Zwift trening na trenažerju spremenil v internetno igro
07.10.2014 AVTOR: Matej Zalar
Pri podjetju Zwift so oblikovali internetno multiplayer igro, v kateri sodelujemo z vožnjo na trenažerju, igrica pa bere naše podatke.
Za dobro pripravljenost na začetku sezone so vožnje na trenažerju skorajda nujne, vendar pa so za marsikoga enostavno preveč dolgočasne, da bi se ubadal z njimi. Pri londonskem podjetju Zwift pa so zasnovali igro, ki vožnjo na trenažerju spremeni v skupinski trening ali dirko v virtualnem svetu. Eden od problemov treninga s trenažerjem je tudi, da nimamo motivacije, da bi vozili na svojem maksimumu. Tudi zato je Zwift zelo dobrodošla novost. Predstavili so jo v Rapha klubih v Londonu, San Francisu in New Yorku, kjer so obiskovalci lahko preizkusili beta različico.
Za uporabo igre potrebujemo trenažer, merilec hitrosti in/ali obratomer z odprtim ANT+ protokolom in ANT+ priključek za računalnik, ki je na voljo v vseh večjih računalniških trgovinah ali spletnih straneh za prodajo. Nato se lahko povežemo na igro, sodelujemo v skupinskih vožnjah s kolesarji, ki takrat uporabljajo igro in izbiramo lokacije - od kalifornijskih plaž do simulacij največjih svetovnih dirk.
ANT+ senzor bo zaznal kako hitro vozimo in podatke posredoval igri, ki bo podatkom prilagajala našo vožnjo na ekranu, odvisno od pokrajine, po kateri vozimo, in odvisno od kolesarskih sotrpinov v igrici. Z ostalimi uporabniki igre bo možno tudi komunicirati s pomočjo slušalk in mikrofona.
Z uporabo "pametnih" trenažerjev, kot je Wahoojev Kickr, bo izkušnja še bolj pristna, saj bo igra posredovala podatke o pokrajini trenažerju, ki bo nato sam prilagajal zahtevnost kolesarjenja, odvisno od vetra, naklona ipd.
Igra je zaenkrat še v beta različici, za katero se lahko prijavite na njihovi spletni strani. Razvijalci zagotavljajo, da bo v eni mapi lahko vozilo do 10.000 kolesarjev naenkrat, načrtujejo pa še vsaj deset različnih map, od dirk do granfondov, maratonov in dobrodelnih voženj.
Na trg bo prišla v začetku prihodnjega leta. Prenos in namestitev igre bosta brezplačna, za sodelovanje pa bo potrebno odšteti 10 dolarjev mesečne članarine.
Wahoo Kickr, se je lani pridružil in deluje na BKOOL-vi platformi. Dvomim da bodo uporabniki Kickr-ja uporabljali igračke, če imajo profesionalno in video podporo pri BKOOL-u
Wahoo Kickr, se je lani pridružil in deluje na BKOOL-vi platformi. Dvomim da bodo uporabniki Kickr-ja uporabljali igračke, če imajo profesionalno in video podporo pri BKOOL-u
Ne razmetavamo se vsi z evri kot tvoji iz Bike republice, da bi si kupovali trenažer za 450 eur...
pa saj nekaj podobnega BKOOL ponuja, ali ne? zanimiva zadeva, sploh če bo cenovno dostopna, glede na to da bo potrebno dokupiti le ANT+ priključek.
Na prvi pogled in za nepoznavalce "pametnih virtualnih" morda ja, za poznavalce virtualnih trenažerjev in prebrano iz tega članka in njihove spletne strani pa ogromna.
Pri "pametnem" virtualnem trenažerju ti izbrana trasa z Gps podatki preko računalnika podatke pošlje v trenažer. Trenažer potem preko elektronske zavore in watmetra simulira naklon in specifiko trase v realnem času. Nato pa se podatki vožnje na pametenem trenažerju preko watt metra in doseženi hitrosti (pulzu, kadenci) vračajo v računalniški program in rezultat je natančen izračun opravljene vožnje v km., hitrosti, opravljenim delom v wattih, porabljene enegije v kalorijah, premaganih višinskih metrih, itd, ... in še več. Komunikacija je dvosmerna. Da o drugih možnostih sloh ne govorim.
Pri Zwifu pa je obljubljajo samo "igro" na podlagi enosmerne komunikacije, ki bo potekala preko merilca hitrosti na njihov program. Kar pa z realnostjo videne trase in na drugi strani pedaliranja ne bo imelo nobenega realnega pomena. npr.. (V klanec se bo pedaliralo z maximalno hitrostjo in velikim prenosom, program pa bo preračunal hitrost npr. 15km/h)
Je pa zagotovo to boljša opcija kot golo trenažiranje, naslednja stopnja vseh, ki bodo pa to probali in želi več, pa je zagotovo "pametni virtualni" trenažer, ki pa sloh ni več tako drag in negosegljiv. ... Draga igra bo to
Wahoo Kickr, se je lani pridružil in deluje na BKOOL-vi platformi. Dvomim da bodo uporabniki Kickr-ja uporabljali igračke, če imajo profesionalno in video podporo pri BKOOL-u
Ne razmetavamo se vsi z evri kot tvoji iz Bike republice, da bi si kupovali trenažer za 450 eur...
Iz tvojega posta je razbrati nekaj zavisti, ...?
Sicer se pa Virtualni trenažer kupi le če veš kaj boš z njim počel in da veš kaj ti lahko nudi. Vse ostalo nima smisla. Seveda gre pa v tem primeru le za debato in svetovanje, nihče ti pa ne brani nadgraditi tvoj trenažer za igro po spletu.
Ampak previdno! Običajno pomeni poceni kupiti-(nadgraditi), drago plačati.
Odgovor na komentar:
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Uspešno ste se registrirali. Na vnešen e-mail naslov smo vam posredovali povezavo za potrditev registracije.
Registracija uspešno zaključena. Samodejno ste bili prijavljeni v portal.
Forum komentiranje
Trenutno še nimate dovoljenja za komentiranje objav na forumu. Za aktiviranje posredujte uporabniško ime na [email protected].
Mali oglasi
Trenutno še nimate dovoljenja za dodajanje in komentiranje malih oglasov. Za aktiviranje posredujte uporabniško ime na [email protected].
Mali oglasi
Uporabniku omogočamo istočasno objavo največ 3 malih oglasov. V primeru, da bi želeli imeti objavljenih več malih oglasov istočasno, je potreben vpis na vročo stran. Za več informacij nam lahko pišite na [email protected].
Komentiranje novic
Trenutno še nimate dovoljenja za komentiranje novic. Za aktiviranje posredujte uporabniško ime na [email protected].
tole zna bit pa dobr za nas keri imamo klasične trenažerje