". www.24ur.com/ekskluziv/zanimi vosti/pes-po-smrti-lastnice-se -vedno-hodi-v-cerkev.html  Primer je zgovoren in poučen.

vladoV 20.01.2013 12:52

Jebalo bi se meni, za njegovo zasebno življenje in ga niti ne bi omenjal , če ne bi v resničnem zasebnem življenju počel ravno to kar je v KNJIGI  gnusno OBSOJAL.

kuki12 20.01.2013 12:57
@vladoV:

Jebalo bi se meni, za njegovo zasebno življenje in ga niti ne bi omenjal , če ne bi v resničnem zasebnem življenju počel ravno to kar je v KNJIGI  gnusno OBSOJAL.

Ja, Slovenci imamo nekaj o zarečenem kruhu....

laufar 20.01.2013 13:33

Največji njegov greh, ampak res ogromen, kriminalen je, da so se morali zaradi njega, oz. zato, da so mu približno lahko parirali, tudi drugi drogirati. V spominu imam izraz Pantanija, ko mu je v klanec Armstrong pobegnil; samo zmajal je z glavo. Gotovo si je mislil, pidomater, jest sm nafiksan ko budala, kako mora biti šele ta! Zame je Armstrong navaden kriminalec, ki je mnogim uničil kariero, da ne rečem življenje........

Pino 20.01.2013 13:43

V glavnem ni (še) iskren. Je pa ispadel tepec, ko mu je Opra pokazala tisto sliko, ko leži pod majicami in se kurči.

image

Berlingo 20.01.2013 14:53
@laufar:

Največji njegov greh, ampak res ogromen, kriminalen je, da so se morali zaradi njega, oz. zato, da so mu približno lahko parirali, tudi drugi drogirati. V spominu imam izraz Pantanija, ko mu je v klanec Armstrong pobegnil; samo zmajal je z glavo. Gotovo si je mislil, pidomater, jest sm nafiksan ko budala, kako mora biti šele ta! Zame je Armstrong navaden kriminalec, ki je mnogim uničil kariero, da ne rečem življenje........


In do Armstronga dopinga ni bilo ?

Aleluja.  

maticek 20.01.2013 15:22
@andrej74.:

Lancu je treba čestitat, da je zadrogiran tako dobro vozil kolo.

Tudi jaz sem enkrat pokadil joint in se z žurke z biciklom odpeljal domov. Na poti sem se zaletel v cestno svetilko, skoraj sem povozil sosedovega psa in ko sem se mu poskušal ogniti sem zgrmel v graben ob cesti. Našli so me šele zgodaj zjutraj, ko so sosedovi šli v službo. Tako da, zame je on car.


Ma, dej nehej nakladat...mežik

andrej74 20.01.2013 15:47
@laufar:

Največji njegov greh, ampak res ogromen, kriminalen je, da so se morali zaradi njega, oz. zato, da so mu približno lahko parirali, tudi drugi drogirati. V spominu imam izraz Pantanija, ko mu je v klanec Armstrong pobegnil; samo zmajal je z glavo. Gotovo si je mislil, pidomater, jest sm nafiksan ko budala, kako mora biti šele ta! Zame je Armstrong navaden kriminalec, ki je mnogim uničil kariero, da ne rečem življenje........


Kakšne pizde so tisti dedci, ki uboge revice spreminjajo v kurbe. Če bi ne ponujali denarja za njihov fu.ec bi one to počele brezplačno.poljub

Pino 20.01.2013 16:41

Še to: Koga misli on, da farba, s tem ko pravi, da se ni več zadeval, ko se je vrnil?
Češ TDF brez dopinga se ne da zmagat, 3. pa lahko prideš. Ma spelji se... 

andrej74 20.01.2013 18:33
@jeti: velonews.competitor.com/2013/ 01/news/aussie-cycling-triath l on-chiefs-call-lance-armstron g -delusional-pathological-liar _ 272035

Bedarije na kubik!
Otrok ves zgrožen ugotovi, da je njegova mati nezaščitena imela spolni odnos z njegovim očetom in ga po devetih mesecih rodila.
Presenečenje samo za bedaka ali nekoga, ki se spreneveda. LA je naredil največjo možno uslugo kolesarskemu športu s tem, ko je povedal, da so vsi pizdice, ker postavljajo koristi pred poštenje.
Kaj se bo zgodilo sedaj v bližnji prihodnosti bomo pa videli. Vprašati se moramo namreč tudi to, kako so mu pri vsem njegovem treningu in po tem še ob izdatni pomoči nedovoljenih substanc nekateri "čisti" kolesarji lahko sledili? Pa,če ravno ne čisto do ciljne črte.

Ununpentium115 20.01.2013 18:40
@jeti: velonews.competitor.com/2013/ 01/news/aussie-cycling-triath l on-chiefs-call-lance-armstron g -delusional-pathological-liar _ 272035

 

Jeti, hvala za zanimivo stran!

 

Cycling Australia president Klaus Mueller has launched a stinging attack on Lance Armstrong, labeling the self-confessed drug cheat delusional following his interview with Oprah Winfrey.

It was the most phony, half-hearted, appalling confession from a bloke who has been so reprehensible in his conduct, Mueller told News Limited newspapers on Sunday.

It was half-baked and pathetic. He's verging on delusional. There was a lack of any real contrition, there was no real apology to the sport to which he's done enormous damage.

That was the most disappointing of all, the lack of acknowledgement to the damage he's done to the sport.

Mueller, a Melbourne barrister who argues that doping should be a criminal offense, said Armstrong's confession was designed to protect his wealth.

Triathlon Australia boss Anne Gripper, former head of the Union Cycliste Internationale's anti-doping unit, agreed with Mueller, labeling Armstrong a bully and compulsive liar who did not deserve a second chance.

He's not (just) a drug cheat. He's a bully, he's a manipulator, he's been incredibly unfair to a whole lot of people and he's a dead-set liar, Gripper told the Australian Associated Press.

Not a single, one-off liar, he's a pathological liar. I don't want those people in our sport.

There has been speculation that Armstrong was driven to confess by a desire to return to professional sport as a marathon runner or triathlete, but Gripper said there was little prospect of that.

However, she said the confession would allow cycling to move on.

The big one was always Lance. I always knew the sport could never, never really move forward until the festering bubble that was. Did he or didn't he, had been fully exposed, she said.

But she remains extremely curious why the U.S. federal investigation into his doping abruptly ended without charges.

I just put it down to this inordinate influence that Lance Armstrong had. That was the only explanation I could come up with, she said. It would be interesting whether there is some review of that investigation.

Cycling Australia's Mueller has promised to implement the key recommendations of an independent review into the sport in Australia, which followed the resignations of men's road coach Matt White and vice president Stephen Hodge after doping revelations.

If you cheat to obtain a financial advantage, it ought to be criminal conduct, he said. He (Armstrong) ought to be thankful he's not getting a protracted view from behind bars.

I have urged the (Australian) government to make cheating in sport, whether it's doping or betting, criminal conduct.

andrej74 20.01.2013 19:38
@Ununpentium115:
@jeti: velonews.competitor.com/2013/ 01/news/aussie-cycling-triath l on-chiefs-call-lance-armstron g -delusional-pathological-liar _ 272035

 

Jeti, hvala za zanimivo stran!

 

Cycling Australia president Klaus Mueller has launched a stinging attack on Lance Armstrong, labeling the self-confessed drug cheat delusional following his interview with Oprah Winfrey.

It was the most phony, half-hearted, appalling confession from a bloke who has been so reprehensible in his conduct, Mueller told News Limited newspapers on Sunday.

It was half-baked and pathetic. He's verging on delusional. There was a lack of any real contrition, there was no real apology to the sport to which he's done enormous damage.

That was the most disappointing of all, the lack of acknowledgement to the damage he's done to the sport.

Mueller, a Melbourne barrister who argues that doping should be a criminal offense, said Armstrong's confession was designed to protect his wealth.

Triathlon Australia boss Anne Gripper, former head of the Union Cycliste Internationale's anti-doping unit, agreed with Mueller, labeling Armstrong a bully and compulsive liar who did not deserve a second chance.

He's not (just) a drug cheat. He's a bully, he's a manipulator, he's been incredibly unfair to a whole lot of people and he's a dead-set liar, Gripper told the Australian Associated Press.

Not a single, one-off liar, he's a pathological liar. I don't want those people in our sport.

There has been speculation that Armstrong was driven to confess by a desire to return to professional sport as a marathon runner or triathlete, but Gripper said there was little prospect of that.

However, she said the confession would allow cycling to move on.

The big one was always Lance. I always knew the sport could never, never really move forward until the festering bubble that was. Did he or didn't he, had been fully exposed, she said.

But she remains extremely curious why the U.S. federal investigation into his doping abruptly ended without charges.

I just put it down to this inordinate influence that Lance Armstrong had. That was the only explanation I could come up with, she said. It would be interesting whether there is some review of that investigation.

Cycling Australia's Mueller has promised to implement the key recommendations of an independent review into the sport in Australia, which followed the resignations of men's road coach Matt White and vice president Stephen Hodge after doping revelations.

If you cheat to obtain a financial advantage, it ought to be criminal conduct, he said. He (Armstrong) ought to be thankful he's not getting a protracted view from behind bars.

I have urged the (Australian) government to make cheating in sport, whether it's doping or betting, criminal conduct.


Na sirotinju i zec kurac diže.jok

Mar si se ti stopetnajstnež kaj vprašal kako je prišlo do tega, da se LA v tem trenutku spoveduje v nekem talk showu? Kaj ga je privedlo do tega, da se je odločil na glas povedati stvari, ki so bile vsem, ki imajo okoli sto pik že dolgo jasne. Tebi, ki si tako hudo razgledan to ne bi smelo povzročati slabe volje. Mislim, da nas je kar veliko takšnih, ki nam ni jasen razlog za to priznanje. Kakšne igre potekajo in kdo jih režira?

andrej74. 20.01.2013 19:44

@andrej74:
Kakšne igre potekajo in kdo jih režira? 

 

www.youtube.com/watch?v=MP6Qg Aoxb3Q


www.youtube.com/watch?v=5YrDk cbcvOQ

Dura 20.01.2013 20:16

Ni mi jasno zakaj še ni v zaporu...

anubis 20.01.2013 20:18
@Dura:

Ni mi jasno zakaj še ni v zaporu...

Zato, ker mora zapojet malo bolj kakor je Hamilton in to bo prav kmalu...

andrej74 20.01.2013 20:27
@andrej74.:

@andrej74:
Kakšne igre potekajo in kdo jih režira? 

 

www.youtube.com/watch?v=MP6Qg Aoxb3Q


www.youtube.com/watch?v=5YrDk cbcvOQ


Kretino, fantastično si to napravil!!
Zelo izvirno. Tako kot vse ostalo kar počneš.jok

tauba 20.01.2013 20:28

Še enkrat bi prosil, da se prebere komentar v Pogledih od nasega olimpionika M. Cerarja -  www.pogledi.si/mnenja/kako-iz -krize - potem bo marsikateremu rekreativnemu kolesarju,
da "profijev" ne omenjam, veliko lažje v življenju.
Vrhunski tekmovalni šport je v veliki meri deintegriral moralne/etične vrednote. LA-jeva človekoljubna dejavnost je zame edina stvar, ki je bila velika - srčno upam, da tudi to ni bil blef. 
 

holloB 20.01.2013 20:37
tako priznanje zahteva veliko korajže, ne sam da si je pomagal, tak kot vsi ostali ki so bili takrat pri vrhu, ampak da je priznal, da se je tudi lotil ljudi ki so ga hoteli razkrinkat.. ampak poanti sta 2
če braniš teritorij ga braniš maximalno z vsemi sredstvi
resnica te bo (mogoče) osvobodila
anubis 20.01.2013 20:47
@holloB: tako priznanje zahteva veliko korajže, ne sam da si je pomagal, tak kot vsi ostali ki so bili takrat pri vrhu, ampak da je priznal, da se je tudi lotil ljudi ki so ga hoteli razkrinkat.. ampak poanti sta 2
če braniš teritorij ga braniš maximalno z vsemi sredstvi
resnica te bo (mogoče) osvobodila

Ja sedaj je priznal sicer preračunljivo, pozabljaš pa, da je vsa ta leta zanikal ravno tako preračunljivo...

andrej74 20.01.2013 21:06

Vrhunski lažnjivci lažejo po potrebi. Še malo in vam ne bo več jasno kdaj laže, sedaj ali je morda res lagal pred tem?v zadregi
But show must go on!zlati kljun
There is no business like show business!kul

Luftpumpa 20.01.2013 21:19

Tudi ko se na vse pretege lazes, ti lahko uide resnica; "a slip of the tongue" pri 08:45 min.

www.youtube.com/watch?v=thyFm xusB9E &NR=1

 

Bernard 20.01.2013 21:22
Vse je keš in keša je preveč. Pol so pa p... Tko je že dolg v športu. Lance je za keš naredu vse in še vedno dela vse. Kot rečeno show must go on, pa čeprav je vse skupi že konkretno sick. Ampak tle je stvar jasna, no, morala bi bit jasna. Lahko si frajer, big time, ampak ko te najdejo goljufat na takem kešu, ma da tud najebeš big time. Brez milosti.
jeti 21.01.2013 07:43

bojevit 21.01.2013 09:58
@Berlingo:

Dragi čistuni in ostali brezmadežniki:

Nekaj let nazaj sem (verjetno v prilogi Polet) čital pogovor z enim od slovenskih zdravnikov (ne spomnim se več priimka), ki je povedal grozljivo reč. Takole nekako:
Med udeleženci rekreativnih tekmovanj tudi v SLO, je zelo veliko dopingiranih rekreativcev. Ti so za svoje zdravje bolj nevarni kot profiji, ki imajo za seboj ustrezno zdravniško podporo.

Vprašajte se zdaj: Ali ne bi, za dober dosežek na rekreativni tekmi, bili pripravljeni konzumirati čudežnega zvarka?

Težko verjamem, da ni nikogar, ki to bere, ki tega tudi že ni storil! Še težje verjamem, da jih (vas) ni malo število ki bi to tudi storili.

Kakšen se pa še vseeno najdem

andrej74 21.01.2013 15:06
@bojevit:
@Berlingo:

Dragi čistuni in ostali brezmadežniki:

Nekaj let nazaj sem (verjetno v prilogi Polet) čital pogovor z enim od slovenskih zdravnikov (ne spomnim se več priimka), ki je povedal grozljivo reč. Takole nekako:
Med udeleženci rekreativnih tekmovanj tudi v SLO, je zelo veliko dopingiranih rekreativcev. Ti so za svoje zdravje bolj nevarni kot profiji, ki imajo za seboj ustrezno zdravniško podporo.

Vprašajte se zdaj: Ali ne bi, za dober dosežek na rekreativni tekmi, bili pripravljeni konzumirati čudežnega zvarka?

Težko verjamem, da ni nikogar, ki to bere, ki tega tudi že ni storil! Še težje verjamem, da jih (vas) ni malo število ki bi to tudi storili.

Kakšen se pa še vseeno najdem


Pri nas v Sloveniji še kače niso strupene kaj šele kakšen športnik. To so zgolj škodoželjna natolcevanja. smeh

Berlingo 21.01.2013 16:25

Potem pa svizec zavije čokolado... v zadregi

Ununpentium115 21.01.2013 17:21
@andrej74:


Mar si se ti stopetnajstnež kaj vprašal kako je prišlo do tega, da se LA v tem trenutku spoveduje v nekem talk showu? Kaj ga je privedlo do tega, da se je odločil na glas povedati stvari, ki so bile vsem, ki imajo okoli sto pik že dolgo jasne. Tebi, ki si tako hudo razgledan to ne bi smelo povzročati slabe volje. Mislim, da nas je kar veliko takšnih, ki nam ni jasen razlog za to priznanje. Kakšne igre potekajo in kdo jih režira?

 

Tako je! Kot si pravilno opazil imam jaz 115 pik.

 

Tvoj IQ je očitno le 74.

Tudi prav.

ooo 21.01.2013 17:58

evo pa bo Hollywood imel scenari za film
 
 www.siol.net/scena/film/novic e/2013/01/armstrong_film.aspx

andrej74 21.01.2013 18:33
@Ununpentium115:
@andrej74:


Mar si se ti stopetnajstnež kaj vprašal kako je prišlo do tega, da se LA v tem trenutku spoveduje v nekem talk showu? Kaj ga je privedlo do tega, da se je odločil na glas povedati stvari, ki so bile vsem, ki imajo okoli sto pik že dolgo jasne. Tebi, ki si tako hudo razgledan to ne bi smelo povzročati slabe volje. Mislim, da nas je kar veliko takšnih, ki nam ni jasen razlog za to priznanje. Kakšne igre potekajo in kdo jih režira?

 

Tako je! Kot si pravilno opazil imam jaz 115 pik.

 

Tvoj IQ je očitno le 74.

Tudi prav.


Ne!
Se opravičujem, če sem Vas zavajal, ni res. Številka ni točna. V resnici je precej nižja, zelo nizka. Le kaj mi je bilo, da sem tako grdo izkoristil možnost kogarkoli od Vas zavesti v lažno prepričanje, da je "prava" in sem tako brihten kot to tam piše. Še enkrat, ni res........jok

PS.
Za IQ tam okoli 115 bi pa verjetno prodal tudi ledvico.smeh(svinjsko ali govejo seveda, da ne bo pomote).

laufar 21.01.2013 18:58

Dosadan si ko driska!

*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ