Porte zaradi darila Clarka kaznovan z dvema minutama pribitka!

Porte zaradi darila Clarka kaznovan z dvema minutama pribitka!
19.05.2015 AVTOR: Nejc Grilc
Richieju Portu je po defektu na pomoč priskočil kolesar Orice Simon Clarke, ki mu je podaril prednji obroč. Porte je zato kaznovan!
Richie Porte je imel v 10. etapi ogromno smole, saj je v zadnjih 10 kilometrih dobil defekt, za glavnino pa je zaostal velikih 47 sekund. Zaostanek bi bil še večji, če mu ne bi na pomoč priskočil rojak Simon Clarke, sicer kolesar Orice, ki je Portu podaril svoj prednji obročnik.

Kapetan Skya je tako hitro lahko nadaljeval z dirko, komisarji pa se s potezo Clarka niso strinjali in so Porta kaznovali z dodatnima dvema minutama pribitka. Pravilnik namreč pravi, da lahko kolesar nadomestni obročnik dobi le iz svojega spremljevalnega avtomobila, člana svoje ekipe ali osebja svoje ekipe, ki stoji ob progi. Porte je tako po hudi kazni zdrsnil na 12. mesto v skupnem seštevku, za Contadorjem pa zaostaja 3:03.

Porte je še pred kaznijo na Twitter zapisal: "To pa je pravi prikaz fair playa in pomoči med rojaki... Dobil sem defekt, a mi je na pomoč priskočil kar Clarkey."

Manj navdušen je bil po sestanku vodstva dirke direktor ekipe Sky Dave Brailsford: "Zelo smo razočarani, saj je šlo za nesporno športno potezo, ki jo je Clarke sprejel v tistem trenutku, Richie pa je bil zaradi tega hudo kaznovan. Šlo je za enega redkih prikazov fair playa v športu, ki so mu v preteklosti očitali prav pomanjkanje kolegialnosti. Nismo želeli pridobiti nepravične pomoči, zgolj tekmovati smo želeli. Vseeno ne bomo obupali, Richie se bo boril naprej, še vedno je ostalo veliko etap do konca Gira."

Manj zgovoren je bil direktor Gira Mauro Vegni: "Vsi smo videli, kaj se je zgodilo, saj so slike po internetu krožile že tri minute kasneje. Tu za nas ni bilo dileme, pravila so pravila in treba jih je spoštovati."

Presodite sami, kdo ima prav, dejstvo pa je, da se je Simon Clarke izkazal z zelo fer potezo, ki je vredna občudovanja.
Značke: Cestno
Komentarji
MihaMedica 19.05.2015 22:03
Kretenizem prve vrste!!! Kakšna pravila so to da se kaznuje Fair Play??
Kolesarstvo me včasih res razočara...Vsa čast Clarku, ti Avstralci so res face, se vidi pri videih od Orice, da držijo skupaj...
Od sedaj naprej na tem Giru navijam za Porta!! Go Richie!!
Pantanifan 19.05.2015 22:10

Bedarija, to je tako kot bi v nogometu, če bi bil avtogol nasprotnemu moštvu dodali še 2 gola plusa, ker na svoj gol se ne sme streljati.

 

Res so za časom na UCIju.

Du5aN 19.05.2015 22:17

Se popolnoma strinjam s predhodnikoma! 

gumpy 19.05.2015 22:17

Ampak so pa res pravi carji tile šefi Gira! Clarku bi morali odšteti 2min odbitka za res edinstven primer fair playa!!!
Zdaj pa ima eden (po moje prvih favoritov), zato, ker je dobil prednjo feltno od rojaka še dodatni 2 min pribitka.

Pa sej Contador ni Italijan...?!?

 

Ne daj se Richie!!!

-BLAŽ- 19.05.2015 22:32
@gumpy:

 

Pa sej Contador ni Italijan...?!?

 

Ne daj se Richie!!!

Fabio je nasmeh

Pinocio 19.05.2015 22:43
Red je red, in pravila so pravila, ki se jih naj spoštuje.
Anquetil.J 19.05.2015 22:46
Odločitev je pravilna, Riči je pa podlegel trenutku nepremišljenosti.
alen_ 19.05.2015 22:59

se pa peloton na twitterju meni, da bi si jutri usi zamenjali obroče med sabo....si predstavljate kakšna poteza bi tole bila?

CHEF 19.05.2015 22:59

Tipičen primer ko delegati/birokrati uzurpirajo šport.

migaj 19.05.2015 23:06
@alen_:

se pa peloton na twitterju meni, da bi si jutri usi zamenjali obroče med sabo....si predstavljate kakšna poteza bi tole bila?

to ja mežik

škoda, da se uporablja pogojnike

MihaMedica 19.05.2015 23:40

Predvsem so tu kriva pravila UCI, in ne šefi Gira. Vegni pravi, da niso imeli izbire kakor da sledijo pravilniku...
...je pa po zelo ironično, da tega dejanja niso ujele kamere, niti ga niso videli sodniki...temveč se je vse skupaj zavrtelo na twitterju, ko je nek gledalec objal fotke, seveda v znak prikaza fair playa...
 

MatMat 20.05.2015 00:16

Šolski primer fair play-a in šolski primer debilnih pravil!!!   

Maratonac 20.05.2015 00:19

Po moje je to za kazen , kakšno pa ne vem. Če se žreba vrstni red servisno spremljevalnih vozil in če je dovoljena medsebojna pomoč samo znotraj ekipe , kakor določeno tudi miljon drugih stvari , ki se lahko izvajajo samo znotraj ekipe , je bil to prekršek pravil. Če se spomnite , ko je Nibaliju počila prva guma lansko leto , je toliko zaostal za glavnino , da je bil aut , so mu pa z avtom pomagali do priključka in na koncu še zmage ! Tisto je bilo za minutažno kazen . Me pa zanima hipotetično tole : Okvara se zgodi  pred kolesarsko trgovino -servisom , kjer takoj kupi novo , njo  vzame in namontira , plača pa kasneje ekipa ali pa mu jo podari gledalec -kolesar!

Bilo bi pa pošteno zaradi same dirke , da si na samem štartu vsi zamenjajo obroče med seboj in si jih po 20m zopet vrnejo razen Ričija.

Kolk je bilo pa tu Fair playa je pa vprašljivo , kajti vodonosec , ki zaostaja uro mu 2 minuti nista nič.

alpinms 20.05.2015 00:46

Dobr, da ni na DOS-u, kjer bi fasal vsaj 15 minut ...

Nikita 20.05.2015 06:38

Pravila so pravila in treba jih je spoštovati.

 

Vendar, čeprav je to v okviru ekipe, tekmovalec lahko vzame kolo drugega tekmovalca (torej ne iz servisnega vozila) in je v redu. Kolikokrat kršijo pravila zaveterja in še kaj.

 

Vseeno sem mnenja, da če so sodniki strogi ni nič narobe, ampak potem morajo biti strogi pri večini večjih kršitvah. Ne sicer, da odkrivajo toplo vodo, v nekaterih primerih pa.

picek.petelin 20.05.2015 06:57

Čist prou. Tale z Orice je dobro vedu kaj dela.

bluesky 20.05.2015 08:42

Žal imata prav obe strani in zadeva ni enostavna. Takoj sem za to da se Portu ne bi dodalo pribitka. Verjamem, da tako mislijo tudi sodniki. So pa žal pravila takšna, in fair play tu nima veze. Ker bi v tem primeru sami kršili pravilnik in to v pričo celotne karavane in javnosti. Eno bi bilo, če sevada stvar ni posneta. Sedaj bo zadeva zdrela, da se v tem členu Pravilnika zadeva nekoliko spremeni, če se izkaže na terenu kot se je sedaj. Je pa res, da ravno vsak gledalec ob progi tudi ne sme podajati obročev, ker bi obstaja pa druga nevarnost.  

Kittel 20.05.2015 08:45

Baje res že dogovorjeno, peloton danes na štartu zamenja prednje obročnike...

DMJE35 20.05.2015 08:55
@bluesky:

Žal imata prav obe strani in zadeva ni enostavna. Takoj sem za to da se Portu ne bi dodalo pribitka. Verjamem, da tako mislijo tudi sodniki. So pa žal pravila takšna, in fair play tu nima veze. Ker bi v tem primeru sami kršili pravilnik in to v pričo celotne karavane in javnosti. Eno bi bilo, če sevada stvar ni posneta. Sedaj bo zadeva zdrela, da se v tem členu Pravilnika zadeva nekoliko spremeni, če se izkaže na terenu kot se je sedaj. Je pa res, da ravno vsak gledalec ob progi tudi ne sme podajati obročev, ker bi obstaja pa druga nevarnost.  

..Ja, samo to ni uraden posnetek televizije ali videno s strani komisarja ali sodnika. To ni nihče videl, razen gledalcev. Potem je posnetek pristal na f-buku. Ali je posnetek pristen, ali ne gre za fotomontažo? Čeprav to siguno ni. Ni pa prav, da se vsako neuradno posneto sranje upošteva za kaznovanje. Iz neuradnega posnetka je dobil kazen. Kaj če bi tako delala tudi naša POLICIJA?!

Ban 20.05.2015 09:04
@Kittel:

Baje res že dogovorjeno, peloton danes na štartu zamenja prednje obročnike...

Tudi če bodo potem vsi kasiral kazen dveh minut bodo razlike ostale enake.

Kittel 20.05.2015 09:09
@Ban:
@Kittel:

Baje res že dogovorjeno, peloton danes na štartu zamenja prednje obročnike...

Tudi če bodo potem vsi kasiral kazen dveh minut bodo razlike ostale enake.

Ja Richie verjetno nebo menjal ne...

bluesky 20.05.2015 09:09
@DMJE35:
@bluesky:

Žal imata prav obe strani in zadeva ni enostavna. Takoj sem za to da se Portu ne bi dodalo pribitka. Verjamem, da tako mislijo tudi sodniki. So pa žal pravila takšna, in fair play tu nima veze. Ker bi v tem primeru sami kršili pravilnik in to v pričo celotne karavane in javnosti. Eno bi bilo, če sevada stvar ni posneta. Sedaj bo zadeva zdrela, da se v tem členu Pravilnika zadeva nekoliko spremeni, če se izkaže na terenu kot se je sedaj. Je pa res, da ravno vsak gledalec ob progi tudi ne sme podajati obročev, ker bi obstaja pa druga nevarnost.  

..Ja, samo to ni uraden posnetek televizije ali videno s strani komisarja ali sodnika. To ni nihče videl, razen gledalcev. Potem je posnetek pristal na f-buku. Ali je posnetek pristen, ali ne gre za fotomontažo? Čeprav to siguno ni. Ni pa prav, da se vsako neuradno posneto sranje upošteva za kaznovanje. Iz neuradnega posnetka je dobil kazen. Kaj če bi tako delala tudi naša POLICIJA?!


No, ampak če posnetek pride v javnost postane nek dokaz. In če organizator (sodnik) tu ne bi odreagiral, bi sam bil obremenjen da krši Pravilnik. Sej pravim, zadeva mi ni všeč kot se je odvila ampak jih razumem. Kar se tiče pa naših organov in sodišč, se pa strinjam da ni večjih težav nek posnetek odstraniti iz dokaznega gradiva, češ da ni pravno pridobljen...V kolesarstvu se takšna zadeva, da mu je kolega z druge ekipe podal obroč, ne zdi sporna in je za večino prikaz fairplaya, čeprav na račun kršenja pravilnika. Predstavljejte si dirko moto GP. Rossi na koncu sezone pade in mu je pomembna vsaka točka. Nekdo ki ni v igri se ustavi in mu da svoj bajk. :). Formalno gledano je zadeva enaka....Nič, sedaj rezkirat eno etapo in Portu pustit dve minuti prednosti, hec :) 

Ban 20.05.2015 09:27
@Kittel:
@Ban:
@Kittel:

Baje res že dogovorjeno, peloton danes na štartu zamenja prednje obročnike...

Tudi če bodo potem vsi kasiral kazen dveh minut bodo razlike ostale enake.

Ja Richie verjetno nebo menjal ne...

To bi bilo edino logično.

DMJE35 20.05.2015 09:32
@bluesky:
@DMJE35:
@bluesky:

Žal imata prav obe strani in zadeva ni enostavna. Takoj sem za to da se Portu ne bi dodalo pribitka. Verjamem, da tako mislijo tudi sodniki. So pa žal pravila takšna, in fair play tu nima veze. Ker bi v tem primeru sami kršili pravilnik in to v pričo celotne karavane in javnosti. Eno bi bilo, če sevada stvar ni posneta. Sedaj bo zadeva zdrela, da se v tem členu Pravilnika zadeva nekoliko spremeni, če se izkaže na terenu kot se je sedaj. Je pa res, da ravno vsak gledalec ob progi tudi ne sme podajati obročev, ker bi obstaja pa druga nevarnost.  

..Ja, samo to ni uraden posnetek televizije ali videno s strani komisarja ali sodnika. To ni nihče videl, razen gledalcev. Potem je posnetek pristal na f-buku. Ali je posnetek pristen, ali ne gre za fotomontažo? Čeprav to siguno ni. Ni pa prav, da se vsako neuradno posneto sranje upošteva za kaznovanje. Iz neuradnega posnetka je dobil kazen. Kaj če bi tako delala tudi naša POLICIJA?!


No, ampak če posnetek pride v javnost postane nek dokaz. In če organizator (sodnik) tu ne bi odreagiral, bi sam bil obremenjen da krši Pravilnik. Sej pravim, zadeva mi ni všeč kot se je odvila ampak jih razumem. Kar se tiče pa naših organov in sodišč, se pa strinjam da ni večjih težav nek posnetek odstraniti iz dokaznega gradiva, češ da ni pravno pridobljen...V kolesarstvu se takšna zadeva, da mu je kolega z druge ekipe podal obroč, ne zdi sporna in je za večino prikaz fairplaya, čeprav na račun kršenja pravilnika. Predstavljejte si dirko moto GP. Rossi na koncu sezone pade in mu je pomembna vsaka točka. Nekdo ki ni v igri se ustavi in mu da svoj bajk. :). Formalno gledano je zadeva enaka....Nič, sedaj rezkirat eno etapo in Portu pustit dve minuti prednosti, hec :) 

Skratka, hočes povedat, da tudi iz neuradnih posnetkov lahko sodniki počnejo vse......mene moti samo to, ker je posnetek neuraden ter bil potem objavljen na javnem omrežju, posneti bi ga morala uradna televizija....Ali imajo pri UCI-ju za take zadeve tudi pravilnik, kaj lahko vzamejo za uraden dokaz ali je to tako ohlapno, kot naša SLO zakonodaja....enkrat ja, drugič pa ne, odvisno skom in kdo si.

 

Kaznovati nekoga, pa naj bo kdorkoli, na vrhu in to na začetku GIRA, kjer se šele začne vse zapletati, je čista bedarija...zame (moje mnenje ter videnje) so tako neuradno odstranili konkurenta..ampak na kakšen način...čisto po pravilih ?!....upam, da GIRO stem ne izgubi bojevitosti, čara itd...ne bi rad gledal samo kontija naslednjih 11 dirk...živ dolgčas....!!

djuro 20.05.2015 09:48

Neurdna slika se ne more upostevati za dolocevanje kazni, razen ce je v pravilniku izrecno zapisano,
da vse kar obstaja (slike) sluzi kot dokaz.

Recimo, sam sebi vzamem kri in trdim, da moja analiza kaze da nisem na dopingu. Zakaj to potem ne velja? 

SODROVC 20.05.2015 09:50

O ne, ne bo samo Konti! Še Mikel Landa pa Fabio mu bosta delala štalo. Morda pa je Mikel skriti adut Astane? Pazili bojo na Fabia, Landa pa bo pridobival odbitne sekunde in pol...

bluesky 20.05.2015 10:11
@DMJE35:
@bluesky:
@DMJE35:
@bluesky:

Žal imata prav obe strani in zadeva ni enostavna. Takoj sem za to da se Portu ne bi dodalo pribitka. Verjamem, da tako mislijo tudi sodniki. So pa žal pravila takšna, in fair play tu nima veze. Ker bi v tem primeru sami kršili pravilnik in to v pričo celotne karavane in javnosti. Eno bi bilo, če sevada stvar ni posneta. Sedaj bo zadeva zdrela, da se v tem členu Pravilnika zadeva nekoliko spremeni, če se izkaže na terenu kot se je sedaj. Je pa res, da ravno vsak gledalec ob progi tudi ne sme podajati obročev, ker bi obstaja pa druga nevarnost.  

..Ja, samo to ni uraden posnetek televizije ali videno s strani komisarja ali sodnika. To ni nihče videl, razen gledalcev. Potem je posnetek pristal na f-buku. Ali je posnetek pristen, ali ne gre za fotomontažo? Čeprav to siguno ni. Ni pa prav, da se vsako neuradno posneto sranje upošteva za kaznovanje. Iz neuradnega posnetka je dobil kazen. Kaj če bi tako delala tudi naša POLICIJA?!


No, ampak če posnetek pride v javnost postane nek dokaz. In če organizator (sodnik) tu ne bi odreagiral, bi sam bil obremenjen da krši Pravilnik. Sej pravim, zadeva mi ni všeč kot se je odvila ampak jih razumem. Kar se tiče pa naših organov in sodišč, se pa strinjam da ni večjih težav nek posnetek odstraniti iz dokaznega gradiva, češ da ni pravno pridobljen...V kolesarstvu se takšna zadeva, da mu je kolega z druge ekipe podal obroč, ne zdi sporna in je za večino prikaz fairplaya, čeprav na račun kršenja pravilnika. Predstavljejte si dirko moto GP. Rossi na koncu sezone pade in mu je pomembna vsaka točka. Nekdo ki ni v igri se ustavi in mu da svoj bajk. :). Formalno gledano je zadeva enaka....Nič, sedaj rezkirat eno etapo in Portu pustit dve minuti prednosti, hec :) 

Skratka, hočes povedat, da tudi iz neuradnih posnetkov lahko sodniki počnejo vse......mene moti samo to, ker je posnetek neuraden ter bil potem objavljen na javnem omrežju, posneti bi ga morala uradna televizija....Ali imajo pri UCI-ju za take zadeve tudi pravilnik, kaj lahko vzamejo za uraden dokaz ali je to tako ohlapno, kot naša SLO zakonodaja....enkrat ja, drugič pa ne, odvisno skom in kdo si.

 

Kaznovati nekoga, pa naj bo kdorkoli, na vrhu in to na začetku GIRA, kjer se šele začne vse zapletati, je čista bedarija...zame (moje mnenje ter videnje) so tako neuradno odstranili konkurenta..ampak na kakšen način...čisto po pravilih ?!....upam, da GIRO stem ne izgubi bojevitosti, čara itd...ne bi rad gledal samo kontija naslednjih 11 dirk...živ dolgčas....!!


No dej mi nekej povej, ker si dal poudarek predvsem na kaj je uradno in kaj neuradno posneto. Gledalec s telefonom uspe posneti kako se tekmovalec na klanec drži avtomobila ter to zadevo objavi in jo kasneje vsi vidijo. Uradne kamere pa tega niso ujele. Kaj naredijo sodniki po tvoje?

povratnik987654321 20.05.2015 10:15

Pravila so pač pravila - in na najvišjem nivoju tekmovanja bi jih bilo potrebno poznati. In spoštovati.

A v tem primeru ni fer.

Enako pa tudi ne bi bilo fer, če bi se npr več ekip "združilo" - naprimer "vsi proti enemu kolesarju - ni važno kdo zmaga, samo da ne on"  - in menjava opreme med konkurenčnimi ekipami tudi (lahko ) sodi pod to rubriko.

Bi mi pa bilo všeč, če Porte da na kronotu ostalim npr. točno 2 minute in 47 sekund ; karkoli se bo že dogajalo kasneje, bi v tem primeru zame ostal moralni zmagovalec tega Gira.

Urednik 20.05.2015 10:45

Vprašanje bolj na mestu je, zakaj so kolesarji Sky-ja gledali to menjavo prednjega kolesa in zakaj ni to naredil eden od klubskih kolegov Porta. Pravila so jasno napisana, da si lahko pomagajo kolesarji znotraj ekipe.

bluesky 20.05.2015 10:47
@Boss:

Vprašanje bolj na mestu je, zakaj so kolesarji Sky-ja gledali to menjavo prednjega kolesa in zakaj ni to naredil eden od klubskih kolegov Porta. Pravila so jasno napisana, da si lahko pomagajo kolesarji znotraj ekipe.


No to je pa tut res :)

bobo 20.05.2015 11:12

Debata o (ne)uradnosti posnetkov je čisto mimo. Manjavo kolesa je v živo videlo par sto ljudi med njimi gotovo tudi komisarji dirke, člani nasprotnih ekip itd.

Pravila so takšna kot so in so nastala zaradi neštetih spornih situacij, ko so npr. vrhunski tujci prišli na Giro ali Vuelto domači Paškualeti in Migueloti so pa naredili vse, da tujec ne bi zmagal. Predstavljaj si cel peloton, ki dirka proti tebi...

V konkretnem primeru je res bulšit, da so enega od favoritov morali tako kaznovati, kot da ne bi bil že s 47 sekundami dovolj...

Vegni je že neštetokrat dokazal, da je tog ampak na njegovem položaju kaj drugega niti ne more bit...

Čudi me, da aussiji niso poznali tega pravila!

Zelo bi bil vesel, če bi peloton Richie-ju nekako vrnil 2 min!

dado75 20.05.2015 12:26

Pravila so in se morajo upoštevati brezpogojno, drugače gre za goljufijo. Prav tako pa poleg pravil obstaja ali pa vsaj bi morali obstajati odkloni od le-teh, v skrajnih primerih. In to je bil skrajni primer, ni šlo za zavestno goljufanje. S tem dejanjem, Porte in Clarke, vsaj direktno, nista oškodovala nikogar, Porte je bil, že zaradi defekta, "oškodovan" tko, da dodatne sankcije resnično niso bile potrebne.

Drugače je bilo 2 leti nazaj na Touru, ko je Porte odšel do avtomobila, v fazi, ko se ni smelo več jemati dodatkov od spremstva, po gel in ga odnesel Froome-u...tisto je bilo zavestno dejanje in prav je bilo, da je bil sankcioniran.

SODROVC 20.05.2015 12:46

@povratnik987654321:

Enako pa tudi ne bi bilo fer, če bi se npr več ekip "združilo" - naprimer "vsi proti enemu kolesarju - ni važno kdo zmaga, samo da ne on".  
 

Pa sej to se že dogajalo! Sej so že tekmovalci o tem govorili. Pa da se zdej na etapah sploh ne dirka zato, da bi kaj pridobil, temveč da ne bi še kaj izgubil. No, letošnji Giro ni čisto v tem stilu, kar so dokazali "outseider-ji".
Mi je blo včeraj všeč, ker se ubežniki niso dali ujeti. Bo naslednje dni težje za druge, tudi za Polanca, ker se ne bojo dali več presenetiti. Upam pa, da se motim... 

an_že 20.05.2015 12:56

SKY-ovce je treba zjebat zapečatenokaže jezik

Cveko 20.05.2015 13:26

Če tole res drži:
 "Pravilnik namreč pravi, da lahko kolesar nadomestni obročnik dobi le iz svojega spremljevalnega avtomobila, člana svoje ekipe ali osebja svoje ekipe, ki stoji ob progi.",
potem se mora sankcionirati tudi takrat, ko prejme kolesar obročnik iz nevtralnega  spremljevalnega vozila, če smo pikolovski.
Kera beda od pravil. Se pravi, da v kolesarstvu očitno ni prostora za fair play. 

sakala75 20.05.2015 13:30

Se strinjam s tistimi, ki pravijo pravila so pravila in spoštovalti jih je treba.

Nekdo je omenil DOS. Res je, tudi tam velja to pravilo in tam bi bilo to 15 minut ali več če ne bi šlo za prvi prekršek. Enako je na RAAM-u. Bistvo pa je, da je pred vsemi temi dirkami sestanem med organizatorji in vodji ekip, ki lahko pred dirko vprašajo ali dajo pripombo na kakšno kot je nekdo zapisal "debilno" pravilo. Dvomim da so to storili, zdaj pa jokajo ko se je zgodila ena od kršitev. Vprašanje za nejeverne Tomaže: Kdo je zdaj kriv, še vedno vodstvo dirke ali vodje ekip, ki si morda pravil sploh niso dovolj natančno prebrala. 
 

SODROVC 20.05.2015 13:38
@Cveko:

Če tole res drži:
 "Pravilnik namreč pravi, da lahko kolesar nadomestni obročnik dobi le iz svojega spremljevalnega avtomobila, člana svoje ekipe ali osebja svoje ekipe, ki stoji ob progi.",
potem se mora sankcionirati tudi takrat, ko prejme kolesar obročnik iz nevtralnega  spremljevalnega vozila, če smo pikolovski.
Kera beda od pravil. Se pravi, da v kolesarstvu očitno ni prostora za fair play. 

Na TdF je tudi Mavic-ovo nevtralno vozilo, ki vozi obročnike za SH in za Campo. Pa cela kolesa tudi, le da imajo pedala s košaricami, ker je na trgu veliko sistemov pedal. Tu pa to gre!
TdF organizira nekdo drug...

Invader 20.05.2015 13:44

Sakala,jaz bom dal bilokateri obroč ali pa celo kolo Novincu na Šmarskem maratonu,če bo potrebno,pa me ne zanima kaj bo kdo v cilju rekel na to! :)

Anquetil.J 20.05.2015 13:47
@Kittel:
@Ban:
@Kittel:

Baje res že dogovorjeno, peloton danes na štartu zamenja prednje obročnike...

Tudi če bodo potem vsi kasiral kazen dveh minut bodo razlike ostale enake.

Ja Richie verjetno nebo menjal ne...

Kittel odlično in logično.

sakala75 20.05.2015 13:53
@Invader:

Sakala,jaz bom dal bilokateri obroč ali pa celo kolo Novincu na Šmarskem maratonu,če bo potrebno,pa me ne zanima kaj bo kdo v cilju rekel na to! :)

Kamot mu daš celo kolo, sej vaju ne bodo slikali, ker fotografi so ponavadi na čelu dirke ha,hamežik

Janja 20.05.2015 13:58

In pri menjavi, če se držijo istih "vatlov" bodo vsi fasali 4 min - v enih prispevkih
www.bicikel.com/novice/12740/ richie_porte_izgubil_47_sekund _luka_pibernik_odlicen_na_japo nskem.html
je omenjeno, da sta dajalec in prejemnik dobila po 2 min...

Invader 20.05.2015 14:00
@sakala75:
@Invader:

Sakala,jaz bom dal bilokateri obroč ali pa celo kolo Novincu na Šmarskem maratonu,če bo potrebno,pa me ne zanima kaj bo kdo v cilju rekel na to! :)

Kamot mu daš celo kolo, sej vaju ne bodo slikali, ker fotografi so ponavadi na čelu dirke ha,hamežik

Sakala,tale objava ti bo pokvarila sezono! Novinc je že klical,imamo krizni  sestanek!

Cveko 20.05.2015 14:06

Svašta. Iz Ekipe:
 Kljub divji vožnji za Contadorjem je Porte zaostal skoraj 50 sekund za vodilnima v skupnem seštevku. No, potem pa ga je po glavi udarila še kazen, in kot kaže, se bo moral posloviti od boja za skupno zmago, saj zdaj zaostaja že več kot tri minute (3:09), kar zadostuje za trinajsto mesto. 

Enaka kazen je doletela tudi "dobrosrčnega" Clarka. Oba bosta morala plačati šeglobo v višini 200 švicarskih frankov. Pravila namreč ne dovoljujejo pomoči tekmovalcu druge ekipe. Za prvi tovrstni prestopek je določena kazen pribitka dveh minut, za drugega petih, za tretjega desetih minut, po četrtem pa sledi diskvalifikacija.

ekipa24.si/clanek/drugi-sport i/kolesarstvo/555b92d40ef17/gi ro-pomagal-tekmecu-kaznovana-o ba-video

one too many 20.05.2015 14:11

Hm, meni se zdi kazen upravičena.

Ali je šlo res za športno potezo? Clarke je pomagal Ritchiju, ker sta iz iste države. Bi pomagal Contadorju? Ne vem. Morda bi.

Druga stvar - kar sem samo prebral, dirke namreč nisem gledal - je, da je Clarke pomagal vleči do cilja. Predvsem zaradi tega se mi zdi kazen upravičena. To da ni bilo ekipe zraven, je napaka Skya in tu nima Clarke nič za pomagat!

 

Ja, v kolesarstvu so dogovori. Ampak ponavadi se ekipe s tekmovalci za GC povežejo proti ekipi vodilnega. Jasno, skupaj imajo več možnosti za posamezen uspeh.

Tudi to, da dva sodelujeta v begu ali na klanec in nato mu prvi prepusti zmago, ker se mu gre za samo za čas, ni narobe. Saj imata od sodelovanja oba koristi.

 

 

maticek 20.05.2015 14:18

Jest mislm, da bi blo pravilno "z dvemi minutami", ne pa "z dvema minutama"pribitka, sam tolk... kaže jezik

one too many 20.05.2015 14:55

... in imaš narobe. Imajo že prav.

*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ