Grega Bole: "Vsak bi bil slabe volje"

Grega Bole: "Vsak bi bil slabe volje"
28.09.2015 AVTOR: D. Z.
Grega Bole je vsekakor eden izmed največjih osmoljenec cestne dirke svetovnega prvenstva. Zaradi težav z verigo je ostal brez vidnejše uvrstitve.

Na spletni strani KZS so objavili članek z izjavami nekaterih slovenskih kolesarjev. Med temi je tudi Grega Bole, ki se je na cestni dirki odlično vozil, vendar pa ga je manj kot tri kilometre pred ciljem ustavila tehnična težava. »Mislim, da bi bil vsak slabe volje. Ekipa je 258 km garala zame. Potem pa ta smola s kolesom. Kaj naj rečem. Tako se je zgodilo. Sam nisem nič kriv, ne morem pomagati. Ne govorim, da bi bil v medaljah, bi pa bil lahko lepo uvrščen, « je po pisanju KZS najprej dejal Bole, ki je še dodal: »Dirka je tako dolga, da če nimaš krize, je nekaj narobe. Prelomna točka je bila na polovici dirke. Še ena malo pred koncem. Vse sem preživel, dobro sem se počutil v zadnjem krogu. Potem pa tole. «

Tako je bil najboljši slovenski predstavnik Luka Pibernik, tudi državni prvak. Zasedel je 47. mesto: »Dirka je bila klasična belgijska enodnevna. Cel dan je bila borba za pozicije. Težko dirko so v prvem delu naredili Nizozemci, potem v drugem Italijani in Belgijci. Zadnje tri kroge je tisti, ki je še imel kaj v nogah, poskusil biti v ospredju. Pomagal sem reprezentančnim kolegom. Mislim, da sem kar zadovoljivo opravil svoje naloge, « je nekaj svojih občutkov povzel Pibernik. Obenem je še pojasnil, kakšna je bila taktika, saj je sam veljal za pomočnika v reprezentanci: »Želeli smo odigrati na dve karti. Če bi se skupina močno razbila, potem bi dirkali na Grego, na Luka pa, če pride do sprinta. Grega je imel težave, Luki je zmanjkalo moči. Imeli smo smolo. Grega Bole je imel idealno pozicijo pred zadnjo špico. Žal je imel težave z verigo, izgubil je veliko mest. Nimaš kaj, to je kolesarstvo. «

Luka Mezgec je bil tik za Pibernikom, dirko je namreč končal na 48. mestu: »Tri kroge do cilja sem videl, da je zaključek pretežek. Če bi prišel čez kocke, bi bila špica pretežka, da sprintam. Premalo je bilo ravnine pred ciljem. Boletu sem rekel, da je bolje, da dirkamo nanj. Na koncu pa smola zanj. Bil je dobro postavljen, na 15. mestu, jaz sem bil nekje okrog 30. mesta. Za trenutek sem spustil, naredila se je luknja in nisem več ujel skupine. Do predzadnjih kock sem se dobro počutil. Odločalo se je na zadnjem klancu in v sprintu. Zadnji klanec je bil zame pretežek, « je priznal Mezgec. Borut Božič, Kristijan Koren in Marko Kump so odstopili.

Značke: Cestno
Komentarji
shawlee 28.09.2015 08:36

pocasi zamenjat selektorja

nemelk 28.09.2015 09:23

? Kaj pa je selektor v temu primeru kriv? Je bil kakšen biciklist v danem trenutku bolje pripravljen od izbranih, jemogoče kakšen, ki ni bil čez lužo bolj izkušen?

Spet eni kvazi pametni komentarji :)

FAUSTO 28.09.2015 10:51
@nemelk:

? Kaj pa je selektor v temu primeru kriv? Je bil kakšen biciklist v danem trenutku bolje pripravljen od izbranih, jemogoče kakšen, ki ni bil čez lužo bolj izkušen?

Spet eni kvazi pametni komentarji :)

Če se dvema najboljšima v repeazentanci pokvari kolo (in to lih Savčanoma)...potem križat mehanika, ne pa selektorja!!:)

Lumen 28.09.2015 10:52

Prvih 10 kolesarjev je celo leto (ali več) v ospredju, od naših je to edino Špilak in ti ni jasno, kako ga ni tu zraven.

STAR 28.09.2015 11:19
@Lumen:

Prvih 10 kolesarjev je celo leto (ali več) v ospredju, od naših je to edino Špilak in ti ni jasno, kako ga ni tu zraven.


To ve pa samo on - zakaj ga nikoli ni zraven...

Nikita 28.09.2015 11:26
@FAUSTO:
@nemelk:

? Kaj pa je selektor v temu primeru kriv? Je bil kakšen biciklist v danem trenutku bolje pripravljen od izbranih, jemogoče kakšen, ki ni bil čez lužo bolj izkušen?

Spet eni kvazi pametni komentarji :)

Če se dvema najboljšima v repeazentanci pokvari kolo (in to lih Savčanoma)...potem križat mehanika, ne pa selektorja!!:)

... kaj pa, če je mehanik tudi Savčan, a? nedolžen

FAUSTO 28.09.2015 11:44

Nemogoče... potem bi padli na motodopage:)

Nikita 28.09.2015 12:05
@FAUSTO:

Nemogoče... potem bi padli na motodopage:)

... se opravičujem nevednosti... kaj je to?

lujzh 28.09.2015 12:32
@STAR:
@Lumen:

Prvih 10 kolesarjev je celo leto (ali več) v ospredju, od naših je to edino Špilak in ti ni jasno, kako ga ni tu zraven.


To ve pa samo on - zakaj ga nikoli ni zraven...


Razen Špilaka še nekaj ljudi ve, zakaj ga ni zraven, pa na njegovo željo tega ne bomo izdali.
Ima pa prav! 

Kittel 28.09.2015 13:30
@lujzh:
@STAR:
@Lumen:

Prvih 10 kolesarjev je celo leto (ali več) v ospredju, od naših je to edino Špilak in ti ni jasno, kako ga ni tu zraven.


To ve pa samo on - zakaj ga nikoli ni zraven...


Razen Špilaka še nekaj ljudi ve, zakaj ga ni zraven, pa na njegovo željo tega ne bomo izdali.
Ima pa prav! 

Tudi ponovno odlični rezultat Boleta, je potrdil zakaj Simona ni zraven... mežik

STAR 28.09.2015 16:00
@lujzh:
@STAR:
@Lumen:

Prvih 10 kolesarjev je celo leto (ali več) v ospredju, od naših je to edino Špilak in ti ni jasno, kako ga ni tu zraven.


To ve pa samo on - zakaj ga nikoli ni zraven...


Razen Špilaka še nekaj ljudi ve, zakaj ga ni zraven, pa na njegovo željo tega ne bomo izdali.
Ima pa prav! 

No, seveda, nekaj izbrancev vas tudi ve... Ne glede na to kaj oz. kdo se mu je tako zameril, mislim da je zadeva dokaj čudna - tudi z njegove strani.
Verjetno mu pa taka situacija tudi malo paše, glede na to da zgodaj začne sezono in tudi malenkost bolj zgodaj zaključi (samo ugibam mežik)

Kakorkoli, kot je nekdo v drugi temi napisal, nima smisla govorit o tistih ki jih na prvenstvu ni bilo, upam da bodo gospodje na zvezi naredili konkretno analizo in ugotovili ali je selektor naredil maksimum z ekipo ki jo je imel na voljo...

SODROVC 28.09.2015 16:08

TREK Domane kolesa naj jim dajo, baje imajo tako zaščito, da veriga ne "pade dol". zarečeni kruh Sem ravnokar prebral na straneh Extremevital. 

Pinocio 28.09.2015 17:39

Dajte lepo vas prosim,zdaj,ko so popušli na celi črti pa je "tehnična težava"veriga kriva,kaj pa,če je sam kriv in se je zašaltal pa verigo sam sjebal.Sicer pa ni bil sam na svetovnem,če vzamemo in damo skupno oceno moramo priznat,da je bilo za nas to prvenstvo porazno. kul

frano 28.09.2015 17:55
Bravo Sodrovc, bravo Pinocio ... in ketna se mu zgodi prav zadnji krog, junior ..., zadevo pac mora olepsat, ampak on je vsaj oddirkal. Uni trije uni, tolk so vlekl, garal se razdajal ..., za kerga ze?, cakam selektorjev komentar, pred dirko jih je blo precej in ne kar enih ...
SODROVC 28.09.2015 18:53

@ frano, sej meni je res žal za pobe, ampak, če se na SP v dveh kategorijah to s ketno zgodi, pol je res žalost, za vse nas. Se pa zgodi, še prepogosto, zato naj bi pri TREKU "pogruntrali" nekakšen sistem, da se to prepreči.

kolesar64 28.09.2015 19:24

Nekaj komentarjev na Boletovo dirkanje je kar malce ponižujočih. Poglejte njegove rezultate iz največjih dirk, tudi pretekla SP. On je za Špilakom drugi najmočnejši slovenski kolesar. Zgovorna je tudi PSC lestvica www.procyclingstats.com/ranki ngs.php?id=22009. Kolesar, ki namerno meče ketno iz verižnika ali ki ne zna prestavljati ne more doseči takšnih rezultatov.

Jaz zelo verjamem Mezgečevim besedam, ko je rekel, da je bil Graga v poziciji za vrhunski rezultat. Menim, da če ne bi imel okvare na kolesu bi dosegel svoj največji uspeh na SP.  

Zdaj lahko le ugibamo kaj bi bilo, če bi bilo, ampak to ne spremeni dejstev. 

Najboljši Italjan je bil 18. pa zato ni konec italjanskega kolesarstva. Njihovi strokovnjaki pač ocenjujejo, da trenutno nimajo "idealnega" kolesarja za takšne dirke. 

lone_rider 28.09.2015 19:32

Ampak je dejansko bilo veliko tehničnih težav kolesarjev na tem prvenstvu... un bogi Italijan U23 še posebej... pa med elite je tudi vsake tolko kdo sestopil iz kolesa na kockah. Verjetno so vsi šaltali pod polno obremenitvijo.

Notranjik 28.09.2015 20:26

Mogoče bi kakšen insider lahko napisal kaj o kvaliteti opreme in o pogojih:
- priprav, 
- namestitve, ki jo je nudilo vodstvo Kolesarske zveze svojim varovancem. 
Pa ne mislim članov, njim itak vse časti organizator, ostalo se govori, da je bilo katastrofalno in da so posledično fantje kar dobro opravili svoje delo?

-BLAŽ- 28.09.2015 20:44

Isti ste selektorji k fuzbalerji s Fužin, samo na trenirkah imate druge sponzorje krik

 

jabulari 28.09.2015 22:30
@SODROVC:

TREK Domane kolesa naj jim dajo, baje imajo tako zaščito, da veriga ne "pade dol". zarečeni kruh Sem ravnokar prebral na straneh Extremevital. 

A ni famozna elektronika rešila ta problem?

frano 28.09.2015 23:16
@kolesar64:

Nekaj komentarjev na Boletovo dirkanje je kar malce ponižujočih. Poglejte njegove rezultate iz največjih dirk, tudi pretekla SP. On je za Špilakom drugi najmočnejši slovenski kolesar. Zgovorna je tudi PSC lestvica www.procyclingstats.com/ranki ngs.php?id=22009. Kolesar, ki namerno meče ketno iz verižnika ali ki ne zna prestavljati ne more doseči takšnih rezultatov.

Jaz zelo verjamem Mezgečevim besedam, ko je rekel, da je bil Graga v poziciji za vrhunski rezultat. Menim, da če ne bi imel okvare na kolesu bi dosegel svoj največji uspeh na SP.  

Zdaj lahko le ugibamo kaj bi bilo, če bi bilo, ampak to ne spremeni dejstev. 

Najboljši Italjan je bil 18. pa zato ni konec italjanskega kolesarstva. Njihovi strokovnjaki pač ocenjujejo, da trenutno nimajo "idealnega" kolesarja za takšne dirke. 

Res je, le ugibamo lahko kaj bi bilo, ce se ne bi storilo to kar se je, mogoce bi bil Bole celo svetovni prvak .....
copi 29.09.2015 05:20

Tukaj sta krivca lahko samo dva:
Mehanik, ki ne zna nastaviti menjalnika
Kolesar, ki ni pravilno menjal prestave (je potrebno to početi z občutkom)
Izgovor za slab rezultat pa to nikakor ne more biti.

 

frano 29.09.2015 06:23
@copi:

Tukaj sta krivca lahko samo dva:
Mehanik, ki ne zna nastaviti menjalnika
Kolesar, ki ni pravilno menjal prestave (je potrebno to početi z občutkom)
Izgovor za slab rezultat pa to nikakor ne more biti.

 


Točn tko, zdaj se naj pa zmenta ...., ma pa mehanik ( ne bom ga imenoval ) že sam s sabo probleme in potem je pač tko kot je .....

maticek 29.09.2015 10:23

Pa Durejs je za en kurc...  ;)
 

blaz 29.09.2015 10:42

če je krivo slabo delo mehanika, bi se to že verjetno pokazalo dosti prej in ne ravno v zaključku dirke. Mogoče pa le ni tako slabo imeti "bicikl na zajlo".

bluesky 29.09.2015 10:47

Danes je res tanka od junaka do bedaka...Mislim, da je bila taktika naših dobra, pa tudi selektor je sestavil najboljšo možno ekipo. Za Luko se je pač vedlo da bo težko prišel k sebi po prvem in drugem vzponu. Bole žal tehnične težave. Pibernik super opravljena naloga. Ostali zgleda niso uspeli pokriti tistih lukenj ki so nastale in posledica odstop. Tudi Saganu bi lahko padla ketna pred zadnjim krogom in kaj bi rekli. Nikjer ga ni blo videt ko so glavni napadali, nič ni z njim...

hybrid 29.09.2015 10:47
@maticek:

Pa Durejs je za en kurc...  ;)
 

Cel shitmano ni za pol kurca.

copi 29.09.2015 14:44
@hybrid:
@maticek:

Pa Durejs je za en kurc...  ;)
 

Cel shitmano ni za pol kurca.

Sedaj je pa že kar shimano kriv, seveda sram dela, če nima sprednega menjalnika, campa pa itak ves čas nekej ruži. Tako je pač trenutno realno stanje slovenskega kolesarstva, če ni trasa pisana na kožo Mezgecu in manjka Špilak. Seveda japonci nimajo nič z tem.

hybrid 29.09.2015 16:13
@copi:
@hybrid:
@maticek:

Pa Durejs je za en kurc...  ;)
 

Cel shitmano ni za pol kurca.

Sedaj je pa že kar shimano kriv, seveda sram dela, če nima sprednega menjalnika, campa pa itak ves čas nekej ruži. Tako je pač trenutno realno stanje slovenskega kolesarstva, če ni trasa pisana na kožo Mezgecu in manjka Špilak. Seveda japonci nimajo nič z tem.

Izjava je namenjena firmi. Tudi ostali dve imata krš opremo.

Kolesarji so to vzeli bolj za trening in izlet v 'meriko. Pibernik se je vsaj potrudil. Ker je še mlad pa ima nekaj upanja, da mu bo to nekoč prišlo prav. Bole & Mezgec sta dirkala kot je pač je šlo. Božo je šel na "kar bo pa bo" in ni blo. Koren je bil verjetno v vlogi pomočnika? Kump, ko je videl, da ne gre, je odstopil. Lahko, da se motim. Samo, če je Rogina zdržal celo dirko...neodločen

LoTa 29.09.2015 17:52

Šimano je številka ena, naš pa niso imel sreče!
 

mv 29.09.2015 23:20
@maticek:

Pa Durejs je za en kurc...  ;)
 


Za Sagana in Contadorja  - pa še koga  - je dovolj dober.

hybrid 30.09.2015 00:19
@mv:
@maticek:

Pa Durejs je za en kurc...  ;)
 


Za Sagana in Contadorja  - pa še koga  - je dovolj dober.

"I am disappointed because I was on the front and then in the last 10 kilometres I had a problem with the shifting with the bike and then I had to change the bike, and everybody was gone in the breakaway."

 

Guess who?

mv 30.09.2015 12:08
copi 30.09.2015 15:03
@mv:

Da malo prizemljimo tole kibicanje: zgode in nezgode se dogajajo vsem opremljevalcem oz. akterjem z njihovo opremo, Shimanovu z veliko tekmovalci prav tako.  Spodaj za zaključek nekaj skromnih dosežkov, ki so jih s Shimanom letos na cestah dosegli.   
Svetovno: velonews.competitor.com/2015/ 09/gallery/pro-bike-gallery-p e ter-sagans-worlds-winning-spe c ialized-tarmac_386549
Tour: www.bikeradar.com/gear/articl e/pro-bike-chris-froomes-tour - winning-pinarello-dogma-f8-44 8 93/
Giro: www.cyclingnews.com/features/ pro-bike-contadors-custom-pin k -specialized-s-works-tarmac/
Amstel: road.cc/content/news/157058-t our-de-france-2015-bikes-mich a l-kwiatkowski-s-specialized-t a rmac
Pariz-Roubaix: www.bikeradar.com/road/gear/a rticle/pro-bike-the-roubaix-w i nning-giant-defy-44135/
Ghent-Wevelgem: rouleur.cc/journal/bicycles/p ro-tools-luca-paolinis-canyon - ultimate-cf-slx

Ni tako slabo, ne?

Sevada na klasikah je shimano top saj bi sram z njegovo iverko razpadel.

hybrid 30.09.2015 16:01

Dokler bo potrebno menjati verigo na 2-3k km in dokler bodo ogromne luknje med prestavnimi razmerji... je to vse krš.

STAR 09.10.2015 12:28
@Notranjik:

Mogoče bi kakšen insider lahko napisal kaj o kvaliteti opreme in o pogojih:
- priprav, 
- namestitve, ki jo je nudilo vodstvo Kolesarske zveze svojim varovancem. 
Pa ne mislim članov, njim itak vse časti organizator, ostalo se govori, da je bilo katastrofalno in da so posledično fantje kar dobro opravili svoje delo?


Zanimivo da o tem nihče nič ne piše... Še celo Fausto, ki je v svojih blogih v preteklosti ocenjeval delo predsednika zveze, o tem ne napiše ničesar in je lepo tiho...

Ne trdim, da bi bili rezultati zagotovo boljši če bi naši tekmovalci imeli normalne pogoje v Richmondu. Upam pa si trditi, da je izlet ki sta si ga privoščila g. Grm in g. Kalan v Richmondu navadno pobalinsko dejanje. Na škodo naših kolesarjev!

Ampak jaz sem optimist in verjamem, da bomo imeli nekoč predsednika KZS, ki bo dejansko delal za dobro slovenskega kolesarstva... 

hybrid 09.10.2015 14:11
@STAR:
@Notranjik:

Mogoče bi kakšen insider lahko napisal kaj o kvaliteti opreme in o pogojih:
- priprav, 
- namestitve, ki jo je nudilo vodstvo Kolesarske zveze svojim varovancem. 
Pa ne mislim članov, njim itak vse časti organizator, ostalo se govori, da je bilo katastrofalno in da so posledično fantje kar dobro opravili svoje delo?


Zanimivo da o tem nihče nič ne piše... Še celo Fausto, ki je v svojih blogih v preteklosti ocenjeval delo predsednika zveze, o tem ne napiše ničesar in je lepo tiho...

Ne trdim, da bi bili rezultati zagotovo boljši če bi naši tekmovalci imeli normalne pogoje v Richmondu. Upam pa si trditi, da je izlet ki sta si ga privoščila g. Grm in g. Kalan v Richmondu navadno pobalinsko dejanje. Na škodo naših kolesarjev!

Ampak jaz sem optimist in verjamem, da bomo imeli nekoč predsednika KZS, ki bo dejansko delal za dobro slovenskega kolesarstva... 

Trenutnemu predsedniku je to popoldanska dejavnost. Tako, da lahko še kakšn fičnik izmozle. Potem si pa privošči "delovne" počitnice.

pionirmtb 09.10.2015 14:58

Za Boletovo moč v nogah,ma gotov premehik okvir,ko ga pohodi se mu okvir kr zvija,pol pa ketna dol pade.....moje mišlenje...

FAUSTO 09.10.2015 15:09
@STAR:
@Notranjik:

Mogoče bi kakšen insider lahko napisal kaj o kvaliteti opreme in o pogojih:
- priprav, 
- namestitve, ki jo je nudilo vodstvo Kolesarske zveze svojim varovancem. 
Pa ne mislim članov, njim itak vse časti organizator, ostalo se govori, da je bilo katastrofalno in da so posledično fantje kar dobro opravili svoje delo?


Zanimivo da o tem nihče nič ne piše... Še celo Fausto, ki je v svojih blogih v preteklosti ocenjeval delo predsednika zveze, o tem ne napiše ničesar in je lepo tiho...

Ne trdim, da bi bili rezultati zagotovo boljši če bi naši tekmovalci imeli normalne pogoje v Richmondu. Upam pa si trditi, da je izlet ki sta si ga privoščila g. Grm in g. Kalan v Richmondu navadno pobalinsko dejanje. Na škodo naših kolesarjev!

Ampak jaz sem optimist in verjamem, da bomo imeli nekoč predsednika KZS, ki bo dejansko delal za dobro slovenskega kolesarstva... 

 

Ja...

Sem trenutno brez besednedolžen

 

S Pionirjemtraktoristom, se pa ne strinjam, da je Guerciotti mehak okvir, ker spda med redke proizvajalce, ki nekaj denarja vložijo v testiranja!:) Testiranja pa so najdražji del proizvodnje okvirjev!

JaMa 09.10.2015 19:14
@blaz:

če je krivo slabo delo mehanika, bi se to že verjetno pokazalo dosti prej in ne ravno v zaključku dirke. Mogoče pa le ni tako slabo imeti "bicikl na zajlo".

in ti si že probal "bike-by-wire" in lahko rečeš da čez zajlo jo ni?

STAR 09.10.2015 23:15
@hybrid:
@STAR:
@Notranjik:

Mogoče bi kakšen insider lahko napisal kaj o kvaliteti opreme in o pogojih:
- priprav, 
- namestitve, ki jo je nudilo vodstvo Kolesarske zveze svojim varovancem. 
Pa ne mislim članov, njim itak vse časti organizator, ostalo se govori, da je bilo katastrofalno in da so posledično fantje kar dobro opravili svoje delo?


Zanimivo da o tem nihče nič ne piše... Še celo Fausto, ki je v svojih blogih v preteklosti ocenjeval delo predsednika zveze, o tem ne napiše ničesar in je lepo tiho...

Ne trdim, da bi bili rezultati zagotovo boljši če bi naši tekmovalci imeli normalne pogoje v Richmondu. Upam pa si trditi, da je izlet ki sta si ga privoščila g. Grm in g. Kalan v Richmondu navadno pobalinsko dejanje. Na škodo naših kolesarjev!

Ampak jaz sem optimist in verjamem, da bomo imeli nekoč predsednika KZS, ki bo dejansko delal za dobro slovenskega kolesarstva... 

Trenutnemu predsedniku je to popoldanska dejavnost. Tako, da lahko še kakšn fičnik izmozle. Potem si pa privošči "delovne" počitnice.


No saj, če te take stvari motivirajo da si na funkciji predsednika (oz. generalnega sekretarja), potem ni čudno da so tekmovalci na zadnjem mestu prioritet in je 'razvoj kolesarskegaa športa' samo prazna fraza.

To je pa tko če te nihče ne kontrolira in delaš kar hočeš...ajaj, katastrofa!

frano 10.10.2015 14:34
Ja, mal menedzerja bi mogla bit Kalan in Grm, predvsem pa kaj delat in mislt in imet vsaj mal vizije ....., ona dva pa mal po svet flankirata in uzivata ...., briga njiju za kolesarstvo oziroma Kalana zanima predvsem rekreacija ....,mislim da bo pocasi cestno tekmovalno kolesarstvo "umrlo", zal


mv 12.10.2015 08:45

Zgodba se ponavlja.  Tekmovalec ne uspe doseči rezultata, kriva naj bi bila oprema.  Spletni komentatorji pod psevdonimi pa v nadaljevanju razumljive izjave tekmovalca razpredajo o krivdi predsednika in sekretarja zveze za to.

Nič osebno, nič v obrambo, pač pa anonimnim piscem predlagam, naj pokažejo kaj konkretnega:
1. organizirajo kakšno prireditev ali kar dirko
2. klubom oz. zvezi preskrbijo kakšnega pokrovitelja
3. v medijih prispevajo k dobri podobi kolesarstva 
4. na volitvah v organe nastopijo in uspejo z verodostojnim programom in ga zatem uresničijo (ne pa ugotavljajo, česa vse ob sajenju rožic niso vedeli)
5. nastopajo javno (z imenom in priimkom) in konstruktivno

Slovenci zunanjih sovražnikov ne potrebujemo, za medsebojni gnev poskrbimo sami.

(se nadaljuje)

ken 12.10.2015 09:09

MV, zej si pa Izo-ta užalil...neodločen

IZO 12.10.2015 09:49

Izo ni anonimen in nima nn število računov na bicikel.com za folk podjebavat...za razliko od... :)

Izota profiji ne zanimajo, obenem pa prikimava gornjemu komentarju MV! 
Zanima me pa amaterska scena in to zelo. Vse kar imam, tudi človeku povem v oči, če le imam priliko. Je pa res, da zaradi tega nisem preveč priljubljen...

Sej bo Ken, sej bo... :) 

ken 12.10.2015 11:14
@IZO:

Izo ni anonimen in nima nn število računov na bicikel.com za folk podjebavat...za razliko od... :)

Izota profiji ne zanimajo, obenem pa prikimava gornjemu komentarju MV! 
Zanima me pa amaterska scena in to zelo. Vse kar imam, tudi človeku povem v oči, če le imam priliko. Je pa res, da zaradi tega nisem preveč priljubljen...

Sej bo Ken, sej bo... :) 


Šport je itak zajebancija...ne se živcirat !!

STAR 12.10.2015 13:54
@mv:

Zgodba se ponavlja.  Tekmovalec ne uspe doseči rezultata, kriva naj bi bila oprema.  Spletni komentatorji pod psevdonimi pa v nadaljevanju razumljive izjave tekmovalca razpredajo o krivdi predsednika in sekretarja zveze za to.

Nič osebno, nič v obrambo, pač pa anonimnim piscem predlagam, naj pokažejo kaj konkretnega:
1. organizirajo kakšno prireditev ali kar dirko
2. klubom oz. zvezi preskrbijo kakšnega pokrovitelja
3. v medijih prispevajo k dobri podobi kolesarstva 
4. na volitvah v organe nastopijo in uspejo z verodostojnim programom in ga zatem uresničijo (ne pa ugotavljajo, česa vse ob sajenju rožic niso vedeli)
5. nastopajo javno (z imenom in priimkom) in konstruktivno

Slovenci zunanjih sovražnikov ne potrebujemo, za medsebojni gnev poskrbimo sami.

(se nadaljuje)


Če tukaj ciljaš na moj komentar, si verjetno spregledal da sem omenil da ne trdim, da bi bili rezultati boljši če bi imeli naši tekmovalci boljše pogoje. Mislim da bi lahko dirkali bolje ampak to je stvar strokovnjakov da ocenijo...
Se strinjam, da je ta debata za v drugo temo, ampak v tej temi sem se 'obregnil' ob sekretarja in predsednika zato, ker sta si privoščila luškan izletek v Richmond ob dejstvu da:
- sta za tekmovalce zelo slabo poskrbela in zase mnogo bolje
- primanjkuje sredstev za to, da se pelje reprezentante (U23 in mlajše) na kakovostnejše dirke v tujino
Zdaj mi pa ti povej kaj je bolj pomembno za razvoj slovenskega kolesarstva - to da predsednik in njegov sekretar potujeta v ZDA ali nameniti ta sredstva za podporo mladih oz. podpori mlade reprezentance??

Glede tvojega konstruktivnega predloga pa tole:
1. Sodeloval sem pri organizaciji nekaterih dirk in se zavedam kako težko je poskrbeti za vse detajle ob dejstvu da vse sloni na volonterskem delu in so sredstva minimalna, podpora zveze pa prav tako
2. Jasno je pokrovitelja izredno težko najti. Ampak četudi bi to možnost imel, v primeru zveze tega res ne bi storil, saj ne verjamem, da se denar porablja v prave namene
3. V medijih bo boljša podoba o kolesarstvu takrat, ko se bo poročalo še kaj več kot samo o dopinških škandalih. Za več prispevkov pa je spet potreben denar. Tudi v tem primeru mislim da bi morala zveza narediti več - mislim da si je dvig medijske prepoznavnosti predsednik celo postavil kot enega od ciljev..
4. Mislim da je ravno trenutni predsednik sadil rožice in potem ugotovil česa vse ni vedel. Ampak to da ni vedel, še ne pomeni da njegov sekretar ne more zavihati rokavov!
5. Javna debata na temo Slo kolesarstva - ni slaba ideja! In seveda, konstruktivni predlogi se pričakujejo od oseb, ki so v organih zveze...

In še to - z moje strani ne gre za gnev. Gre za razočaranje nad delom vodilnih in nad dejstvom da se nič ne zgodi. Zato imaš na žalost prav - se nadaljuje po ustaljenem voznem redu...

*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ