Rekreativca na turi Ljubljana - Izola

Domov > Forum > Rekreativca na turi Ljubljana - Izola

Rekreativca na turi Ljubljana - Izola

SORTIRAJ PO:
Nikola Tesla 26.09.2010 09:56
S kolesom iz Ljubljane v Izolo

Uvod
Ta pot je primerna tudi za rekeativce in tiste, ki so na kolesu samo občasno. Na forumu(ih) sem pogrešal za to turo točne podatke, zato sem se potrudil in Vam jih pripravil, da bo odličitev tudi za starejše rekreativce lažja. Da na tem forumu ni najkvalitetnejših prispevkov pa botruje predvsem dejstvo, da je vmesnik brez predogleda uporabnikovi popravki pa so (bili, ne vem ali so še) omejeni. Zares škoda, da je forumski vmesnik in iskalnik tako siromašen.

Obračun poti: slike in ostali podatki so na koncu (slika poti)
- Dolžina celotne poti od Lj do Izole 135Km po števcu in 125Km po GPSu (GPS seka ovinke).
- višinska razlika vzponov 1.536m, povprečna strmina 2% (maks. 9,2%)
- višinska razlika spustov 1.838m, povprečna strmina 2,3% (maks. 12,7%)...

Že več let sva planirala turo vendar je vedno nekaj prišlo vmes. Želja je bila, vremenska napoved je bila odlična... Zakaj pa ne? Pojdiva jutri. Pade ideja.

Zvečer sem pripravil kolesa in naslednje jutro 22. septembra ob 7h30 se odpraviva od doma


Pot naju vodi skozi mesto na Tržaško cesto po kateri nadaljujeva v megli mimo Agrotehnike na Viču, kjer gasilci še vedno čistijo poplavljeno področje med Tržaško in železniško progo. V Vrhniko prispeva ob 8h49. Pot nadaljujeva skozi staro mestno jedro in po klancu navzgor proti Logatcu. Klanca se malce bojiva, ker ga še nisva prej nikoli prevozila. Kmalu ugotoviva da so bile govorice ki sva jih slišala o tem klancu malce pretirane. Prepeljeva ga z lahkoto. Pot naju vodi ob gozdu na desni in železnici na levi. Še vedno je megleno. Kondenzirane kapljice kapljajajo z roba čelade. Prispeva do Napoleonovega drevoreda in nadaljujeva po razrukani cesti do Logatca kamor prispeva ob 9h37. Še dobro, da imava amortizerje na prednjem kolesu.

Na križišču v Kalcah zavijeva levo proti Planini.


Po krajšem postanku ob 9h56 nadaljujeva pot proti Planini. Še vedno je bilo megleno.


Navzdol po klancu ...


in proti morju


Ustaviva se ob Planinskem jezeru in narediva nekaj fotk. Pokaže se že tudi sonce.


V vasi Planina zavijeva desno proti Strmici mimo znamenitih dirkaških Kačjih rid, da se izogneva prometu. V Planino sva prispela ob 10h27.


Na koncu vasi zavijeva levo proti Predjami čez Lohačo


Predno se podava v strmi klanec pomalicava. Držala sva se priporočil, da se je tu dobro okrepčati, ker je pred nama najtežji del celotne ture. Med potjo dava v usta še košček čokolade, vendar kljub temu na tretjini klanca omagava. Klanec je enostavno prestrm in za nama je že kar lep kos poti. Vrhniški klanec je bil mala malica proti temu. Ker nočeva pretiravati greva zadnji kilometer in pol klanca peš. Sicer pa nisva na tekmi in se nama nikamor ne mudi. Navsezadnje kolesariva zase in v tem uživava.


Ob 11h22 prispeva na vrh klanca v Lohači.


Lepa hišica z mizico je idealen kraj za postanek. Če bi vedela prej, bi ga načrtovala za malo daljši počitek. Spodaj pa samo kratek postanek z obveznim okrepčilom v obliki čokolade ali kaj podobnega, da ti da energije za v klanec.




Odpre se nama lep pogled na okoliške hribe in tudi ogrelo se je precej. Zaradi spusta si oblečeva anorake in se zapodiva po klancu navzdol saj ni potrebno kaj dosti bremzat, ker je cesta zelo lepa.


Studeno
>

Priključiva se regionalni cesti in nadaljujeva v smeri proti Razdrtem. Vsakič ko zapeljeva pod avtocesto je za podvozom krajši klanec. Brez težav jih zvoziva le hitrost nama pade na 12km/h. Ob 12h44 se ustaviva na avtobusni postaji pri Razdrtem in se okrepčava s čokolado ter malo počijeva, ker naju čaka daljši klanec od Razdrtega do kamnoloma pred Senožečam. V klanec zagrizeva in ga prevoziva brez zaustavljanja vsak v svojem tempu.


Od kamnoloma naprej se spustiva in kar padeva v Senožeče. V vožnji v najvišji prestavi uživava in voziva po cesti rahlo navzdol celo do 45km/h. Ob 13h15 prevoziva Senožeče. Čaka naju senožeški klanec.

Tale


Od konca Senožeškega klanca poletiva proti Divači.


Voziva zelo tekoče z izredno visoko povprečno hitrostjo, števec mi je pokazal maksimalno hitrost 62,5Km/h.


Ob 13h37 pred Divačo prečkava avtocesto




Od Divače nadaljujeva po stari cesti proti Kozini. Na odcepu za Rodik zavijeva levo, ker kot pravijo od tam dalje velja prepoved za kolesarje, čeprav znaka nisem opazil. Pot se od odcepa dalje rahlo dviga in preide v dolg klanec mimo Kačič


Kačiče


Konč no konec klanca pri Rodiku. Prispeva ob 14h23.


Ob 14h33 sva v Kozini katero prevoziva in se po klancu spustiva navzdol. Pod avtocesto se cesta zopet vzpenja do avtocestnega nadvoza na desni in to je zagotovo eden najnevarnejših odsekov na celotni trasi. Cesta je veliko preozka kamionarji pa dejansko divjajo ko nori in se sploh ne ozirajo na kolesarja. Ko se kamionu ni izšlo prehitevanje kljub temu da sva se umaknila na bankino je zabremzal, da se je kadilo od gum. Noro, zares noro. Kje so policaji ali pa odgovorni, da razširijo cesto na klancu. V Petrinjah zavijeva levo na cesto proti Črnokalskem kamnolomu. Vzpenjava se počasi, vendar brez večjih težav. Imam še dosti prestav rezerve, ker sem že prebrodil krizo je tudi hitrost v klanec solidna. Cesta na vrhu je zelo dolga in ravna. Pravi užitek se je peljati po njej. Ob cesti je polno šipka. Najdeva en lep grm in se okrepčava z naravno porcijo C vitamina. Zrel šipek je odličnega okusa.

Ravna cesta na vrhu hriba


Na koncu ravne ceste


Od križišča za Podgorje se desno spustiva mimo kamnoloma do regionalne ceste in na tem delu tudi prvič vidiva morje.


Spustiva se po Črnokalskem klancu in pred Viki burgerjem zavijeva levo kot to priporočajo kolesarji. Izkazalo se je da je to ena večjih neumnosti na tem delu, ker je spust tako strm, da brez odličnih bremz nimaš kaj iskat. Klanec navzdol je bil tako strm, da če bi to vedel prej bi šel raje po regionalni cesti. Bližnjica se konča za gostilno Žerjul, ki je znana po jedeh na žlico. Tudi tokrat je dišalo. Ob 15h20 prečkava cesto.


Poti ne nadaljujeva po regionalni cesti temveč zavijeva desno proti Krnici.
Pogled nazaj proti Krpanu. Cesta proti Krnici se nad vasjo zelo strmo spusti.


Pot po slemenu je zares fantastična in obkrožajo naju vinogradi in prelepa narava. Ustaviva se in si privoščiva par fig z drevesa, ki ga očitno nihče ne obira.


Po spustu prispeva v Rižano in mimo Cepkov nadaljujeva pot do Rižanskega vodnega zajetja od koder se oskrbuje obala s pitno vodo. Prispeva ob 15h49


Do Dekanov ni več daleč in pred tovarno Lama ostro zavijeva levo na traso stare železnice Parenzane, ki je sedaj preurejena v kolesarsko stezo. Med njivami naju pot vodi vse do regionalne ceste po kateri nadaljujeva pot do nadvoza nad avtocesto. Kolesarska pot tukaj ni dobro označena in sva v dvomih, če sva ubrala pravo pot. Zavijeva proti Bertokom in za trgovino Scarbo na desni zavijeva na nadvoz čez avtocesto in takoj za mostom zopet levo nazaj na Parenzano. Prispeva v Koper in komaj najdeva pot v mesto, kar sploh ni bilo lahko, saj so vse ceste popolnoma razrite zaradi del v okolici stadiona in kolesarske poti niso prevozne. Ob 16h33 prispeva na obalo, kjer se slikava.


Na obali si privoščiva dober sladoled in uživava na soncu


Najina pot pa še ni zaključena saj sva namenjena v Izolo, kjer bova tudi prespala. Najprej se zapeljeva v mestni mandrač in tako zaključiva najino pot od Ljubljane do Izole


Prevozila sva 135km z povprečno hitrostjo 18,5Km/h kar sploh ni slabo za rekreativca na uživaškem potepu.


Odpraviva se v marino Izola. Po slikanju in pogovoru z mornarji Janja na barki pripravi odlično večerjo katero zalijeva z buteljko malo prej kupljenega refoška. Bilo je odlično in ko je zmanjkalo refoška je kmalu tudi naju. ZZzzzz


Naslednje jutro greva k prijatelju na kavo v Koper kjer nakupiva še nekaj malenkosti za barko in nazaj v Izolo.


Odpraviva se na vlak. Izola


V podvozu pri Kopru srečava veliko kačo


Nova kolesarska steza pod Markovcem




Odhod vlaka iz Kopra je ob 14h45. Prej kupiva karte (10€ na osebo ter 3€ za kolo)


Kolesa z ključavnico pritrdim na žičnato pregrado in jih zaščitim s kartonom.


Pelje nas vlak v daljave...


Na poti je polno lepih prizorov


Slavnik


Cesta pri Rodiku katero sva prejšnji dan prekolesarila


Diva ča


V smeri proti Pivki so dolgi zaščitni zidovi pred burjo. V Avstroogrski so že vedeli kako se temu streže.


Podpeč na Ljubljanskem barju


Še malo in bo potrebno izstopiti


To je bila najina prva tura Ljubljana Izola


PODATKI O POTI:
- Dolžina celotne poti od Lj do Izole 125Km po GPSu, realno po števcu 135Km.
- višinska razlika vzponov 1.536m, povprečna strmina 2% (maks. 9,2%)
- višinska razlika spustov 1.838m, povprečna strmina 2,3% (maks. 12,7%)...
- Na poti sva bila 8h in od tega vozila skupaj 6h30.

POVEČAJ SLIKO


Podatki Vrhniški klanec. POVEČAJ SLIKO


Klikni na link za sliko in podatke o klancu.
Vrhniški klanec: dolžina 4,26Km, višinska razlika 177m, povprečna strmina 4,1%, maks. 7,6%
Klanec Lohača: dolžina 2,55Km, višinska razlika 167m, povprečna strmina 6%, maks. 9,7%
klanec Predjama: dolžina 767m, višinska razlika 55m, povprečna strmina 6,1%, maks. strmina 9,3%
klanec Razdrto: dolžina 1,72Km, višinska razlika 103m, povprečna strmina 5,7%, maks. strmina 8,6%
klanec Senožeče: dolžina 1,45Km, višinska razlika 45m, pov. strmina 3,1%, maks. strmina 5,9%
klanec Rodik: dolžina 2,24Km, višinska razlika 82m, povprečna strmina 3,4%, maks. strmina 7,4%
klanec Petrinje: dolžina 1,52Km, višinska razlika 52m, povprečna strmina 2,8%, maks. strmina 6,1%
klanec Črni Kal: dolžina 8,5Km, višinska razlika 441m, pov. strmina -5,5%, maks. strmina -12,7%
Popis in graf vseh klancev v SLO.

Ljubljana, 23.9.2010
Nikola Tesla :D
Birkoff 26.09.2010 10:41
To je bil pa zelo lep izlet kajne. Vse pohvale, da si se potrudil in nam takole objavil.
blum 26.09.2010 10:56
Bravo, odlična fotoreportaža...
Urky 26.09.2010 11:05
Res odličen POTOPIS in vse kar spada zraven, vse pohvale :D
Vertigo 26.09.2010 11:49
Bravo! Lepo! A je to namenoma, da je na fotkah samo en avto?

Če dodaš še opis npr. v http://ridewithgps.com/ ali http://bikemap.net bo potopis popoln!

lp
Ich 26.09.2010 12:13
Se pridružujem pohvalam;)
Mogoče bi bilo fajn, če bi v Logatcu na krožišču zavila proti izvozu na avtocesto, in na naslednjem krožišču zavila desno. Pot gre najprej mimo hiš, nato pa se nadaljuje skozi gozd, vse do Laz na planinskem polju. Potem še kak km in si v Planini.
Vajina pot mi je znana, vendar sam na nekaterih mestih raje zavijem na makadam(npr. Lj-Logatec, Senožeče-Kačice, Kozina-Petrinje). Če koga zanima, naj pove, pa bom mal natančneje opisal.

Drgač pa, kot je meni znano, tisti zidovi ob železnici služijo za preprečevanje požarov, ki jih mnogokrat povzroči iskrenje koles vlaka. :)
slavko1 26.09.2010 12:17
Toel je pa bilo lepo za pogledati. Vidim da sta se zapeljala tudi po Parenzani. 8) Opazil sem pa tudi, da so končno uredili tudi cesto pod Markovcem. Kar se vlaka tiče, je pa iz morja še najlepše potovati z vlakom navzgor, ker gre bolj počasi, in imamo veliko časa za opazovanje primorja in njenega zaledja. Samo te naše železnice... :ups: :ups:
Mikimaus5311636 26.09.2010 12:21
Pohvala za trud, ni kaj. Kar veliko dela je, če hočeš objaviti tako dolgo in obsežno gradivo...
Čestitke :P
Nikola Tesla 26.09.2010 12:41
Vertigo je napisal:
Bravo! Lepo! A je to namenoma, da je na fotkah samo en avto?
Če dodaš še opis npr. v http://ridewithgps.com > ali http://www.bikemap.net/ bo potopis popoln!
lp


Najprej hvala vsem za vzopodbudne besede in pohvalo. Priprava take reportaže dejansko vzame ogromno časa, vendar je zame še vedno lažje to, kot pa vsakemu prijatelju razlagati kako in kaj. Obenem pa jo napišem po delih med kratkimi pavzami med svojim delom, da se relaksiram. Na tak način pripravim reportaže tudi za ostale hobije, ribičija, jadranje, motociklizem, ... Imam precej hobijev in tudi dela :D

Avtomobilov je bilo zelo malo, je bilo pa zato od Kozine dalje veliko preveč težkih kamionov, ki dejansko dirkajo proti kamnolomu, da izpolnijo normo.

Hvala za link na ti dve strani kateri bom najprej malo spoznal in objavil track tudi tam, da si ga bo lahko kdorkoli naložil v navigacijo.
Lep pozdrav
Nikola Tesla :D
DEPRESIJA 26.09.2010 12:55
Nikola Tesla je napisal:

- višinska razlika vzponov 1.536m,
- višinska razlika spustov 1.838m

Kako si dobil te podatke?
Nikola Tesla 26.09.2010 13:06
Te podatke ti izračuna Google Zemlja, če označiš celotno pot katero si prej uvozil v obliki kml. GPS podatke uvoziš, na listi levo izbereš pot z dvoklikom in ko se pokaže na zemljevidu na označeno pot klikni z desno tipko na miški in izberi Pokaži višinski profil > izberi z kurzorjem profil od začetka do konca tako, da je celoten graf zatemnjen. Nad grafom imaš izpisane vse podatke poti med drugim tudi sumo vzponov in spustov. Voila.
Slika poti
LP
Nikola Tesla
a-lex 26.09.2010 13:16
Nikola Tesla, čestitam za odličen potopis.
Sam sem sicer zaprisežen "cestar" in jo žgem kar po regionalki edino v Izoli zavijem skozi tunela do Pirana ampak mi števec kaže do Pirana 138 km. :roll: :roll: ??
Nikola Tesla 26.09.2010 14:02
Bo držalo, ker nisva vozila čisto naravnost in sva se včasih po isti poti tudi vrnila, da sva kaj slikala itd.
LP
Nikola Tesla
pial 26.09.2010 14:14
Zelo pohvalno. Izgleda kot odlična diplomska naloga.
Čestitam :!:
DEPRESIJA 26.09.2010 19:18
@N.Tesla: višinska razlika ti je ogromna. Tudi če pogledam graf, ne vem kje si pridelal +1500vm.
Zanimivo bi bilo slišat kolko vm je a-lex pribrcal do Pirana ... (torej je imel še dodatno najmanj 2 klanca)
presna 26.09.2010 19:32
Meni jih je iz Griž do Izole nameril garmin 1623 vm.

http://connect.garmin.com /activity/39713287
manamana 26.09.2010 20:12
Bravo. Čestitam za opravljeno turo.

Še ena opomba za:...."Od Divače nadaljujeva po stari cesti proti Kozini. Na odcepu za Rodik zavijeva levo, ker kot pravijo od tam dalje velja prepoved za kolesarje, čeprav znaka nisem opazil. Pot se od odcepa dalje rahlo dviga in preide v dolg klanec mimo Kačič"....

Kolikor vem odsek od odcepa za Rodik do Kozine ni več prepovedan za kolesarje; mislim da odkar je speljana AC.
Nikola Tesla 26.09.2010 21:26
Manamana - Hvala za pojasnilo, se mi je zdelo, da je tako, ker znaka ni več.

Depresija - natančno in podrobno sem ti odgovoril kako sem prišel do podatka. V kolikor misliš, da to ne drži, potem zadevo preštudiraj in nam sporoči tvoje ugotovitve.

LP Nikola Tesla
Loky20 08.10.2010 09:36
Odlična fotoreportaža ravno to sem iskal :P jutri se namreč odpravljam od Celja proti Kopru. Sem že mislil med vikendom v septembru vendar nikakor ni šlo sem se pa odločil da letos pridem do obale :!: ... me pa zanima kakšna je razlika če grem mimo Postojne? ker bi čim manj rad ovinkaril, kar po glavni do obale, ker teh koncev ne poznam veliko ker vozim bolj po Štajerski :)

LP, Rok
sa68ta 09.10.2010 18:58
Pohvale za izčrpno in podrobno poročilo. Upam, da boš objavil še kakšno.

Pa še malo o višinskih metrih. Zavedati se je treba da GPS tracki ne dajejo točnih višinskih metrov. GPS ti bo zmeraj kazal bolj ali manj točno višino, problem je, ker stalno skače malo gor in dol. Če ga natančneje pogledaš ima obliko žage. Višinski metri so integral te žage (beri numerične napake) kar ima za posledico veliko napako. Prav tako tudi google earth pridela precejšno napako saj je višine terena v njem samo približna.

Ker ponavadi vozim z GPS logerjem in polarjem (barometrični višinomer) lahko povem da so razlike ogromne. Meni naprimer od LJ do izole (sicer čez kačje ride in ne naokoli) polar pokaže 880 višincev. Polarjev software se zaveda numeričnih problemov zato lahko z njim profilne linije gladiš, zapisuje si spremembo vsakih 5 m in ne vsakega centimetra, spremembe atmosferskega tlaka pa ti tudi popravi (če začneš in končaš na isti točki).

Druga pesem je prenos tracke v google earth. poskusi isti track vnesti enkrat tako da ga "zalepiš" na površino GE, drugič pa brez te možnosti. Če ga ne zalepiš, vidiš da sled dostikrat "potone" pod površino ali pa gre po zraku nad zemljo.

Po mojih izkušnjah GE pridela ogromno napako pri vzponih po pobočnih cestah saj se normalno sprojektirana cesta ves čas vzpenja bolj ali manj s konstantnim vzponom (kar pokažejo tudi barometrični višnomeri, npr Polar), provil v GE pa ti pokaže pravo valovanje.

Problemov višinskih metrov merjenih z GPS se zavedajo tudi ljudje ki programirajo GPS aplikacije (še posebej tiste za kolesarje). Sam uporabljam TrekBuddy in na forumih lahko najdeš kar precej nasvetov zaalgoritme kako gladiti numerične napake ki ti jih pošilja GPS.

Naj poenostavim: če stojim pri miru na vrhu hriba z nadmorsko višino 100 m, mi bo gps stalno kazal vrednosti med 99 in 101 nm. To se ti zgodi pri GPS tracku, ki ti bo stalno prišteval tisti 1 ali 2 m napake. Če bom dovolj časa pri miru na vrhu tega hriba se mi lahko nabere tudi 1000 višinskih metrov vzpona.
ridefast 09.10.2010 20:51
Citat:
Ob 14h33 sva v Kozini katero prevoziva in se po klancu spustiva navzdol. Pod avtocesto se cesta zopet vzpenja do avtocestnega nadvoza na desni in to je zagotovo eden najnevarnejših odsekov na celotni trasi. Cesta je veliko preozka kamionarji pa dejansko divjajo ko nori in se sploh ne ozirajo na kolesarja. Ko se kamionu ni izšlo prehitevanje kljub temu da sva se umaknila na bankino je zabremzal, da se je kadilo od gum. Noro, zares noro. Kje so policaji ali pa odgovorni, da razširijo cesto na klancu.


Varianta: Od kozine dol se gre po glavni cesti samo ene 300m nato je takoj odcep za vas Klanec ( takoj ko greš pod most od avtoceste)kjer ni nobenega prometa pa še lepša je, tako prideš do Petrinj vse po stranski cesti (vse asfaltirano), v petrinjah pa ne rabi niti prečkat ceste ker je podvoz za traktorje tudi asfaltiran ;) ;)
Nikola Tesla 11.10.2010 11:43
Ridefast, ODLIČNO!
Ta nasvet bom naslednjič definitivno upošteval in ga svetujem tudi ostalim, ker je magistralna cesta prav na tem odseku (Kozina - Petrinje) najbolj nevarna glede na celotno pot.

Sa68ta
GPS loger sem nastavil na 60 sekund tako, da do napake ni prišlo zaradi nihanja v meritvah, ki si pogosto sledijo, kar se vidi tudi, če vklopim točke, ki so zelo redko posejane in zato dosti višincev eksportirani kmz za google map zaduši. Po moje je višine pobral izračun iz podatkov na Google mapu, iz kmz pa samo ruto saj je točk veliko premalo, da bi oz njih izračunal tako natančno višinsko razliko. Waypointov se je nabralo le okoli 470 za celotno pot.

Reportaž bom vsekakor opisal še nekaj. V planu imam v kratkem ponoviti kolesarski izlet iz Izole preko Marezig, po dolini Dragonje, do Portoroža in nazaj, ki ne bo v stilu nabiranja višincev, ampak je poudarek na uživanju v naravi ob zmernem tempu in na način, ki je primeren za vsakega rekreativca. Nisem več rosno mlad, zato ne kolesarim za rezultat temveč za lasten gušt, ter da ohranjam kondicijo.

Z ženo bi se želela udeležiti kakšnega kolesarskega izleta po Avstriji v okolici Gradca ali Dunaja. V kolikor kdo pozna kakšno dobro in zanimivo pot se priporočam za informacije.
Lep pozdrav
Nikola Tesla :D
Berlingo 09.04.2012 00:37

Šele sedaj sem odkril ta prispevek. Kot so že rekli zgoraj, ODLIČNO.

Me pa zanima kakšne gume imata na biciklih. Videti je da so kar gladke. Na mojem trekingu imam Schwalbe Smart Sam in se mi zdijo za te vrste poti kot si jo opisal pregrobe.


Lep pozdrav.    

Nikola Tesla 09.04.2012 07:33

Gume so Schwalbe Racing Ralph. Bo treba menjat zadnje. Madonca so kar drage 44€. Morda veš kje se splača pogledat.

 

Tak je profil. Ampak v nasprotju s prvim vtisom lahko rečem, da so gume zelo "hitre" in imajo zelo malo kotalnega trenja.

image

LP NT

andrej74 09.04.2012 09:13
@Nikola Tesla:

Gume so Schwalbe Racing Ralph. Bo treba menjat zadnje. Madonca so kar drage 44€. Morda veš kje se splača pogledat.

 

Tak je profil. Ampak v nasprotju s prvim vtisom lahko rečem, da so gume zelo "hitre" in imajo zelo malo kotalnega trenja.

image

LP NT


Sedaj ko sem to prebral mi je kar malo žal, da se jaz nisem nikoli znal na tak način nekam popeljat. Vedno je potrebno tiščat skoraj do dile in se razburjati na tistega, ki je najšibkejši v skupini, kako, da ne zmore več in ga je potrebno ves čas čakati. Odločil sem se, da se bom vsaj enkrat tudi jaz, v temu primerni družbi lepo brez hitenja popeljal na podoben izlet.
Kot so že pred menoj napisali je vse lepo in prav, se pa tudi jaz pridružujem mnenju, da bi ne glede na ugodni kotalni upor gume zamenjal z gladkimi, ki so za takšna potovanja (če tudi vmes po makadamu) primernejše.
Veliko veselja na kolesu vama želim tudi v bodočekul

Nikola Tesla 13.04.2012 18:02

Sedaj so že skoraj gladke, ko so tolko znucane. nasmeh

 

damirkovacic 08.08.2013 14:45

mene samo zanima ali je tesko najti pot ce je ne poznas kajti z prijateljem se tja odpravljava v soboto in me zanima ali rabiva kako karto ali je lahko priti do obale iz ljubljane hvala 

kink-konk 08.08.2013 17:55
@damirkovacic:

mene samo zanima ali je tesko najti pot ce je ne poznas kajti z prijateljem se tja odpravljava v soboto in me zanima ali rabiva kako karto ali je lahko priti do obale iz ljubljane hvala 

Smešen post.. Se pravi s prijateljem sta se pač odločila it iz Lj v Izolo in to je to. Zdej pa pred računalnikom čakaš, da ti ena dobra dušca pove, kje zavit levo pa kje desno. Pa dej odpri kšn bikemap al pa kej tazga pa se mal pozanimej, no.

Jest, k sm že bil, ti lahko odgovorim, da je lahko, nekdo ti bo reku, da samo slediš spremembam vegetacije in vonju po morju pa boš tam, spet en ta tret ti bo pa reku, da na Brezovci zaviješ na AC pa sam slediš najprej tablam za Koper, ko boš v Kopru pa tablam za Izolo...

 

Recimo ena do Kopra:

 

www.bikemap.net/sl/route/2640 74-lj-kp/

Primož Hočevar 08.08.2013 18:40
Trasa Izola-Ljubljana ali Ljubljana-Izola mi je osebno ena najlepših(osebno jo podaljšam do Pijave Gorice do Smrjen). Nabere se 140 km. Klasično po stari cesti brez "vjuganja" po nekih stranskih poteh je dovolj lepo doživetje. Lahko bi jo prevozil z zavezanimi očmi, se včasih pohecam, ker si lahko celo pot "narišem" po spominu, vsak ovinek ...
Skratka vožnja ob obali, ob Rižani, preko Črnega Kala, na Kozino, spust s kačiškega klanca, mimo Divače, senožeški vzpon, ...
Nato se prične dejansko pravi vžitek v naravi(zelenje in svežina), prehod iz Senožeč v Razdrto in skozi doline in gričke preko naselij v Postojno, nato pa uživanski spust po "kačjih ridah" v Planino, skozi ovinke do betonskih plošč v Logatcu, po vrhniškem klancu do Vrhnike in samo še držanje tempa skozi ravnico do Ljubljane.
Zasledovalec 08.08.2013 18:55
@kink-konk:
@damirkovacic:

mene samo zanima ali je tesko najti pot ce je ne poznas kajti z prijateljem se tja odpravljava v soboto in me zanima ali rabiva kako karto ali je lahko priti do obale iz ljubljane hvala 

Smešen post.. Se pravi s prijateljem sta se pač odločila it iz Lj v Izolo in to je to. Zdej pa pred računalnikom čakaš, da ti ena dobra dušca pove, kje zavit levo pa kje desno. Pa dej odpri kšn bikemap al pa kej tazga pa se mal pozanimej, no.

Jest, k sm že bil, ti lahko odgovorim, da je lahko, nekdo ti bo reku, da samo slediš spremembam vegetacije in vonju po morju pa boš tam, spet en ta tret ti bo pa reku, da na Brezovci zaviješ na AC pa sam slediš najprej tablam za Koper, ko boš v Kopru pa tablam za Izolo...

 

Recimo ena do Kopra:

 

www.bikemap.net/sl/route/2640 74-lj-kp/

Samo po stari cesti in nimaš kaj falit.

 

Najbolj neumno in dolgočasno je če gledaš kak bikemap. Glede na to, da je preprosto z malo domišljije si ustvariš sam s prijateljem svojo progo.

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI