1x za Ca. :)
nobeden
Cannondale
Torej enoglasno za S6.
Čeprav je letos že nov model in je tale opremljen s sram force 22.
felti so vedno imeli vedno super kolesa, vendar zaradi premalo marketinga s strani uvoznika se tudi ne prodaja na veliko. Pri testih so imeli felti vedno podobne ocene kot cannondajli. Obe sta super kolesi vzemi tistega ki ti je bolj vizualno všeč.
(Ps: felti so v slo malodane eksotična firma in če nočeš da ima še 100 drugih isto kolo kot ti, veš kaj moraš izbrati ;) )
C'dale itak...
Če bi osebno zbiral med tema dvema modeloma bi rajši vzel Felta, ker imam raje take znamke, ki jih je malo na cesti. Canondale ma pa kable speljane v okvir tako, da mi je pa to pri njemu ful lepše. Če pa na koncu potegnem črto pa nobenega od teh dveh.
Kaj pa potem?
Klasična race geometrija in čiste linije za 2k€.
@joze_g:Kaj pa potem?
Klasična race geometrija in čiste linije za 2k€.
Jaz sem samo povedal svoje mnenje. V osnovi, ne boš nič zgrešil, če boš katerega od teh dveh kupil. Vzemi tisto kar ti je lepše oz. če je možnost se vsedi na oba in probaj kaj ti najbolj sede.
Važno je, da se ti na kolesu dobro počutiš.
Vozim s6 že 3sezone in sem zelo zadovoljen. Pri cannondalu dajo doživljensko garancijo na okvir, nevem kako je pri feltu.
lp
@Aljo-supersix:Vozim s6 že 3sezone in sem zelo zadovoljen. Pri cannondalu dajo doživljensko garancijo na okvir, nevem kako je pri feltu.
lp
Nočem vplivati na odločitev kupca, ampak te ameriške bučke mi grejo res na živce!
support.cannondale.com/hc/en- us/articles/200783737-What-is- Cannondale-s-frame-warranty-po licy
Ta doživljanska garancija je en velik pravni šmorn in predvsem marketing ala Hervis.
Doživljenska garancija velja za prvega kupca. Torej teoretično: star si 5 let, razbiješ pujsa in si kupiš otroško kolo. Ko si star 90 let ga reklamiraš in ..... in pričakuješ najmanj nov okvir. AMPAK .... piše tudi da je iz garancije izvezeta normalna obraba in če si sam kriv. Vsi vemo, da je staranje materiala normalno in zato je 5 let maksimalna doba. Kdor trdi drugače se moti, ali pa daje daljšo garancijo od proizvajalca na svojo roko.
Iz izkušenj lahko povem, da če ne crkne v prvih 12 mesecih je vseeno ali imaš 3 ali 5 let garancije, ker bo vse OK. Po petih letih okvir ni več isti, saj se stara in njegove lastnosti se spreminjajo. To ne pomeni, da ni več vozen, ali da je nevaren. Preprosto pomeni, da je izven toleranc proizvajalca, npr. 10%. Če grem v ekstrem, bi po 5-tih letih lahko priznal le lom okvirja pri normalni vožnji, to pa je tudi vse.
@Sergej_Pomurje:@Aljo-supersix:Vozim s6 že 3sezone in sem zelo zadovoljen. Pri cannondalu dajo doživljensko garancijo na okvir, nevem kako je pri feltu.
lp
Nočem vplivati na odločitev kupca, ampak
ker so nekateri kupci navadni papki,ne bodo nikoli razumeli ali nočejo razumet,da je doživljenska garancija,ki jo dajo proizvajalci nek limit v letih in ne sto let kot si nekateri mislijo,če bi slučajno tako dolgo živel,bumbarji pač in optimisti,ki si nekaj razlagajo po svoje...
Špeci gre celo dlje, če ni enakega okvirja, ti zamenjajo z enim rangom višje.
Velja seveda za prvega lastnika, seveda.
@Sergej_Pomurje:Nočem vplivati na odločitev kupca, ampak te ameriške bučke mi grejo res na živce!
support.cannondale.com/hc/en- us/articles/200783737-What-is - Cannondale-s-frame-warranty-p o licy
Ta doživljanska garancija je en velik pravni šmorn in predvsem marketing ala Hervis.
Doživljenska garancija velja za prvega kupca. Torej teoretično: star si 5 let, razbiješ pujsa in si kupiš otroško kolo. Ko si star 90 let ga reklamiraš in ..... in pričakuješ najmanj nov okvir. AMPAK .... piše tudi da je iz garancije izvezeta normalna obraba in če si sam kriv. Vsi vemo, da je staranje materiala normalno in zato je 5 let maksimalna doba. Kdor trdi drugače se moti, ali pa daje daljšo garancijo od proizvajalca na svojo roko.
Iz izkušenj lahko povem, da če ne crkne v prvih 12 mesecih je vseeno ali imaš 3 ali 5 let garancije, ker bo vse OK. Po petih letih okvir ni več isti, saj se stara in njegove lastnosti se spreminjajo. To ne pomeni, da ni več vozen, ali da je nevaren. Preprosto pomeni, da je izven toleranc proizvajalca, npr. 10%. Če grem v ekstrem, bi po 5-tih letih lahko priznal le lom okvirja pri normalni vožnji, to pa je tudi vse.
ne vem sicer kak problem imaš z znamko Kenondejl, ampak očitno ti par stvari res ni jasnih...
mogoče se to imenuje marketing, mogoče pa zvestoba kupcev. že v prvem stavku piše, da je garancija za življensko dobi 1. kupca. ne vem, kaj tukaj ni jasno?
ok, če si pač bolj "komercialne" sorte in nasedeš, da je kolo treba vsako leto menjat, je verjetno res vseeno ali imaš 3 ali 5 let ali doživljensko garancijo. tistim nekaterim, ki pa smo zadovoljni tudi z starejšimi kolesi (mimogrede moj SystemSIX bo letos 10-letnik, pa se še vedno super pelje) in nimamo driske vsako leto se na novo kolo navajat, pač doživljensko nekaj pomeni.
tudi od svojega alu Scalpela sem se moral žal po 7-ih letih ločiti, v zameno za novga karbonskega Scalpela. pač! sorry, ampak nekaterim med nami pač ta po-tvoje-marketing nekaj pomeni. ker deluje!
meni gredo bolj na živce bučke, kjer se "sosedov" produkt šimfa, da se lastnega poveliča. tistega, ki si drzne izstopiti iz povprečja, takoj potlačiti! po jugoslovansko. in spet smo vsi lepo enako majhni.
@kenz76:ne vem sicer kak problem imaš z znamko Kenondejl, ampak očitno ti par stvari res ni jasnih...
Mislim, da smo krepko zašli iz teme...
Cannondale-i so tudi meni super kolesa, kakor tudi Specialized, čeprav jih ne prodajam. Kar sem napisal drži (je treba prebrati vse, ne samo prvi odstavek) in nima neposredne veze s samim izdelkom, ampak bolj z mentaliteto lastnikov, ki žal niso edini kar se takšnega pristopa tiče.
Lep pozdrav vsem in čim več prijetnih kilometrov v končno toplejšem vremenu
Jaz vozim felta F4 že 7. leto in nisem imel nikoli in nikdar nobenih težav. Super kolo, če imaš fetiš kot jaz, nabaviš še ene lepe črne felge in si zmagal... Prodajalec mi je šel zelo na roko (Sergej hvala), edina stvar ki me moti in nima veze s kolesom, da štarcune ni več v LJ. No pa da ne bo pomote, tudi z cannonom ne moreš falit (tudi če bi hotel) .
lpJ
@Sergej_Pomurje:@kenz76:ne vem sicer kak problem imaš z znamko Kenondejl, ampak očitno ti par stvari res ni jasnih...
Mislim, da smo krepko zašli iz teme...
Cannondale-i so tudi meni super kolesa, kakor tudi Specialized, čeprav jih ne prodajam. Kar sem napisal drži (je treba prebrati vse, ne samo prvi odstavek) in nima neposredne veze s samim izdelkom, ampak bolj z mentaliteto lastnikov, ki žal niso edini kar se takšnega pristopa tiče.
Lep pozdrav vsem in čim več prijetnih kilometrov v končno toplejšem vremenu
:)
pošteno.
in tudi Scott, pa Ridley, pa... so odlična kolesa. slabih (skoraj) ni več.
Oba sta super. V tem cenovnem rangu slabih dejansko ni. So lahko samo primerna ali neprimerna glede na namen. Glede na to, da izbiraš med tema dvema, ocenjujem da veš kaj pričakuješ od kolesa.
Jaz bi kupil Felta (in to NI glas PROTI C!). Razloge imaš že zgoraj navedene.
Vozil sem že 2 Felta, ko bo spet več časa za kolesarjenje in kupim naslednje kolo, bo to spet definitivno Felt. Medtem pa poganjam kolo iz domače delavnice, ki je tudi (več kot) super :) In ja, dal sem si doživljenjsko garancijo. Svojega in njegovega življenja. :) Brez drobnega tiska. Vsako reklamacijo si uveljavim brez prerekanja ;)
PS: Kenz, drži. Najprej na veliko napišejo, da gre za doživljenjsko garancijo na 1. lastnika. Potem, nekje na koncu, ne tako na veliko, pa napišejo, da je življenjska doba kolesa 5 let. ;)
@lukapav:Oba sta super. V tem cenovnem rangu slabih dejansko ni. So lahko samo primerna ali neprimerna glede na namen. Glede na to, da izbiraš med tema dvema, ocenjujem da veš kaj pričakuješ od kolesa.
Jaz bi kupil Felta (in to NI glas PROTI C!). Razloge imaš že zgoraj navedene.
Vozil sem že 2 Felta, ko bo spet več časa za kolesarjenje in kupim naslednje kolo, bo to spet definitivno Felt. Medtem pa poganjam kolo iz domače delavnice, ki je tudi (več kot) super :) In ja, dal sem si doživljenjsko garancijo. Svojega in njegovega življenja. :) Brez drobnega tiska. Vsako reklamacijo si uveljavim brez prerekanja ;)
PS: Kenz, drži. Najprej na veliko napišejo, da gre za doživljenjsko garancijo na 1. lastnika. Potem, nekje na koncu, ne tako na veliko, pa napišejo, da je življenjska doba kolesa 5 let. ;)
bomo lahko v kateri temi kakšno sliko videli te domače izdelave z doživljensko garancijo? jeklo?
sta me pa sprovocirala, pa sem šel vse skupaj še enkrat natančno brat... 5 let nisem nikjer zasledil. morda le to: Damage resulting from normal wear and tear, including the results of fatigue, is not covered. Fatigue damage is a symptom of the frame being worn out through normal use. It is one kind of normal wear and tear, and it is the owner's responsibility to inspect his/her bicycle.
razumem, da garancija ne krije utrujenosti materiala in obrabo ali pa korozijo. ampak npr. počen zvar se pa verjetno ne šteje v "obrabo". vsaj pri meni se ni, tudi po več kot petih letih. je pa tudi res, da redko kateri 1. lastnik zdrži s kolesom več kot 5 let...
Garancija dol, garancija gor...niso vsi testi objektivni, pa vseeno se mi zdi, da je C'dale v zadnjih letih z modelom S6 bil tolikokrat proglašen za kolo leta, da to vseeno nekaj pomeni...
Pa da ne bo pomote ne vozim C'dala.
@kenz76:@lukapav:Oba sta super. V tem cenovnem rangu slabih dejansko ni. So lahko samo primerna ali neprimerna glede na namen. Glede na to, da izbiraš med tema dvema, ocenjujem da veš kaj pričakuješ od kolesa.
Jaz bi kupil Felta (in to NI glas PROTI C!). Razloge imaš že zgoraj navedene.
Vozil sem že 2 Felta, ko bo spet več časa za kolesarjenje in kupim naslednje kolo, bo to spet definitivno Felt. Medtem pa poganjam kolo iz domače delavnice, ki je tudi (več kot) super :) In ja, dal sem si doživljenjsko garancijo. Svojega in njegovega življenja. :) Brez drobnega tiska. Vsako reklamacijo si uveljavim brez prerekanja ;)
PS: Kenz, drži. Najprej na veliko napišejo, da gre za doživljenjsko garancijo na 1. lastnika. Potem, nekje na koncu, ne tako na veliko, pa napišejo, da je življenjska doba kolesa 5 let. ;)
bomo lahko v kateri temi kakšno sliko videli te domače izdelave z doživljensko garancijo? jeklo?
sta me pa sprovocirala, pa sem šel vse skupaj še enkrat natančno brat... 5 let nisem nikjer zasledil. morda le to: Damage resulting from normal wear and tear, including the results of fatigue, is not covered. Fatigue damage is a symptom of the frame being worn out through normal use. It is one kind of normal wear and tear, and it is the owner's responsibility to inspect his/her bicycle.
razumem, da garancija ne krije utrujenosti materiala in obrabo ali pa korozijo. ampak npr. počen zvar se pa verjetno ne šteje v "obrabo". vsaj pri meni se ni, tudi po več kot petih letih. je pa tudi res, da redko kateri 1. lastnik zdrži s kolesom več kot 5 let...
zvar je počil zaradi utrujenosti materiala. Tam kjer so zvari-na stiku cevi, se pojavljajo največje napetosti.
Torej katerega od teh dveh? Cena je nekje v 100€. Čez kako leto, bi si še omislil boljše obročnike drugače pa to je to.
Specifikacija:
Okvir: Felt Race Road UHC Performance carbon fiber, MMC with InsideOut construction, threaded BB, carbon fiber dropouts, replaceable rear derailleur hanger, internal cable routing (mechanical and electronic compatible Vilica: Felt Race Road UHC Advanced carbon fiber monocoque construction, ControlTaper 1.125" - 1.5" carbon fiber steer tube with integrated crown race, crown, blades and dropouts Prestavne ročice: Shimano Ultegra Zadnji menjalnik: Shimano Ultegra Prednji menjalnik: Shimano Ultegra Kaseta: Shimano 11-speed, 12-25T Gonilka: Shimano Ultegra, 48cm = 165mm, 51cm = 170mm54 - 56cm = 172.5mm, 58 - 61cm = 175mm Zavorne ročice: Shimano Ultegra Zavore: Shimano Ultegra dual pivot caliper Obroči: Fulcrum Racing 5 LG aluminum clincher Pnevmatike: Schwalbe Durano HS 464, 700c x 23c Prednje pesto: Shimano RS21 Zadnje pesto: Shimano RS21 Pedala: - Veriga: Shimano 11-speed Nosilec krmila: "3T ARX II Pro Grey, +/-6° rise, Ø31.8mm, 48 - 51cm = 90mm, 54 - 56cm = 100mm, 58cm = 110mm, 61cm = 120mm" Krmilo: "3T Ergosum Pro Grey, 89mm reach, 128mm drop, Ø31.8mm, 48 - 51cm = 400mm, 54 - 56cm = 420mm, 58 - 61cm = 440mm" Sedež: Prologo New Nago Evo TiRox Opora sedeža: Felt Race Road UHC Performance carbon fiber, Ø27.2mm, 300mm length Teža: 7.7kg
Rahmen SuperSix EVO, BallisTec Carbon, SPEED SAVE, PressFit BB30 Gabel SuperSix EVO, BallisTec Carbon, SPEED SAVE, 1-1/8" to 1-1/4" steerer Laufradgröße 28 Felgen FSA Energy 20h front, 24h rear Naben FSA Energy 20h front, 24h rear Speichen FSA Energy 20h front, 24h rear Bremse SRAM Force 22 Kurbelsatz Cannondale HollowGram Si, BB30, FSA Chainrings, 52/36 Innenlager Cannondale Alloy PressFit30 Kassette SRAM PG-1170, 11-28, 11-speed Kette SRAM PC-1170, 11-speed Schalthebel SRAM RED 22 Schaltwerk SRAM Force 22 Umwerfer SRAM Force 22 Yaw, braze-on Lenker Cannondale C2 Classic, 2014 Alloy, Shallow Drop Griffe Cannondale Bar Tape w/Gel, 2.5mm Vorbau Cannondale C2, 6061 Alloy, 31.8, 6 deg. Steuersatz SuperSix EVO, 1-1/4" lower bearing, 25mm top cap Sattel Prologo Nago Evo T2.0 Sattelstütze Cannondale C1 Ultralight, 2014 Alloy, 27.2x300mm Bremshebel SRAM Force 22 Reifen Schwalbe ONE, 700x25c, folding Gewicht 7,10 KG