Pinarello predstavil "rojenega zmagovalca" - Dogmo F10

Pinarello predstavil "rojenega zmagovalca" - Dogmo F10
10.01.2017 AVTOR: Nejc Grilc
Pri Pinarellu so predstavili novo tekmovalno kolo za leto 2017 - izboljšano različico Dogmo F10, ki so jo poimenovali kar "rojeni zmagovalec".

Pinarello je v zadnjih dneh stopnjeval napetost pred predstavitvijo novega kolesa za sezono 2017. Jasno je bilo, da bo spet poimenovan Dogma, glede na datum predstavitve - 10. januarja ob 10. uri in 10. sekund - pa je bilo bolj kot ne jasno, da bo model poimenovan F10. 

Predstavili so ga na pripravah ekipe Sky na Mallorci, prvi se je z njim zapeljal Chris Froome. Kolo Pinarello oglašuje pod sloganom "natural born winner " ali po slovensko rojeni zmagovalec. Glede na to, da je že prejšnji model požel izjemne rezultate, tudi nas je na testu pustil brez besed, bo potrebno sloganu novega modela čez eno leto verjetno kar prikimati.

Pinarello je izkoristil svoj vpliv v kolesarski industriji in nova kolesa opremil s povsem svežo Shimanovo skupino 9150 Dura-Ace Di2, ki je ravno tako velika novost v kolesarski industriji v zadnjem času. Pri Pinarellu so nekoliko odstopili od uveljavljenega modela predstavitve koles, ki je ponavadi potekala pred etapo Gira, ki je prišla najbližje sedeža podjetja v Trevisu. Tokrat so se odločili za predstavitev tik pred novo sezono, kolesa pa bodo v trgovinah dostopna že čez nekaj dni. 

"Smo majhno podjetje, zato je potrebno, da smo hitri, zanesljivi in prilagodljivi. Medtem ko večja podjetja razvijejo en model, imamo mi pripravljene že tri nove in tako lahko konstantno napredujemo in sledimo tehnologiji, " je na predstavitvi za cyclingnews.com povedal Fausto Pinarello

 

 

Evolucija, ne revolucija

To je vodilo, pod katerim so oblikovali novo Dogmo. Gre za majhne popravke na vseh področjih, revolucionarnih sprememb pa ne bo. Večino izboljšav so na področju aerodinamike pobrali pri kolesu za kronometer Pinarello Bolide. Po besedah inženirjev so želeli ohraniti vodljivost kolesa in njegovo togost, hkrati pa še nekoliko zmanjšati končno težo kolesa. Okvir tako tehta 820 gramov, kar je 6,3 odstotka manj kot okvir Dogme F8, po podatkih Pinarella pa je novi model tudi za 7 odstotkov bolj tog. 

Oblike cevi so zelo podobne kot na prejšnjih modelih, nekoliko so jih prilagodili in izboljšali s pomočjo računalniških simulacij potovanja vetra. Največja sprememba je na zadnji strani spodnjega dela sedežne cevi okvira, ki je konkavno oblikovana, vse spremembe skupaj pa naj bi aerodinamiko izboljšale za 12 odstotkov. Materiali in geometrija okvira ostajajo enaki, na voljo bo v 13 različnih velikostih in osmih različnih barvnih kombinacijah, od klasične črne do Wigginsove zlate in novega dizajna ekipe Sky z majhnimi modrimi črticami.

Podatki o ceni trenutno še niso dostopni, bodo pa sodeč po zagotovilih Pinarella znani kaj kmalu. 

 

Značke: Cestno
Komentarji
ken 10.01.2017 19:56
Louis Vitton podsedezna torbica brez doplačila :)
SlowEddy 11.01.2017 06:26
Ne bo potrebna, ima vse kar imajo veliki.
djkakush 11.01.2017 07:59



uploaded



JaMa 11.01.2017 11:13
@ken: Louis Vitton podsedezna torbica brez doplačila :)

pri takih cenah bi lahko dali zraven kar "pravo" torbico za babnico, ki te čaka doma, ko ti goniš to zverino.  

kovit 11.01.2017 15:53
@Mosad:
@ken: Louis Vitton podsedezna torbica brez doplačila :)

pri takih cenah bi lahko dali zraven kar "pravo" torbico za babnico, ki te čaka doma, ko ti goniš to zverino.  

Za to ceno pričakujem babo , ki bo še gonila tole namesto mene. Ko voli nek izvoli...neodločen

CKR.SI 11.01.2017 16:33
@kovit:
@Mosad:
@ken: Louis Vitton podsedezna torbica brez doplačila :)

pri takih cenah bi lahko dali zraven kar "pravo" torbico za babnico, ki te čaka doma, ko ti goniš to zverino.  

Za to ceno pričakujem babo , ki bo še gonila tole namesto mene. Ko voli nek izvoli...neodločen

Koliko pa stane ta reč??nagubano čelo

maticek 11.01.2017 17:02

Ni drag, jest sm dal za nov kombi skor 30k... :/

Pinocio 11.01.2017 17:58
@CKR.SI:

Koliko pa stane ta reč??nagubano čelo

tolko

SlowEddy 11.01.2017 18:03
Daš in imaš. Lep in dober je.
Rajcig
Pinocio 11.01.2017 18:22

Da bi to bilo lepše rešen.kul



uploaded



CKR.SI 11.01.2017 19:43
@Pinocio:
@CKR.SI:

Koliko pa stane ta reč??nagubano čelo

tolko

Na prodaj bo okvir Pinarello Dogma F8. letnik 2017 velikosti 51.5.

BANANI 12.01.2017 14:17

A to že svojga prodajaš ???

CKR.SI 12.01.2017 14:37
@BANANI:

A to že svojga prodajaš ???

Ja seveda! Ker nisem bil seznanjen s tem da prihaja F10 že tako zgodaj pač nisem čakal. Sedaj pa na vrat na nos v nov nakup.
Jubilejno leto ne morem štartati brez No.1(0) .kul

Pinocio 12.01.2017 17:50

presenečen



uploaded




Pinocio 13.01.2017 15:14

Kaj pravite?Tudi tako bi bla huda!neodločen



uploaded




Anquetil.J 13.01.2017 16:58
@Pinocio:

Da bi to bilo lepše rešen.kul



uploaded



Zagozda bo pa...in navoj za imbus vijak....
Pinocio 13.01.2017 17:26

Zagozda bi bila lahko komot zaokrožena,pa tudi z imbus vijakoma bi lahko šli dva cm nižje.mežikimage

 

 

ProfiMehanik 13.01.2017 19:03
@Pinocio:

Kaj pravite?Tudi tako bi bla huda!neodločen



uploaded




in potem ko bi zgornji rob tik ob šticni napokal bi pa vsi hodil za reklamacijo težit, mislim da ni tle druge rešitve kot da ostane tako kot je pa itak ko se na kolo usedež tega dela ne vidiškaže jezik

Pinocio 13.01.2017 19:16

ProfiMehanik,a si kaj  spregledal na sliki,ki sem jo prilepil?kaže jezik

ProfiMehanik 13.01.2017 22:16
@Pinocio:

ProfiMehanik,a si kaj  spregledal na sliki,ki sem jo prilepil?kaže jezik

misliš vilico 
ali tipični slovenski sarkazem 

Anquetil.J 14.01.2017 10:18

Sila vijakov sedaj deluje vzporedno na top tube, če bi bila nižje, bi delovala večinoma(pri spodnjem) na seat tube, ki zadaj nima opore top tuba. Moment, ki bi nastal med sedežno oporo in zgornjim delom(na vrhu) seat tuba, bi najverjetneje povzročal lome okvirja, v kolikor pa mi zmanjšal navorni moment vijakov, bi sedežna opora lezla v okvir.

kawasaki 14.01.2017 12:14

sixsl 14.01.2017 12:45

Ob tolikem znanju, izkušnjah... so vsi vijaki in podobne malenkosti sigurno na pravem mestu.

SlowEddy 14.01.2017 13:44
V 65 letih obstoja pa ni hudič, da ne bi bilo vse na svojem mestu kot je treba.
Pradragi v kolesarstvu, ni kaj, lepa je ta DOGMA, pa še uporabna je.
Rajcig prekleto rajcig je,
_BraneK 14.01.2017 20:39

image

Copyright ZUPERDEHLIE.cc

Pinocio 14.01.2017 20:53

deal 15.01.2017 17:25

nisem ravno fan Pinne emapk tole je pure beauty napram vsem novodobnim kozolcem

ESTEMP 15.01.2017 20:11

Če nisi poznavalec ne porajtaš novosti...!

 



uploaded



uploaded



CKR.SI 15.01.2017 21:32
@ESTEMP:

Če nisi poznavalec ne porajtaš novosti...!

 



 



 



Običajno je mož zadnji, ki opazi ženino novo frizuro.mežik

SlowEddy 15.01.2017 21:55
He he, CKR.SI, Imaš prav,..
biemsi 16.01.2017 09:05
@ESTEMP

Če nisi poznavalec ne porajtaš novosti...!

 



uploaded



uploaded



Nekoliko "elegantnejsi" vilica in zgornja cev, konkavna vzdolzna cev...to je kar vidim. Bi rekel da je F10 napram F8 elegantnejsi bicikl. Ravno to kar sem pri F8 pogresal.Lep je in v rdeci barvi pa ubijalski...
Aja pa v zadnjih letih ima Pinarello zelo zelo lepo poslikavo in barvno shemo okvirjev, med najlepsimi in prav nic klasicno kicasto Italijansko.
Bravo Pinarello

CKR.SI 20.01.2017 12:22

Naprodaj je nova Pinarello Dogma F8 z opremo Campagnolo Record EPS in Shamal C17 obroči. 
 

Pinocio 20.01.2017 12:41
@CKR.SI:

Naprodaj je nova Pinarello Dogma F8 z opremo Campagnolo Record EPS in Shamal C17 obroči. 
 

Naj uganem,F8 prodajaš,ker boš nabavil F10 z DA???mežik

CKR.SI 20.01.2017 16:30
@Pinocio:
@CKR.SI:

Naprodaj je nova Pinarello Dogma F8 z opremo Campagnolo Record EPS in Shamal C17 obroči. 
 

Naj uganem,F8 prodajaš,ker boš nabavil F10 z DA???mežik

Napaka!! Kupil sem F10 in ostajam na Campagnoli. Knofov ne dam!!zarečeni kruh

Naprodaj pa je seveda tudi samo okvir.

BANANI 20.01.2017 23:52
@CKR.SI:
@Pinocio:
@CKR.SI:

Naprodaj je nova Pinarello Dogma F8 z opremo Campagnolo Record EPS in Shamal C17 obroči. 
 

Naj uganem,F8 prodajaš,ker boš nabavil F10 z DA???mežik

Napaka!! Kupil sem F10 in ostajam na Campagnoli. Knofov ne dam!!zarečeni kruh

Naprodaj pa je seveda tudi samo okvir.

Nič mi ni jasno, kaj za vraga zdaj prodajaš? Mogoče boš do spomladi ugotovil da bi mel pa raj Colnagota??

CKR.SI 21.01.2017 00:22
@BANANI:
@CKR.SI:
@Pinocio:
@CKR.SI:

Naprodaj je nova Pinarello Dogma F8 z opremo Campagnolo Record EPS in Shamal C17 obroči. 
 

Naj uganem,F8 prodajaš,ker boš nabavil F10 z DA???mežik

Napaka!! Kupil sem F10 in ostajam na Campagnoli. Knofov ne dam!!zarečeni kruh

Naprodaj pa je seveda tudi samo okvir.

Nič mi ni jasno, kaj za vraga zdaj prodajaš? Mogoče boš do spomladi ugotovil da bi mel pa raj Colnagota??

Prodajam kolo, ki žal ni več top model kot sem si ga zaželel za svoj jubilej. Mislim, da ni nič narobe, če želim imeti po tolikih letih ponovno top kolo. Takrat za petdeset let sem si kupil najboljše kar so imeli na voljo, zakaj bi sedaj ravnal drugače? Po desetih letih mi to skorajda pripada. kul
Nisem pa jaz kriv, če so se pri Pinarellu odločili kot so se. nedolžen

Anquetil.J 21.01.2017 08:13

Potem je C 60 pravi.

SlowEddy 21.01.2017 13:00
F8 in sedaj F10,..... čista lepota, izredno kvalitetna.
Oblika je odlika Pine. Nobene navlake.
CKR.SI 21.01.2017 20:14
@Anquetil.J:

Potem je C 60 pravi.

Kakor za koga!mežik Meni pač bolj ustreza F10.kul
V resnici pa tudi F8 nič ne manjka, le številka ni prava v tem trenutku.jok

nejchy 21.01.2017 20:19
@CKR.SI:

Prodajam kolo, ki žal ni več top model kot sem si ga zaželel za svoj jubilej. Mislim, da ni nič narobe, če želim imeti po tolikih letih ponovno top kolo. Takrat za petdeset let sem si kupil najboljše kar so imeli na voljo, zakaj bi sedaj ravnal drugače? Po desetih letih mi to skorajda pripada. kul
Nisem pa jaz kriv, če so se pri Pinarellu odločili kot so se. nedolžen

ABSOLUTNO PODPIRAM!

Razmišljam, da bi ravnal enako!

Začnem s 30tko in mogoče prve 3, 4 "runde" kupim kar na interval 5ih let ;)

Življenje je prekratko, da nebi vozili "hi-end" koles :) :) :) :)

ŠPARA SE DRUGJE!

Cestar 22.01.2017 10:07
@CKR.SI:
@BANANI:
@CKR.SI:
@Pinocio:
@CKR.SI:

Naprodaj je nova Pinarello Dogma F8 z opremo Campagnolo Record EPS in Shamal C17 obroči. 
 

Naj uganem,F8 prodajaš,ker boš nabavil F10 z DA???mežik

Napaka!! Kupil sem F10 in ostajam na Campagnoli. Knofov ne dam!!zarečeni kruh

Naprodaj pa je seveda tudi samo okvir.

Nič mi ni jasno, kaj za vraga zdaj prodajaš? Mogoče boš do spomladi ugotovil da bi mel pa raj Colnagota??

Prodajam kolo, ki žal ni več top model kot sem si ga zaželel za svoj jubilej. Mislim, da ni nič narobe, če želim imeti po tolikih letih ponovno top kolo. Takrat za petdeset let sem si kupil najboljše kar so imeli na voljo, zakaj bi sedaj ravnal drugače? Po desetih letih mi to skorajda pripada. kul
Nisem pa jaz kriv, če so se pri Pinarellu odločili kot so se. nedolžen

Pri, "kjerkoli" si ga že kupil, so (po moje) tiho vedeli da prihaja naslednjik in si na račun tega dobil še kakšen ekstra skonto?

Ker je bilo treba teh (dragih) biciklov (iz zalog, pa pred božičem) prodat čimveč, ker bi jih bi bilo (in bo) kasneje, ko bo nov top model zunaj, težko ali težje prodati, ker glavnina ciljnih kupcev razmišlja podobno kot ti... ?

 

Smo pa slovenci, kot je videt, bili eni od (naj)bolj obveščenih o prihodu F10:

weightweenies.starbike.com/fo e64629f254c

 

mimogrede, datumsko se skoraj pokrivata (sicer neuradna) najava F10

in nakup tvojega F8...?  zapečateno

Če bi bil malce bolj povezan z avtorjem teme iz dotičnega linka, do tega ne bi prišlo?

Ali pač... mežik

Anquetil.J 22.01.2017 10:13

Prihaja pa F 12 nedolžen

 

Cestar 22.01.2017 10:19
@Anquetil.J:

Prihaja pa F 12 nedolžen

 

...Pa F14 "nekoliko" za tem, tudi... kaže jezik

CKR.SI 22.01.2017 11:00
@Cestar:
@Anquetil.J:

Prihaja pa F 12 nedolžen

 

...Pa F14 "nekoliko" za tem, tudi... kaže jezik

In, če Bog da tudi mojih 65 letkul in za 70 si kupim dva.presenečensmeh


@Cestar
Brez tega kar si omenil bi jaz ne vozil dveh "špičakov v dveh mesecih. To pa tudi nekaj šteje. Kar pa se cene tiče se pa le pozanimaj za koliko lahko dobiš F8 iz trgovine.zarečeni kruh In pa kdaj??!nagubano čelo

jackson 22.01.2017 16:26

Za moje pojme je Dogma svoj vrhunec dosegla 2012. F10 je zagotovo boljša od takratne Dogma2, ampak v primerjavi s ponudbo konkurence pred 5 leti, je Dogma2 relativno ponujala precej precej več.

Ves ta odmik od ukrivljenih cevi, razkošnega paintinga in glitterjev naredi sicer vrhunsko kolo vse bolj "average" in vse bolj "primerljivo" ostalim.

Evo!
 image

biemsi 22.01.2017 21:02
@jackson:

Za moje pojme je Dogma svoj vrhunec dosegla 2012. F10 je zagotovo boljša od takratne Dogma2, ampak v primerjavi s ponudbo konkurence pred 5 leti, je Dogma2 relativno ponujala precej precej več.

Ves ta odmik od ukrivljenih cevi, razkošnega paintinga in glitterjev naredi sicer vrhunsko kolo vse bolj "average" in vse bolj "primerljivo" ostalim.

Evo!
 image

No js se pa ravno s tem ne strinjam... Takratna dogma je bila meni dalec od lepote F10 in vsa nabijanja o neki asimetriji vsake cevi al celotnega okvirja je bila velika marketinska fora. Ne mores naredit za vse idealno asimetricnega okvirja in takrat je blo vse to naravnost smesno.
No in glej cudeza kar so takrat prodajali kot veliko prednost te asimetrije in koliko % okvirja je asimetricnega so zaceli pri F8 propagirati, da je prednost v vec % asimetirje.
No v glavnem z F8 je meni Pinarello zacel postajati vsec z F10 pa se bolj.
Okusi so pac razlicni.
CKR.SI 22.01.2017 21:20

S takšno sem jaz prevozil več kot štiri in pol obsege našega planeta po Ekvatorju.presenečensmeh

Rezultat iskanja slik za pinarello dogma 2007
Sedaj pa je kvaliteta verjetno še boljša.mežik

lukapav 23.01.2017 09:50
@CKR.SI:

S takšno sem jaz prevozil več kot štiri in pol obsege našega planeta po Ekvatorju.presenečensmeh

180 000 km?!?
Stoosemdesettisoč kilometrov?!?

presenečen 

CKR.SI 23.01.2017 10:48
@lukapav:
@CKR.SI:

S takšno sem jaz prevozil več kot štiri in pol obsege našega planeta po Ekvatorju.presenečensmeh

180 000 km?!?
Stoosemdesettisoč kilometrov?!?

presenečen 

Verjetno kakšen kilometer manj.smeh Nekaj sezon je bilo okoli 20 000 letno. V rekordni sezoni sem bil približno dvajsetkrat brez kolesa.presenečen Bicikel je bil v uporabi deset let.mežik

ken 23.01.2017 12:08
Ti R. zasluziš sponzorsko kolo.. :)
TupacShakur 23.01.2017 13:22
@CKR.SI:

Nekaj sezon je bilo okoli 20 000 letno. V rekordni sezoni sem bil približno dvajsetkrat brez kolesa.presenečen

A pol samo kolesariš,a je to mogoče tvoja služba,da za kako kolesarsko firmo testiraš kolesa.presenečen

CKR.SI 23.01.2017 17:01
@TupacShakur:
@CKR.SI:

Nekaj sezon je bilo okoli 20 000 letno. V rekordni sezoni sem bil približno dvajsetkrat brez kolesa.presenečen

A pol samo kolesariš,a je to mogoče tvoja služba,da za kako kolesarsko firmo testiraš kolesa.presenečen

Saj to kar si prebral sploh ni tako nekaj posebnega. Takšne in še večje razdalje prevozi še veliko kolesarjev, le, da tega ne priznajo.presenečen Nekaj ur na dan si vsi lahko odtrgamo od pomembnejših opravil.zarečeni kruh

biemsi 24.01.2017 10:52
@CKR.SI:
@TupacShakur:
@CKR.SI:

Nekaj sezon je bilo okoli 20 000 letno. V rekordni sezoni sem bil približno dvajsetkrat brez kolesa.presenečen

A pol samo kolesariš,a je to mogoče tvoja služba,da za kako kolesarsko firmo testiraš kolesa.presenečen

Saj to kar si prebral sploh ni tako nekaj posebnega. Takšne in še večje razdalje prevozi še veliko kolesarjev, le, da tega ne priznajo.presenečen Nekaj ur na dan si vsi lahko odtrgamo od pomembnejših opravil.zarečeni kruh

Nekaj ur na dan??? No comment...
boyan64 24.01.2017 11:11

za -0,8 s/km hitrejši, kar pomeni, da pri 150 km razdalji, v primerjavi z modelom Dogma F8, prihranite 2 minuti

To pa moram imeti . Kakšna razlika. :)

Pa še cena je malenkost. :)
 

CKR.SI 24.01.2017 11:39
@boyan64:

za -0,8 s/km hitrejši, kar pomeni, da pri 150 km razdalji, v primerjavi z modelom Dogma F8, prihranite 2 minuti

To pa moram imeti . Kakšna razlika. :)

Pa še cena je malenkost. :)
 

Teoretično bi to pomenilo na dolžino DOS-a en soliden postanek (spanje).

V resnici pa gre za malenkosten napredek v razvoju. Seveda je bolje vsaj malo kot nič. Cena je takšna kot si jo še upajo postaviti, ker je kar nekaj konkurence. Nakup mojega kolesa (ali okvirja) je dobra priložnost za prihranek. 

biemsi 24.01.2017 12:43
@CKR.SI:
@boyan64:

za -0,8 s/km hitrejši, kar pomeni, da pri 150 km razdalji, v primerjavi z modelom Dogma F8, prihranite 2 minuti

To pa moram imeti . Kakšna razlika. :)

Pa še cena je malenkost. :)
 

Teoretično bi to pomenilo na dolžino DOS-a en soliden postanek (spanje).

V resnici pa gre za malenkosten napredek v razvoju. Seveda je bolje vsaj malo kot nič. Cena je takšna kot si jo še upajo postaviti, ker je kar nekaj konkurence. Nakup mojega kolesa (ali okvirja) je dobra priložnost za prihranek. 

Ha ha ...CKR.SI sej te razumem ko si clovek kupi novo Dogmo in pljune tistih 10.000 jurjev ves vesel, pa objavijo nov model. Razocaranje, jeza in kaj js vem kaj se. Mislim da bo mal tezka ta novo F8 prodat ker kdor ima za novo F8 bo imel tudi za F10 ;) no razen ce cena tvoje ni nesramno ugodna drugace bo pamtezka.
Vseeno ti pa zelim vso sreco????
CKR.SI 24.01.2017 15:01
@biemsi:
@CKR.SI:
@boyan64:

za -0,8 s/km hitrejši, kar pomeni, da pri 150 km razdalji, v primerjavi z modelom Dogma F8, prihranite 2 minuti

To pa moram imeti . Kakšna razlika. :)

Pa še cena je malenkost. :)
 

Teoretično bi to pomenilo na dolžino DOS-a en soliden postanek (spanje).

V resnici pa gre za malenkosten napredek v razvoju. Seveda je bolje vsaj malo kot nič. Cena je takšna kot si jo še upajo postaviti, ker je kar nekaj konkurence. Nakup mojega kolesa (ali okvirja) je dobra priložnost za prihranek. 

Ha ha ...CKR.SI sej te razumem ko si clovek kupi novo Dogmo in pljune tistih 10.000 jurjev ves vesel, pa objavijo nov model. Razocaranje, jeza in kaj js vem kaj se. Mislim da bo mal tezka ta novo F8 prodat ker kdor ima za novo F8 bo imel tudi za F10 ;) no razen ce cena tvoje ni nesramno ugodna drugace bo pamtezka.
Vseeno ti pa zelim vso sreco????

Verjel ali ne, prav nobene jeze ali razočaranja ni in ga ne bo. Leta 2007 sem si kupil takratno Dogmo in jo z veseljem poganjal do konca lanskega leta. V vmesnem času so spremenili kar nekaj modelov in mene to sploh ni motilo, tako kot me ne bo v bodoče. Letos sem se odločil za top model Pinarella in ga bom imel. Za koliko in kako bom prodal F8 bomo pa še videli. Poklonil je sigurno ne bom. Tako kot bom jaz v bodoče z veseljem kupil na ta način prodajano kolo ga sedaj lahko nekdo, ki mu ta model ustreza. Tudi F10 bi takoj vzel toliko rabljeno kot je moja F8 pod takšnimi pogoji kot jih nudim jaz. Moje kolo je NOVO in krepko cenejše!
Seveda pa se ti zahvaljujem za dobre želje! 

Lopata 24.01.2017 15:21
@CKR.SI:
@biemsi:
@CKR.SI:
@boyan64:

za -0,8 s/km hitrejši, kar pomeni, da pri 150 km razdalji, v primerjavi z modelom Dogma F8, prihranite 2 minuti

To pa moram imeti . Kakšna razlika. :)

Pa še cena je malenkost. :)
 

Teoretično bi to pomenilo na dolžino DOS-a en soliden postanek (spanje).

V resnici pa gre za malenkosten napredek v razvoju. Seveda je bolje vsaj malo kot nič. Cena je takšna kot si jo še upajo postaviti, ker je kar nekaj konkurence. Nakup mojega kolesa (ali okvirja) je dobra priložnost za prihranek. 

Ha ha ...CKR.SI sej te razumem ko si clovek kupi novo Dogmo in pljune tistih 10.000 jurjev ves vesel, pa objavijo nov model. Razocaranje, jeza in kaj js vem kaj se. Mislim da bo mal tezka ta novo F8 prodat ker kdor ima za novo F8 bo imel tudi za F10 ;) no razen ce cena tvoje ni nesramno ugodna drugace bo pamtezka.
Vseeno ti pa zelim vso sreco????

Moje kolo je NOVO in krepko cenejše!
 

Kaj to "krepko cenejše" pomeni v številkah? Nov okvir F8 je, če se ne motim, cca. 4500 EUR. Čerina da praviloma na Pinarello kolesa 15% popusta, tako da pričakujem za "krepko cenejše" vsaj 50% diskont na prvotno ceno.   

SlowEddy 24.01.2017 15:48
CKR.SI
F8, F10, ti samo uživaj na eni ali na drugi Pini.
Pa še nekaj, čelado dol za prevožene kilometre.
CKR.SI 24.01.2017 16:18
@Lopata:
@CKR.SI:
@biemsi:
@CKR.SI:
@boyan64:

za -0,8 s/km hitrejši, kar pomeni, da pri 150 km razdalji, v primerjavi z modelom Dogma F8, prihranite 2 minuti

To pa moram imeti . Kakšna razlika. :)

Pa še cena je malenkost. :)
 

Teoretično bi to pomenilo na dolžino DOS-a en soliden postanek (spanje).

V resnici pa gre za malenkosten napredek v razvoju. Seveda je bolje vsaj malo kot nič. Cena je takšna kot si jo še upajo postaviti, ker je kar nekaj konkurence. Nakup mojega kolesa (ali okvirja) je dobra priložnost za prihranek. 

Ha ha ...CKR.SI sej te razumem ko si clovek kupi novo Dogmo in pljune tistih 10.000 jurjev ves vesel, pa objavijo nov model. Razocaranje, jeza in kaj js vem kaj se. Mislim da bo mal tezka ta novo F8 prodat ker kdor ima za novo F8 bo imel tudi za F10 ;) no razen ce cena tvoje ni nesramno ugodna drugace bo pamtezka.
Vseeno ti pa zelim vso sreco????

Moje kolo je NOVO in krepko cenejše!
 

Kaj to "krepko cenejše" pomeni v številkah? Nov okvir F8 je, če se ne motim, cca. 4500 EUR. Čerina da praviloma na Pinarello kolesa 15% popusta, tako da pričakujem za "krepko cenejše" vsaj 50% diskont na prvotno ceno.   

Do sedaj še nisem opazil, da se znaš tudi šaliti. Kje se lahko na opisani način kupuje??
Jaz ponujam približno 1000 evrov prihranka pri nakupu okvirja. Dobavljivo takoj!! In kot sem že omenil tudi sam z veseljem kupim F10 pod enakimi pogoji. 

Pirjek 24.01.2017 19:03
CKR.SI a ti mogoče voziš pri Šentjurpower?
CKR.SI 24.01.2017 21:10
@Pirjek: CKR.SI a ti mogoče voziš pri Šentjurpower?

Ne.

BANANI 25.01.2017 16:50
@CKR.SI:
@Cestar:
@Anquetil.J:

Prihaja pa F 12 nedolžen

 

...Pa F14 "nekoliko" za tem, tudi... kaže jezik

In, če Bog da tudi mojih 65 letkul in za 70 si kupim dva.presenečensmeh

A si ti to vidu koliko je ostalo na tvojem števcu ?? Če se boš predolgo obemenjeval okol tega...

BANANI 25.01.2017 16:53

Aja, še to, 1000eur je 500 flaš Laškega pera!!!kaže jezik

CKR.SI 25.01.2017 16:55
@BANANI:
@CKR.SI:
@Cestar:
@Anquetil.J:

Prihaja pa F 12 nedolžen

 

...Pa F14 "nekoliko" za tem, tudi... kaže jezik

In, če Bog da tudi mojih 65 letkul in za 70 si kupim dva.presenečensmeh

A si ti to vidu koliko je ostalo na tvojem števcu ?? Če se boš predolgo obemenjeval okol tega...

Ne razumem! Ravnokar sem sedel za mizo in se bašem po današnjem treningu (zajtrk, kosilo in večerja). Grintovec gor in dol v 3:55. Morda ti to kaj pove?mežik

BANANI 26.01.2017 10:59

Ja , da se staraš! 

CKR.SI 26.01.2017 11:12
@BANANI:

Ja , da se staraš! 

presenečenjoknagubano čeloPa zakaj ravno jaz?mežik


F8 pa je še vedno naprodaj. Tudi ta se stara.kul Cel mesec je že pri hiši.smeh

ken 26.01.2017 12:06
Lepo je našim penzjonistom...prodajajo Dogme, preganjajo se cele dneve po hribih..poleti 20kkm na koles..ccc
Ke jest zvim?
CKR.SI 26.01.2017 12:24
@ken: Lepo je našim penzjonistom...prodajajo Dogme, preganjajo se cele dneve po hribih..poleti 20kkm na koles..ccc
Ke jest zvim?

Predvsem si kakšnih trideset let premlad in verjetno poln dobrih idej kaj vse boš nakopičil v življenju.mežik V hribu sem bil natanko 5 ur, s potjo do izhodišča in nazaj. Dan pa ima 24 ur.kul

IZO 26.01.2017 12:36
@CKR.SI:
V hribu sem bil natanko 5 ur, s potjo do izhodišča in nazaj. Dan pa ima 24 ur.kul

Ne moreš pričakovat, da bi bila večina dobra v matematiki. Lažje je za računalnikom najedati tistega, ki zna in ima voljo računati. kaže jezik

ken 26.01.2017 12:36
Seeveda.. :)
Ponavadi opaziš tisto kar ziviš! :)
Priznam..s kolesi me pa včas zanese,fino zanese!!
ken 26.01.2017 12:48
@IZO:
@CKR.SI:
V hribu sem bil natanko 5 ur, s potjo do izhodišča in nazaj. Dan pa ima 24 ur.kul

Ne moreš pričakovat, da bi bila večina dobra v matematiki. Lažje je za računalnikom najedati tistega, ki zna in ima voljo računati. kaže jezik

Sem res tolk nejasen..:))
SODROVC 26.01.2017 12:54
@BANANI:

Ja , da se staraš! 

Ja, pa res, včasih je blo to hitrej. Celo pozimi. zarečeni kruh No, pa sej pozimi je blo bolj direktno, a ne?

IZO 26.01.2017 13:47
@ken:
Ke jest zvim?

Ja lej, to se nas večina sprašuje...smehsmeh


Hec, no...po drugi strani je pa res fajn, če ljudem pustiš veselje, da počnejo tisto, v čemer uživajo! A je to tolk težko? nasmeh

ken 26.01.2017 15:29
Še zmer me ne razumeš..:)
Še1x..če ne bi zivel podobnega zivljenja kot on tega sploh ne bi opazil..malo zezanja pa res ne škodi,kajne?
Zdaj pa malo bolj resno..
Ni pa prav da CKR dirka na Grintavec..moj prjatu je počel to 10 let nazaj in se ni dobro končalo.. in ..bil je dobr kolesar..
Sorči :)



-BLAŽ- 26.01.2017 15:29
@IZO:
@ken:
Ke jest zvim?

Ja lej, to se nas večina sprašuje...smehsmeh


Hec, no...po drugi strani je pa res fajn, če ljudem pustiš veselje, da počnejo tisto, v čemer uživajo! A je to tolk težko? nasmeh

Zakaj si pa pol tolk nataknjen kadar si tebe amaterja prvošmo :-)

Hec, da ne bo spet ogenj v strehi :-)
 

n3o 26.01.2017 15:38

da še jst svoje pristavim....z eno besedo...Brutalno....kul....

 

res ne vem...vedno ko se predstavi bicikl za 8.000 EUR ali več...se razplamti debata .... če bi pa bla novica o novem advanced 1 al pa 2 .... nikom ništa .... še povohal ne bi novice ....

CKR.SI 26.01.2017 15:52
@ken: Še zmer me ne razumeš..:)
Še1x..če ne bi zivel podobnega zivljenja kot on tega sploh ne bi opazil..malo zezanja pa res ne škodi,kajne?
Zdaj pa malo bolj resno..
Ni pa prav da CKR dirka na Grintavec..moj prjatu je počel to 10 let nazaj in se ni dobro končalo.. in ..bil je dobr kolesar..
Sorči :)



Naslednje priložnosti da me tam zgoraj hudič vzame (jezersko exspreskrik) ne bo tako kmalu, če sploh še kdaj.zarečeni kruh
Morda mi pa pomaga to da sem povprečen kolesar?mežik

ken 26.01.2017 16:08
Jah..tut srečo moraš met..:)
IZO 26.01.2017 17:31
@-BLAŽ-:

Zakaj si pa pol tolk nataknjen kadar si tebe amaterja prvošmo :-)

Hec, da ne bo spet ogenj v strehi :-)
 


Ni zastonj gozdar drva za kres na kup vlačil, se mi zdi!kul

ken 26.01.2017 17:43
@n3o

da še jst svoje pristavim....z eno besedo...Brutalno....kul....

 

res ne vem...vedno ko se predstavi bicikl za 8.000 EUR ali več...se razplamti debata .... če bi pa bla novica o novem advanced 1 al pa 2 .... nikom ništa .... še povohal ne bi novice ....

Ok..da bi bla vsaj DeRosa, to bi prenesu..ampak tole pa..mislm..ccc..:)
Tastar, ti sploh ne veš kak frajar bi bil če bi meu accaio! :) al pa titanio! :)
F10..toj za junjorje

CKR.SI 26.01.2017 18:21
@ken:
@n3o

da še jst svoje pristavim....z eno besedo...Brutalno....kul....

 

res ne vem...vedno ko se predstavi bicikl za 8.000 EUR ali več...se razplamti debata .... če bi pa bla novica o novem advanced 1 al pa 2 .... nikom ništa .... še povohal ne bi novice ....

Ok..da bi bla vsaj DeRosa, to bi prenesu..ampak tole pa..mislm..ccc..:)
Tastar, ti sploh ne veš kak frajar bi bil če bi meu accaio! :) al pa titanio! :)
F10..toj za junjorje

Verjetno si imel v mislih najstnike?kul

primož29 26.01.2017 19:47

CKR - kakšno je stanje na Grintovcu, greš do vrha brez derez?. Ni nobenega ledu?

 

lp

CKR.SI 26.01.2017 19:59
@primož29:

CKR - kakšno je stanje na Grintovcu, greš do vrha brez derez?. Ni nobenega ledu?

 

lp

Dereze so nujne!! Nič ti ne škodi, če že štartaš z njimi. Pod sedlom je ves čas sneg kateremu se trdota spreminja. Nekaj metrov pod sedlom je kopno in po tem ponovno še nekaj malega. Sledi sneg kar precej visoko (vmes ga nekaj časa ni). Pod vrhom je pomrznjeno in spihano. Meni niti na misel ne pride, da bi jutri ali v bližnji prihodnosti vzpon ponovil. Navzdol je še posebno neugodno. Cepin bi bil ravno prav. Ne vem koliko si vešč hribolazenja v takšnih razmerah? Jaz vzpon odsvetujem.

ken 26.01.2017 20:00
Brez derez...ti posodim?
CKR.SI 26.01.2017 20:04
@ken: Brez derez...ti posodim?

Si prepričan, da ti (jih) bo vrnil?nedolžen

ken 26.01.2017 20:12
Sem se ze premislil..upam da bo sel raje na šmarno..jasno z derezami :)
Pač... še en kolesar :(
primož29 26.01.2017 20:37

Si šel z ali brez derez?

 

Zakaj vzpona nebi ponovil, vreme za vikend bo idealno?

 

lp

Merlin 26.01.2017 20:58

Videz in zimski vzon na grintavec sicer izgleda enostaven. V resnici pa gre v zimskem času za enega najnevarnejših vzponov. Po mojem je sicer takšen podvig brez alpinističnega znanja in opreme neodgovorno dejanje.

CKR.SI 26.01.2017 21:19
@primož29:

Si šel z ali brez derez?

 

Zakaj vzpona nebi ponovil, vreme za vikend bo idealno?

 

lp

Šel sem z derezami. Razmere v tem času so takšne, da se popolnoma strinjam z @Merlin.
Bil sem že nekajkrat pozimi zgoraj, ni pa bilo takšno kot je sedaj. Sonce še ne pomeni, da se ti ne more pripetiti zdrs. Palice in dereze so že pol poti do nesreče. Jaz sem šel brez cepina in mi je bilo kar malce žal. Na določenih delih sem hodil kot po jajcih. Če je to užitek si ga pač privošči.

ken 27.01.2017 13:53
SlowEddy 27.01.2017 15:26
Izjava, da greš pač bolj počasi, če dežuje,...je malo bosa.
Če, gre sneg greš pa peš zraven ali kaj.

Take izjave od Pine pa res nisem pričakoval.
Lopata 27.01.2017 16:01
@ken: www.bmc-switzerland.com/int-e n/bikes/road/endurance-roadma c hine-01-dura_ace_di2/
Oni mislijo drugače.. :)
F12 ? :)

To nista primerljivi kategoriji koles. BMC je s tem modelom v konkurenci modela KS-8 oz. tiste dogme, ki ima zadnji amortizer. F10 je primerljiv BMC team machine.

 

ken 27.01.2017 16:12
KS-8..kaj je to? :)
Maš prou!
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ