marsikje te pa taka zadeva pride tam okoli od 1500 pa do 3000€
Marko Černič - Quark
Samostojnega, brez povezave na druge naprave, lahko sestavi kakšen strokovnjak elektrotehnike - za analizo na PC. Stroški materijala 80€, če ti kdo brezplačno sestavi algoritem.
@galoper:Samostojnega, brez povezave na druge naprave, lahko sestavi kakšen strokovnjak elektrotehnike - za analizo na PC. Stroški materijala 80€, če ti kdo brezplačno sestavi algoritem.
Hahaha ti sploh veš kaj je senzor moči?
Čip.
@peciklist:marsikje te pa taka zadeva pride tam okoli od 1500 pa do 3000€
Marija sveta Božja pomagalka.. lp
www.cyclepowermeters.com/srm- 20-c.asp Tule imaš nekaj powermetrov od SRM-ja ki so načeloma najbolj cenjeni.
Zihr ful dobr in natančno deluje zato pa vsi SRM in quark powermetre kupujejo
Pravilen replay je, povej kako deluje, kakšna je tvoja zamisel?!
Da kdo kupi SRM ni noben argument... manjka debatni krožek v osnovni šoli, pol bi se znali pogovarjat :)
@galoper: res me zanima princip delovanja
Seveda bi bilo zdaj lepo, če bi galoper napisal kakšen odgovor, da ne bo zgledalo, da je samo nekaj nabijal :)
Sorodnik, ki je sestavil napravo in program, je svetoval drugačen senzor, kar bi zelo poenostavilo montažno ohišje. Podatke o opravljenem delu v obliki poganjanja pedal, se lahko pregleda na PC-ju, po treningu, v grafični ali numerični obliki. Lahko je sprint tri mimute, če je montiran manjši spominski modul, od katerega je odvisna koliina ali dolžina uporabe. Med uporabo se naprava lahko izključi. Montaža je predvidena na pedal. Elektrotehničnih podrobnosti o sestavljanju ne bom javno objavljal.
@galoper:Sorodnik, ki je sestavil napravo in program, je svetoval drugačen senzor, kar bi zelo poenostavilo montažno ohišje. Podatke o opravljenem delu v obliki poganjanja pedal, se lahko pregleda na PC-ju, po treningu, v grafični ali numerični obliki. Lahko je sprint tri mimute, če je montiran manjši spominski modul, od katerega je odvisna koliina ali dolžina uporabe. Med uporabo se naprava lahko izključi. Montaža je predvidena na pedal. Elektrotehničnih podrobnosti o sestavljanju ne bom javno objavljal.
Po treningo ti nč ne pomaga ti morš na terenu vedeti koliko wattow obračaš če hočeš trenirati s tem. Po treningo ti koristi samo za analizo, kar pa večini ne koristi ker ti moraš imeti podatke na terenu ;) Je pa res da je bolje kot nič lahko vidiš napredek ;)
Točno tako cela poanta je da gledaš watte natančno med treningom ker po njih delaš intervale in če nimaš live natančnih podatkov ti to nič ne koristi razen za firbcanje po treningu kar je pa brezveze razn za igranje..
o berem te komentarje imam občutek, da vsi vozite s powermetri. Bogi jaz, ki imam samo navaden števec=)
da te pomirim js še števca nimam mam sam uro s prikazom časa in srčnega utripa(to čist zadošča da lahko noramlno voziš/treniraš) ! :) Če bi pa imel powermeter bolj primerno ceno pa bi ga vsekakor imel oz. če bi imel jaz več denarja :D :D
To je še hujeTorej si že pol profi, ker poznaše zgornjo in spodnjo vrednost srčnega utripa, posledično lahko izračunaš območja treninga itd Meni števec kaže uro (ne čas vožnje ampak uro), hitrost, prevoženo razdaljo in skupne kilometre. Pa še to si ne izbiram sam, kaj se bo prikazalo, pač pa se ti podatki periodično izmenjujejo, saj števec nima gumbov
dajte nehat prosim vas no,tile powermetri so za profije,za nas amaterčke je to nepotrebna navlaka,ki ni vredna svojega denarja,posebno tiste najdražje,raje si kot te powermetre kupite za ta denar vrhunske obroče,bo več haska
lansko leto imel na kolesu vse žive pripomočke razen PM, katerega sem mislil kupiti. Letos brez vseh teh navlak....le kolo in jaz;). Občutki totalno drugačni;)
Ja, tako je to. Z vso tole elektronsko navlako pristno rekreativno kolesarstvo zgublja na vrednotah in smislu. Specialko je treba znat vozit, se naužit njenih lepot in lastnosti. Važna je predvsem tehnika vožnje, drža, uživancija...ne pa zgolj surovo brcanje po pedalih, da rušt 'ječi od bolečin'...takšni pojdite raje premetavt gvihte u fitness...in kaj pokažejo bedasti senzorji je tu še najmanj pomembno...za ene, za druge pač ne...
primož69 res je. Je pa to precejšni miselni premik, preden se odločiš za kaj takega. Zanimivo pri vsem tem je, da nisem nič počasnejši;)
@Magnum:dajte nehat prosim vas no,tile powermetri so za profije,za nas amaterčke je to nepotrebna navlaka,ki ni vredna svojega denarja,posebno tiste najdražje,raje si kot te powermetre kupite za ta denar vrhunske obroče,bo več haska
Tudi drage felne so odveč. Adria med drugim vozi tudi Scirocco felne, ki so vredne cca. 200 evr, Wiggle Colnago Zonde za 300 evr... Pod črto so vsi "vrhinski" obroči za navadnega rekreativca zgolj potešitev sicer realno popolnoma nepotrebne želje.
O tem kaj je potrbno in kaj ne je brezpredmetno razpravljati na kolesarskem forumu. Potrebno je dihati, jasno je da večino ljubiteljskih kolesarjev kljub temu, da ne živimo od kolesarstva uživa v podiranju osebnih meja in stremi k doseganju boljših rezultatov ob enaki vloženi energiji, zato ne vidim nič slabega v tem da nekdo namenja svoje prihranke v boljšo opremo, ki ga razveseljuje. Vsa industrija pa je tako ali tako namenjena nam, ki te izdelke kupujemo ne pa profesionalnim kolesarjem, ki so v bistvu zgolj modeli za njihovo oglaševanje.
@LukecKukec:@Magnum:dajte nehat prosim vas no,tile powermetri so za profije,za nas amaterčke je to nepotrebna navlaka,ki ni vredna svojega denarja,posebno tiste najdražje,raje si kot te powermetre kupite za ta denar vrhunske obroče,bo več haska
Tudi drage felne so odveč. Adria med drugim vozi tudi Scirocco felne, ki so vredne cca. 200 evr, Wiggle Colnago Zonde za 300 evr... Pod črto so vsi "vrhinski" obroči za navadnega rekreativca zgolj potešitev sicer realno popolnoma nepotrebne želje.
Ne govori neumnosti adria na dirkah vozi campagnolo bora ultra two/one
Verjetno je mislil kaj vozijo na treningih...
ja sej to je logično da se na treningih vozi poceni feltne, nepoznam nobenega rekreativca da bi neprestano vozil najboljše feltne.. drugače pa magnum si fejst brcnu u temo z bolšimi obroči boš pridobil 20sekund medtem ko lahko powermeter uporabljaš kot orodje za specifičen in pravilen trening in lahko tako pridobiš minute ne pa sekunde..
Kje mora navaden kolesar (rekreativec) pridobiti 20s in zakaj?? Kar se pa Adrie tiče pa so na letošnji dirki po SLO vozili poleg Bore tudi "ta poceni" felne.
@LukecKukec:Kje mora navaden kolesar (rekreativec) pridobiti 20s in zakaj?? Kar se pa Adrie tiče pa so na letošnji dirki po SLO vozili poleg Bore tudi "ta poceni" felne.
Matr si as zato ker eni trenirajo in poskušajo doseči čim boljši čas in ne delajo samo penzionističnih voženj
Zanima me, kje bi se dalo dobiti senzor moči za garmin edge 500?
Hvala in lp