Nastavitev kolesarskega računalnika

Domov > Forum > Nastavitev kolesarskega računalnika

Nastavitev kolesarskega računalnika

SORTIRAJ PO:
bicikljato 07.07.2008 14:57
Zanima me kako si pravilno nastavim kolesarski računalnik. V navodilih (ki so na pol napisana v neki pokvekani slovenščini) piše, da morem izračunat nek factor, ki ga potem vstavim v računalnik. To sem izračunal in vstavil, zdaj me pa zanima, če je to točno in, če je vseeno kje na kolesu se nahaja tisti magnetek. Zagotovo je razlika, če je čisto na sredini pri pestu al pa od zunaj pri gumi. Prosim za pomoč. Hvala.
hooger 07.07.2008 15:02
bicikljato je napisal:
Zagotovo je razlika, če je čisto na sredini pri pestu al pa od zunaj pri gumi.


sigurno ja :lol:

Vseeno je kje imaš magnetek. Če si pravilno izračunal in pravilno vstavil v števec, potem zadeva deluje pravilno.
MTBrider 07.07.2008 15:04
O kakšnem faktorju je kle govora?
Kolikor vem, nastaviš obseg kolesa in to je to.
blaž 07.07.2008 15:39
pot magnetka do senzorja je v vseh primerih enako dolga ne glede na to kam namestiš magnetek :)
Zeberdee 07.07.2008 15:52
ne bi se strinjal. sicer ne vem kako se to naredi, ampak pot oddajnika do reciverja se že, če je premaknjen za en centimeter spremeni po formuli 2PIr
blaž 07.07.2008 15:55
se oproščam :ups:

pot je drugačna, čas je isti :D
JakaKk6933 07.07.2008 21:23
Kam montiraš magnet je popolnoma vseeno. Števec mora vedeti le obseg kolesa in čas, ki ga naredi en obrat.

bicikljato: če bi povedal kakšne feltne in plašče imaš ter kakšen obseg (v mm) si vnesel, bi ti lahko povedali, če je ok. Tako pa...

Pa pri vseh števcih je nastavitev obsega enaka, torej samo najdeš na netu kakšen je obseg kolesa, ki ga ti imaš. Ni potrebno nič merit.
kolesko 07.07.2008 21:50
700 X 56 - 2325
700 X 50 - 2293
700 X 44 - 2224
700 X 38 - 2180
700 X 35 - 2168
700 X 32 - 2155
700 X 28 - 2136
700 X 25 - 2105
700 X 23 - 2097
700 X 20 - 2086
27 X 1 3/8 - 2169
27 X 1 1/4 - 2161
27 X 1 1/8 - 2155
27 X 1 - 2145
26 X 2.125 - 2070
26 X 1.9 - 2055
26 X 1.5 - 1985
26 X 1.25 - 1953
26 X 1.0 - 1913
26 x 1/650C - 1952
Tubular Wide - 2117
Tubular Narrow - 2105
26 X 1 3/8 - 2068
24 Most - 1916
24 x 1 - 1753
20 X 1.75 - 1491
20 X 1 1/4 - 1618
18 x 1.5 - 1367
17 x 1 1/4 - 1325
16 x 1 3/8 - 1282
16 x 1.5 - 1079
JakaKk6933 07.07.2008 21:52
Ali pa takole. :D
bicikljato 08.07.2008 00:43
Jaz mam 55 premer pa piše, da moram to spremenit v milimetre in zmnožit z 3,1416. dobo sem pa ta faktor 1728,m če se prav spomnim. In pol, ko sem to vstavo mi zdaj deluje tak ko treba? Hvalabogu, da je vseeno ki je tisti magnetek, ker o tem ne piše v navodilih popolnoma nič.
kolesko 08.07.2008 07:40
Nič ni treba računat, samo po podatkih o velikosti na plašču si poiščeš pravilno velikost v zgornji tabeli.
Če ti pa to ni dovolj pa si na ranih tleh izmeri kakšno razdaljo v milimetrih ti kola naredi v enem obratu.
bicikljato 08.07.2008 13:14
Super. Torej lahko grem jutri na bicikl z mirno vestjo, da mi ne bo narobe kazalo. Ne gre se mi tolko za trenutno hitrost vožnje ampak seveda za prevožene kilometre in pa povprečno hitrost.
DusanK 08.07.2008 14:15
To so približne vrednosti, ki pa lahko odstopajo od 0 do nekaj %.
Če hočeš natančno naredi kot je že tudi omenil @kolesko na koncu, torej, da izmeriš razdaljo, ki jo kolo naredi v enem obratu ampak s tvojo teži in morebitno dodatno opremo (bidon, nahrbtnik, čelada...) kar tudi nanese nekaj kg.
Le tako boš dobil pravo vrednost, ki jo potem vstaviš kot rezultat v števec.

Osebno delam (pri menjavi plaščev (mtb, slide..)) tako:
Napumpam kolo na priporočeno vrednost glede na plašč. Kolo obrnem, da je ventilček najbližje tlom in naredim na tleh črtico. Potem se vsedem z vso opremo, ki jo imam navadno pri kolesarjenju in se pomaknem naprej ravno za en obrat ventilčka.Spet narediš na tleh črtico kjer je ventilček.
Važno pri tem je, da je vsa teža na kolesu/gumah In razdalja vmes med črticama v mm je številka, ki jo vneseš v števec. Če te zajebava ravnotežje si pomagaj z opiranjem na steno. :P

Lahko pa narediš preizkus koliko cm ti fali meritev z in brez tvoje teže in opreme.
Pri meni je razlika 4 cm na samo enem obratu, to je cca. 2% ali drugače, na 100 km bi mi falilo 2km, če ne bi upošteval svoje teže in opreme.
Če te ta razlika ne moti potem nima zgornje nakladanje zate veze.
oTTo 08.07.2008 14:50
DusanK - pozabu si povedat, da pred tem obvezno spiješ kak per, da si ti roke ne tresejo.

Sam tale obseg je res pomemben - ko kupim kolo, si prvo izmerim obseg - si res morš vzet cajt, pa najdit enga al pa 2 da ti pomagata zmerit ta obseg.

pa tla morjo biti ravna - wasserwaga rulz. :mrgreen:

Sam je še vedno problem - v bidonih nimaš nikoli isto vode, pa v žepih ne isto čokoladic. To ti kuj nanese do 0,5 % razlike.

Tko da jest mojmu števcu nč ne verjamem - vzamem pol še TIS pa viamichelin in zrišem pot. Z izmerjenimi podatki izračunam povprečje in to vpišem v moj kolesarski dnevnik.


lp,oTTo :roll:
lba 08.07.2008 15:09
No ja druga varianta je pa , da si kupiš garmina za 450€ ;-)
DusanK 08.07.2008 15:12
@oTTo, važno je tud ker pir spiješ ! Vse pol vpliva na povprečno ! :mrgreen:
oTTo 08.07.2008 20:21
dusank je napisal:
@oTTo, važno je tud ker pir spiješ ! Vse pol vpliva na povprečno ! :mrgreen:

A smo dons za kkšnga?

lp,oTTo
contador 24.05.2010 17:41
tle k je blo neki govora o tem al je važno kok daleč od pesta je senzor in magnetek....NI VAŽNO. Ker v števec nastaviš sam velikost kolesa in vse kar magnetek in senzor delata je to da štejeta število obratov
Kekec_ 24.05.2010 18:23
contador je napisal:
tle k je blo neki govora o tem al je važno kok daleč od pesta je senzor in magnetek....NI VAŽNO. Ker v števec nastaviš sam velikost kolesa in vse kar magnetek in senzor delata je to da štejeta število obratov


mislem da so že povedal :D 2x če se ne motm
rage 06.05.2014 14:37
Lahko pa zgoraj omenjen postopek opravis z vec obrati in nato rezultat delis z le temi, tako napako pri odcitovanju zmanjsas za stevilo obratov, ki si jih izmeril
1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI