Senzor moči

Domov > Forum > Senzor moči

Senzor moči

SORTIRAJ PO:
U2TheEdgeU2 09.08.2013 22:45

Zanima me, kje bi se dalo dobiti senzor moči za garmin edge 500? 

Hvala in lp 

peciklist 09.08.2013 22:52

marsikje te pa taka zadeva pride tam okoli od 1500 pa do 3000€

matic_s_k 10.08.2013 08:39

Marko Černič - Quark

galoper 10.08.2013 09:49

Samostojnega, brez povezave na druge naprave, lahko sestavi kakšen strokovnjak elektrotehnike - za analizo na PC.  Stroški materijala 80€, če ti kdo brezplačno sestavi algoritem.

peciklist 10.08.2013 15:10
@galoper:

Samostojnega, brez povezave na druge naprave, lahko sestavi kakšen strokovnjak elektrotehnike - za analizo na PC.  Stroški materijala 80€, če ti kdo brezplačno sestavi algoritem.

Hahaha ti sploh veš kaj je senzor moči?

hybrid 10.08.2013 15:24

Čip.

U2TheEdgeU2 10.08.2013 17:28
@peciklist:

marsikje te pa taka zadeva pride tam okoli od 1500 pa do 3000€

Marija sveta Božja pomagalka.. lp

peciklist 10.08.2013 17:33

www.cyclepowermeters.com/srm- 20-c.asp Tule imaš nekaj powermetrov od SRM-ja ki so načeloma najbolj cenjeni.

galoper 10.08.2013 21:37

 

peciklist 10.08.2013 15:10:23

Izdelek imam doma, preizkušen. Vso zadevo je po moji zamisli sestavil sorodnik, le z ohišjem se nočeva ukvarjati.

 

peciklist 10.08.2013 22:27

Zihr ful dobr in natančno deluje zato pa vsi SRM in quark powermetre kupujejo

miha 10.08.2013 22:32

Pravilen replay je, povej kako deluje, kakšna je tvoja zamisel?!

 

Da kdo kupi SRM ni noben argument... manjka debatni krožek v osnovni šoli, pol bi se znali pogovarjat :)

 

@galoper: res me zanima princip delovanja

 

miha 13.08.2013 15:10

Seveda bi bilo zdaj lepo, če bi galoper napisal kakšen odgovor, da ne bo zgledalo, da je samo nekaj nabijal :)

galoper 16.08.2013 13:09

Sorodnik, ki je sestavil napravo in program, je svetoval drugačen senzor, kar bi zelo poenostavilo montažno ohišje. Podatke o opravljenem delu v obliki poganjanja pedal, se lahko pregleda na PC-ju, po treningu, v grafični ali numerični obliki. Lahko je sprint tri mimute, če je montiran manjši spominski modul, od katerega je odvisna koliina ali dolžina uporabe. Med uporabo se naprava lahko izključi. Montaža je predvidena na pedal. Elektrotehničnih podrobnosti o sestavljanju ne bom javno objavljal.

peciklist 16.08.2013 13:32
@galoper:

Sorodnik, ki je sestavil napravo in program, je svetoval drugačen senzor, kar bi zelo poenostavilo montažno ohišje. Podatke o opravljenem delu v obliki poganjanja pedal, se lahko pregleda na PC-ju, po treningu, v grafični ali numerični obliki. Lahko je sprint tri mimute, če je montiran manjši spominski modul, od katerega je odvisna koliina ali dolžina uporabe. Med uporabo se naprava lahko izključi. Montaža je predvidena na pedal. Elektrotehničnih podrobnosti o sestavljanju ne bom javno objavljal.

krik

tomaz.pirnat 16.08.2013 13:32

Po treningo ti nč ne pomaga ti morš na terenu vedeti koliko wattow obračaš če hočeš trenirati s tem. Po treningo ti koristi samo za analizo, kar pa večini ne koristi ker ti moraš imeti podatke na terenu ;) Je pa res da je bolje kot nič lahko vidiš napredek ;)

peciklist 16.08.2013 13:34

Točno tako cela poanta je da gledaš watte natančno med treningom ker po njih delaš intervale in če nimaš live natančnih podatkov ti to nič ne koristi razen za firbcanje po treningu kar je pa brezveze razn za igranje..

LukecKukec 16.08.2013 14:19

o berem te komentarje imam občutek, da vsi vozite s powermetri. Bogi jaz, ki imam samo navaden števec=)

tomaz.pirnat 16.08.2013 14:35

da te pomirim js še števca nimam mam sam uro s prikazom časa in srčnega utripa(to čist zadošča da lahko noramlno voziš/treniraš) ! :) Če bi pa imel powermeter bolj primerno ceno pa bi ga vsekakor imel oz. če bi imel jaz več denarja :D :D 

LukecKukec 16.08.2013 14:56

To je še hujepresenečenTorej si že pol profi, ker poznaše zgornjo in spodnjo vrednost srčnega utripa, posledično lahko izračunaš območja treninga itdneodločen Meni števec kaže uro (ne čas vožnje ampak uro), hitrost, prevoženo razdaljo in skupne kilometre. Pa še to si ne izbiram sam, kaj se bo prikazalo, pač pa se ti podatki periodično izmenjujejo, saj števec nima gumbovjok

Magnum 16.08.2013 15:15

dajte nehat prosim vas no,tile powermetri so za profije,za nas amaterčke je to nepotrebna navlaka,ki ni vredna svojega denarja,posebno tiste najdražje,raje si kot te powermetre kupite za ta denar vrhunske obroče,bo več haska  kul

misko 16.08.2013 15:17

lansko leto imel na kolesu vse žive pripomočke razen PM, katerega sem mislil kupiti. Letos brez vseh teh navlak....le kolo in jaz;). Občutki totalno drugačni;)

primoz69 16.08.2013 15:26

Ja, tako je to. Z vso tole elektronsko navlako pristno rekreativno kolesarstvo zgublja na vrednotah in smislu. Specialko je treba znat vozit, se naužit njenih lepot in lastnosti. Važna je predvsem tehnika vožnje, drža, uživancija...ne pa zgolj surovo brcanje po pedalih, da rušt 'ječi od bolečin'...takšni pojdite raje premetavt gvihte u fitness...in kaj pokažejo bedasti senzorji je tu še najmanj pomembno...za ene, za druge pač ne...

misko 16.08.2013 15:53

primož69 res je. Je pa to precejšni miselni premik, preden se odločiš za kaj takega. Zanimivo pri vsem tem je, da nisem nič počasnejši;)

LukecKukec 16.08.2013 15:54
@Magnum:

dajte nehat prosim vas no,tile powermetri so za profije,za nas amaterčke je to nepotrebna navlaka,ki ni vredna svojega denarja,posebno tiste najdražje,raje si kot te powermetre kupite za ta denar vrhunske obroče,bo več haska  kul

Tudi drage felne so odveč. Adria med drugim vozi tudi Scirocco felne, ki so vredne cca. 200 evr, Wiggle Colnago Zonde za 300 evr... Pod črto so vsi "vrhinski" obroči za navadnega rekreativca zgolj potešitev sicer realno popolnoma nepotrebne želje.

Azurenko 16.08.2013 16:48

O tem kaj je potrbno in kaj ne je brezpredmetno razpravljati na kolesarskem forumu. Potrebno je dihati, jasno je da večino ljubiteljskih kolesarjev kljub temu, da ne živimo od kolesarstva uživa v podiranju osebnih meja in stremi k doseganju boljših rezultatov ob enaki vloženi energiji, zato ne vidim nič slabega v tem da nekdo namenja svoje prihranke v boljšo opremo, ki ga razveseljuje. Vsa industrija pa je tako ali tako namenjena nam, ki te izdelke kupujemo ne pa profesionalnim kolesarjem, ki so v bistvu zgolj modeli za njihovo oglaševanje.

peciklist 16.08.2013 17:26
@LukecKukec:
@Magnum:

dajte nehat prosim vas no,tile powermetri so za profije,za nas amaterčke je to nepotrebna navlaka,ki ni vredna svojega denarja,posebno tiste najdražje,raje si kot te powermetre kupite za ta denar vrhunske obroče,bo več haska  kul

Tudi drage felne so odveč. Adria med drugim vozi tudi Scirocco felne, ki so vredne cca. 200 evr, Wiggle Colnago Zonde za 300 evr... Pod črto so vsi "vrhinski" obroči za navadnega rekreativca zgolj potešitev sicer realno popolnoma nepotrebne želje.

Ne govori neumnosti adria na dirkah vozi campagnolo bora ultra two/one

misko 16.08.2013 17:29

Verjetno je mislil kaj vozijo na treningih...

peciklist 16.08.2013 17:34

ja sej to je logično da se na treningih vozi poceni feltne, nepoznam nobenega rekreativca da bi neprestano vozil najboljše feltne.. drugače pa magnum si fejst brcnu u temo z bolšimi obroči boš pridobil 20sekund medtem ko lahko powermeter uporabljaš kot orodje za specifičen in pravilen trening in lahko tako pridobiš minute ne pa sekunde..

LukecKukec 16.08.2013 18:45

Kje mora navaden kolesar (rekreativec) pridobiti 20s in zakaj?? Kar se pa Adrie tiče pa so na letošnji dirki po SLO vozili poleg Bore tudi "ta poceni" felne. 

peciklist 16.08.2013 18:49
@LukecKukec:

Kje mora navaden kolesar (rekreativec) pridobiti 20s in zakaj?? Kar se pa Adrie tiče pa so na letošnji dirki po SLO vozili poleg Bore tudi "ta poceni" felne. 

Matr si as zato ker eni trenirajo in poskušajo doseči čim boljši čas in ne delajo samo penzionističnih voženj

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI