Špica ne more popustiti , lahko ti samo nipl ali pa , da se nipl zaradi teže ali udarca vgrezne v feltno. Jaz mislim , da imaš mal preveč špic na tele vetrnici.
@tiki46:Pozdravljeni!
Na omenjenih obročih mi je že tretjič popustila špica in s tem feltna ni več ravna. Sedaj me pa zanima ali je to normalno, ker 3-krat v 2 mesecih se meni ne zdi normalno?
Kaj, če bi najprej napisal svoje kg... potem se bomo pa naprej menili. :)
To se je meni dogajalo, ko so mi prepletli obroč. 3x sem reklamiral, potem so pa moral nekaj okol niplov namazat, da se niso več odvijal. Pa isto na FULCRUM 3. Pozanimaj se pri serviserju/ih.
Nipl se ti zaradi tresljajev odvije na špici. Navoj na špici namažeš z vodoodpornim neostikom ali mizarskim tudi vodoodpornim lepilom in zategneš nipl. Da ne bi slučajno z navojnim lepilom, ker potem ne dobiš več narazen.
Kdo zdaj kaj maže in zateguje? Pa ne more on nipl odvit pa namazat , pa nazaj zavit , saj nima centrirne mašine niti nima pojma o centriranju . To je delo serviserjev ! Naj oni odvijejo in namažejo v garanciji !
Tele Folcrum 3 z tremi špicami na vsakih 3 minute ni podoben ničemur in lepo ti to vrni in vzemi obroč kjer so špice, enako porazdeljene po obroču. Moj nasvet . Jaz trikrat letno kontroliram centriranost obroča . In to je delo 2 minut in to brezplačno . Če bodo pa morali za vsako tvoje centriranje prej odviti nipl , da ga namažejo in nazaj nacentrirajo , boš takšno centriranje plačeval in še to v najdražjem servisu da boš črn!
@tiki46, kar z Maratoncem se zmeni, on je znalac, ti vse zrihta še dodatne špice, da jih boš imel razporejene na pol minute ne na tri
V avtomobilih ni bilo tricilindrskih motorjev zaradi nezmožnosti porazdelitve obremenitev na glavno gred in ležaje. Isto je pa s tem tremi špicami v skupini. Prva v smeri vrtenja dobi večjo silo kot naslednja in zadnja še manjšo. Navadno klopotalo .In če nekaj ni v statični ravnoteži pri obratovanju , najbol obremenjen del popušča napram drugim. In ko popusti prvi , naslednji sprejme povečano silo in popusti še on. No verjetno pa ti opaziš to , ko ti popusti že prvi.
Nisem ti pa svetoval število špic , kajti spomnil sem se na film "Vsak je svojega telesa gospodar"
Pa ne se sekirat , ti bo že vaš mehanik na Vuelti to popravil in uštimal
Jaz sem mu samo povedal mojo izkušnjo. Od takrat, ko so mi to naredili imam mir že 2 leti. Pa brez vsakega centriranja in problema. Če ima pa Maratonac fetiš na število špic, pa kot bi rekel naš komentator TDF "tako pač je".
Jaz vozim euruse kjer so zadaj po tri špice v skupini in v osmih letih nikoli nisem centriral. Verjamem pa, da je vzrok popuščanja v niplih. Lahko bi bil tudi načet obroč, kar pa je potrebno seveda preveriti.
Če se nipli odvijajo je problem potem v medsebojni toleranci pri izdelavi navojev špic in vrezovanjem niplnov. Ker se navoji špic valjajo , lahko pride do prevelikih toleranc , kajti orodje nastavi človek , medtem ko navoje v niplne dela sveder in lahko kiksnejo samo pri izdelavi svedra , vendar takega , zunaj dovoljenih toleranc že iz proizvodnje zavržejo. Kot vidimo , se tudi drugim odvijajajo na teh modelih niplni , men se npr . sicer na drugačnih ne. Če imaš garancijo - zahtevaj zamenjavo. Nikjer ne piše , da trgovec ni kupil robo 2. ali 3. kvalitete , ne vedoč zakaj je 3. kvalitete , kajti navzven ni razlike!
Pozdravljeni!
Na omenjenih obročih mi je že tretjič popustila špica in s tem feltna ni več ravna. Sedaj me pa zanima ali je to normalno, ker 3-krat v 2 mesecih se meni ne zdi normalno?