Prenos dirke po Sloveniji v živo na TV Slovenija!

Prenos dirke po Sloveniji v živo na TV Slovenija!
08.06.2013 AVTOR: D. Z.
TV Slovenija bo prenašala dirko po Sloveniji! Govorimo o živih prenosih, in ne o reportažah. V živo si boste lahko ogledali dve etapi.

Etape na dirki po Sloveniji
1. etapa, 13. junij 2013: Ljubljana (kronometer) 8,8 km
2. etapa, 14. junij 2013: Kočevje – Višnja Gora 171,3 km
3. etapa, 15. junij 2013: Škofja Loka – Vršič 170 km
4. etapa, 16. junij 2013: Brežice – Novo mesto 153,4 km
Skupaj: 4 etape in 503,5 km

Dirka po Sloveniji se bo začela v četrtek, 14. junija, s prologom v Ljubljani. Na sporedu TV Slovenija je ta preizkušnja zapisana kot prenos, ki se bo začel ob 18.30 uri. Kolesarji bodo morali premagati dobrih osem kilometrov dolgo preizkušnjo v središču Ljubljane.

Naslednji dan, ko bo etapa od Kočevja do Višnje Gore, pa je na sporedu TV Slovenija 25-minutna reportaža, ki se bo začela ob 22.20 uri. Sodeč po sporedu TV Slovenija bomo lahko gledalci v živem prenosu uživali tudi ob spremljanju kraljevske, tretje etape. Ta bo kolesarje iz Škofje Loke popeljala čez Sorico in Livške Ravne vse do Vršiča.

Prenos 170 kilometrov dolge etape naj bi se začel ob 14.15 uri in naj bi trajal vse do 15.55 ure. Kolesarje naj bi proti Vršiču tako spremljali od Bovca naprej. Za produkcijo pa ne bo skrbela TV Slovenija, ampak produkcijska hiša VPK. Prenose in reportažo bo komentiral Tomaž Kovšca.

Značke: Dirka po Sloveniji, Cestno
Komentarji
matjaz1 08.06.2013 23:13

Hrabro, pohvala organizatorju, da je uspel!!!

Poss 09.06.2013 00:23

Bravo in super! 

jeti 09.06.2013 06:30

zanimivo, kje bodo dobili opremo?

Klemzy 09.06.2013 08:32

KONČNO!!!

 

Cveko 09.06.2013 09:05

Komej lohk verjameš! V soboto torej najprej ogled v živo na Sorici in nato nadaljevanje pred TV. Luštnokul

nemelk 09.06.2013 09:24

fajn..upam, da ne bo polomija :) (režiser/kamermani...)

Pino 09.06.2013 09:53

Še vedno Kovšca...

Maillot_Jaune 09.06.2013 10:03

Brez Kovšce še reportaž ne bi bilo...

Pino 09.06.2013 10:24

Verjamem, ampak v komentiranju caplja na mestu že leta in leta.

Klemzy 09.06.2013 13:11

Sj kako pa bo napredoval, če ni nikjer nobenih prenosov na slovenskih televizijah?? Mislim da je Tour s Hvastjo čist solidno odkomentiral!

Pino 09.06.2013 13:31

Npr. kot profesionalec bi lahko spremljal Eurosport ali pa italijanske komentarje, saj imajo oni več 10-letno tradicijo prenašanja kolesarstva. Če lahko jaz, lahko tudi on. Žal je pri nas tako, da športni komentatorji mislijo, da že vse vejo. Eni še imen ne znajo pravilno izgovoriti.

Lucy 09.06.2013 20:12
Eurosport je industrija, imajo za vse dolgoletne specialne komentatorje, pri nas pa sportni novinar na TV pokriva vec sportov, Tomaz ne dela samo kolesarstva, ampak se vse drugo. Smo pac majhna, jezikovno omejena Slovenija. Niti ne mores nekoga kar tako posnemati pri komentatorstvu. In zato se ne da kar tako primerjati. Jaz se zato veselim prenosa slovenske dirke, ceprav ne bo po vasih komentatorskih merilih.
Truplo 10.06.2013 07:03

Neverjetno kako vse vemo. Če nam naša "ljuba" RTV Slovenija vseeno servira neki bolj zahteven prenos (po mojem je v živo prenašati kolesarstvo v dani ekonomski situaciji že podvig), se pač spotaknemo tja, kjer je najlažje - pri komentatorju.

 

Jaz bi rekel takole: za "reparja" poput mene je njegovo znanje čisto dovolj. Ga ima za enega profesionalca ali samo za vaške dirke me briga za ščepec soli. Itak bo prenos gledala večina meni podobnih, ostali pa si komentar nenazadnje lahko tudi izključite. In se menite sami s sabo.

 

Kolikor vem, ne vem če je to res... je Kovšca ene vrste honorarni sodelavec televizije. In če je temu tako, se sigurno bori, da ima delo in tako dela verjetno vse mogoče. Če njega primerjam npr. z Milovanovićem... še mrtvo pijan ga rajši poslušam, kot slednjega, kateri ima pri vsakem prenosu povedati čez sodnike za en roman Vojna in mir.

 

Toliko... je pa seveda vse to samo moje mnenje!

Pino 10.06.2013 09:45

Je pa zelo pohvalno, da bodo nekaj prenašali tudi v živo. Končno, bi rekel. Na tak način se pridobi tudi kakšnega spozorja več, po mojem.

Verjamem pa tudi, da ima zasluge za to tudi Kovšca.

hybrid 10.06.2013 12:59

@Lucy, Tudi komentatorji na Eurosportu komentirajo več različnih športnih panog.

Prva etapa:
Z 18.30-20.20 Kolesarstvo - dirka po Sloveniji, prenos iz 
Ljubljane HD (VPS 18.30)

Druga etapa:
Z 22.20-22.45 Kolesarstvo - dirka po Sloveniji, report
aža,
HD # (VPS 22.20)

Tretja etapa:
Z 14.15-14.55 Kolesarstvo - dirka po Sloveniji, prenos (VPS 14.15)
Naj ne bi bila v HD zaradi prenosa v živo.
 

Nedelja:
Z 13.25-13.55 Kolesarstvo - dirka po Sloveniji, report
aža,
ponovitev HD # (VPS 13.25)
Ponovitev reportaže 2. etape?
 

Četrta etapa? Brez reportaže, brez prenosa?
 

Še sami na RTVju ne vedo kaj bodo predvajali ali prenašali.
Možno, da ne bo nobena etapa v HD in je zgolj navadno zavajanje.
Na primer tako kot nogometna tekma med Islandijo in Slovenijo!

Pino 10.06.2013 13:51

Ja, nogometna tekma z HD logom je bila "kr neki". Koga to oni farbajo?

Pardon za OT.

resda 10.06.2013 14:15

...enim se je izgleda lažje spotikati ob malenkosti, kritizirati in iskati dlako v jajcu, kot pa koga pohvaliti....

.....rad bi videl te pametne glave organizirati tak logistični zalogaj kot je prenos dirke, saj denar na nacionalki menda teče v potokih in sploh je kolesarstvo v Sloveniji menda bolj popularno kot nogomet.....

....če gre Kovšca komu na j... pa naj sam sede na kolo in naj sledi karavani v živo, da bo iz prve roke vedel, kaj se dogaja....

Cveko 10.06.2013 14:24

He he, če se ne motim je ravno Kovšca pisal o tem v Biciklu v eni izmed preteklih številk. Če ni prenosa je sramota, če pa je prenos pa spet ni v redu, ker pač komentator nima pojma, je produkcija slaba in podobno, skratka bolje če ga ne bi bilo.

Sam pravim, da je bolje prenos s slabim komentiranjem (Kovšča mi je kar ok), kot pa da prenosa sploh ni. Zvok lahko še vedno dam na mute.

Če pa je narejeno tako, da je negledljivo in nekaj na pol je pa to drugo. Zmeraj pa se bo pač našel nekdo, ki mu kaj ne bo všeč.

Truplo 10.06.2013 15:38
@Cveko:

He he, če se ne motim je ravno Kovšca pisal o tem v Biciklu v eni izmed preteklih številk. Če ni prenosa je sramota, če pa je prenos pa spet ni v redu, ker pač komentator nima pojma, je produkcija slaba in podobno, skratka bolje če ga ne bi bilo.

Sam pravim, da je bolje prenos s slabim komentiranjem (Kovšča mi je kar ok), kot pa da prenosa sploh ni. Zvok lahko še vedno dam na mute.

Če pa je narejeno tako, da je negledljivo in nekaj na pol je pa to drugo. Zmeraj pa se bo pač našel nekdo, ki mu kaj ne bo všeč.

... sto ljudi, sto čudi. Taki smo pač!

 

Pa bom primerjal Čerina in Hvastijo... oba pa sta oz. še komentirata tudi Tour.

 

Ker se v kolesarstvo ravno ne razumem seveda z veseljem poslušam oba. Ampak, nekako za moj okus mi je Hvastija boljši: čisto simpl, bolj nekako komentira v "tempu"... bolj doživeto, dočim po mojem mnenju Čerin bolj tako zaspano, brez nekega večjega razburjenja.

 

Seveda pa sta vsaj zame oba zelo, zelo v redu.

LukecKukec 10.06.2013 16:15

Žalostno je to, da ima RTV denar in termin za prenos športov, kot so umetnostno drsanje, sinhrono plavanje, ritmično gimnastiko itd. ki roko na srce, ne zanimajo praktično nikogar. Na drugi strani pa smpremljamo kvazi reportaže domačih športnih dogodkov svetovnega formata. Odprto prvenstvo v namiznem tenisu v Velenju, ki je turnir najvišjega svetovnega ranga in Dirka po Sloveniji, da naštejem samo dve, da o plezanju in ostalih športih, kjer naši tekmovalci "harajo" že vrsto let sploh ne govorim.

Pino 10.06.2013 16:53

Ja, reportaže sloveskega gira prejšnjih let s glasbeno podlago so bile res unikum. presenečen

hybrid 10.06.2013 17:27

 @resda:

...enim se je izgleda lažje spotikati ob malenkosti, kritizirati in iskati dlako v jajcu, kot pa koga pohvaliti....

.....rad bi videl te pametne glave organizirati tak logistični zalogaj kot je prenos dirke, saj denar na nacionalki menda teče v potokih in sploh je kolesarstvo v Sloveniji menda bolj popularno kot nogomet.....

....če gre Kovšca komu na j... pa naj sam sede na kolo in naj sledi karavani v živo, da bo iz prve roke vedel, kaj se dogaja....

Problem je, da se te "malenkosti" ponavljajo in ponavljajo in niso več malenkosti. Dejstvo je, da je organizacija bolj logistično zapletena pri prenosu kolesarske dirke kot pa nogometa. Ampak, če je točno določeno kakšno nalogo nekdo opravlja lahko postane preprostejša. Kapitala je relativno dovolj na RTV ampak je zelo slabo razporejen. Ker je preveč zaposlenih glede na učinkovitost delovanja. Potem pa še z absolutno previsokimi plačami v vodstvu glede na to, da nimajo nobene odgovornosti za "morebitne napake." RTV je samo medij, ki je ogledalo politike in "javnega poslovanja." Pa ni vse na RTV, da pripravi prenos kolesarske dirke po Sloveniji ampak na ravni celotne države, če hoče ta izkoristiti lepo priložnost za promocijo Slovenije.

 

@Cveko:

He he, če se ne motim je ravno Kovšca pisal o tem v Biciklu v eni izmed preteklih številk. Če ni prenosa je sramota, če pa je prenos pa spet ni v redu, ker pač komentator nima pojma, je produkcija slaba in podobno, skratka bolje če ga ne bi bilo.

Sam pravim, da je bolje prenos s slabim komentiranjem (Kovšča mi je kar ok), kot pa da prenosa sploh ni. Zvok lahko še vedno dam na mute.

Če pa je narejeno tako, da je negledljivo in nekaj na pol je pa to drugo. Zmeraj pa se bo pač našel nekdo, ki mu kaj ne bo všeč.

 

Ne vem kaj je Kovšca napisal v reviji, ker nisem naročen. Tako, da bom povzel po tvojih informacijah. Zakaj je slaba produkcija? Ker ni pravega interesa, ni pravih ljudi s tem manjkajo izkušnje.

Zvoka ne bi bilo potrebno preklopiti na "mute," če bi obstajalo več zvočnih zapisov
#1 Komentar + zvok "iz prizorišča."
#2 Samo zvok "iz prizorišča."
Kar je spet prevelik "zalogaj" za RTV in še kakšno slovensko TV postajo. Tudi ni pravega interesa in ljudje so se sprijaznili z ?vsiljenim? komentarjem. Ker je vedno več omejitev okoli športnih prenosov. Počasi ne bo več mogoče gledati prenosov razen prenosa v "lokalnem" jeziku. Ker imetniki pravic iščejo čim večji profit s tem, ko prodaš pravice večkrat boš zaslužil več. Bolj kot je popularen šport bolj je omejeno njegovo predvajanje na lokalne TV postaje.
 

Res, da je lažje napraviti "dvoranski ali stadionski" prenos ampak je manjša učinkovitost za promocijo države, regije. Je tudi cenejši zaradi tega. Vsaj po trenutnem vzorcu. Če bi razmišljali "outside of the box" v tem primeru izven "stadiona ali dvorane." Na primer Izkoristili določene posnetke iz oddaje Na lepše, ki so jo prepozno začeli snemati v HD. Potem posnetki iz helikopterja (HD kamere obvezno), ki bi bili posneti med dirko. Bi bili občutno nižji stroški za "promo spote" za EP v košarki. Ampak, ker se bodo spet pojavljale "malenkosti" bo slabša organizacija z slabše izvedeno produkcijo. Pa smo spet pri malenkostih, ki delajo (velike) razlike.


Kar se tiče dviga popularnosti dirke v tujini in s tem možnosti prenosa po Evropi, po svetu. Prilagoditi je treba trase etap PT ekipam. Zbrati denar iz vseh možnih lokalnih, nacionalnih, tujih virov. Glede na to, da bo drugo leto zapored avstralska ekipa OGE (lani so naredili tako reklamo Sloveniji, da se lahko skrijete "strokovnjaki" za promocijo dirke, Slovenije). Bi se lahko bolje osredotočili na Avstralsko področje. Tam je tudi precej popularno kolesarstvo. Pozabiti na trenutni profit.


Pri samih reportažah se da tudi brez letala. Dovolj za reportažo sta dva do trije helikopterji, štiri ali pet motorjev opremljeni z HD kamerami. Mogoče še kakšna druga, "novejša" perspektiva kamer. Prej bi začeli z etapami in s tem bi imeli več časa za pripravo boljše reportaže. Sicer pa organizatorji vejo kaj počnejo. No naj bi. mežik

TomazK 10.06.2013 20:12

Problem pri nas je ker se nič ne "splača" če ni takoj efekta.

hybrid 10.06.2013 22:13

Četrta etapa bo! So končno popravili spored.

 

Z 23.15 Kolesarstvo - dirka po Sloveniji, reportaža HD (VPS 23.15)

 

Skratka "kakovost" slike pri tretji etapi verjetno najbolj pomembni etapi bo porazna. Zaradi že zgoraj omenjenih faktorjev.

Pino 11.06.2013 09:54

Bo letos kaj zvenečih imen?

jeti 11.06.2013 10:07

sedaj k so zvedeli da bo live se jih bo kar trlokul. drugače pa VPK, če že imate stran jo vsaj osvežujte. delujete ravno v podočju kjer je slika na prvem mestu.

hybrid 11.06.2013 11:29

Zato, ker je slika na prvem mestu je bila oddaja Na zdravje vsa ta leta v SD iz HD studia.mežik

Lucy 17.06.2013 16:03
@hybrid:

@Lucy, Tudi komentatorji na Eurosportu komentirajo več različnih športnih panog.

Prva etapa:
Z 18.30-20.20 Kolesarstvo - dirka po Sloveniji, prenos iz 
Ljubljane HD (VPS 18.30)

Druga etapa:
Z 22.20-22.45 Kolesarstvo - dirka po Sloveniji, report
aža,
HD # (VPS 22.20)

Tretja etapa:
Z 14.15-14.55 Kolesarstvo - dirka po Sloveniji, prenos (VPS 14.15)
Naj ne bi bila v HD zaradi prenosa v živo.
 

Nedelja:
Z 13.25-13.55 Kolesarstvo - dirka po Sloveniji, report
aža,
ponovitev HD # (VPS 13.25)
Ponovitev reportaže 2. etape?
 

Četrta etapa? Brez reportaže, brez prenosa?
 

Še sami na RTVju ne vedo kaj bodo predvajali ali prenašali.
Možno, da ne bo nobena etapa v HD in je zgolj navadno zavajanje.
Na primer tako kot nogometna tekma med Islandijo in Slovenijo!


Imaš po svoje prav, ampak jaz sem že dolga leta zaposlena v medijih in sem večinoma govorila o velikosti trga, pomembnosti in 'obsegu' Dirke po Sloveniji ter organizacijskem in s tem finančnem zalogaju dirke po Sloveniji s tega vidika.
Glede na to, da organizator vsa ta leta niti kakovostnega PR ne more zagotoviti, že kaže, da mu precej 'dol visi' za medijsko pokritost dogodka. Najbrž dirka ne prenese tako velikega stroška, kot je dobra medijska pokritost. Zakaj bi konec koncev moralo biti mar nacionalni televiziji, ki pa res nič nima od tega? Stavim, da ne spravi skupaj sponzorskega denarja, ki bi vsaj pokril stroške produkcije. Pa res je še, da še nobenih izkušenj s prenosi nimajo.
Saj prihajajo boljši časi, pa se bodo naučili. Vseeno je Tomaž dobro opravil svoje delo.

lancearmstrong 17.06.2013 16:10

Ok pustimo Tv Slovenijo mene bolj zanima zakaj se ŠPORT TV SPORTKLUB ne pritegne v prenos delajo z isto produkcijo VPK torej...pa še športna TV je...

Pino 17.06.2013 16:38
@lancearmstrong:

Ok pustimo Tv Slovenijo mene bolj zanima zakaj se ŠPORT TV SPORTKLUB ne pritegne v prenos delajo z isto produkcijo VPK torej...pa še športna TV je...

Po mojem nimajo za burek.

Sem pogledal repotražo TVSlo Vršične etape. Katastrofa! Pa kaj so z motorjev snemali s telefoni?

Pa spet ponavljanje: kolesarji so tu, kolesarji so tam, tale kolesar je... A res ni drugih besed za profije?

*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Ljudje berejo:
Morda vas zanima tudi:
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ
Najbolj brano